بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است من برلی شناخت امام الخمینی عارف-متبحر الهی رحمت الله علیه باعنوان فرانسوی شناخت امام الخمینی رحمت الله علیه که توسط ترجمه گوگل من زبان فرانسه رابلدنیستم- فقط دو مقاله بود- یکی توسط مرکز فرهنگی ایران-درسنگال نوشته بود ودیگر جناب اقای ایمان سعدانی درسازمان بینالمللی الهدای ایران- حال کتابی است ویا ان سازمان کتابی تهیه کرده است نمازیاداشت نمازکه گویااز شخصتهایمختلفی استفادهشده است بخصوص شخص امام رحمته الله علیه اینمقاله در رسانه مشرق نیوز چاپ شده است ولی این رسانه زبان فرانسه ندارد؟؟ ورسانه - نیو مکزیکو کامنت انرابچاب رسانده است-جالب است بزبان فرانسه ما بیشترین مقاله بصورت کلی درباره اسلام داریم- واین نشان میدهدمسلمانان فرانسه زبان درفرانسه زیاد فعالیت دارند واز طرفی هم فرانس مهدادیبات وهنر وفرهنگ است وعلاقمند است وتاحدی بعدسیاست درا انجا دراین موارد ضعیف است ودانشمندان مستقل دارد این کتاب یا جزو 263 صفحه است که هرفصل تعدادی عناوین دارد- اینمقاله ان کتابرا معرفی مقداریاز عناوین راشرح میدهد یا کال جزو یاکتاب همین است وایا بفارسی هم این جزوه داردیاندارد-دربخس نخست امام راحل رحمت االله علیه میفرماد که عارف اول بایدبه نماز ودعا که این دوانسان رابعسمت خداوندمنان صعود میدهند-حدیث معروف الصلوات معراج مومن است یعنی عروج دهنده صعود دهند بهخداوندمنان است دعا همین نقش رادارد درفقه اسلامی بیشترین وسخت ترین احکام مال نماز استودرحدیث است اگرنماز قبولشد به اعمال دیگر رسیدگی میکنند انها هم احکامی دارندولی در کل اسانتر است ونماز میزان است مثلا روزی حالا مانندنماز خواندن است ویادرس یادگرفتن مانندنماز خواندن است نماز ودعا درجه اصلی بهشت رامعین میکندوبقیه اعمال درجه فرعیات نماز مشخص میکند- پیامر اکرم صلواته الله علیه والسلام فرمودند اولت دستورات الهی نماز است که ضایع میشودچون مابقیه کاری یادسخت نیست ویک اختلاف اساسی بوجود میاید-درذیل ترجمه فوریبعضی صفحات تاحدی است- فصل اول: سطوح انسان و درجههای اوسطح دعا و درجات ان ................... 57فصل دوم: شرح دعای صعود و مقدس ............. 69فصل سوم: راز عمومی نماز......... 75فصل چهارم: حضور قلب و درجات ان 79فصل پنجم: چگونه به حضور قلب دست یابیم 95فصل ششم: وسیله ای برای به دست اوردن حضور قلب 105مقاله اول: مقدمهای بر نمازشامل چندین فصل ............ 111فصل اول: راز تصفیه ................ 113فصل دوم: اسرار تصفیه اب و زمین ........ 125فصل سوم: توضیح حدیث امام صادق (ع) در مورد امام صادق (ع)وضو (Wudû) ............... 129فصل چهارم: اسرار یکی از احادیث گرانبها ............. 135فصل پنجم: اسرار پوشش دادن قسمت های خصوصی 141فصل ششم: حذف نجس از بدن ولباس تخلیه مدفوع اخراج شیطان از پایین ..................... 149فصل هفتم: محل نماز ............. 153فصل هشتم: مجوز (Ibahat) محل نماز ............. 159 Le secret de la prière 6
Introduction de la traduction 7d"un changement, ou de l"application de l"interprétation personnelle pour comprendre le texte afin de le reproduire.شاید این صداقت شدید و این تعهد شدید برای ترجمه بسیار دقیق متون مختلف، هر دو دلیل را ارائه داده است که زبان ترجمه را به انچه در کتاب های کتابخانه عربی متخصص در دانش اسلامی خالص وجود دارد، نزدیک تر کرده است. شاید این زبان نسبتا مورد تحسین خواننده مدرن نباشد، اما مطمئنا عظمت دانش موجود در چنین کتاب هایی به کسانی که دانش واقعی را دوست دارند اجازه می دهد تا بر این مانع و این عجیب بودن زبان که برخی اهمیت ان را می بینند، غلبه کنند تا مفاهیم مورد بحث را به شیوه ای بسیار دقیق درک کنند. این به این دلیل است که بسیاری از واژگان، در واقع، اصطلاحات علمی دقیق را با توجه به کاربردهای مختلف این علم تشکیل می دهند. در واقع، هر اصطلاح دارای یک معنای خاص و دقیق است که ان را از مترادف زبانی دیگری که معنای زبانی اساسی را با ان به اشتراک می گذارد، متمایز می کند، اما دارای خواص مشابه متعلق به واژگان زبانی همان اصطلاح علمی نیست. به همین دلیل، ما در ترجمه متعهد هستیم که همان اصطلاحات را حفظ کنیم و دیگر انها را با مترادف های دیگر وابسته به معنای زبانی اساسی جایگزین نکنیم، و ما در برخی از زمان ها مترادف زبانی بین دو پرانتز بزرگ قرار داده ایم.در هر صورت، این خواننده محترم را از نیاز به تشخیص اهمیت معاف نمی کندصفحه 8 راز نماز 8مفاهیم مختلف از متخصصان نجیب خدا در طول خواندن این کتاب در جستجوی دانش برجسته او، و ممکن است استفاده از این دو کتاب: "ALISTILAHAT" نوشته شده توسط ملا عبدالرزک الکاچانی و "KITAB ATTAÄRIFAT" نوشته شده توسط Acharif Aljourjani، انتقام او برای درک بهتر این مفاهیم باشد.در نتیجه، ما خواننده محترم است که مخفف این جلد محترم و جزئیات و ظرافت ان را خواندن و تلاش برای استنباط چراغ های خود را در وابستگی نزدیک به دقت و بازتاب و صبر بیشتر، علاوه بر احتیاط و خواندن vercative.و اگر خواننده عزیز در برخی عبارات یا معنایی که دارند نقصی پیدا کند، ان را به نقص ترجمه و عدم توجه در طول ترجمه مفهوم می برد و از ابتدا ان را به نقص ماهیت متن فارسی کتاب اصلی نمی برد. ما از خداوند می خواهیم که او به ما موفقیت و همچنین بی عیب و نقصی در انتقال دانش متعالی الهی که توسط این حجم برجسته برای دوستداران حق الهی و کسانی که در مسیری که منجر به برخورد با خدا می شود، به ما بدهد. او خیر است.ایجاد سازمان و نشر میراث امور بین الملل امام کاظم علیه السلامصفحه 9 مقدمه 9نوشته شده توسط ایت الله جوادی املیبه نام خداوند بخشنده مهربانبرای دسترسی به جستجو برای راز هر چیزی، اول از همه، لازم است تا اطمینان حاصل شود که واقعا وجود دارد، زیرا غیر موجود هیچ جوهر و راز ندارد. و دعا از نقطه نظر این دیدگاه که نشان دهنده یک وحدت متعارف است - و از انجا که وحدت با وجود هماهنگ است - بنابراین، (دعا) بخشی از وجود واقعی نیست و پس از ان به وضوح هیچ رازی (از این زاویه) نخواهد داشت، اگرچه لزوما درک می کند که یک قانون اساسی فیزیکی را ارائه می دهد.بنابراین، دعا که این قانون اساسی فیزیکی و این وجود واقعی است، خود را در دنیای فیزیکی (غیر واقعی) در جنبه مجموعه ای از اعمال و حرکات و همچنین کلمات و اعمال انجام شده توسط قلب و همچنین اعضای بدن نشان داده است. همانند قران کهصفحه 10 راز نماز 10دارای یک جنبه ظاهری متعارف - که مجموعه ای از حروف و واکه های کوتاه است - و یک جنبه پنهان واقعی مانند: "Omm al kitab".تجلی واقعی نماز در جهان متوسط نزولی (برزاخ) - در هنگام صعود حضرت محمد (صلی الله علیه و اله و سلم) - و همچنین در جهان متوسط صعودی - در ارامگاه مؤمن (جایی که روح او می تواند به درجات بالاتر در مسیر درست دسترسی داشته باشد) - اثبات این است که قبل از ظهور متعارف خود، وجود واقعی دارد دنیای مادی و حتی بعد از ان. این تجلی متعارف که با دو واقعیت هم مرز است، یعنی منسوخ شده و به دنبال ان یک وجود واقعی، پایه واقعی را ارائه می دهد که کلید دانستن هدف وجود ان درک و عادت کردن به قبلی خود است (شکل واقعی نماز که توسط پیامبر اسلام (برکت خدا بر او و بر مردم پاک خانه اش) در جهان میانی نزولی دیده می شود) و او بعد از ان در قبر مؤمن تجلی کرد.از انجا که این پیشرفت و این توالی، در این زمینه، زمانی نیستند، یعنی با مفهوم زمان مطابقت ندارند. بنابراین، هر کجا که نماز است که جنبه متعارف است که خود را در جهان مادی نشان می دهد؛ سپس با قدامی واقعی و بعد از ان همراه خواهد بود.هر چیزی که در محدوده کنوانسیون قرار می گیرد - مانند قوانین دعا و مناسب بودن ان - تحت شرایط زیر است.صفحه 11 مقدمه 11مسئولیت "فقه" (فقه) و دعا (دعا) و اخلاق.در مورد اعمالی که نماز را تشکیل می دهند و طبق عرف، اجباری یا توصیه می شوند، هنگامی که انها پایین orant را لمس می کنند، بنابراین اجازه می دهد ادراک توسط قلب، در ان زمان انها در مرزهای راز معنوی نماز و مانند ان خواهند بود.بنابراین، تمام "اسرار معنوی دعا" را می توان در دعای کوتاه مسافر و همچنین دعای بیمار و قادر به حرکت لال و حتی در داخل ان غرق شده تنها با نامگذاری انگشت خود و توجه او به خدا کشف کرد. بنابراین این دعاهای مختلف عواقب فقهی دارند - در میان چیزهای دیگر تکرار نکردن انها، که از ان می توان در چنین مواردی به تمام اسرار ان دسترسی داشت.بنابراین، راز دعا در ادراک قلب رسیده توسط orant نهفته است، و از انجا که این مشاهده ارائه درجه، پس از ان اسرار نماز نیز ارائه درجه. واقع; هر درجه بالا ناشناخته به پایین تر از ان است، و هر درجه پایین تر خود اشکار در مقایسه با برتر ان است. بنابراین، سخنوری که از پایین تر به برتر عبور می کند، به طور مداوم از طریق ذهن و قلب شناخته شده به ناشناخته سفر می کند تا زمانی که به درجه ای برسد که چیزی جز ستایش را نمی بیند.این هدف عمیق ارزوی صادقان است که در مسیر درست پیشرفت می کنند، به این معنی نیست که انها به مرحله ای می رسند که دعا را متوقف می کنند - خدا نکند1 - زیرا این نظر پیش پا پیش پا منجر به 1 می شود. فصل دوم مقدمه کتابصفحه 12 راز نماز 1211- در اتش جهنم از خدا درخواست کنید، اما نماز