بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است -کلیدهای خزائن غیب نزد اوست، کسی جز او بر آن آگاه نیست و نیز آنچه در خشکی و دریاست همه را میداند و هیچ برگی از درخت نمیافتد مگر آنکه او آگاه است و نه هیچ دانهای در زیر تاریکیهای زمین و نه هیچ تر و خشکی، جز آنکه در کتابی مبین مسطور است- کلیدهای خزائن غیب نزد اوست، کسی جز او بر آن آگاه نیست و نیز آنچه در خشکی و دریاست همه را میداند و هیچ برگی از درخت نمیافتد مگر آنکه او آگاه است و نه هیچ دانهای در زیر تاریکیهای زمین و نه هیچ تر و خشکی، جز آنکه در کتابی مبین مسطور است. کلیدهای خزائن غیب نزد اوست، کسی جز او بر آن آگاه نیست و نیز آنچه در خشکی و دریاست همه را میداند و هیچ برگی از درخت نمیافتد مگر آنکه او آگاه است و نه هیچ دانهای در زیر تاریکیهای زمین و نه هیچ تر و خشکی، جز آنکه در کتابی مبین مسطور است-جناب اقای کیانی از سایت کلمه بعلت انکه در شناخت شیعه اگاهی لازم ندارندوغیر علمی ایراد میگیرنند وخوب استمدتی دریکیازحوره هابشند ومسائل رامطرحکنند وجواب شافی وکافی رابدست بی اورند- در ایه بالا میفرماید که نه هیچ تر وخشکی نیست جزانکه درکتاب مبین مسطور اسا یک دانشمند مثلافرانسوی درباره خصوصیت جن درکتابقران نشابدهید وچون نمیداند میگوید قران هم دروغ است- اما جواب هرگاه بحث تحریف قران است بهمعنایتحریف تفسیر قران است که کلمه ولی یعنی امام واقای عمرانرفرمودند درنزدمن یعنی دوست است کتاب قران حضرت علی علیه السلام درباگاه شمسالشموش امام ارضاعلیه السلام وجود دارد وهمچنیکاب امام حسین علیه السلام وکتابران امام حسن العسکری علیه السلام درموزه های کتب قران شیعیان موجود است-. اما حل مسئله د پیامبران صلواته اللهعلیهم الاجمعین بر سه دسته هستند اول پیامبرانی کتاب داشتند که عددانها125 نفر هستند وبعدازانه نبی هستند- که متا گیمبر قبلی را تدریس میکنند وانرخافات رابرطرف میکنند ومسائل رابراساس کتاب حل میکنند تمام انهامشاور حکومت هستند سه نفر امام هستند -حضرت ادم علیه السلام وحضرت ابرهیم علیه السلام وحضرت رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم- وقتکه به درجه امامت رسیدند حاکم میشوند ولی ان دوامام قبلی جانشین انه یاپیامبراست ویا نبی است وکتاب انها یک بطن دارداماکتاب قران هفتاد بطن دارد وهربطن هفتاد بطن دارد الی مااشااله- قران به به ان میگوید کتاب مبین غیراز کتابهای دیگراستمانن ام الکتاب وکتاب حفعر وغیره امام صادق علیه السلام فرمودند که قران بطن اواش مالهمه است وبطنهای دیگر مال ما است دربطن دوم بعضی لغات عربیمعنای دیگری را انتخاب میشود ولی دربطنهای دگر لغت عربی استکه شخص خداوندمنان وضع کرده است بنظرمیرسد که در علم دستورهم بازخداوندمنان باب اضافه کرده است انسان عاقلاگر بیانکردکه دراخرالزمان فردی ازشرق بافردای ازغرب صحبت میکنن که مثلان است که دراطاق مجاور است وحتی اورامیبنیدگرچه درک اش مشکل است ولی ازلحاظ عقل امکان پذیر است وراوی صادق است باید قبول کنیم- دین اسلام برخلاف ادیان گذشته همه علوم مورد استفاده است وباید از کانال دین بگذرد ومداوم بخاطر مشکلات ودرکهای جدید باید پاسخگوباشد پس میبایست مام باشد تامانندپیامبر صلواته الله علیه واله والسلم مانندایشان دین رابسط دهد اینکه گفته شده است که امام الزمن علیه واله والسلم دوکتاب دیگر قرانی برای تکمیل اینقرانهمراهاش وجوددارد اشکالی ندارد امامعلیه السلام تمام ان بطن هارامیداند ولی برای هدایت خود وهستی بکارمیبرد