بسم الله الرحمن الرحیم-نقد بخش نهم کتاب –عجیبترین دروغ تاریخ- به چند نگته ا ز این نکته های حساس این کتاب رامورد توجه قرار میدهیم- همانطور که قبلاهم اشاره کردم نویسنده به عمد درجا جای مکات خوداش از استدلال فقهی میتن واستوار وعلمی فقهی جداشده است وخواسته است نظریات غلط خودرا به نحوی به کرسی بنشاند-نکته اول- در یک جدول دوبعدی که نظریات شیعه واهل سنت را درموضاعات واحد فهرست کرده است که امروزه به ان چارت گفته میشود در مورد قران طبق نظر شیعیان میفرماید-1-قران جدید ی میاورد-2- قران را نسخ میکند وشریعت جدیدی میاورد( که واضح است که کتاب دیگری است)-3 در روز هفتم کتابهای ابراهیم ونوح وادریس وصالح وهود وداود وموسی وعیسی وقران را میخواند-4- عجم در زمان او قران را به مردم میاموزند-در متن کتاب از احادیث شیعیان میاوردکه علی علیه السلام میفرماید- اینکه به شیعیان مینگرم که چادرها در مسجد کوفه بر پا کردهاند ونشسته وقران جدید را به مردم میاموزند- بحث علمی هرکس درباره ایدولوژی دیگران بحث ونظر میدهد باید دران علوم به عالی ترین درجه رسیده باشد وبه میزان زیادی به انصاف وتعهد علمی مجهز بشاد واین امر متاسفانه در نوع بشر کبریت احمر است که گوگرد قرمزو بسیار کمیاب بوده است واکثریت بیچارگی بشر از همین جا نشات میگیرد اطلاعات درمسائل ف5قهی چنین حکم میکند که درهر دوره فقهی نحوبیان مسائل فرق میکند- کلمه تفسیر قران بعدها باب شد ویامیگفتند قران تازه شد ویا قران نو شد واین یک اصطلاح برای تفسیر بوده است امام علیه اسلام از روایت به خوبی درک میشود-که تا امام یازدهم سلام الله علیه فقط در بطن اول بوده است گرچه امام صادق علیه السلام برای رفع کنجکاوی شاگردانش بعضی ایات را دربطن دوم تفسیر کرده است- بطون قران هر بطن ملاکهای خاص دارد که بشر نمیتواند به ان دست پیدا کند- ومتاسفانه بر داران اهل سنت یک اشتباه فاحش کر دند که تصور میکنند مثلا تفسیر عقلانی ویا تفسیر عرفانی یا زجنبه سیاسی- فرهنگی- اقتصادی وغیره اینها هر کدام یک بطن هستند درحالیکه تمام انها بطن اول هستند- لذا زمانی که امام مهدی علیه السلام می اید هم ازبطن اول وهم از بطون دیگر استفاده میکنند وبعضی ها نمی پذیرنند وانرا بدعت میدادنند وبه همین دلیل ممکن است عدهای انرا نسخ قران تفسیر کنند حضرت امام موسی بن جعفرل علیه السلام فرمودن احادیت امام صادق علیه السلام سه حالت دارد بعضی ها عین حدیث من هستند وبعضی شما مختار هستید که حدیت پدرم را انتخاب کنید ویا حدیث منرا وسومی بیادفقطظ حدیث من را بپذیرید وبه انعمل کنید اینرانسخ گفتند-نکته دوم داستان ازدواج حضرت نرگس سلامالله علیها با حضرت امام حسن عسگری علیه السلام را عجیب وشگفت دانستند که غیر قابل قبول است ودلا ئلی راهم اورده است- اولا پیامبران واولیا الهی دارای داستان شگرف هستند در ثانی مومنین وحتی کفار دارای داستان شگرفی هستند- منجمله فرعون دوخواب دید که هردو درست بود وعجیب بود یکی انکه فردی از یهود تاج وتخت اور ا در دریا نیل غرق میکند ودومی داستان هفت گاو لاغر که هفت گاو چاق را میخورد ودر زندان دومشرک خواب درست دیدند- جناب ابن سیرین که داستان اموزند تمام خوابهار ا تعبیر میکرده است وبه واقع میرسیده است در زمان سابق تلویزوین ایران هم انرا نشان داد یک فردهندی شیعه که درمجالس سماور بزرگی اتش میکرده است وچای میداده است ودستاش مداوم میسوخته است بطوریکه اشکش د ر میامده است یک روز زمانی که چائی میریخته است متوجه میسشود اب جو ش دست اورا نمیسوزاند تعجب میکند وکم کم متوجه این پدیده جدیدمیشودوفیلمی از اوگرفته بو.دن درحالیکه از شیر سماوربخار بیرون میامد ایشان وضو گرفت ومداوم میخندید- ایشان میفرماید که بعنوان کینز امده است ولی پوست ایشان را بعضی سیاه گفته اند ولی اکثریت سفید گفتهاند اجتهاد حقیر این است که حواریون وفرزندان انها مانند حضرت مسیح علیه السلام لباس سیاه میپوشیدند وامروزه در جهان مسیحیت لباس سیاه برای روحانیون مسیحی بسیار متداول است وایشان هم لباس سیاه تنشان بوده است ولی بعضی تعجب کردند زیرا درتن کنیزان لباس سکسی وخوش رنگ میکردند وبه انها رقص واواز ودلبری یاد میدادند وبعضی تصور کردند که منظور از لباس سیاه شاید پوست ایشان سیاه بوده است-ادامه دارد