سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خونِ جوشانِ امام حسین علیه السلام


هاآرتص به نقل از یک منبع عالی‌رتبه نظامی خبر داد، از اکتبر گذشته تاکنون حزب الله هر روز اقدام به شلیک پهپادهایی به سوی شمال (فلسطین اشغالی) می‌کند، این پهپادها شناسایی، اطلاعاتی، انتحاری و تهاجمی هستند و به با موفقیت قابل توجهی از سامانه‌های پدافندی اسرائیل عبور کرده و با دقت به اهداف خود اصابت می‌کنند.

این رسانه به نقل از منبع مذکور خبر داد: دو هفته پیش یک هواپیمای بدون سرنشین حزب الله موفق شدن بالن جاسوسی "طال شماییم" را هدف قرار بدهد، این بالن در واقع یک پایگاه راهبردی اسرائیل محسوب می‌شد که در فاصله 30 کیلومتری مرز لبنان قرار داشت، حزب الله در همان هفته هم تصاویری از دوربین یکی از پهپادهای خود در حال حمله موشکی به پایگاه نظامی شهرک المطله در مرز با لبنان را منتشر کرد.

هاآرتص در ادامه گزارش خود خبر داد: یک پهپاد انتحاری حزب الله نیز تجمع نظامیان اسرائیل را که در نقطه‌ای روستای عرب العرامشه در مرز با لبنان سنگر گرفته بودند را مورد هدف قرار داد، سه ماه قبل تر هم حزب الله موفق شد سامانه گنبد آهنین را با دو فروند پهپاد انتحاری منهدم کند.

هاآرتص بعد از پرداختن به این اقدامات نوشت: اینها صرفا نمونه‌های کوچکی از رخدادهایی است که هر روز در مرز لبنان با (فلسطین اشغالی) رخ می‌دهد، امری که ثابت می‌کند سامانه‌های پدافند زمینی ارتش اسرائیل تا این لحظه موفقیتی در رهگیری پهپادهای حزب الله نداشته اند، امری که یکی از ژنرال‌های ارتش اسرائیل هم قبلا نسبت به آن هشدار داده و به این روزنامه عبری گفته بود که رهگیری پهپادهای حزب الله امری محال به نظر می‌رسد، زیرا این پهپادها در ارتفاع بسیار پایین پرواز کرده و قادر به عبور از سامانه‌های راداری بوده و فقط زمانی متوجه حضور آنها می‌شویم که آنها به هدف خود رسیده یا در حال انهدام آن هستند. 

 


ارسال شده در توسط علی

بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- اهل خاظرات مثبت باشیدکمی اهل ریسک  عقلانی- تجربه قرانتاریخ است قران نقد وانتقاد نمیشود درک ما نقد انتقادی میشودتحریف قران تغیر معنا های راستین لغات قرانی است-  ولی مغنای واقعی انها است در کاربرد درک واستفاده ازعقل به مهارت کامل برسید


ارسال شده در توسط علی


بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات سشخصی است- سیاست امریکا-امریکادر قبل هم ثروت زیاد داشت وهم محبوب بود ثروتمندان.که ودرمملکت خود نمیتواستند به جایی برسند روانه امریکا شدند-و میتوانست مشکلات خودرا به راحتی حل کند-و با پیشرفت علمی که علم را کاربردی کرد- وسپس صنعتی کرد-و برای کشورهای کوچک صرف نمی کرد که مثلا کشتی ویا هواپیما بسازنند- دوجنگ جهانی کشورهای برجسته دنیا را بشدت دچارمشکلات فراوان کرد وامریکا از این نقطه ضعف کمال استفاده رابردومحصولات خود را مداوم قیمت انهارا بالا برد ودر تحقیقات بخش عمده ان بکار رفت-در فلسطین درها ی است کخه کو های ان اهن دارد حضرت داوود علیه اسلام ظرز  ساختن اهن را یاد داد وکور ه های  ذوب اهن را ساختند با تعدادزیاد- وحضرت داوود علیه السلام باان افراد توسط معجزه بیانات با اکو بسیار قوی انعکاس پیدا میکرد کوه اول به حضرت داوود علیه اسلام  سلام میکرد وبعد صدارا چندین مرتبه قوی میکرد همه کاررا رها میکردند وبه فرمایشات ایشان گوش میکردندوسئوال جواب میکردند شخصی خدمت ایشان رسید وگفت منرا نصیحتی کن- ان عظمت صلواته الله علیه واله والسلم فرمودند یک حرف بد بزن کوه انحرف را قوی کرد انعکاس دادوبعد فرمودند که حرف خوب بزن- وباز کوه ان حرف را تقویت کرد ان فرمودکه هستی را خداوند منان  باشعور افریده وقانون مند کرده است- نسبت به افعال انسانها-پس بترس از عواقب امور وامید وار باش به کارهای نیک خود ولی افراد چنین فکر نمی کنند هستی راکور وکر وخاموش میبینند- امریکا باعث شد همه بفکر خود باشند وکم کم برای اقتصاد  قدرت امریکا مسئله ساز شدند امریکاراه زور وفریب را پیش گرفته است-قران میفرماید کسانی که ایمان میاورندوعمل صالح انجام میدهندپای انها در سختی ها محکم میکنیم وبرعکس انهایی که درراه فساد گام میزنند سست میکنیم ومیترسانیم و شیطان راه غلط را برای انها زینت میدهدکه انهارا بسقوط بکشاند وما اقدامی نمی کنیم لذا اقای ترامپ وبایدن پیدا میشوند-دمکراسی ورای مردم بی اطلاع از  خواست الهی نه تنهامفید نیست بلکه مضر است-انتخابات در اسلام ان است که غقلای  هر حوزه افرادی  به تعدادمعین انتخاب کنندکه در جمیع جهات بهترین باشند ومطابق شرع مقدس وعلمای عالم متقی  در تحت رهبری  ولایت  العظمی فقیه  صلواته الله علیه والسلم  قوانین خدا پسندانه را تدوین کنند مگر در کنکور برای دانشگاه مردم افراد را انتخاب میکنند-البته برای غرب زود است شاید دمکراسی بهتر باشد تا به نتجه بهتری برسند-ولی ان مردمانی کهدر کشورهای اسلامی زندگانی کردند وهنوز این دکترین  را نفهمیدند جای سئوال مطرح است که باید یک  روش مطلاعاتی دقیقی انجام دهند وبه این دکترین برسند اخیر اقای ترامپ به اسرائیل گفته است کارا زود تمام کن یعنی همه رابکش ویا ساکت کن


 


ارسال شده در توسط علی


طرح ترامپ برای تهدید دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا  

1403/03/8 07:14

4073503

گروه: سایت خوان

ایرنا : یک روزنامه آمریکایی اعلام کرد که ترامپ گفته است که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 2024، دانشجویان حامی فلسطین را از این کشور اخراج خواهد کرد.


در گزارش واشنگتن پست آمده است: ترامپ در جریان میزگردی در 14 ماه می (25 اردیبهشت) با گروهی از حامیان مالی خود، در پاسخ به شکایت طرح شده از سوی یکی از آنها که گفته بود این امکان وجود دارد که دانشجویان و اساتید معترض حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا در آینده در این کشور صاحب مناصب قدرت شوند، اعلام کرده است که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا، این دانشجویان را از ایالات متحده اخراج خواهد کرد.

بر اساس گزارش واشنگتن پست، رئیس جمهور سابق آمریکا در ادامه سخنان خود در آن میزگرد با بیان اینکه دانشجویان خارجی زیادی در آمریکا حضور دارند، افزوده است که آنها به محض شنیدن این حرف من، در حمایت خود از فلسطین تجدید نظر کرده و درست رفتار خواهند کرد.

این گزارش می‌افزاید: ترامپ در ادامه این میزگرد همچنین با بیان اینکه 98 درصد از دوستان یهودی من در این میزگرد حضور دارند، قول داده است که در صورت پیروزی در انتخابات 2024 ریاست جمهوری آمریکا، قاطعانه از (رژیم) اسرائیل حمایت کند.

بر اساس گزارش واشنگتن پست، ترامپ با تاکید بر اینکه اقدامات رژیم صهیونیستی جنگ موجهی علیه تروریسم است، گفته است که در صورت پیروزی در انتخابات ماه نوامبر، به عنوان رئیس جمهور آمریکا در پشت سر این رژیم خواهد ایستاد.

به گزارش ایرنا، ترامپ پیشتر نیز در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز بار دیگر به شدت از تظاهرات‌های ضد صهیونیستی اخیر در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انتقاد کرد و مدعی شد که شرکت کنندگان در این تظاهرات‌ها، شست وشوی مغزی شده‌اند.

وی با انتقاد از رئیس جمهور آمریکا، اعتراضات و تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده را هرج و مرج نامید و بایدن را مسئول تشدید اعتراضات در دانشگاه‌های این کشور دانست.

ترامپ با بیان اینکه بایدن در مورد این اعتراضات و تظاهرات‌ها سیگنال اشتباهی را به مردم آمریکا ارسال می‌کند، اظهار کرد: وی از کلمات اشتباه استفاده می‌کند و لحن او هنگام استفاده از این کلمات نیز اشتباه است و نمی‌داند که از چه کسی حمایت می‌کند.

ترامپ در ادامه با حمله به چاک شومر رئیس اکثریت دموکرات در مجلس سنا و بلندپایه‌ترین مقام یهودی در آمریکا که پیشتر با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه خواستار استعفای او شده بود، گفت: من دارم می‌بینم سیاستمداران یهودی (در آمریکا) پشت اسرائیل را خالی کرده‌اند. من این را می‌بینم، شما هم می‌بینید.

وی با اعلام حمایت دوباره از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، از اقدامات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حمایت از (رژیم) اسرائیل انتقاد کرد و مدعی شد که دولت بایدن به اندازه کافی از این رژیم حمایت نمی‌کند.

ترامپ افزود: الان هیچ‌کس نمی‌داند ایالات متحده در کجا ایستاده است و به نظر من بایدن در کنار (رژیم) اسرائیل نایستاده و با این کار اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شود.

رئیس جمهور سابق آمریکا همچنین با اعلام حمایت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه گفته بود که وی مانند این رژیم واکنش مشابهی به حملات 7 اکتبر (15 مهر ماه) می‌داد، اما این جنگ باید پایان یابد.

وی در مصاحبه‌ای با روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم»، ادعا کرد: کشتار حماس در جنوب اسرائیل یکی از غم انگیزترین رویدادهایی بود که تا به حال دیده‌ام.

ترامپ خطاب به مقام‌های رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: باید به جنگ خود پایان دهید. شما باید آن را تمام کنید.

گروه‌های مقاومت فلسطین 15 مهرماه برابر با هفتم اکتبر 2023، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از 45 روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه 1402 (24 نوامبر 2023) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه 10 آذر (اول دسامبر 2023) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.



 


ارسال شده در توسط علی

 

این دانش، دین است، پس نیک بنگریدکه از چه کسی دین خود را می گیرید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 103 خرداد 12 , ساعت 12:0 صبح

گزیده ای از سخنان استاد شهید مطهری (ره)

(72)

از نظر علی ( ع ) آن اصلی که می‌تواند تعادل اجتماع را حفظ کند و همه را راضی نگهدارد ، به پیکر اجتماع ، سلامت و به روح اجتماع آرامش بدهد عدالت است ، ظلم و جور و تبعیض قادر نیست حتی روح خود ستمگر و روح آن‌ کسی که به نفع او ستمگری می‌شود راضی و آرام نگهدارد تا چه رسد به‌ ستمدیدگان و پایمال شدگان ، عدالت بزرگراهی است عمومی که همه را می‌تواند در خود بگنجاند و بدون مشکلی عبور دهد ، اما ظلم و جور کوره راهی‌ است که حتی فرد ستمگر را به مقصد نمی‌رساند

سیری در نهج البلاغه    ج 1  ص 113

نوشته شده توسط m.f | نظرات دیگران [بدون نظر] 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 
 

ارسال شده در توسط علی


ارسال شده در توسط علی


ارسال شده در توسط علی
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

بهمن 1388
اسفند 1388
فروردین 1389
اردیبهشت 1389
خرداد 1389
تیر 1389
مرداد 1389
مرداد 89
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94
فروردین 95
اردیبهشت 95
خرداد 95
تیر 95
مرداد 95
شهریور 95
مهر 95
آبان 95
آذر 95
دی 95
بهمن 95
اسفند 95
فروردین 96
اردیبهشت 96
خرداد 96
تیر 96
مرداد 96
شهریور 96
مهر 96
آبان 96
آذر 96
دی 96
بهمن 96
اسفند 96
فروردین 97
اردیبهشت 97
خرداد 97
تیر 97
مرداد 97
شهریور 97
مهر 97
آبان 97
آذر 97
دی 97
بهمن 97
اسفند 97
فروردین 98
اردیبهشت 98
خرداد 98
تیر 98
مرداد 98
شهریور 98
مهر 98
آبان 98
آذر 98
دی 98
بهمن 98
اسفند 98
فروردین 99
اردیبهشت 99
خرداد 99
تیر 99
مرداد 99
شهریور 99
مهر 99
آبان 99
آذر 99
دی 99
بهمن 99
اسفند 99
فروردین 0
اردیبهشت 0
خرداد 0
تیر 0
مرداد 0
شهریور 0
مهر 0
آبان 0
آذر 0
دی 0
بهمن 0
اسفند 0
فروردین 1
اردیبهشت 1
خرداد 1
تیر 1
مرداد 1
شهریور 1
مهر 1
آبان 1
آذر 1
دی 1
بهمن 1
اسفند 1
فروردین 2
اردیبهشت 2
خرداد 2
تیر 2
مرداد 2
شهریور 2
مهر 2
آبان 2
دی 2
آذر 2
بهمن 2
اسفند 2
فروردین 3
اردیبهشت 3
خرداد 3
تیر 3
مرداد 3
شهریور 3
مهر 3