بسم الله الرحمن الرحیم—جناب اقای هاشمی از سایت کلمه وهابی- شمانمی توانید- اولا دوایه که به ظاهرمخالف هم هستند مقابل هم قراردهید یک ایه بایک ایه دیگربرتری دهید ودیگری را نقض کنید این امر دال بران خواهد بود کهدرقران تضاد است باید یکی را اصل قرار دهید ودیگری بران محور تعبیر کنید- دثانی بهدروغ نسبت به امامان اهل سنت نسبت ندهید- درثانی شما که افراغدی مانند امام حنیفه وام المومنین عایشه احادیثیرا بیان کردند انها رد کنید درحالیکه صحیح هستند وثالثا باتواتر احادیث نبایدمخالفت کرد مگرانکه بخاهید دین داسلام را از ریشه نابود کنید—ایه ": لا تسمع الموتی": ابن قیم جوزی شاگرد ابن تیمیه بیان کرده اغست دلالت میکند ومراد بر این است که کافر زنده دل مردهرا قدرت شنیدن وشنواندن مطالب حقهبه طوری که ازان نفع ببردنداری- درحالی که پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم خبر داده که اموات صدای کفش تشییع کنندکان را میشنوند ونیز خبر داده که کشته های بدرکه کلام وخطابش را شنیدند- ونیزخبر داده است به این کههرکس به برادر مومنش سلامکند او جوابش رامیدهد وغیره- طبری وصابونی میگویند مقصود این است- همانا تو ای محمد صلواهد اللهعلیه واله والسلم- قدرت نداری کهحق را به کسانی که خداوندبرقلبشان مهر زده ومیرانده است بفهمانی – ایاتی که نشانگر شنیدن مردگان حضرت صالح که درحقیقت نمرده اند ودربرزخ شنوا هستند حضرت صالح علیه السلام به انهاگفت-: ای قوم!من رسالت پرودگار م رابه شما ابلاغ کردم وشرط خیر خواهی را انجام دادم ولی چه کنم که شما خیر خواهی رادوست نداشتید- از انس بن مالک رحمت الله علیه روایت شده است که رسول خداوندمنان صلواته الله علیه واله والسلم فرمودند-" بندهچون درقبر گذاشته میشود واصحاب او پشت کرده ومی روند هطوری که صدای کفش های انها رامیشنود----- پس صدای فردی که تلقین میدهد هم میشنود- از امالمومنین عایشه از رسول اکرم صلواته اللهعلیه درباره همن موضوع نقل شده است- از عالم مشهور اهل سنت جناب اقای شلتوت همین موضوع نقل شده است- از حسن بن علی سقاف شافعی هم فرمودند ایه مظبور ومورد نظر این معنی را نمیدهد که مردگان نمیشوند که شمافرمودی که شافعیی ها به شنیدنمردگان اعتقادندارند؟؟ وجناب ابوحنیفه فرموده است هر حدیثی تواتر ان درست باشد درست است- ونتها جناب ابن وهاب انگلیسی است که برخلاف شیعه وتسنن وتواتر مسلم درحالیکه علوم عقلانی را بلد نیست رای عقلی میدهد؟؟