بسم الله الرحمن الرحیم-بخش پنجم کتاب عجیب ترین دروغ-عجیب است که اقایان مطالب بسیار ساده سعی میکنند که درک نکنند وبرحفظ دین خودشان حقایق عظیم شیعه مخدوش کنند- سعی انها این است که امام علیه السلام معبودی در عرض معبود بودن خداوند منان قر ار دهند وبرای انکه امام علیه السلام معبود نشود باید قدرت های عظیمی که خداوندمنان به ایشان بخشیده است از ایشان گرفته شود تا ات عظمتها معبودنشوند پس چراخداوندمنان به حضرت عیسی علیه السلام قدرت زنده کردن مردگان داده است واز ایشان میخواستند مثلا پدرشان را زنده کند ایراد نمیگیرید- وچرا نمیگوئید که انها حضرت عیسی علیه السلام دراین موقع معبود میشود وبیاد از خداوند خواست نه از حضرت عیسی علیه السلام که هیجکس جز خداوند منانقدرتی درجهت خیر رساندن ویا شر رساندن نداردپس شیطان چکاره است موهوم است ویاشماازدکتر برای معالجه کمک نمیگرید- توحید افعالی از حوزه این ایات جدا است وگرنه انسان را اب ومیوهجات وحبوبات وافتاب زنده نگه میدارد پس رزاقیت خداوند کجا است؟ وانگاه ما به جناب ابن وهاب میگفتیم ما صراط شمارا نمیخواهیم صراط خداوندمنان را نشان بده- اما توسل به امام علیه السلام درجائی که شخصی گرفتار شده باشد چهاز خداوند بخواهد وچه از امام بخواهد هردوصحیح است زیرا خلیفه فی الرض است- تمام زمین را میبیندوان فرد گرفتار رابخوبی میبیند وقدرت نجات انر فرد راه دارا است وبه نجات اومیاید واگر شمادرصحرائی گرفتار شدیدوبیسیم داشتید به خداوند منان متوسل میشدید ویا بیسیم میزدید .کار شما شرک نیست-در ایه ای که": ودین حق لیظهره علی الدین کله به احضرت امام الخمینی رحمت الله علیه ایراد گرفتید که ایشان این ایه به حضرتمهدی علیه السلام نسبت دادهاند غلط است وبه حضرت رسول اکرم صلواتهالله علیه واله والسلم بیادنسبت داد- اولا درجنوب عربستان که بیشتر اهل یمن بودند وکینه شدیدی نسبت به اعراب عربستان داشتند وانها را قومی وحشی میدانستند واصلا تمدنی برای انها قائل بودند ومداوم انها را مسخره وسرزنش میکردند واگر نزدیک انان میشدند اول میگفتند خودر ا با اب بشور وسپس با انها صحبت میکردند وسر سفره خودشان انهارا راه نمیدادند وعظمت اویس قرن درهمین جا است که ایشان حضرت را پذیرفت وبعدا کم کم افراد دیگر پذیرفتند وزمانی که پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلام مبعوث بشدت خشمگین شدند وگفتند اعراب عربستان با این بهانه میخواهند بر ما تفوق پید ا کنند وگفتند ترابخدا کسی ادعای پایمبری بکند وما پشت سراو سینه میزنیم وچنین هم کردند وباقدرت گفتند ما معجزات ایشان رادیدیم وبروید گمشوید درثانی دین دیگرینباید باقی بماندودرثالث این ایه عام است وکل دنیا را دربر میگیرد که انزمان نمیدانستند درعربستان پیامبر ی قیام کرده است