بسم الله الرحمن الرحیم-سلام الهی بر ان عظمتی که خداوند فرمودند که بر وجه اتم من خلق شده است که غلمان وفرشتگان وانبیا درحیرت وشگفتی ان عصاره هستی هستندوافتخار میکنند که دررکابش گام زنندوبه او پناهنده میشوند وتمدن را معنا کرد وربوبیت الهی را متجلی ساخت ومرز بی نهایت انسان را اشکار ساخت- روزاش که روز تعالی بشر است مبارک باد نام علی براو برازنده است وایشان درهر زمان درافقی جدید طلوع خواهد کرد با توجه به مقالهتوانمند جناب دکتر مجتبی شریفی وباالهام از ایشان درباره زندگانی حضرت فاطمه سلام الله علیهاحاشیه ای بران گفتار نغزبنویسم- خداوندمنان درمکه نقش مربی اخلاق بازی کرد وچه چیزی خوب است وچه چیزی بد است وسپس به سرنوشت گذشتگان پرداخت که هرکسی بیش ازهمه چیز بدنبال شناخت سرنوشت خویش است وسرنوشت افراد با دستورات خوداش گره زد وبه فرهنگ گذشته انان جاهلیت اولی نام نهاد وبیان فرمود که به جاهلیت ثانویه روی خواهید اورد واسوه انان رامعرفی کرد که رضایت ایشان رضایت من است وغضب ایشان غضب من است واین شاه کلید همه علوم وقضایا است تا کسی به کنه تمام حقایق دست پیدا نکند ودرعصمت مطلق نباشد چنین چیزی درباره اش گفته نخواهد شد بعد از رحلت حضرت رسول اکرم صلواته اله علیه واله والسلم دوره جاهلیت ثانوی شروع شد ومیبایست اسوه جدیدی همان نقش رابازی کند وشگفت انکه این نقش رابه حضرت فاطمه سلام ا لله علیها داده شده است اعراب در زمان حیات رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم از هیچ امری به اندازه احترام حضرت به فاطمع سلام الله علیها تعجب وشگفت زده نشدند وحتی انرااظهارنکردند وحضرت میفرمودند من به امر الهی چنین میکنم ودرنتجه حمایت حضرت از علی علیه السلام بر اساس نسبی وسببی که دراعراب بشدت رایج بود ودوباره جان گرفت نیست وبراساس خواست الهی ورضایت الهی است وا ز همه مهمتر انکه حضرت علی علیه السلام بر اساس مصلحت تقیه کردند و.صراحت حضرت فاطمه سلامالله علیها این شیطنت که بیعت از روی کمال رضایت بوده است راباطل میکندوبرای امامان دیگر صلواتهالله علیهم اجمعین حجت وبرهان میشوددر احادیث درک حضرت فاطمه سلام الله علیها بهمثابه درک شب قدر است وشناخت امام قائم در ظهور مانند شناخت روز قدر است واین نشان میدهد که تاظهور بیاد دلیل اثبات امامت ائمه اطهارسلام الله علیهم از طریق حضرت فاطمه سلام الله علیها باشد