بسم الله الرحمن الرحیم- نیم نگاهی به شخصیت امام جواد علیه السلام-بخش دوم- تعاریف واستانداردهای اسلامی مختلف میشود ولی شیطان با شناخت حفرهای موجود ودانستن چگونه بیادانرا پر کند یک سری محورهائی رابر جسته میکند وعمیق میکند که بیشتر بنفع حکمرانان است لذا حکمرانان شیطان زده بلاجبار مجبور میشوند انرا پذیرفته ودران راستا گام بزنند وامام علیه السلام میبایست باتدبی روسیاست انهار راباطل کند وروح جدیدی به دین راستین بدمد وبسط لازم وکافی زمان رابدهد- که ترکیت از یک انقلاب معکوس وبسط انقلاب راستین است-ودرست از قوانین یک رزم پیروی میکند- افند وپدافند-که در طول ائمه اطهار تا زمان ایشان بخوبی مشهود است بخصوص در زمان حصرت علی علیه السلام واله والسلم وامام حسین علیه السلام واله والسلم وحتی درنبردهای اشان بخصوص کربلا هم به روشنی دیده میشود- حتی امروزه در حتی در بسط فحشای مدرن وسیاست های استعماری این نوع راهبرد بخوبی دیده میشود ومیتوان گفت که جعل حدیث هم یکنوع تاکتیکی برای خلع سلاح کردن رقیب از تاکتیک های موثر بوده است وجود وخلق اسامی مجهول واستفاده از روایان بشدت فاسد که کاملا نشان میدهد یا به دانه نسبت دادهاند ویا انهارا بخدمت گرفتند خودنشانه گویائی وگوشهای از این نبر د واقعی میباشد- گل الود کردن رودرخانه بقدری شدید میشود که درک دقیق سرچشمه ان تقریبا غیر ممکن میشود وبخلوصواقعی سرچشمه وزلالی ان نمیشود پی برد ومسیر یک مسیر دیگری میشود وخارج شدن از ادب وزدوتهمت های فراوان وبرانگیختن احساسات عشیره ای وقبیله ای بدین رنگ قومی وناسونالیستی میدهد که نتجه بقول بچه ها ایجاد شسشوی مغز ی میکند ولو بداند که حق به دیگری است همچنان از قبیله خود پیروی میکند انچنان غرب زده میشود که میفرماید ماحتی در فن اشپزی حتی نتوانستیم یک صحبانه ماند غرب را درک کنیم وبوجود بیاوریم ورقیب را فقط کمیت بودن کیفیت تعریف میکند که هنوز به استدلال کردم منطقی نرسیده است- یک خانم اشراف دریک جلسه که جریان خاصی دارد پس از جلسه به منزل ما زنگ زده بود که ایشان کدام مسجد میرودمادرم فرمودند که مسجدی معرفی کن که تیپ مهندس ودکتر و تجار میرونند منهم گفتم مسجدی رامعرفی میکنم که از حضرت یوسف علیه السلام تفسیر میشودنه حضرت یونس علیه السلام- مسئله مهم این است که اصطلاح": دین": بایدبخوبی روشن شود امری که درحقیقت هیچگاه بخوبی به ان پرداخته نشده است- ایا میتوان برای این اصطلاح تعاریف وتعابیر مختلف که درواقعه دربسیاری از خصوصیاتش متضادهم باشد از سرچشمه اصلی نقل شده باشد ومنابع راستینی هم باشند؟؟!! ومعنائی لغات ودستور زبان همگی مختلف باشد وهیچگاه مسلمانان بفکر پیدا کردن منشا واقعی ان نیانند وبه وضع موجود تن دهند وازان دفاع کنند؟؟ وبعدا بیان بفرمایند ما تحقیقت لازمه کردیم وبه نتجهمسلم رسیدیم که تمام انها فقط شعار باشد؟؟ وبعضی احادیث عقل به هیچ وجهای انرا نمیتواند بپذیردکه مثصاد ان بسیارر وشن ومبرهن است وتاریخ بخوبی وبه روشنی وبوضوح بر خلاف ان استکه بخوبی مشخص است که دریک مناظرهائی که شکست حتمی بوده است برای نجات خویش انرا پدید اوردند-ادامه دارد