بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است-جملاتی از دعا ها- منبع کلیات مفاتیح نوین –دعا شب قدر- امر بهمعروف ونهی از منکر کردی –(امرت) ودر راه خدا به شایستگی ( درامر) جهاد نومدی- تا این که حرمتت(جتی حرمت خانوادهودوستانت) شکسته شد- ومظلومانه(تا )به شهادت رسیدی- در غرب یک حقه بازی وجود دارد بعنوان حقوق بشر همه چیز میتواند شخصی شود مثلا عقل - درک- واحساسات-وغیلره عقل محض بسیاراندک است درحایکه عقل شخصی شده نداریم ولی دنیا ا براین اساس درواقع میچرخد-در حدیث است- شخصی دربیابان مدینه به سمت مکه دید حضرت عیعلیه السلام درحال رفتن است وحضرت سلمان درپشت سر او میرود وحضرت علی علیه السلام درضمن حرکت باحضرت سلمان-علیه السلام صحبت میکند- به سلکان گفت چرا یک جای پای است؟؟ ایشان جواب دادمن پای ام درجای جای پای علی علیه السلام میگذارم- گفت دراین گرما چون حضرت سلمان علیه السلام پیربود شما گرما زده نمیشوید؟؟ ایشان فرمودند بادیکهاز طرف علی علیه السلام بهسمت من میاد همخنک است وهم بوی مسک یا(مشک دارد معطرین کلای عطری ان زمان که قران میفرماید یک چشنه ای است دربهشت بنام تنسیم که باعطرهای زیاد ی- مخلوط است ازجمله مسک چرا مابقیه رانگفته است- برای اینکه دردنیا نظیر ندارد وفقط مخلوط است) حضرت علی علیه السلام به سمت چشمه ای ان زمان ایشان حفر کرده است و درحدود مثلا شش کیلو متری مدینه به سمت -مکه- من انجا رفتم به ان چشمه رسیدم اب بسیار کمی میچوشید- درسمت راست جاده سه وچهارساختمان دوطبقه باسیمان سفید ساخته بودند وچند تادرخت دست چپ الا ماشالله درخت نخل یک اقاید درحقیق سیدی کفش لاستیکی بلند پوشیده بود وکانال هارا لاروبی مکرد ومن سلاام کردم ایشاننزدامد خیرمقدم گفت وزنبیل پلا ستیکی که بدرخت . وصل بود درتن درحدود بیست تاسی تا خرما کوچک بود فرمودندسهم شما یکی ی اودوتا است ومن یکی خوردم بسیار شیرینی مطبوعی داشت وبسیارکم چسبناک بود- ایشان فرمودند این درختان نشوونما گرفته است ازدرختانی حضرت علی علیه السلام کاشته است بهترین خرمای عربستان است امام صادق علیه السلام فرمودند که حضرت علی علیه السلام دانه خرما در ظرف ای از اب- میریخت هرکدام ته نشین میشد وزود جوانه میزد انرا میکاشت -شماهم همین کار را بکنید ایشان نطرف هم مثل این طرف تا الامشا الله درخت خرمابود وان چشمه جاری وساری دراین نخلستان دوطرف میشد ببهانه شهرک سازی ان طرف را بیابان کردند واین چشمه را پر کردند وچون این طرف افرادهای مختلف مهبی بودند دست نزدند وبه به بهانه گردنه دیده شود تا حدی اجازه دادند حال این صحابه تنها کاری که کرد انرا پخش کرد وخود تجربه نکرد ودیگرانهم نجربه نکردند عقل شخصی شده امروز خواهند گفت معلوم نیست که این حدیث-درست باشد مکن اس جعلی باشد زیرا ان افراد تجربه میکردند وگرد حضرت علی علیه السلام بودند ولی تکرار نشان میدهدنمیتواند جعلی باشد کسای به بهشت میرونند از عقل محص استفاده میکنندوبه ان تن میدهند