بسم الله الرحمن الرحیم-نقدی بر": کتاب فضای واحکام مکه مکرمه:"چاپ عربستان سعودی- اینکتاب به دست من رسیدمن باب تفضل بخش فضایل واحکام مکه مکرمه انرامه به فارسی است خواندم وشماهم دقت کنید-ص-58- شهری نیست مگر انکه دجال وارد ان میشود جز مکه ومدینه- بر تمام سوراخ های ان فرشتگانی صف بسته اند وازان حراست وپاسداری می نمایند- سپس مدینه با ساکنان ان سه بار تکان میخورد وخداوند هرکافر ومنافقی را ازان بیرون میکند معلوم میشود که تا به حال نه کافر ونه منافقی وارد مدینه ومکه نشده است – اولا شیطان قدرت امدن درمکه ومدنیه ندارد؟!! ان جناب که ان همه کشتار در مدینه ودر مکه کرد مومن تشریف داشتند؟!! جناب مروان بن حکم منافق نبودند؟!!-د رهمان صفحه از کتاب جناب مسلم از فردی بنام تمیم الداری رضی الله عنه به نقل از دجال؟!! ایشان این مطلب را استناد به رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم نکردند – یعنی خودشان شخصا با جناب دجال ربرو شدند کدام دجال – دجال معروف در اخر زمان خوداش را افتابی میکند- نزدیک است اجازه خروج به من داده شود؟!! هنوز اخر زمان نبوده است وخارج شوم به مدت چهلشب در زمین سیر میکنم وروستا ودهی نیست مگر اینکه دران فرود میاورم – این قدرت فقط مال شیطان است ودر اخر زمان بنا بر قولی این دجال دربصره خوداشرا اشکار میکند ویا در بیت المقدس است مه توسط یا حضرت مسیح علیه السلام ویا حضرت حجت علیه السلام کشته میشود- البته به سفیانی که دراخر زمان از شام خروج میکند دجال هم گفته شده است- به جز مکه ومدینه ان دو اندو بر من تحریم شده اند- هرگاه بخواهم به یکی ازانها وارد شوم فرشتهای با در دست داشتن شمشیری کشیده با من رویا رو شده ومرا از ورود به ان باز میگرداندوبر تمام سوراخهای ان ان فرشتهای از ان حراست مینماید کاملا مشخص است جعل حدیث قبلی یکی است ویا ازهم اقتباس کردن واین قانون تقویت را میدانستند ثانیا دجال انسان است ومنکر خداوند وفرشتگان وحال که فرشته را دیده است میبایست خدا پرست واعتقاد به فرشته داشته باشد در ثالث فرشته به صورت یک انسان میبایست ببیند پسهم دیگران احتمال دیدن انرا درزمان مواجهه با فرشته باید دیده باشند- صفحه80 از عبدالعزیز بن باز مفتی مشهور سابق عربستان که امروزه منتظر حساب وکتاب خویشتن است در تفسیرایه شریفه": ومن دخله کان امنا": هرکس وارد شد در امنیت کامل است:" یعنی خط قرمز میگوید یعنی واجب است که که امان داده شود وچنین نیست که درحرم برای کسی اذیت واقع نمیشود( یعنی فرشتگان اجازه نمیدهند) ------ منظور این است که هرکس وارد ان گردد امان دادن وی واجب است ومورد تعرض قرار نمیگیرد ومردم عصر جاهلی چنین میکردند – که حتی مرد جاهلی اگرقاتل پدر یا بردارش را درحرم میافت او را ازار واذیت نمیکرد تا ازان بیرون میامد کمعلممیشود مشرکین بهتر امن بودن مکه را ازمسلمانان طاق میدانستند؟!- بخاری ومسلم از ابوهریره لعنت الله علیه حدیثی را ذکر میکند که سبک وسیاق خاصی دارد که از لحاظ روانشناسی برای خر کردن وتحقیر کردن است وغرب هم به خوبی انرا بلد است مخصوصا درعلوم نظامی که به جهان سوم یاد میدهد—چون خداوند مکه را بر پیامبر صلواتهالله علیه واله والسلم گشود ودر میان مردم برخاست وخداوند را حمد وثنا نمود وسپس گفت: خداوند اصحاف فیل را ازمکه بدورکرد ورسول خود ومومنین را بران مسلط وچیره گردانید وباری کسی قبل ازمن وبعد ازمن حلال نگردانید وفقط برای من یک ساعت در روز حلال گردانید؟؟!! ایا معنی حدیثرا فهمیدید؟ مسلما خیر منظور این اسن که یک ساعت شکار کنم ودرخت بکنم ودیگرا تحریمها-حال دقت کنید چگونه انرا اثبات میکند- میفرماید این حدیث تعدادی از ویژگیهای شهر مبارک مکه را بیان میکند که عبارت بودند از: تحریم رهیدن نخچیر- وکشتن ان در مکه- تحریمقطع وکندن درخت- بازننمودن ودستکاری نکردن یافته(مانندپول وکالا) جز برای معرف وچارچی واینها احکام مخصوصی است که خاص این شهر مبارک است که رسول الله صلوالتهاالله علیه واله والسلم انرا بیان نموده است بد نیست که یک تقسیر ازیک حدیث که بسیار جالب است بخوانید- در همین فصل صفحه -60مسلم در صحیح خود با روایت از ابن عمر از پیامبر اکرم صلوالهالله علیه واله والسلم نقل میکند اسلام با غربت اغازگشته است( بعلت مخالفت مشرکین) وغریب گونه هم بر خواهد گشت( بعلت منافقین وکفار) وبه میان مسجدین( به قولنووی مسجد مکه ومدینه) جمع میگردد همچنانکه ما ر درلانه خویش جمع میشود که کنایه از این است که علم درمخفی گاه است وعلنی نیستحالا تفسیر فرمودند-چون مار با اهسته به لانه خود باز میگردد ونمیتواند با سرعت باز گردد؟؟!! پس مقصود کم کم ایمان به جای اصلی خود بر میگردد ودرانجا جمع میشود؟؟!!