بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- قسمت دوم- نگاهی به ایت الکرسی –کلمه هو- چند معنادارد- اول درمورد مرد غائب است-دوم مرد وزن را دربر میگیرد – سوم دراعراب برای خداوندمنان بکار میبردند که معنای جنسیت نداشته است- اله هممعنای جنسیتنداشته است اگربت ها جنسیت دارند خودافذاد انراتصور کردند- که هیچ ملاکی ندارد بعد ها تحت تاثیر روم شرقی فرشتگان ر ا دختران تصور کردند احتمال جنسیت بت ها از خارج است- اعراب بت ها یک موجودات خارجی میدانستنداما بت ها درونی را بت نمیشناختند-به بحثهای معنائی درونی مانند شاد یها سختی ها- قابل دسترس نبودن این مطالبرا با مشتقات هو انجام میدانند اوج لذت وبزرگواری با هم شخص میکردند- قران مجید این کلمه هو درابعاد بیسارمختلف چه مثبت وچه منفی بماربرده است دراین حالتمعنای اعمیت داردفوق معنای روزمره ومادی است این کلمه ازمفرد وجمع او بالتر است مانند میگویو قدرت مرد وقدرت زن وقدر باد وغیر ویکبار مبگویم قدرت-هستی- حالت مطلق واعمویت است کاری به مخلوق ندارد اما کلمه انت- مخلوق در حضور خالق است خالقی که حضورا ش لحظه ای ترک نمیشود- در ایه قل هوالله احد- الله تاحدی عظمت هو را مشخص میکند کلمه نخستین رسول اکرم صلواته الله علیه و اله والسلم-قل لا اله الا االله تفلحوا سنگین ترین وبی نهایت ترین درتما ابعاد دریک کلمه استب بقول ملاصدرا رحمت الله کلید درب بهشت است به اصطلاحپسور کلمه رمز- این کلمه رمز یک هویت میخواهد- وانهم شناخت خداوندمنان در هو استوپس ورد دوم پذیراش رسالت رسول اکرم صلواته الله است که عبد همیشه درحضور ومطیع هو است این منزل اول است بعد الله لا اله اله الله وسپ الله لا اله الاهو پس بت نمتواند حضور فعال مایشا داشته باشد اگر میبود درطول الهی بود نه درعرض الهی- حال بتهای درونی به الها اضافه شده است بت های مجازی کهانسان ازرحضور خداوند منان دور میکند وبه خوداش مشغول میکند که تابع وعبد الهی نیستند -ادامهدارد