بسم الله الرحمن الرحیم—جناب سایت کلمه فارسی باز هنر شمادر اسمان وریسمان بافتن است از ایات قرانی که مورد دلخواه شما است استفاده میکنید واین کار بسیار خطرناک است وحقایق لوث میشود- من به این بخش صحبت شما رسیدم- که فرمودیدکه امام علم بی نهایت-ندارد- قبلا بیان کنم درمسائل خداوندمنان- باید دقت زیادی کرد کوچکترین اشتباه تمام اعمال حبط میشود مانند هیزم که به اتش برسد در خط قرمز قران هم همینطور است- باید دقیق شناخت کوچکترین اشتباه تمام اعمال اش حبط میشود-در روایت است شخصی به خانه رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم شبانه امد درباره قدرت الهی درمورد ستارگان چیزی گفت حضرت خشمگین شدند وفرمودند چنین نیست وایاشن رفت وبعد حضرت فرمودند اگر نظریه خودرا تصحیح نکند اهل جهنم است – ما میبایست با ملاک دقیق اظهار نظر کنیم- سفسطه باز ی نکنیم- مسائل عقلانی در مورد دین میبایست دقتی فوق العاده زیادی میطلبد- مقدمه اول- بر ای خداوندمنان حد واندازه تعین نکنیم مگر ملاک از خود خداوند منان داشته باشیم- یاعقل سلیم داشته باشیم که وحی این عقل سلیم را تائید کند- درعلم کلام است اگر خداوندمنان به موجود ی ظرفیت خاصی بدهد وکمتر از ظرفیت اش به ان عطا کرده باشد بخل ورزیده است؟؟!! که هیچگاه چنین نخواهد شد- شما به این دو ایه قران توجه کافی مبذول نکردید—ایه اول-": وهرکه راخواهی بی حساب روزی میدهی- انهاروزی معین خواهد داشت|" چه در دنیا وچه دراخرت:" ایه دومیمربوط است به مسائل لذتی ودنیای ومادی ئبغی رحساب لباس به کسی دادند برخلاف عقل وحکمت است ان رزقی که بغیر حساب است مانندعلم است که دراخرت هم بهسمت بی نهایت سوق داده میشود – برای دعا هم چنین خاصیتی بعضی علما قایل هستند که مومن یک دعا میکند بقول خارجیان تاریخ بشریت ورق میخورد- مانند دعا ی حضرت ابراهیم علیه السلام- نکته دیگر- ایه قران احزاب: 57—انها که خداوپیامبرش صلواته الله وعلیه واله السلمرا ازار میدهند –خداوندمنان انان را ازرحمت خود در دنیا واخرت دورذ ساخته وبر ای انها عذاب خوار کننده هائی اماده است- تا نجا که کوچکترین صدا بلند خداوند درمقابل رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم- در نزد خداوندمنان عملی بسیاربزرگ وزشت است وتمام اعمال شما حبط میکند- چنین اصلی هم برای ائمه اطهار علیم السلام هم هست به احادیث معتبر شیعه مراجعه کنید لذا پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم وائمه اطهر علیهم السلام اجمعین نهایت کوتاهی را میکردند که فرد جهنمی نشود- یک ی از دلائل تقیه همین موضوع است اگر امروز یک داعشی که درطول تاریخ اسلام نمونه های زیاد ی دشته است بیجهت یکشیعه ویاسنی رابکشد مسلما اهل جهنم است این کار راهم درقرون وسطی مسیحت هم چنین رخ نداده استکه طفل را دراتش بی اندازند- شخصی خدمت امام صادق علیه السلام رسید وفرمود من زیاد انفرادی به مسافرت میروم-زمانی در بیابان هستم وکسی رانمی بینم ایا نماز را باتقیه بخوانم ویابا ادای صحیح بخوانم- حضرت فرمودند فاصله ات با جاده درچه حدود است فرمود نزدیک است حضرت فرمودند باتقیه بخوان زیرا ممکن است ان فرد تورا ببیند وتو اورا نبینی وبیاید مشک تورا سوراخ کند- شتر تورا رم دهد تیری به پای توبزند ویاتورا بکشد حال بیادشاید فرد شیعه ان فردمتعصب رابکشد که توسط فرهنگ غالبجامعه چنین اعتقاداحمقانه پیدا کرده است وخانواده اوبی سرپرست شود وزمان اگربه اوداده میشود ممکن بود حقیقترادرک کند---- لذا امام صادق علیه السلام درحدیثی مستفاد میشود که ابوحنیفه درقیامت میمون خلق میشود-احمق میگفت بعضی احکام من از امام صادق علیه السلام بهتر است حسادت زیادی داشت ولذا زمانی که بخدمت امام صادق علیه السلام میرسید امام سعی میکرد حسادت او گل نکند-فرمودیدکه امام صادق علیه السلامچرا مانند جناب جنبل تقیه نکرد وبه زندان افتاد شماتاریخ را دوباره –درباره ایاشان بادقت بخوانید قبل از زندان میفرود علی علیه السلام بر حق است وامام رضا علیه السلام بهترین دانشمند زمان است واحادیث حضرت اش صلواته الله علیه واله وا لسلم دانه ای پنچاه دینار میخرید که مورد شماتت خانواده واقع شد فرمود علم ناب اغست وعباسیان دین ندارند وبه زندان رفت وشلاق خورد وبیرون امدوداعشی شد وفرمودند اهل سنت وشیعه مشرک هستند وکشتن انها واجب است واطاعت از عباسیان واجب است- باکمی دقت متوجه حقایقی میشویدامروزه وهابیت عنان گسسته مسجد شیعیان رادریمن بمباران میکند وخداوندمنان کلیسا ها وکنیساها وهرمنزلی کهنام خداوندمنان را یادکنید حفظ میکند وبا کمال وقاحت میفرمایند که یهود ومسحیت مشرک نیستند وکافرهم نیستند ولی شیعه مشرک است علی علیه السلام میفرماید که مومن از خداوندمنان اگربخواهد کو هارا جا بجا کند میتواند کمی دراین مسائل دقت زیادتری بکیند انشا الله