سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خونِ جوشانِ امام حسین علیه السلام

بسم الله الرحمن الرحیم-خالق هستی-درعلم -تجربی یکی مقادیر بسیارمهم است- ودوم فرومول وسوم عدد ثابت عدد ثابت مانند دنده ماشین است- تاسرعت معینی  شما میتوانید با دنده یک حرکت کنید- اگرسرعت بیشتر شد بایددنده را عوض کنید- مثلا اهن تدرجه خاصی عدد ثابت طول اضافه شدن مقدار اهن رامشخص میکند ولی زمانی که اهن مایه شد- عدد ثابت تغیر میکند وزمانی که گاز شد باز عدد ثابت تغیر میکند- سئوال این است که اینعدد ثابت چه کسی ویا علتی درماده گذاشته است میتوانیدا کنیمد بینهایت-عدد  باشد- بعنان مثال امروزه  ثابت شده استهرمسئله ریاضی تنها از یک راه حل نمیشود راه حل متعدد دارد علم ما ممکن است کم باشد ونتوانیم راه حال مختلف پیدا کنیم ویادر داور سازی بشر راه حل مختلفی  برای یک مرض کشف کرده است وامروز میتوانند چنین باشد- اما قران میفرماید تمام این خصوصیات مادی ومثلا همین اعدادثابت- برای زندگانی راحت انسان تعین شده است- انسان در شناخت هستی  یعنی شاخت این جهان مادی که بعضی گیتی گفته اند ویا شناخت اسمانها- رسیده است به یک مجود مادی به اندازه یک الکترونکه یک انرزش ی بسیار عظیم دران نهفته بوده است بعضی میگویند ان پوسته چه مقاومتی داشته است؟؟ درحالیکه میانمیداینم ان انرژی چه خصوصیاتی دارد؟؟ ممکن است اصلا فشاری وارد نکند-خداوندمنان هرطورکه خواست میتواند خلق کند تابع قوانین خاصی نیست درزمن معینی این پوسته از هم باز شده است واین اغنرژی باسرعت بسیاربیشتراز سرعت نور درتمام ابعاد گسترش پیدا کرده است ویک حرارات غیرقابل تصور ایجاد کرده استحضرت علامه الدهرایت الله طباطبائی علیه السلام فرمودند این حرارت زیاد حتما حکمتی دارد اگر حکمتی نداشت   تولید میشد- تمام پیمبران هم دارای یک انرژی فوقالعاده هستند- ودر ائمه اطهارعلیم السلام این انرژی عظیم به اماحسین علیه السلام داده شده است- از کلمات ایشانمیتوان گفت که یزید علیه العنت بالاترین انرژی منفی بود- سئوال شد کهدر مغز درحالت خواب سه نوع انرژی با فراکانس ئای مختلف ساطع میشود ایا حکمت دارد؟؟ ایشان فرمودند ممکن است سوراخ های جمجمه را باز نگاهدارد که بخارات را بیرون بروند- دوم به تجحربه اثبات شده است استخوان گرم دیر تر میشکند تا استخوانان سرد وامکان دارد که هوای داخل مغز را دریک گرمای خاص نگاه دارد وهمچنین ضخامت استخوان وشکا جمجمه دریک حد معینی باشد- انرژی اولیه طبق قانون انرژی ماده میخواهد تاحامل انرژی باشد بعنوان مثال دوسیم برق را درپلاک برق بزنید ولی الکترون از سردوسیم دیگربیرون نمیاد چون حامل ماده میخواهد  ولی اگر شمادست خود رابه سیم وصل کنید الترون واردبدن وواردعصب میشود ولی دلیلی ندارد که انرژی نخستین نیازمند حامل ماده باشد که امروزه اثبات شده است که نور درخلا حرکت میکند- حال- ان انرژی نخستین مداوم مقداراعومالاش وعدد ثابت ان تغیر کرده است به چه تعدادی الله اعلم  تا این جهان ساخته شده است واگر ما به سی عدد ثابت برسیمکه پیچیده ومنطقی باشد انگاه حتما کاریک ناظم بسیارگاه وهوشمند است- یک ازمایشی شده است در باز ی شطرنجکه میتواند تاحدودی استعدادهای بشری محک بزنددر مرجله نخست که شطرنج زیادپیشرفت نکرده بود بهترین استاد که میزان معلوماتش وخلاقیت وهوش اش تاحدی تشخیص داده بودند باا فرادی در شطرنج کارکرده بودند وادعا داشتند با ایشان باز ی میکردندتا صدبیست وپنج حرکت  - میزان استعدادمشخص میشد وچون ممکن بودفردی همه باز ی را حفظ باشد یکنوع بازی وحرکت تاکتیکی فریب درست کردند که فرد گول بخورد باخوداش تصور کند این چه نقشی است ویک دلیل غلط پیدا کند ودرنتجه باز ی راببازددرست مانند کار شیطان همین است- ودر تاکتیک نظامی جزو اصول اولیه است- تعداداین باز ی رسید به سی تا که میزان علم وهوش وخلاقیت را مشخص میکند حال ان انرژِی اولیه حال تبدیل شده است به ماهی- امام صادق علیه السلام میفر ماید- که این ماهی فرشته خلق کرده است ولی به کنه علم ا ن نمیرسد اتحاد علم وقدرت خالق با مخلوق که دربهشت برای افراداش رخ میدهد- ایشان درمعجزه قران- چند مقدمه میخواهد فصاحت یعنی  کلماتی که موسیقی دلچسب موزیک هم صدای دلچسب است- به این فکر افتادند- چرافصاحتهامختلف است گرچه ازیکسری قوانین کلی تبعیت میکنئد دلیل  این یافتند درمراحل نخستین اولا اصدای مجودات تقلید میکردند مثلا طوفان را صدای طوفان در میاوردند وابشارا صدای ابشار در میاوردند وکم کم  انها تبدیل به کلمات شد وثقیل بودن معنانداشت چون تعدادکلمات  کم بود وجملات یکی ویا دوکلمه بیشترنبود وبعداز مدتی به تلفظ ان نایل میشدند که به راحتی بیان کنند ولی کم کم کلمات زیاد شد وجملات کلمات زیادتری داشتند وانگاه فرود وبالا شدن وتغیر سریع تلفظ مشکل شد وامدن صیقل کاری کنند ودیگرنمیتوانستند ان سختمان ویان ساختار از بیخ وبن تغیر دهند لذا فصاحت ها فرق میکند وبعد به بلاغت کمتر لغات  بکاربررند این بلاغت درطول تاریخ دریرتر ازفصاحت رشد کرد- ولی بعدا بعلت حجم مطلب و وقت کم  بخصوص زمانی که رسانه هاری نوشتاری بوجود امد لذا بلاغت هم رشد کرد ولی  به این فکرنبودند- که یک جمله چند معنای درست داشته باشد فقط دربعضی موارد مانند جوک گفتن ونیش زدن ویات به کنایه گفتن  ویا زبان تشریفاتی  تا حدی دوپهلو شد—علامه میفرماید- کلمات قران علاوه بر فصاحت وبلاغت کلماتی هستند که مفاهیم زیادی  بر انها بارشده است تمام معنای ئیکه یک لغت درجمله بگذاریم معنیا درستی پیدا میشود وحتی درباره همه کلمات یک جمله چنین کنیم جمله بعدی قران هم همین طور است ودوجمله را باهم بسنجیم تعدادها درهم ضرب میشود ومال قران را درکل محاسبه کرده است- این موضوع- دوخاصیت دارد واولا مفسرالهی میخواهد که تفسیر دقیق  رابیان کند ودرثانی برای ان است معنای ها بطن را مشخص کند البته درک عرفانی وعلمی وفلسفی  از یک ایه بطن اول است وبردان سنی دراین مورداشتباه کردند وانهارابطن های دیگرگرفتند ولی بطن های دیگر  بامعنای ها دیگردرست میشود که مخصوص امام علیه السلام است وهیچ کتاب چنین خصوصیتندارد ولوبرای بطن اول ساخت ان بدون کمک کامپیتورتاحدی امکان پذیر است


ارسال شده در توسط علی

بهمن 1388
اسفند 1388
فروردین 1389
اردیبهشت 1389
خرداد 1389
تیر 1389
مرداد 1389
مرداد 89
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94
فروردین 95
اردیبهشت 95
خرداد 95
تیر 95
مرداد 95
شهریور 95
مهر 95
آبان 95
آذر 95
دی 95
بهمن 95
اسفند 95
فروردین 96
اردیبهشت 96
خرداد 96
تیر 96
مرداد 96
شهریور 96
مهر 96
آبان 96
آذر 96
دی 96
بهمن 96
اسفند 96
فروردین 97
اردیبهشت 97
خرداد 97
تیر 97
مرداد 97
شهریور 97
مهر 97
آبان 97
آذر 97
دی 97
بهمن 97
اسفند 97
فروردین 98
اردیبهشت 98
خرداد 98
تیر 98
مرداد 98
شهریور 98
مهر 98
آبان 98
آذر 98
دی 98
بهمن 98
اسفند 98
فروردین 99
اردیبهشت 99
خرداد 99
تیر 99
مرداد 99
شهریور 99
مهر 99
آبان 99
آذر 99
دی 99
بهمن 99
اسفند 99
فروردین 0
اردیبهشت 0
خرداد 0
تیر 0
مرداد 0
شهریور 0
مهر 0
آبان 0
آذر 0
دی 0
بهمن 0
اسفند 0
فروردین 1
اردیبهشت 1
خرداد 1
تیر 1
مرداد 1
شهریور 1
مهر 1
آبان 1
آذر 1
دی 1
بهمن 1
اسفند 1
فروردین 2
اردیبهشت 2
خرداد 2
تیر 2
مرداد 2
شهریور 2
مهر 2
آبان 2
دی 2
آذر 2
بهمن 2
اسفند 2
فروردین 3
اردیبهشت 3
خرداد 3
تیر 3
مرداد 3
شهریور 3
مهر 3
آبان 3