بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- دراصول کافی- جلد یک صفحه383- بابی است به این عنوان ایمه علیهم السلام با ختیار خود میمیرند وزمان انرا میدانند-امام صادق علیه السلام میفرماید- هرامامی که نداند چه بسرش میاید از خیر وبلا وعافیت وبسوی چه میرود خواه مثبت وخواه منفی او حجت خدا برخلقش نیست- اضافه بران مال مخلوقات راهم میداندهرثانیه بیهاتیت فرشته خلق میشود انهارا میشناسد وکارانهارا میداند واسم انها را میدانددرمخلوقات دیگرهم همینطور شیطان نفهمید که خداوندمنان هر لحظه درحال رکورد شکنی است هرچیزی عادی شد بلافاصله خداوندمنان رکورد شکنی میکند بشر امروزاحمق شده است درجهت منفی میخواهدرکورد شکنی کند- این باب بسیارباب سختی است ازجهت حماقت بشری- دونظریه است یکنظریه بهترین اش مال مرحوم علامه مجلسی است همه مردم کم عقل سءوال میکنند حفظ نفس در دین واجب است یانیست وجواب میدهند حفظ نفس درعقل وشرع واجب است وجایز نیست که انسان خودرا بهلاکت بیاندازپس علی علیه السلام نباید ان روز به مسجد میرفت کمی عقل خودر اگر بکارمی انداخت-میفهمید چقدر احمقانه فکرکرده است پس کسی بجنگ نرود دکتریمریضهای خطرناک را معالجه نکند- ومانندان- شخصی از امام رضا علیه السلام \رسید که حضرت علی علیه السلام ان شب شمشیر باخود نبردوگرنه ملعون ابن ملجم مرادی هیچ کار نمی کرد امام علی علیه السلام قاتل خودرا میشناخت حتی بیشتر بگویم شب حادثه راهم میشناخت امام بههمه مسایل اگاه است وحضرت رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم- جریان نه تنها امام پاک را بیان کردند ولی برای افراد دیگر مانند حضرت ابوذرعلیه السلام وحضرت عمار یاسر ودیگران هم بیان کردند اما امام عمل میکند- امام الرضا میفرماید بهان فرد داستان همانطور است درباره علی علیه السلام همان اتفاق افتاد که به کتاب مراجعه کنید جالب است هم حضرت زینب علیها اسلام جریان را میدانست وهم دیگر شخصیتهای عظیم الشان ولی برای مردم بیان کردند حضرت علی علیه السلام شما امشب نروید وشخصی دیگری بجای خود بفرستید امام چندین بار ازدرب خانه بیرون رفت درکوچه گشتی زد ودوباره به خانه رفت تاقلب حضرت زینب علیها السلام ارام بگیرد درست است که ایشان جریان میداند ولی دارای عالترین احساس است خانم یک جنگندهمیداند شوهرش خلبان است وباید به به نبرد برود ولی احساس هم دارد سخترین زمان است امتحانات الهی گاهی این چنین است امام میفرماید با کلام است جریان همان طور است که تو گفتی- اما برای امام علیه السلام بهتربود- کلمه خیر زیاد- تا احکام خادوند توانا تحقق پیدا کند هم خیر کثیر برای امام علیه السلام است وهم برای اسلام ومردمان بطور کلی این مطلب را امام علیه السلام میداند به تاریخ برگردیم کوفه دیگر حنای امام علی علیه السلام رنگی ندارد همه میگویند فقط زمانی شمارا قبول میکنیم که حداقل مثل معاویه عمل کنی شما که ثروت بیشتری تا معاویه بدست میاورید وگرنه ما طرفدار معاویه هستیم پیغام زیاد به ما میدهد که شمار مانند دوتا تخم چشمم مواظبت واحترام میکنم شیعه علی درکوفه بسیارجا ها مردم را فریب میدهد به معنای شیعه ایدولوژیکی نیست یعنی مردمان تحت حکومت علی علیه السلام است همان طورکه شیعه معاویه یعنی ملت معاویه است مداوم امام علیه برای جنگ با معاویه بعقب انداختند هیچ جاه ازامام علیه الیلام تبعیت نکردند وبهانه اوردند تا حدی امام بالای منبر رفت وگفت جان منرا بلب ام رساندید درهچموردی ازمن اطاعت نمیکنید شما ازمن بیزار هستید ومن ازشما بیزار هستم وخواب دیدم حضرت رسول اکرم صلواته اله علیه واله والسلام وشکوه کردم وفرمودندعلی جان زود بنزد مابیا که دلمان برای تو تنگ است وانهارا نفرین کن ایشان انهارا نفرین کرد که خداوندمنان افراد بهتری از شما یعنی خندان رسول اکرم صلواته الله علیه والله والسلم بمن بدهد وبه شما افرادی به مراتب درپستی به شما بدهد دیگر رابطه ای باقی نمی ماند کک اقایان نگزید وخداوندمنان راضی نیست که خلیفه خوددیگر رنج بکشد ونتجه ای هم نداشته همان سرنوشت امام حسن علیه السلام برای امام علی علیه السلام پیش می امد تمام سران قبایله کوفه واطراف کوفه مستقیما با معاویه درارتباط بودند و\ول میگرفتند ومردم از امام علی علیه السلام دل سرد میکردند که امام علیه السلام راه اسلام را نمیرود بشر عادی تحمل حکمت های الهی راندارد وگرنه امام پاک علیه السلام جریان زندگانی اش را میگفتند وحکمت انها ر مشخص میکردند که برای عد ه ای بسیار کمی بیان کردند این باب را بخوانید به احادیث امام موسی کاظم علیه السلام بخوبی درک میکنید اما عظمت شیخ مفید علیه السلام میفرماید خیر اینطور نیست امام علیه السلام مطلب میداند ولی غفلت میکند عذر بدتر گناه اما کارش درست است بی جهت به ایشان فحاشی شده است دلیل اش تقیه است-چندمورد جای تقیه است البته تا انجاکه من مطلع هستم هرگاه اکثریت مردم یک نظر غلط پیدا کنند اگر میشود یک کتاب بنویسندکافی است حق مبارزه ندارند یا بگوشمردم برسد که علما چنین فکر میکنند کافی استیا حسادت وکینه مردم زیاد میشود اینجاهمین طور است گاهی عقل انها نمیرسد قابل هضم نیست نباید بیان شود مگربرای افراد خاص شیخ مفید ازاین جهت بیان کرده است امام علیه السلام فراموش میکند غفلت میکند روز معین رانمیداند ومانندان این رامردم قبول میکنند مگر کسی دراروپا میتواند مبارزه کند که شراب نخورید وگوشت خوک نخورید وخانم ها حجاب داشته باشند مسخره میکنند همین قدر که دانند نظر اسلام چیست کافی است بعضی مواقع من دیدم که در زمان های بسیار دور این موضوعات ضرر زیاد میزد \س در شهادت امام علیه السلام برای امام خیر است وبرای شیعیان اش خیر است وبطور کلی برای مردمان هم خیر است
بسم الله الرحمن الرحیم- خىاونىمنان زنده است چون اثاراش وقول اش زنده است مرده با یاد کردناش واثار واخباراش زنده است بقول مردم اهل النهی کردن کسی بعضی اثار او وجود دارد نمرده است- باخرزی- خداوند ا سپاس وشکرت برانچه مارا هدایت وارشاد کردی- انهم در درسترین راه که مستداوم وپایدار ابدی است-مارا به راه خودت وراه نبی اکرم خودات هدایت کردی- درقلب ما درخت محبت عترت طاهره وطیبه که ریشه اش ثابت وشاخه های اش به اسمان پر کشیده( هیچ امریثابت نیست ودر حال رشد است) عرس کردی وکاشتی- امر وفرمان وسفارش کردی مارامامور کردی که ازانها تبعیت و پیروی کنیم- وموفق دراطاعت انها رابه ما عطا کردی- وبو سیله انهااز لبه پرتگاه خطر نجات دادی- تو مار ا بنور انها ازتاریکی بیرون اوردی- بوسیله هدایت صالحان- -و- نور خوبان-کسانیکه دعوت به شمارا اعلام کردند- وشفاف سازی کردند وان دعوت وحدود تورا برپا کردند-0و احکام تورا نشر دادند-کسانی که رسالت تورا به مردم رساند واز هیچ کس نهراسیدند و واهمه نداشتند بجز تو- پس صلوات تو برنبی مکرم وخاندان تو همگی انها برای همیشه برقرار باشد
بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است-مقاله از جناب اقای حسن بهشتی پور-که کارشناس امور سیاست بین الملل روزنامه ارمان ملی هستند درباره برجام مقاله جالبی دارند- بحثی دارند که اول سند مشترک نوشته شود که کجاها وحدت نظر هست این قانون هر گفتمان است اروپا هنرش وسیاست اش این است امتیازندهد تا کشورهای جهان سوم وغیره بادیدبداند اروپا یک دنده است اگر معامله است است باید متقاعد شون سیاسیت امریکا همانطور که امام الراحل فرمودندشیطان بزرگ است- درروی سکوی اولی ایستاده است نمیخواهند نزول کند ولی کار مفیدی هم نمیکند جریان درکنگو به بلژِک تکنولوژِیمدرن معدن رانداد معدن راخرید همهرا امریکائی کرده ودانشکده زده وپول خوب به مهندسی بومی میدهد- میگیود شمار بلژیکی تحقیر کردندبا ماشین گران قیمت وپول دلار به بلژیک برویدودرخیابان هامانور دهید ولی به موقع با بلژیک متحد میشود ایشان میفرماید سیاست مدرن همین است!! نتجه میگیرید که تا اسرائیل احساس خطر نکند خبری نیست- درحالی اروپای غربی بخصوص انگلستان فلج هستند وهنوز لاله های همه اسلام را نمی شناسند کم کم بیادبا لایه های اسلام اشنا شوند درباره روسیه غرب میخواهد روسها از پشت به ایران خنجربزنند که بگوید ه9م روس ها ازما میترسند وبدنبال منافع هستند وهمین کارهم بااروپای شرقی کردند درحالیکه سیاسیت روس ها پیش از گذشته دارند جریان پیدا میکند ومیخواهند جلوی انرا بگیرنند باید امروزه قدرت شرق را نشان داد- سیاسیت غرب دراین سابق بنحوی بود ملتای جهان سوم عاشق غرب بودند درحدبت بهترین فرهنگ وجای زندگانی حاضرنبودند که ایران بپای غرب برسد انهم از طریق مذهب مذهب سحر وجادو شده بود که معنانداردملت ایران ملتی خجالتی باشرم مهربان قلمداد میکردند اعراب اجتماعی وسیاست شناس وطرفدارغرب- هرکسی میگفت ما باید به پای غرب برسیم میگفتند غرب باخته و ماهم باید اینهادربرجام باز یبدهیم وسرانجام یک پوزخندبزنیم وبرگردیم
بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- باالهام از بیان بلیغ و شیوای استاد معزز ومکرم حضرت ایت الله قزوینی حسینی رحمت الله علیه- در تشریح که هرکس امامی نداشته باشد به مرگ جاهلی مرده است- امام بعنوان جلودار که راهنمائی میکند خارجیان گاید میکویند برای توریست ها یامهمان ها درتشریفلت - به سینه هم امام میگونید به کسی که بصیرت وانذار وحذر کردن بیانمیکن خلیفه جانشین پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم- کسی سنت وراه را نشان میدهد کسی حدومرز را مشخص میکند نخی که پشت ان دیوار میسازند وکسی درمقابل مردم ایستاده است درحالت ضد است وسخنرانی میکند به اینها امام گفته میشودمقابل است حدیث از پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم استپس اولین امامخود رسول الله صلواته الله علیه واله والسلم است هرکس جدا شود اهل جاهلیت است درجاهلیت هم امام وجود داشته است اما امام جاهل درنتجه همه را جاهل کرده است مشخص است که مسئله علم است علم الله میخواهدهرکس از علم الله جداشد بهمرگ جاهلی رفته است و وارد اتش میشود خوب اقایان گفتند اجماع واکثریت ملاک است فرض کنیم سنی اکثریت دارد ودربین مذاهب سنی مذهب حنفی اکثریت دارد روایت است درهرزمان یک امام بیشتر نیست امام دوم را باید گردن بزنند پس مذهب حنفی باید باشدایشان فقط 65 حدیث را قبول داردایا با شصد وپنچ حدیث میتوان دین الهی را درک کرد ومشکلات حل کردمسائل عبادی که را ی افراد که ازجانب خود باشد ملاکندارد حتما باید از جانب الهی باشد ذوق وسلیقه عقل فرد ملاک نیست پس دین معیوب وناقص است ایا خداوندمنان فکری نکرده است انرا رها کرده است این چنین نیست باید دقت کرد امام الله راپیدا کرد که دین الهی کامل میکند وتفسیر قران مهیا میسازد بدون حکم الهی به فردی نمیشود شلاق زد یا حلال وحرام گفت ویا گردن زد بحث شیعه همین است علم الله درنزد امام الله است-درثانی برداران سنی مذاهب یک دیگررا کفر میدانند ودلائلی میاورند پس انها نمیتوانند تا جواب مدقن وبا اثبات عقلی پاسخ ندادند قبول کرد درضمن امام الله نمیتواندمبهم باشد باید بخوبی اشکار وبه راحتی قابل شناخت باشد ودلدئل واضح و روشن داشته باشد مانند مقام رسالت صلواته علیه واله والسلم یک امام باعث وحودت وبرادری و دورشدن از گمراهی است چند امام تفرقه بوجود میاورد ونزاع وبحران میسازد- قران میفرماید اگر دو خدائی بود بین انها رقابت ونزاع رخ میداد ولی متاسفانه لجالجت بچگی و منافع وشهوات برانسان حاکم میشود وحقیقت فدای دنیا چند روزه میکند جالب انکه داعش که دکمتر شیعه است شیعه اهل جماعت نمیداند ولی خودرا میداند درحالیکه برداران سنی اورا سنی نمیدانند یک دین من دراوردی که بدعت است وفتنه است فتنه اخرالزمان است - حضرت استادمعزز مرحوم ایت الله کرامت الله ملک الحسینی رحمت الله فرمودندشخصی خدمت امام صادق علیه السلام وفرمود یاامیرالمومنین امام صادق علیه السلام ئچهارزانو نشسته بود ایشان حالت خودرا تغیرداد دو زنو نشست باحالت غضب صورت خودرا بفرد نزدیک کرد وفرمود دیگراین لقب رابیان نکند به تعبیر درحالی من امام صادق علیه السلام حقیقتا امیرالمومنین است ولی این لقب بیاداز طرف الهی امده باشدتنها امام علی علیه السلام است وامام الزمان علیه السلام است که مردم ایشان امیرالمومنین خطاب خواهند کرد وباز فرمودند هرکس خوداش امیرالمومنین بگوید باخواری از دنیا میرود واهل جهنم میشود کسانی که در زمان امامت امام علی علیه السلام مردم به سمت خود دعوت کردند وخودرا امام انها کردند وبر علیه امامت علی علیه السلام وارد نبرد شدند پس کافر حربی بودند وباید گردن زده میشدند
بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است-کتاب اصول کافی که نویسنده وجمع اوری احادیث نموده است- تالیف ثقته الاسلام ابی جعفر محمد بن یعقوب بن اسحاق الکینی الرازی رحمت الله ایرانی است کهازده کلین به شهر ری رفته است ومدتی هم دربغداد ومکان های اسلامی بوده است درمورد اول دین که بجز شیعه مابقیه دراین امرمهم سقوط کردند احادیثی که مثلا درباره توحید تماما ازراه عقل اثبات میشود دال بردرستی این کتاب است یک مقدمه وپیش گفتار شخص ایشان دارد بنام مقدمه مولف دارد اولا بطور مختصر ومفید ایدولوژی اسلام بخوبی ومستدل بیان میکند که بخشی از ان خواهد امد ودوم مردم وضع نامناسب زمانه بیان میکنند-که باوجود انکه ادعای اسلام میکنند ولی منش طبیعیون دارند-بسم الله الرحمن الرحیم- ستایش خدایی را است- که برای نعمتش ستایش شده است- وبرای قدرت اش پرستیده گشته است( این نوع تعریف برای عموم صادق است وعلی علیه السلام میفرماید من چون خداوند یک تیکه جواهر بی همتا دیدم من راوادار به ستایش کرده است)- ودر سلطنت خویش فرمانروا است وبجهت شوکت اش ازاو بیم دارند( این بیم علت اش درخودما است وگرنه خداوندمنان رفیق لطیف ورئوف است)- والا است درنهایت والائی نهایت اش بی نهایت است صفات الهی همه دارای این خصلت هستند ولی مخلوق بشر گاهی از سرنوشت خود دچار حیران است کهچرا با مشکلات روبرو است یک تضاد حس میکند اینجا است باید کلمه سبحان رازیاد بیان کند که خداوند از ان نظری کهمن دارم منزه وپاک است سبحان الله باید زیاد گفت نزدیک است ولی درعین حال بند مرتبه مثال میاورنذ مانند پادشاهان ازدید بینندگان فرا رفته است همان چنان که فرد روح خودرانمیبیند ولی شیطان وفرشتگان روح فرد را میبنند ضعف مخلوق این امکان دیدن راندارد فرشته هم مانند ماخدارا نمیبیند ولی خداوندمنان خود را میبیند چون دیدن بی نهایت دارد- نا اغاز است یعنی همیشه بوده است دلیل ان این است که مخلوق نیست بلذات وجود دارد بودن اش مال خوداش است همین تعریف را ماده پرستان برای ماده میکنند درحالیکه فلسفه اثبات میکند که ماده مخلوق است نگهداری همه پچیز خسته اش نمی کند توان بی نهایت خستگی نمیاورد قیوم به معنای مبالغه قیم وقائم است- دراینمورد بحث زیاد است بعضی گفتند که خداوندمنان میتواند به فرشتگان حفظ مخلوقات بدهد وانهارا از هر گزندی حفظ کند وخود را بکناری کشد اینجریان ادامه پیدا میکند بدون وجود تاثیر گذار خداوندمنان جناب بوعلی سینا این مطلبرا رد کرده است بخصوص برای اید که از طریق علم بینهایت راه حل ان امکان پذیر است حال اگربگویم خداوندمنان میداند که انسان چه مشکلاتی پیش میاورد که راه حل نشان دهدمثلا قران درنظر بگیرد که خداوند میفرماید از همه حتی فرشتگان برای نمونه ثانی قران کمک بگیرید ولی نمیتوانند نمونه ثانی بیاورنند جون علم بینهایت میخواهد وفرشته نمیتواند علم بی نهایت داشته باشد وظرفیت درک ندارد
بشرمشکلات خاصی پیش می اورد که راه حل انرا باید نشان دهد که فرشتگان ظرفیت درک انراندارند مانند قرانمجید که خداوندمنان فرمودند ازهمه حتی فرشتگان کمک بگیرید نمیتوانید نمونه ثانی انرا فراهم کنید چون علم بینهایت میخواهد وظرفیت بی نهایت میخواهد که فرشتگان ندارد و درضمن خداوندمنان همهر نیازمند وجود خود کرده است- ادامه دارد
بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- چند دقیقه پیش درصف نانوائی بودم فردی قد بلند یک بره سیاه برسرش بود به ایشان گفتم شمادرصف هستید- فرمودند درصف هستم یک مرضی دارم نمیتوانم درجائی به ایستم پای من خواب میرود-بعد فرمودند مال تیری است که کنار پیشانی ایشان خورده است وبخشی برداشته انددرحالیکه دکتری ایشان را جراحی کرده است ششماه ایران است وششماه امریکا وگفته بوده است ایشان درکما میمیرد- ظهرخواب میبنید که ایشان زنده شده وبا ایشان حرف مزند سراسیمه میاید وجراحی میکند ودوساعت گیچ بوده است که میکنند جراحی تمام شده است چرا بمنزل نمیروید این اتفاق در سوریه رخ داده است وحاضرنبود انجا تاحدی تعریف کند ولی تلافی بعضی از شهدای مارا گرفته است واهل بوشهر هستند سیزده مرتبه حضرت والا مقام وفرشته خوقاسم سلیمانی از ایشان دعوت کرده است که باشاگردانش در نبرد حاضر شود ومدتی اشپز ایشان هم بوده است ومیفرمود برای هرکس خواب میدید درست از اب درمیامد وبریا من خواب دید وعینا رخ داد- ایشان یک سرهنگ داعشی را گرفته بودند وچون عربی به لهجه سوری صحبت میکرد تصور میکردند عرب است ومدتی زندان برای او تعین کردندناگهان او گفت من سرهنگ اسرائیلی هستم اگرمنر زندان کنید شما هشتاد تیکه میشوید وما حکم اعدام دادیم که ببینیم چگونه هشتادتیکه میشویم- هشت بار ایشان بالای داربردیم وپائین اوردیم تا اخرین دفعه اورا کشتیم
بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است حضرت ایت الله العظمی صافی گلپایگانی رحمت الله علیه به مناسبت ایام سو گواری شهادت حضرت زهرا صلواته الله علیها- در رسانه شیعه نیوز بوشتاری کردند مورد اسناد واقع شده است مقام معصومین علیهم السلام الله فوق مخلوق هستند وفاصله ان بزرگواران تامه با رده پاین تر بی نهایت است- نباید فریب ظاهررا خورد باید به باطن توجه کرد هستی مخلوق بخاطر انها خلق شده است ومخلوق ذی الشعور بوسیله انها خلق شده است وتوسط انان هدایت وکمال پیدا کردن به سمت نیل و رسیدن وبه لقاالله امکان پیدا میکند- ومخلوق ذی الشعور باید مطیع ایشان باشند انسان در مراحل های اخری به مرتبه ای رسیده است-که خداوندمنان انهارا برگزیده است که هادی و تربیت کننده انان باشند این عظمت انسان است که بهترین شخصیتهای های الهی اموزگار وادب اموز انان میشوند وباید قدر این نعمت العظمی را بدانند ودر پیروی از انان کوتاهی نکنند ومرتبه خود را بخوبی درک وفهم کنند وگرنه مجازات سختی درانتظار انها میباشد- جای تعقل دارد که تلاش هرچه چقدر بالاتر و وسیعتر انجام دهد- ان عظمت ها درسلک ومنش انسانی جلوه میکند تا انسان بخوبی تعلیمات گرانبهای انان درک کنند رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم میفرماید اگر مانبودیم خلقت هم نبود- ادم وحوا جنت وجهنم واسمان وزمین را خداوند منان خلق نمی کرد- حضرت علی علیه السلام به معاویه لعین مینویسد من هنر وصنعت تامه الهی هستم- ومردمان بعد از من خلق شدند رسالت الهی مقامی عظیم است بالاترین عمل بعداز حمد الهی مقام رسالت است که درتمام ابعاد مخلوق به حدکمال برسانند درحدیث قدسی است که خد اوندمنان میفرماید من تورا یعنی حضرت رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم- برای خودم خلق کردم بهمعنای کل چهارده معصوم علیهم السلام الله اجمعین در چنین رتبه ومقامی هستند پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم-میفماید مادرشناخت تو عاجز هستیم پس در محبوبا وهم مخلوق عاجز است لذا دومنبع هدایت برای بشریت مشخص شده است قران و چهارده معصوم علیهم سلام الله اگر انبیا اعظام علیهم الجمعین سلام الله زنده بودندهمه از این دومنبه قران واهلبیت مکرم رسول الله تبعیت میکردند- حضرت رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم- میفرماید بهانها یاد ندهید که انها از همه مردم عالم تر هستند- بعدا ذکر میکنم حضرت فاطمه سلام الله علیها به زبانمن به پدر بزگوار صلواته الله علیه واله والسلم میفرماید کاشی ذکرمارا کمئ میکردید وعلی علیه السلام به تعبیرمن قلب میفرمایدمن قلب سخن هستم ودر رگهای من کلام متورم است ولی اجازهندارم سخن بگویم وتمام رگهای خودرا بسته ام-حضرت فاطمه سلام الله علیهانمی خواست زیاد مطرح شود وبیشتر باخانم ها بود وبعضی از مردان خاص ولی سرانجام مجبورشد مطالبی گوش زد کند-تاریخ تا ظهور حضرت مهدی علیه السلام این پرچم داری بخوبی درک کنند وزیراین پرچم تجمع کنند- ایشان تنها موجودی است از سیب بهشتی ساخته وپرداخته جسمانی شده است لذا ظرفیت عظیم دارا است ولی امری است نیمه رسمی است بزنگا ه ها شهابی است که ظاهر میشود- درحدیث بصورت مطلق خداوندمنان ازانچه ان عظمت الهی راضی است خداوندمنانهم راضی است وانجا که ایشان غضنباک میشود خداوندمنانهم غضباک میشود عمقی بی نهایت دارد وکوثربودن ایشان را اثبات میکند ولی امربودن ایشان راهم اثبات میکند صاحب رسالت است چون معصومین دیگرپیامبراکرم صلواته الله علیه واله والسلم پسا زانکه چه روزگار برای ایشان رقم زده است میفرمایدبرای تسکین ایشان که حضرت مهدی علیه السلام فرزندتو است کهانزمان قدر ومنزلت این بی بی دوعلم صلوالته الله علیه درحد میسور ظرفیت بشری شناخته میشودوتحبیب میشود-ادامه دارد