بسم الله الرحمن الرحیم-نظریا شخصی است- جنابی که محقق درباره شخصیت جناب مولانا است باخواندن اشعاری از مولانا که درباره جناب حضرت شمس تبریزی – رحمت الله علیه ماند یک معشوقه فتنه انگیز شعر سورده است که قباات دربیاور ودلربائی کن وغیره دال بران است که مولانا رابطه همجنس گرائی باایشان داشته است مقدمه اول جناب شمس تبریزی به مقام قلندر رسیده است وظریفی فرمودند یعنی درحد ولایت فقیه بوده است بهمعنایانکه بالاترین درجه اجتهاد راداشته است هیچکدام از شعرا ی مشهور ایران به این درجه نایل نشدند وبه همین جهت میتوانسته استادمولانا باشد وارتباط رابطه جنسی یک امر مسخره است بقول جناباقای سعدی رحمت الله شاه بازاری نیست شاهد بازاری ککبهنظرحقیر که در زمان قبل دربازار در صنفی باخانم ها سرکارداشت یک نوجوان زیباروی خوش بیان با فرهنگ لطیفه گوئی باخانم ه ها کل کل میکرد احتمالاجوانی بوده است اهل شعروشاعری بیان لطیف باجناب سعدی بحثهای شعری داشته است مقدمه دوم هیچگاه درادبیات ایران رابطه همجنسی تعریف عاشقانه نشده استواین امر عمومیت نداشته است فقط در بعضی قبائل ترک به دلائلی درسطح بالامطرح بوده است- یمی بعلت انکه انهابهدارنمیشدند ویک جنایت بزرگ حاکمان فرزند مذکر وپسرخود درهمان بدوتولد میکشتند ویانکه تصور میکنندبعضی ازانهااز هوش واستعداد وشجاعتی برخوردار استانها را میگشتند حتی شاه عباس از مهلکه جان سربدربرد- ریشه این همجنس گرائی درزمان جناب اقای حنفیه رخ داد-که ایشان به صراحت بیان کرده است که من رامجبور میکنند تجار که به مسافرت میرونند وحکمرانان دریانباره حکمی صادر کنم ومیفرمایدمن شخصا به ازدواج موقت رامیپذیرم ارتکازی هم بیان میکنمکه میشودبه احتمال زیاداز بیت المال برای نسل جوان دراین باره هزینه کرد وبه اصطاح غربی دوست دختراسلامی را تبین کرد مامیداینم که امم صادق علیه السلام دران شرایط خفقان که ضد ازدواج موقت بودند علنا انراتبیلغ میکرد- درادامه حتی جناب اقی ابوحنیفه مجبور کردند کهحکمبدهد چناچه جوان امرد یعنی جوانی که ریش درنیامده است بالغ نشده است اگرماینلنبودجبری میتوان باایشان رابطه داشت در فرنگ اسلامی درسطح خاص حتی جناب اقای شاه عباس این دستور راصادر کرد بامخالف علما بخصوص جناب حضرت مجلسی رحمتالله مواجه شدوایشان فرمودند ما این حکومت بدستاوردیم وشیعه را رسمی کردیم ومامیدانیم سیاست چیست واگرچنی ندستوراتی صادر کنیم حکومت ما ازبین میرود وضعشما انگاه مشخص میبشود وصلاح است بعضی حرام ها فعلاباشد- دعثمانی کهمذهب رسمی حنفی بوداین موضوع بشدت رواج داشت وحکومت همبه دلائلی ازان حمایت میکرد درفقه دو اصل داریم یکی اصل تقیه ویکی اصل توریه- فرض کنید کسی مجبور کنندمشروب بخورد ایشاندرذهن خود اب پرتقال خودرن- نام اش میگذاردمشروب خوردنوبعدمیگویدمن خودم اهل مشروبخوردن هستم ولی مشروب خاصی بامن سازگار است باز بعنوانمثال داستان محود غزنوی وایاز بسیار مشهور است ولی هیچگاه درابطه جنسی چیزی سروده نشده است وبیشتر شعرا دریک بحث عقلانی –عرفانی –اخلاقی ازان سود جستند در زمان قبل سیرسلوک ازطریقت ملاماتگری بسیار شهرت داشت هرکس به شهرتی میرسید هواز لحاظ خوداش وهم از لحاض حکومت وحاسدان یک ایرادشرعی برای خود میساخت ومسلم بوده است حکومت به جناب مولانا هشدارداه بوده است برخلاف همجنس گرائی فتوانی ندهد ولی جناب شمس تبریز ی حکیم برخلاف همجنس گرائی داده است وبهمین علت میخواستندایشان رابکشند که جناب اقی مولانا ان شعر عشق بازی بیان کرده است ویک صحنه ساز یکرده است ایشان به قتل رساندن ولی جسدی پیدانشدوبعدمعلوم شد که به فلسطین فرار کرده استت