بسم الله الرحمن الرحیم-سایت توحید –حناب اقای ملازاده-در داستان حضرت یوسف علیه السلام فرمودید- که سرور ورهبرجامعه نمیشود دانا نباشد- ولی میتواند دربعضی جاها خودرا به نادانی بزند- وفرمودید انسانها دراوائل غروردارند وبعدا کم کم پخته میشوند- وفرمودیدهرکس به خود اسراف کند هرامری که اسراف کرده است از ان منع میشود مانند زیادشیرینی خوردنکه باعث مرض قند میشود که نباید شیرینی بخورد- وهرکس امیری بی جهت منع کند خداوندمنان هم اورااز منع میکند مانندانکه یهود گوشت وشیر شتر رابرخودمنع کرد وخداونداهم انرا برانها منع کرد- فرمودید رهبر باید مغز اش مانند کامپیوتر با یدبرنامهداشته باشد که اشتباه نکند- وفرمودید پول حرام درحقیقت رزق او است که اگر دزدی نمی کرد به اومیرسد- وباز فرمودید ایا امکان دارد کهانسان درموردی بدنبال حک باشد وخداوندمنان دران مورد بدنبال حکمت نباشد ایا حکمت خداوندمنان بالاتر است یا حکمت انسان؟؟- اقایان از انتخاب حضرت اسامه بن زید ناراحت نبودند وچرا نفرمودند که حکمت پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم از حکمت ما بالاتر است!! ولی همین که دجناب اقای ابوبکر به قدرت رسید فرمودند حکمت رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم از همه بالاتر است؟؟- اقایان فرمودند قران کافی است وچگونه شدجناب اقای ابئبکر دنبال افراد میگشت برای پاسخ دادن بهترین حدیث پیدا شود وجناب اقای عمر مداوم استانداران وفرمانداران احادیث رسول اکر م صلواته اله علیه واله والسلم ارسال میکرد؟؟ تمام حکمرانان جانشین معین کردند اقایان هم معرفی کردندچگونه خداوند منان کهمطلق حکمت است معین نکرد-فرمودید شرع یعنی قانون- باقانون شوخی کردن یعنی باخداوندمنان شوخی کردن است- جناب اقای زمانی کمی اگاه شددر نماز جمعه مطلبی فقهی گفت خانمی انرا ردکرد ایشان فرمودند دخترانی جز مادرشان علمی از جائی یادنگرفتند از من باسوادتر هستند چرا اصحاب نفرمودند اول بروید فقه بی اموزید وسپس حکومت کنید فرمودید هرکس به میران علم ناب کهدارد میتواند ادعا داشته باشد چهمیزان مردم وحضرت علی علیه السلام خطا های ایشان گرفتند وبعضی هارا ایاشن نپذیرفتند وفرمود من جواب الهی رامیدهم- فرمودید هرکار حرام روبه ضعف میرود ونمونه ان خمس گرفتن است پسچرا میزان خمس درحال ازدیاد است این مطلب برخلاف قانون شما است وچر عمر مراجع اعظام مداوم زیادمیبشود شما میفرمائید یهود-ان زمان بسیارخطرناک بودند ایا اقای عمر ارتباطی با انان نداشت؟؟!! شما دین شیعه رامعلول یهود میدانید اگر دین شیعه قبلا از شهادت حضرت علی علیه السلام باشد بدون شک حضرت علی علیه السلام این مطلب بیان میکردند وانرا محکوم میکردند واگر بعد از شهادت حضرت علی علیه السلام تاثیری ندارد باوجودان حضرت امام حسن علیه السلام انرا محکوم میکردندپس دلیل شما باطل است عناد ولجاجت وتعصب روزی انسان را پشیمان میکند-