بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است-تفسیر حدیث کسا-در اینترنت انواع بیان این حدیث گفته شده است- که بعضی ان رامعتبر میداند که ییشتر در کتب اهل سنت اولیه است- ولی حضرت شیخ عباس قمی رحمت الله علیه از کتاب منتخب طریحی ذکر کرده است- وانرا کاملتر میداند- میتان تا حدی دلاپل ضعف انهارا تشخیص داد که یکنوع غرض ورزی در کاربوده است- اولا بعدا در کتب اهل سنت که انتخاب حدیث میکردند به مدت هزارسال این حدیث را ذکر نکردند ومشخص است ضرت علی علیه السلام درمجادلات خودا ش از این حدیث بهره میگرفته است واین مطلب برای خلفای بعد ناراحت کننده بوده است- مطلب دیگر نوشتن این واقعه درخانه حضرت ام سلمه صلواته الله علیها رخ داده است- ایشان میایل نبودند که حضرت فاطمه سلام الله علیها ودیگران بیایند-که کاملا کذب ودروغ است میباشد-درثانی نوشتن که حضرت فاطمه سلام الله علیها درحال پختین غذاپی بنام عصیده یا همان کاجی بوده است \س معلوم میشود ایشان درمنزل خود بوده استوحضرت ام سلمه صلواته الله علیها انجا بوده استوبعضی منزل خانم عایشه را گفتن ومشخص میشوددست کاری شده است درضمن حضرت رسول صلواته الله علیه واله والسلم- علت خواندن ایه تطهیر را خودخواندن بیان کرده است واسمی از حضرت جبرایل علیه السلام نیست وجملات خداوندمنان درباره این خاندان صلواته الله علیهم الجمعین نیست؟؟ درست مانند حدیث غدیر خم رفتار کنند- چون اروز روز کسا گفته شد وبهخاندان رسول اکرم صلواته اله علیه واله والسلم خاندان کسا ء نامیده شدند-کسا که یک پارچه یمانی است بیان کردند که خیبر یهودی بوده است درحالیکه انها دراین مرد شهرتی نداشتند زیا درخت ئنبه نداشتند - ان زمان یمن وبی شاپور کازرون مهم بوده است- حضرت وارد خانه میشوند وپس از سلام واحوال پرسی میفرمایند ضعفی درمن است احساس سرما ولرزیدن است ومکن است درخواستی از خداومند منان دارند- ان برد یمانی ایشان را گرم کند حضرت زهرا علیه السلام ناراحت میشنود وپناه به خداوند منا ن ازاین ضعف میبرند بلافاصله دعا مستجاب میشود وچهره پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلام چون ماه میدرخشد- عطر پیامبر اکرم که بعضی فرمودند عطر ذاتی بوده است بعضی گفته اند عطر مشک بهشتی بوده است وبعضی گفتهاند حضرت حداق یکسوم مخارج خود عطر میخریده است ولی دوام عطر درکوچه ها به مدت شش ماه میمانده است اشکال ندارد جمع هردو میتوان باشد خوب حضرت امام حسن علیه السلام وارد میشود از عطر یارائحهمتوجه پدربزگ میشود واجازه میگیردکه وارد کسا شود اسوه درلغت یعنی ازکسی تقلید کردن ویا پیروی کردن- حضرت ام سلمه اجازه خواست مورد قبول واقع نشد وبنماز ایستاد- اقایان در غدیر خم بودند- پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلامپس از خاتمه خطبه فرمودند بدن روش وبدین نحو به علی علیه السلام تبریک عرض کنید وایشان را امیرالمومنین خطاب کنید ولی اقایان فهمیدند پیامبر اکرم صلواته الله علیه تب شدیدی دارند که اب بروی ایشان پاشیده میشود بلافاصله بخار میشود یک از خانم ها تصور کرد که پیامبر اکرم صلواته الله علیه اله والسلام- برای پاک شدن از گناهان این تب عجیب رخ داده است- شروع کرد ازخداوند طلب بخشش کند واین تب رابرداردگیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم- سخت عصبانی شدن- وفرمودن چیزی که نمیدانی نگو برای رفع گناهان نیست اما برای حفظ اسلام نفرمودند به من سم خورادند- اقایان درحالی که درغدیر خم بودند به دم درب امدند وخانمی بهانها گفتند حال رسول اکرم صلواته اله علیه والسلام خوب نیست میخواهند استراحت کند درب را فشاردادند وبازور امدند ومابقیه ماجرا وگفتند ما به سنت نیازی نداریم وقران کافی استورفتند- وبیاناتی کردند که تاریخ شرم دارد که بیان شود ایه قران در غدیر خم میفرماید دین کامل تمام شد ونعمت تمام وکمال یافت- معنی این بیان چیست- فرق پیامبران واوصیا با دانشمندان دراین است-که دانشمندان در رشتهائی تخصص دارند درکل درتمام رشته ها تخصص ندارند-لذا به میزان سواد وشناخت ومعرفت خود میتوانند یک فرد را اگاه سازند ولی قران مطلق اورده است یعنی در همه رشته های شناخت .اگاهی من تمام کردم دوم دانشمندان گاهی برای افراد ضعیف الفکر وهوش درحل مسئله واگاه کردن میمانند ولی پیامبران صلواته الله علیهم اجمعیندرست مانندکسی کور است دستاور میگرند وارام ارام اورابه مقصداش میرساند این دوهنر وخصصیه فقط متعلق به نماینده خداوندمنان است انهم در مطلقیت خوداش-ادامه دارد