بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-مقالات مرتبط: لَعِب (لغاتقرآن)، لعب (مفرداتنهجالبلاغه)، لعب. لَعْب (به فتح لام و سکون عین) و لِعْب (به کسر لام و سکون عین) از واژگان قرآن کریم به معنای بازی است. لَعِب در قرآن کریم گاهی به معنی بازی صحیح آمده، و گاهی مراد از آن کارهای خلاف شرع و معاصی است که به بازی و عبث تشبیه شدهاند-کلمه «امام» و جمع آن «ائمه» مجموعا دوازده بار در قرآن به کار رفته که هفت بار آن به صورت مفرد آمده و پنج بار به شکل جمع به کار رفته است- جلد دوم اصو ل کافی تمام درباره امام یاحجت است- وجلد سوم تمام درباره ایمان وکفر است- اوین حدیث ازاصول کافی-از ابواسحاق نحوی گوید- برامام صادق علیه السلام وارد شدم وشنیدم میفرمود-:خدای عز وجل-پیغمبرش را صلواته الله علیه واله والسلم را بمجبت خود تربیت کرد- وسپس فرمود ( تو دارای خلق عظیمی هستی)- وانگاه به او واگذار کرد:-وفرمود-= هرچه را پیغمبر برایشما اورد- بگیرید- واز هرچه منعتان کردکند باز ایستید- وبازفرمود-پیغمبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم- کاررا- بعلی واگذار کرد واورا امین شمرد- شما شبعیان تسلیم شدید وان مردم= اهل سنت= انکارکردند بخدا ما شمارا دوست داریم که هرگاه بگویم -بگوئید- وهرگاه سکوت کنیم سوکت کنید- وما واسطه میان شما ودای عز وج هستیم خدا برای هیچکس درمخالفت امر ماخیری قرار نداده است-درکتاب سمت خدا- دریچه ای بهجامعه ولایی-ازحضرت والامقام- جنا اقای ایت الله سید-محمد مهدی میرباقری رحمت الله که درباره امات استدر اول صفحه جنبه های معرفت لملم- معرفت امامدو جنبه دارد- اول اینکه امام از عالم غیب امده است پس علم ایشانهم از عالم غیب است- یحیی بن ابی القاسم میپرسد معنی غ7یب چیست امام میفرماید فهو الحجته الغایب ومیپرسدالمتقون کیستند- امام صادق علیه السام میفرماید شیعه علی علیه السلام پس امام حجت خداوندمنان است- اما کلمه لعب دوباره درقران است بادومعنای ان- یک ان است ما دنیا برای بزیچه وخوشگذاری ومداوم تفریحات خلق نکردیک یک امرجدی است درخلق دنیا حداق خداوندمنان از صد صفات الحسنی بکاربرده است انسان وجن اینصدصفت را میتواند یادبگیرنند واین صد صترا درخود تاهر حدی که میتوانند بکارببرند- دوم دنیا باز بازیچه است معنای ان این است حداقل علم بکارفته است یک هستی سبک است بچه کلاس اول نسب به مقام دکتری بازیچه است این دنیا درشان انسانی بالاترین مخلوقات است نیست ولی اینجا ازمایش پس میدهد که شایسته درجات بالا است یانیست درچه درجه ای است در بحارالانوار حدیثی است وقیکه مومنین وارد بهشت میشوند میبنند درخت سیب و پرتقال وخرما وغیره هستند میگویند اینهاهم دردنیا بودند فرشتگانمیگویندیک سیب بخورید شگ زده میشنود یک صدهزار مزه داردکه همه جدااهم درکمیکند پس ذائقه بنحوی دیگرشده است اماخداوندمنانمیفرماید برای مومنین درهمه ابعاد یک کادو وجود دارد درختانی است که درروی کره زمین نبودند وطعم های خاصی دارند حالا یکنوع درخت سیب نیست مثا درکره خاکی سی نوع سیب باشد انجا معلوم نیست چندنوع سیب است- جناب اقای سایت کلمه یک گاف عظیمی داد-درباره یزید علیه العنت فرمودند درباره یزید سه نوع تفکر است دو تفکر افراطی است یکیمال شیعه است که یزیدموردلعنت الهی است ودیگری یزید پاک بوده است وسومی متعادل است اول باید دقت کرد یزید پادشاه است انچه خسروکند شیرین است هرچه بخواهد بکند اسلام ضد پادشاه است خلیفه یاحجت یا امام میخواهد مطابق ان صد صفات الحسنی عمل شود
بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-مقالات مرتبط: لَعِب (لغاتقرآن)، لعب (مفرداتنهجالبلاغه)، لعب. لَعْب (به فتح لام و سکون عین) و لِعْب (به کسر لام و سکون عین) از واژگان قرآن کریم به معنای بازی است. لَعِب در قرآن کریم گاهی به معنی بازی صحیح آمده، و گاهی مراد از آن کارهای خلاف شرع و معاصی است که به بازی و عبث تشبیه شدهاند-کلمه «امام» و جمع آن «ائمه» مجموعا دوازده بار در قرآن به کار رفته که هفت بار آن به صورت مفرد آمده و پنج بار به شکل جمع به کار رفته است- جلد دوم اصو ل کافی تمام درباره امام یاحجت است- وجلد سوم تمام درباره ایمان وکفر است- اوین حدیث ازاصول کافی-از ابواسحاق نحوی گوید- برامام صادق علیه السلام وارد شدم وشنیدم میفرمود-:خدای عز وجل-پیغمبرش را صلواته الله علیه واله والسلم را بمجبت خود تربیت کرد- وسپس فرمود ( تو دارای خلق عظیمی هستی)- وانگاه به او واگذار کرد:-وفرمود-= هرچه را پیغمبر برایشما اورد- بگیرید- واز هرچه منعتان کردکند باز ایستید- وبازفرمود-پیغمبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم- کاررا- بعلی واگذار کرد واورا امین شمرد- شما شبعیان تسلیم شدید وان مردم= اهل سنت= انکارکردند بخدا ما شمارا دوست داریم که هرگاه بگویم -بگوئید- وهرگاه سکوت کنیم سوکت کنید- وما واسطه میان شما ودای عز وج هستیم خدا برای هیچکس درمخالفت امر ماخیری قرار نداده است-درکتاب سمت خدا- دریچه ای بهجامعه ولایی-ازحضرت والامقام- جنا اقای ایت الله سید-محمد مهدی میرباقری رحمت الله که درباره امات استدر اول صفحه جنبه های معرفت لملم- معرفت امامدو جنبه دارد- اول اینکه امام از عالم غیب امده است پس علم ایشانهم از عالم غیب است- یحیی بن ابی القاسم میپرسد معنی غ7یب چیست امام میفرماید فهو الحجته الغایب ومیپرسدالمتقون کیستند- امام صادق علیه السام میفرماید شیعه علی علیه السلام پس امام حجت خداوندمنان است- اما کلمه لعب دوباره درقران است بادومعنای ان- یک ان است ما دنیا برای بزیچه وخوشگذاری ومداوم تفریحات خلق نکردیک یک امرجدی است درخلق دنیا حداق خداوندمنان از صد صفات الحسنی بکاربرده است انسان وجن اینصدصفت را میتواند یادبگیرنند واین صد صترا درخود تاهر حدی که میتوانند بکارببرند- دوم دنیا باز بازیچه است معنای ان این است حداقل علم بکارفته است یک هستی سبک است بچه کلاس اول نسب به مقام دکتری بازیچه است این دنیا درشان انسانی بالاترین مخلوقات است نیست ولی اینجا ازمایش پس میدهد که شایسته درجات بالا است یانیست درچه درجه ای است در بحارالانوار حدیثی است وقیکه مومنین وارد بهشت میشوند میبنند درخت سیب و پرتقال وخرما وغیره هستند میگویند اینهاهم دردنیا بودند فرشتگانمیگویندیک سیب بخورید شگ زده میشنود یک صدهزار مزه داردکه همه جدااهم درکمیکند پس ذائقه بنحوی دیگرشده است اماخداوندمنانمیفرماید برای مومنین درهمه ابعاد یک کادو وجود دارد درختانی است که درروی کره زمین نبودند وطعم های خاصی دارند حالا یکنوع درخت سیب نیست مثا درکره خاکی سی نوع سیب باشد انجا معلوم نیست چندنوع سیب است- جناب اقای سایت کلمه یک گاف عظیمی داد-درباره یزید علیه العنت فرمودند درباره یزید سه نوع تفکر است دو تفکر افراطی است یکیمال شیعه است که یزیدموردلعنت الهی است ودیگری یزید پاک بوده است وسومی متعادل است اول باید دقت کرد یزید پادشاه است انچه خسروکند شیرین است هرچه بخواهد بکند اسلام ضد پادشاه است خلیفه یاحجت یا امام میخواهد مطابق ان صد صفات الحسنی عمل شود
بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-مقالات مرتبط: لَعِب (لغاتقرآن)، لعب (مفرداتنهجالبلاغه)، لعب. لَعْب (به فتح لام و سکون عین) و لِعْب (به کسر لام و سکون عین) از واژگان قرآن کریم به معنای بازی است. لَعِب در قرآن کریم گاهی به معنی بازی صحیح آمده، و گاهی مراد از آن کارهای خلاف شرع و معاصی است که به بازی و عبث تشبیه شدهاند-کلمه «امام» و جمع آن «ائمه» مجموعا دوازده بار در قرآن به کار رفته که هفت بار آن به صورت مفرد آمده و پنج بار به شکل جمع به کار رفته است- جلد دوم اصو ل کافی تمام درباره امام یاحجت است- وجلد سوم تمام درباره ایمان وکفر است- اوین حدیث ازاصول کافی-از ابواسحاق نحوی گوید- برامام صادق علیه السلام وارد شدم وشنیدم میفرمود-:خدای عز وجل-پیغمبرش را صلواته الله علیه واله والسلم را بمجبت خود تربیت کرد- وسپس فرمود ( تو دارای خلق عظیمی هستی)- وانگاه به او واگذار کرد:-وفرمود-= هرچه را پیغمبر برایشما اورد- بگیرید- واز هرچه منعتان کردکند باز ایستید- وبازفرمود-پیغمبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم- کاررا- بعلی واگذار کرد واورا امین شمرد- شما شبعیان تسلیم شدید وان مردم= اهل سنت= انکارکردند بخدا ما شمارا دوست داریم که هرگاه بگویم -بگوئید- وهرگاه سکوت کنیم سوکت کنید- وما واسطه میان شما ودای عز وج هستیم خدا برای هیچکس درمخالفت امر ماخیری قرار نداده است-درکتاب سمت خدا- دریچه ای بهجامعه ولایی-ازحضرت والامقام- جنا اقای ایت الله سید-محمد مهدی میرباقری رحمت الله که درباره امات استدر اول صفحه جنبه های معرفت لملم- معرفت امامدو جنبه دارد- اول اینکه امام از عالم غیب امده است پس علم ایشانهم از عالم غیب است- یحیی بن ابی القاسم میپرسد معنی غ7یب چیست امام میفرماید فهو الحجته الغایب ومیپرسدالمتقون کیستند- امام صادق علیه السام میفرماید شیعه علی علیه السلام پس امام حجت خداوندمنان است- اما کلمه لعب دوباره درقران است بادومعنای ان- یک ان است ما دنیا برای بزیچه وخوشگذاری ومداوم تفریحات خلق نکردیک یک امرجدی است درخلق دنیا حداق خداوندمنان از صد صفات الحسنی بکاربرده است انسان وجن اینصدصفت را میتواند یادبگیرنند واین صد صترا درخود تاهر حدی که میتوانند بکارببرند- دوم دنیا باز بازیچه است معنای ان این است حداقل علم بکارفته است یک هستی سبک است بچه کلاس اول نسب به مقام دکتری بازیچه است این دنیا درشان انسانی بالاترین مخلوقات است نیست ولی اینجا ازمایش پس میدهد که شایسته درجات بالا است یانیست درچه درجه ای است در بحارالانوار حدیثی است وقیکه مومنین وارد بهشت میشوند میبنند درخت سیب و پرتقال وخرما وغیره هستند میگویند اینهاهم دردنیا بودند فرشتگانمیگویندیک سیب بخورید شگ زده میشنود یک صدهزار مزه داردکه همه جدااهم درکمیکند پس ذائقه بنحوی دیگرشده است اماخداوندمنانمیفرماید برای مومنین درهمه ابعاد یک کادو وجود دارد درختانی است که درروی کره زمین نبودند وطعم های خاصی دارند حالا یکنوع درخت سیب نیست مثا درکره خاکی سی نوع سیب باشد انجا معلوم نیست چندنوع سیب است- جناب اقای سایت کلمه یک گاف عظیمی داد-درباره یزید علیه العنت فرمودند درباره یزید سه نوع تفکر است دو تفکر افراطی است یکیمال شیعه است که یزیدموردلعنت الهی است ودیگری یزید پاک بوده است وسومی متعادل است اول باید دقت کرد یزید پادشاه است انچه خسروکند شیرین است هرچه بخواهد بکند اسلام ضد پادشاه است خلیفه یاحجت یا امام میخواهد مطابق ان صد صفات الحسنی عمل شود
بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-نص وقل-باید تمام ایدولوژی ها با معیار نص وعقل سنجید-نه بامعیارهای غیر اسلامی ناب-تمام ایدولوژی های غیراسلام ناب معیارها وملاک هاغیر عقل ونص دارند- یا اروی نادانی وی بخاطر لجاجت که ریشه در شهوات وهوای نفس است0- که قران هانکفر میگوید که عقل ونص را میپوشانند وبهایی براین ان قبول دارند- استدلال انها یا ازروی حیله است یا ازروی حماق است- وان راه انهارا کور وکر ولال نسبت به حقایق میکند- وچون ضد فطرت است انهارابیمار میسازد- وبرمرض درانها مداوم رشدمیکند- ودرنتجه به بن بس وبحرانمیرسند- وراه باغی ویاغی را طی میکنند-هیچ دلیلمنطقی جر بیان سیقه ندارند- کسی که میگوید حضرت عیسی علیه السلام خدا بخاطر جاذبه منفی ان قرار میگیرد درحالیکهحضر مسیح علیه السلام هرلحظه ازخداوندمنان میخواهد که انهار ا به راه راست هدایت کند-دنیا رابطه علت ومعلولی است هرچه باط گرا شد بنبال خراات است وخرفات شعور را ازانسانمیگیرد- وا مدارحق خارج میکند وبه نعمت های راستین پشت میکند .به جذابیت های معنویت دنیای واخرتی وعقل ونص نمیرسد- وسرانجام مرد غضب وگمراه شدن خواهد رسید- ودرا راه جهنم حرکت میکند وبهحهنم هم خواهد رسید- دچارتکبر واستکبار منتهی میشود که بهخود خنجرمیزند- وسرانجام راه خود بافری روحیه وزور میخواهد حاکم کند- وشیطنت وسادولوحی وسطحی نگری به هستی وسرنوش خودمینگرد- وسرانجام ارامش وقرارخودرا ازدستمیدهد ودرک عقلانی سلیم را ازدست میدهد- وفقط شیطان زدنگان رامیتواند جذب کند- دچاربحران وبه بن بن بست میرسد- را نجات راهمنمیتوند پیدا کند ودوباره دست به راه جدیدمیزند-که تصورمیکند که بهسعادت خواهد رسید درحالیکه رابطه علت ومعلولی رابخوبی نمیشناسد0 پیامبراکرم صلواته الله علیه واله والسلممیفرماید تازمانیکه بهشما ضرری نرساندن باانها رابطه اصفح داشته باشید =یعنی ازانها روی گردان بشوید اگرخواستندشماراهم فریب دهند نا امید سازیدودرکل اخلاق پسنیده داشته باشد درست مانند یکمریض بخصوص مریض روانی-رابطه علا ومعلوی درتمام ابعاد است رحوزه ومیدان عقل وروانهم چنین است درک غلط درنتجه عمل غلط ایجادمیکند که سرانجام بحران روانی روحی ومادی ایجادخواهد کرد وارامش راخواهد گرفت- وانسان از رسیدن بهنعمتهای واقهی دنیا واخرت محروم میکند- این نعمتها فقط کسانی در راه درست عمل میکنند بهانها میرسند ونایل میشوند لذا باید شکر گذار الهی باشند- طریق درست اسب نفسرا بخوبی رام میکند وراه غلط اسبافس را وحشی میکند انسان عاقل از طریق نص وعقل متوجه اخرت دنیای قرار نه دنیای فنا میرسد که سطحی به مراتب عالی تراز دنیا است دران راه تقوی انسان محدود به راهای امن وارامش وکمال وحق واقعی میرساند- وبه جای انکه مخرب ومضر وپرشرشود یک اسان سنزنده که نایل بهنعمتهای واقعی الهی دردنیا واخرت خواهد رساند
بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است-جنابی در سایت منافقین بیان میکند من که درمدرسه بودم- صحبت از اسلام مرجعیت بود من واقعا درک نمیکردم وقبول نداشتم چون برخلاف نهج البلاغه وقران بود- تااسلام منافقین مطرح شد فهمیدم اسلام ناب این است- قرانمیفرماید مگر نمیبینید عده ای شکنجه میکند ومستصعف میکنند وناله انهابلند است چرا اقدام نمیکنید- میگفتندعلما میفرمایند قدرت نداریم وجواب انها امامحسین علیه السلام است- خوب این امام حسین علیه السلام ده سال درتحت امامت امام حسن علیه السلام --- امام حسن اقدام انقلابی نکردند چر انجا ایراد نمیگرید-؟؟- بهداز شهات ان سرورکائنات رحمت الله علیه امام حسین علیه السلام ده سال امامت کردند- وقیام نکردند وبقیه امامان پاک فرمودند حال باید تقیه کرد- عموی امامجواد علیه السلام دروسط بی بان جایی متعلق به ایشان بود وبه امام جوادرحمت اللهعلیه بزودی انقلابیون شیعه میایند ومن ریاستنهاراقبول میکنم وبه جنگ عباسیان میرویم امامجواد رحمت الهعلیه فرمودن چنین نکن درام کتاب نوشته شده تازمانخاص عباسیانبرنده میشوند وبرعظمت انها افزوده میشوند ان پروه انقلابی رسیدند وحرف عوی ایشان رانپذیرفتند ورفتند وشکست خوردند وقدرت عباسیان اضافه شد حالا چراشما ساکت شذدید اقلا با اسرائیل واردجنگ شوید- همه چیز را بنفع خود توجیه میکنید- درستماندوهابیت امروز-ایشانفرمودند تمام پول های که مرجعیت میگرید نان دانی است اسلامینیس ایا شما نان دانیندارید اینپولها از عرق ریختن وسختی کشیدن بدست میاید خودشما مسئله دارید چرا خورابخطرمیانزید همه دنیا صدام را طاغوت شناخت شما اورا فرد مسلمان نا نهجع البلاغه وقرانی تعریف کردید- کمی خجات بکشید مسئل دیگررا من بیان نمیکنم-ئاما وهابیت ایا درقران مالیات گرفت غیراز ذکات حرام است یانیست اگرحرام است وای نمالیات ها خراج ها عرفه ها برای چه گرفته میشود جواب دهید
بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- لبخند اخرین امام الحسین نشانه چیست-؟؟
دربارها خنده ابا عبدالله در گودا ل کربلا زیاد بحث شده است که امام علیه السلام چهره خودراخونین کرد که براثر رفتن بسیارخون زردشده بود دشمن شادنشود– هیچکس عملکرد امام الحسین علیه السلام را منطقی نمیدانست یک نوع خودکشی دستجمعی تلقی میشد- دقتکنیم رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم باحالت غمگین ازدنیا رفتند وهمین طور حضرت الزهرا صلواته الله علیها ایشان غمگین رفتند امام حسن علیه السلام همین طور وهردفعه بنفع منافقین بود این بارهم اگر تکرارمیشد فاتح اسلام خوانده شده بود- مردم دنبال منافع دنیایی بودند- وبه هرقدرتی کهحاکممیشد کرنش میکردند وباکشتن مخالفین ا نهاامتیازمیگرفتند بعداز شهادت اماحسین علیه السلام الله بسراغ امام سجاد علیه السلام رفتند وگفتند قیامکنند وهدف خودرا انتقامگرفتن قراربده وماشمارا یاری میدهیم امام علیه السلام فرمودندهرگز همان کارکه باپدرمن کردید بامن هم خواهید کرد ودیگرکسی گول شمارانمیخورد- ولی نتجه برعکس شد شهرهای دیگر گفتند ما گول نخوردیم وکسیاز اهلبیت رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم رانکشتیدم واحترام انهارا نگاه داشتیم- این امر برای کوفه سخت بود لذا دست بقیامزدند ولشگر ابن زیادملعون را درهم کوبیدن ودرنتجه با یزید درگیرشدن شام میاستند لشگرکشی بهکوفه بسیارخطرناک است ودتی کم میتواندپشت قلاع کوفه تحمل کند وبعدباید برگردد وهرشب به انها شبیخون زده میشود-کاری که ارتش ساسانیان میکرد شکست ارتش شام در ایران باعثشد که قیمهای دخلی شروع شود وارتش امویان بشدت فرسوده شود وعباسیان ازاینموقعیت استفادهکردند وبساط امویان برچیده شد وشعارهابنفع اهلبیت مکر م رسول الله صلواته الله علیه واله والسلم بود وکوفه نابودشد ونجف ساخته شد که مرکز تجمع شیعیان بود وبعدا کم کم به ساختن شهرکربلا اقدام شد این ددمنشی وجنایت که درطولتاریخ نمونه ندارد مسلمانان تحریککرد وگرد امامان معصوم الاجمعین گرددامدوانها امامحسینعلیه السلام شاخص کردند ودرتحبیب وتکریم امام حسین علیه السلام انچه میتوانستند انجام دادند این عکسالعمل ان خنده است
–