بسم الله الرحمن الرحین- برای بالاکشیدن میراث پیامر اکرم صلواته الله وعلیه واله والسلم اقای ابوبکر حدیثی راجعل کردحال برای اثبات اینمطلباز کتای حضر ت علامه سید مرتضی عسکری علیه السلام بنام تهمتها ودروغ پردازی ها- درملحث میراث پیامبر اکرم صلواته الله علیه والسلم وشکوای حضرت فاطمه سلام الله عیها-مینویسد خلافای صحابی- ابوبکر وعمر به یکباره تمامی ماترک رسول خدا صلواته الله علیه واله و السلم- املاک وزمینها رادراختیار خود گرفتند ولی بدانچه که پیامبر صلواته الله علیه واله والسلم بهدیگران بخشیده بود مهرتائید زدند ومتعرض انها نشدند مگرفدک راکه پیامبر اکرم صلواته اللهعلیه واله والسلم درحیات خود به فاطمه صلواته الله علیهه والها والسلمه-اقای ابوبکر که ننمیدانست که خلیفه میشود بیشاز چندبار با جملات مختلف ازقول پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسمل شنیده است-کودن که نبوده است وهمهگفتندفقط راوی ان ابوبکر است به پیامبراکرم صلواته اللهعلیه والسلم میگفت رسول الله انرادرجمع بگوید کهبعدا میگویند فلانی ازخوداش دراورد- ویایشان درجمع میبایست فبلاز رحلت جانسوز پیامبراکرم صلواته الله علیه واله والسلم بیان میکردکه هم اهلبیت مکرم صلواته الله علیه واله والسلم متوجه میشدند وهم اصحاب—درفتوح البلدان میگوید- فاطمه رضی الله علیها-به ابی بکر صدیق رضی الله علیه گفت فدک را به من بازگردان چون رسوال خدا انرابمن بخشیده استابوبکر از ایشان بینه خواست ودلیل خواست-عجب دلیل ان است پیامراکرم صلواته علیه واله والسلم باجملات متضاد انر حق خلیفه جانشین دانسته است که هرطورخواست دراه مسلمین عمل کندولی ایشان درمرتبه اول شاهد خواست که اگرمحقق شدفدک رابرگرداندپس ان احادیث که بنحو دیگری گفته میشود غلط است حضرت زهرا علیها السلام یک تاکتیک برجسته زده استدرحدیث است درشناخت فرد یادوست اول کارهای بسارکوچک بخواهید اگرانهارا باکمال میل انجام داد میتوانید تصور کنید که کارهای بزرکترهم را انجام میدهد-خداوندمنان ازشیطان یک سجده خواست-ساده ترین کار - برای شناخت مومن دوسهتا دستور ساده گفتند مثلانماز میخواند دروغ نمی گوید- به قول خوداش پایبند است کمترین ارزش مالی را فدک داشت-وهرکاری کهاقایابوبکر خواست کردند وایشانه به بهانه ای رد کرد-اگر حضرت عباس علیه السلام میامدکه از خمس حق خودرابگیرد به اومیدادندولی برای شهادت برای حضرت الزهرا علیها السلام حرف اوراقبول نکردند- اقای ابوبکر بهحضرت الزهرا علیها سلام الله گفت تو از کتاب خدامیخوانی-میخوانم ولی اینمعنی را که چنین سهمی از خمس برای شما مسلم باشد من نمیفهم—ابن ابی الحدید- گوید –مشهور ان است که حدیث نفی ارث راکسی جز ابوبکر روایت نکرده است—وگوید اعظم محدثان انرا یاداورشدند-حتی درفقه دربحث احتجاج حجت اوردن- دلیل اوردن- به روایت صحابی واحد یعنی حدیث فردوواحد تلقی میشود- وبران اتفاق نظر دارندشیخ ما ابو علی گوید روایت نیز همانند شهادت جزاز دونفرپذیرفته نمیشود دراهل تسنن حداقل نه نفر هستند درشیعه کمتراز شانزده عدد نیست-مولف گوید باهمه اینها انهااحادیث دیگری هم جعل کردند وبهغیرابوبکرنسبت دادند بدینمعنی کهغیر ابوبکر نیز ان سخنرا از رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم روایت کرده است-چرا اصحاب ازابوبکر طلب کرد ن د حضرت الزهرا علیه السلام درمسجد انرا باز کردند که خلفای درمسائل مادی ومعنوی بساز انها خواهند رقصید- وجوانان گریان بودند که نمیتواستندبرخلاف پدران خود شمشیربکشند-وقوانین الهی بازیچه اصحاب واکثریت نیست- خود فرضکنیم حدیث فرد قبول استپس میابیست حدیث الزهرا علیها سلام الله وحضرت علی علیه السلام وحضرتعباسزودیگران هم قبول کنند زیرا ازلحاظ معنویت وقرب الهی مسلما مقامیبرتراز اقای ابوبکر درنزد خداوندمنان داشتند باید اهم ومهم میکردند