سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خونِ جوشانِ امام حسین علیه السلام


بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- شخصیت واستاى معزز- وبرجسته درسایت ولایت- ایشان اخلاق  پایه اصلی  است وواردعرفان وعلم کلام واصول وتفسیر وحدیث میشوند واحادیث جعلی یهودیان را بخوبی مشخص وتبین میکنند-  من متاسفانه دراخر بحث ایشان رسیدم-که درباره درخت سدرالمنتهی صحبت میکردند همچنان ایشان فرمودند ریشه این درخت درخانه علی علیه السلام است وبه اهل بیت هم منتسب کردند اخر ان درخت منطقه امن الهی است که تنها رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم  وارد ان منطقه شدندوتانزدیکترین از لحاظ مکانی که درحقیقت معنوبی است به اندازه دوکمان وولی کمترهم میشود این کمان دومعناداردهرکمات شصمت است یعنی بالاترین کمان تیررا تا شصت میفرستاد وبیشتر اندازه قوس کمان که چندمتر میشود بلکه کمتر یعنی هردفعه اندازه کمتر میشودومداوم داردذکمتر میشود انجا یک میلمتنزدیک شدن بیش هزاران میلیارددرجه میخواهد حیف نیست که ما از ایشان برگردیم یکنظر ابکی سکولاریسم را قبول کنیم واسا س قررب الهی است- یک نکته ارتکازی  بنویسم از امام صادق علیه السلام سئوال شدمهمترین عامل هدایت رسولاکرم وصلواته االله علیه والهوالسلم است وپس امامان مرجع صلواته اللهعلیهم اجمعین کهاعمران بزرگواران کم هست- وانراچگونه باید  تفسیر کرد-؟؟ فرمودند هرکدام که  ازدنیا میروند یک ستاره پرفروغتر وروشنتر جای انهارا میگیرد تاقیامت جای ناراحتی نیست ولی جای دغدغه ونوستالوژی وتاسف ازجهتی است- که چقدر افراد احمق بی فکر وظالم ودنیاپرست بودند  حضرت جبرائیل علیه السلام با رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم به نوک درخت سدرالمنتهی رسیدند- وحضرت جبرائیل علیه السلام گفتنداز این مکان بیادشماتنها بروید حضرت رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم جریانرامیداند ولی تعارف میکند  که ایشان نارات نشوندحضرت جبرائل گفت بقدرت ایمان شمادرتحت جاذبه الهی به ان سمت شمارابه حرکت درمیاورد اما بیایم بلا من میشوزد یعنی عقل وعلم میسوزد حرف بزرگ ودرستی است چون ظرفیت درک ندارد- اسنان عذاب میدهد وسختی درک عقل وعلم وایمان  فرد را میسوزاند هرکسی بیاد راسمان درک خودپرواز کند ولی اگرسعی کند خداوندمنان ان سعی رابدون پاداش نمیگذارد-حال این پاداش چقدر باشد بستگی به خداوندمنان دارد- درعلم زمانی پیشرفت واقعی پیداشد که اولین بار دانشمندان اسلامی به ان پی بردند طبقه بندی استمثال امدن عناصر براساس  تقربیا یکسانی  اثرات طبقه بندی کردند- میوه جات هم یشود کرد عناصر خاک میشود کردوغیره دریکی از این عناصر به  علتی رسیدند تقربا عناصرهمان طبقه هم تاحدی همان علترادارد میتوان به یک علت کلی رسید- حالدرقیامت این قانون بطوربسیارریز عمل میکند راه های مختلفی افراد وارد بهشت که اندکی گفته شده است یک گروه شاخه ای این درخت فرود می اید فرد خودرا به انمتصل میکند ودرخانه خوداش دوباره فرود میاید دراخرالزمان هرکس بخواهد امامالزمان علیه السلام میبیند بعضی گفتند درکف دست اش مینیند ومیشوند واقعیت چگونه است مشخص نیست ایندرخت هم همین کاررا میکند ومیوه هایان مخصوص همینفرد است که هم لذت مادی دارد وهم لذت معنوی ومسائل دیگر شایعه است فرد رزومه خودرا از او طلب مکیند  واندرخت شرح میدهدچهگناهی کردی وچگونه برطف شد وچهکار مثبتی کردی وچقدار درجه گرفتی  وخوشحال باش جزو فائزین هست ودیگرناراحتی پید نمیکند ومیتوان توسط این درخت به مکان های همعرض برود ویابرایمدتی مهمان  درجه بالاتر بشودویامهمانا ز درجه  بالاتربه پایان بیاید  ویااوربه درجه پائین برودىرمقابل برای  جهنمیان ىرخت ؤقوم است که میوه اوسرىیوها است ومىاوم ناسزا میگوید واز چشمانش خون چرکمیاید وبدبووبدطعم است ومعده را اتش میزندوغیره ومجبور است بخاطر رفع گشنگی انرابخورد که مانندفولاد سخت است- خوب این عمر کوتاه بیادبسیاردقتکرد ومطالعه کرد که انسان خطا نکند وگرنه ممکن است نتواند جبران کند درهرحال عظمت علی علیه السلام واهلبیت مکرم رسولاکرم صلواته الله علیه واله والسلم رابخوبی درک کرد وفریب  عده ای نادان ومغرض وشیطان نشد کسایاز حق بریده میشوند خداوندمنان  انهارا درمقابل شیطان رها میسازد وشطان یک دین واندیشهقلابی که مطابق امیال وانفس  انها است بقول خوداش از ایمان میبرد وفراری میدهد وبلکهضد ایمانمیکند که درجات  بلای جهنمک راداشته باشندزیرا خداوندمنان هزینه زیادی کرده است وهدایت اش-نقص ندارد کاملا باهرمیزان استعداد  وفهم قابل ادرک است حضرت بلال  علیه السلام میفهمد ولی ابوسفیان نمیفهمد؟؟ معلوم است که کرم ازخود درخت است وفرمودند تسایف نخورید چون انها خودشان اینکارا کردهاند ضعفی درشمانبودولیازان جهت بشر هفتادسال راه اشتباه میرود ویک دفعه ظرف ده دقیقه بیدار میشود باید ارشادمستمر وبا طول وتفسیر وانواع حوداش باشد انشاالله ره روهای الهی ناب هروز بیشتر دیروز باشند







ارسال شده در توسط علی

بهمن 1388
اسفند 1388
فروردین 1389
اردیبهشت 1389
خرداد 1389
تیر 1389
مرداد 1389
مرداد 89
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94
فروردین 95
اردیبهشت 95
خرداد 95
تیر 95
مرداد 95
شهریور 95
مهر 95
آبان 95
آذر 95
دی 95
بهمن 95
اسفند 95
فروردین 96
اردیبهشت 96
خرداد 96
تیر 96
مرداد 96
شهریور 96
مهر 96
آبان 96
آذر 96
دی 96
بهمن 96
اسفند 96
فروردین 97
اردیبهشت 97
خرداد 97
تیر 97
مرداد 97
شهریور 97
مهر 97
آبان 97
آذر 97
دی 97
بهمن 97
اسفند 97
فروردین 98
اردیبهشت 98
خرداد 98
تیر 98
مرداد 98
شهریور 98
مهر 98
آبان 98
آذر 98
دی 98
بهمن 98
اسفند 98
فروردین 99
اردیبهشت 99
خرداد 99
تیر 99
مرداد 99
شهریور 99
مهر 99
آبان 99
آذر 99
دی 99
بهمن 99
اسفند 99
فروردین 0
اردیبهشت 0
خرداد 0
تیر 0
مرداد 0
شهریور 0
مهر 0
آبان 0
آذر 0
دی 0
بهمن 0
اسفند 0
فروردین 1
اردیبهشت 1
خرداد 1
تیر 1
مرداد 1
شهریور 1
مهر 1
آبان 1
آذر 1
دی 1
بهمن 1
اسفند 1
فروردین 2
اردیبهشت 2
خرداد 2
تیر 2
مرداد 2
شهریور 2
مهر 2
آبان 2
دی 2
آذر 2
بهمن 2
اسفند 2
فروردین 3
اردیبهشت 3
خرداد 3
تیر 3
مرداد 3
شهریور 3
مهر 3
آبان 3
آذر 3