بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است-من ازبرادران سنی عزیز درخواست میکنم نسبت به عرایض خود بادیدانتقادی نگرش کرده این جانب را راهنمائی کنند- درموردجناب عثمان- خانم عایشه به ایشان لقب پیرخرفت داد که تمام دستورات پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم تغیر داده است بخوص در مسائل اقتصادی ومالی وبعث ایجاد فقر شده است ومراتع به ثروتمندان قومو خویش خود داده است- حضرت علی علیه السلام ایشان راهنمائی کردن که به مسجد بیاید انچه بزرگان اصحاب میگویند واصحاب تائید میکنند تغیر دهد- جناب عماریاسر رحمت الله علیه فردی که پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم ایشان راستگو واهل بهشت نماید- خودرا ازترس اقای عثمان تبعید به مکه کرده بود ویکبار هم بفرمان اقای عثمان شلاق خورده بود ایشان هم به مدینه به خواست مردم امد- بگذریم از اصحابی مانند طلحه وزبیر وغیره دونفر مهم هستند که من فراموش کردم- جناب عثمان ارتش اسلام درخدمت فتح سرزمینی قرار داد وایرانیان جنگیدند و وعده گول داد وقسم خورد به یمانی که اگر جنگیدید من زمین میدهم وپول میدهم چنین نکرد بخصو ص به قبیله حضرت مالک اشتر رحمت الله وایشان بدستور حضرت علی علیه السلام که نماینده یمنی ها بود خودرا کنار کشید احتمالا جزو شش نفر اقای معاویه است امامحسن وامام حسین علیهما رحمتالله واسعه جزو ششنفرهستندبه احتمال زیادحضرت عباس صلواته الله علیه بوده وعماریاسر رحمت الله بود که اقای معاویه درخواست کردانهارا که گردن بزند وقتی مردم شام فهمیدند خیلی تعجب کردند- باوجودانکه اختناق عظیم بود که بعدا شرح میدهم خیلی تعجب کردند معاویه خندید وگفت میخواستم اینده یزیدرا تضمین کنم-جناب عمار یاسر رحمت الله علیه فرمودند حضرت علی علیه راستگو فرد و وفردی بهشتی است وهرجه ایشلن بگویدمن میگویم- ولی اجازه ندهید که عثمان نامه ای به جای بفرستد وعده ای به یاری و بیانند عثمان ارتش در سرزمینهای فتح شده پراکنده بود که از املاک ایشان حفاظت کند تقریبا چهار صدنفر ازانهادر مدینه بودند که مقری حقوقی میگرفتند .انها هم از عثمان دفاع نکردند- هم خانم عایشه وهم معاویه ایشان پیرخرفت نامید وحضرت علی علیه السلام فرمودند اگرتوبه نکنی ووضعیت راتغیر ندهی با کفن سیاه خدمت خداوندمنان میرسی به چرئتی میشود بعدا از عثمان یک فرد مقدس نام برد که کوچکترین تغیری درروش سراسر ظلم خود - تغیراتی ایجاد نکرد وکسی به کمک اونیامد- اما خبر واحد بقول استاد حضرت ایت الله عبدالله زبرجد رحمت الله علیه دراصل خبر واحدنبوده است کتاب را از بین میبردند بخصوص درمواردی حساسیت عجیبی داشتند- که احکام شیعه رابزیر بکشند چون بامقررات حکومت سازکار نبود- درموارد تعزیر یعنی شلاق زدن دربرادران اهل سنت کمتراز پنجاه ضربه نیست قلق مردم میدانستند اگر میگفتندبرای چند غاز ذزد رابکشند مردم راضی میشدند درحالیه که درشیعه ما پانزده شلاق داریم چهل شلاق ومثلا بیست شلا ق خبر واحد شده است که از لحاض قیاس درست است- دوم تطهیر است- سگ وخوک اگر کاسهای را لیس زد درشیعه شهرت به سه بار خاک وریگ مالی است ونه بار دراب کر شستن یک ششبار درکره داریم ویک دوازده بار درکر داریم دربراادرن سنی باید کاسه رابشکنند ودرخاک مدفونکنند ویا دوازه بار خاک وشن مالی کند وسی وپنچ بار دراب کر بشورند دراینمورد زیاد بودن اشکال ندارد ولی کمتربودن نجس است اشکال اینجا است ولی هردو اکر کتابی خوک خورد ولیس زد باید سوزاند ودرخاک مدون کرد درتمام مواردضدفقه شیعه عمل شده است که هیچ سند روائی نداردمثلا برای چهار درهم درشیعه چهار انگشت است ودربرادران سنی ساعد است ودرلیبی باز و است- مردم هرچقدربر دزد سختگیر کنند قبول میکردندولی هدف ضد حکم شیعه است