بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- اخرت از نظر حضرت علی علیه السلام—خوشا به حال انان که نسبت به دنیا زهد میورزند وبه اخرت گرایش دارند -فردی سرکار میرود فقط بفکر کار خوب است وهدف اش پول دراوردن است ونسبت به مطالب دیگر فقط به اندازه نیاز توجه میکند- ولی زمانی که به خانه می اید ویتا به بازار میرود ویا به یک رستوران وجای تفریحی سالم میرود زندگانی واقعی شروع میشود- نسبت دینا به اخرت هم چنین است- یا تصور کنید کسی خانم دائمی ایشان به یک مسافرت طولانی رفته یک زن موقت میگیرد ولی زندگانی اصیل زمانی است که زن دائمی برمیگردد- زیانکار کسی است که به دنیا مشغول گردد وبهره اخرت ازاو فوت گردد ازجمله تباهکاری ازدست دادن توشه وتباه ساختن اخرت است تصور کنید کسی به مسافرت رفته کارت اعتباری خودرا نبرده است این دنیا گرفتن کارت اعتباری است ودراخرت انراهزینه میکند—گور خویش را به یاد اور چر که باید ازان بگذری کسی وسط راه به مسلفرخانه ای رفته است مداوم میداند فردا بایدحرکت کند دلبسته انجا نمیشود- -شما انسانها –برای فراهم کردن توشه رهنمون شدهاید وفرمان کوچ یافته اید البته برای اینده و( روزی)- برانگختهخواهیدشد- داستان شما داستان کاروان بارافکندهای راماند کهنمیداند چه زمانی فرمان حرکت میابد مانند زمانی که هواپیما تاخیردارد—هرکس دوری= قیامت= را یاد کند اماده راه گردد—بندگان خدا! ازروزی بترسند که عمل ها وارسی میشود واضطراب دران زیاد است وکودکان پیر میشوند وحدیث دیگر بدان حسابرسی خداوند از حسابرسی مردم سخت تر است درمجموع یهودیان شهرت داشتند درامر تجارت بسیارکوشا وبیسارمتفکر ونسبت به کار بسیار سخت گیر بودن المان ها درکار صنعت چنین هستند انسان درامر خود باید چنین باشد اگر چنین بود حساب او اسان است وگرنه سخت است یک روز من برای بانکی دوسهروز مداوم درشهرپرسه میزدم ریس قبلی بانک بهمن پیشنهاد کارشما موقتی است ولیمن پروند شما کامل میکنم که به مشکلی پیدا نشود بعد خانمی جای ایشان امد جمله طلائی فرمودند ان روش من در درس بانک داری نخواندم شما باید فلان کاره بکنید ومن کردم خسته دراخر وقت کامل شد به یک بستی فروشی دربایا خیابان پارمونت به سمت قصرالدشت رفتم خوب مسئوئل فرم جدید وفرمت جدید داشت خیابان بسیار شلوغ بود خانمی پنچاه سال با دختری کهمعلوم بود دانشجوبی رشته ها بالا باشد انهاهم از ترافیک سخت ناراحت جناب باحال بی حالی وخسته فرمودند قسم به خدا یک خارجی چندی پیش نزدمن بود وفرمودندمن که ازاین ترافیک کلافه شدم شماچگونه تحمل میکنید من گفتم چاره ا ی دیگر مگرمن دارم- زمانی بنزین از اب میوه کمتر است- همین است- دختر خانم فرمودند نصف این ماشین مال جوانانی هست بدنبال یک دختر دبیرسانی میگردند وبهمدیگر خواهران پاس میدهند جز کله کله بهمکردن چیزی دیگربلد نیستدبدنبال حرفهای نمیروند روزی ازانها سئوال خواهد شد اقلابه غرب نگاه کنیم –مردم در روز های فناپذیر- برای روز گار جاودان- توشه برگیرید
بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- اخرت از نظر حضرت علی علیه السلام—خوشا به حال انان که نسبت به دنیا زهد میورزند وبه اخرت گرایش دارند -فردی سرکار میرود فقط بفکر کار خوب است وهدف اش پول دراوردن است ونسبت به مطالب دیگر فقط به اندازه نیاز توجه میکند- ولی زمانی که به خانه می اید ویتا به بازار میرود ویا به یک رستوران وجای تفریحی سالم میرود زندگانی واقعی شروع میشود- نسبت دینا به اخرت هم چنین است- یا تصور کنید کسی خانم دائمی ایشان به یک مسافرت طولانی رفته یک زن موقت میگیرد ولی زندگانی اصیل زمانی است که زن دائمی برمیگردد- زیانکار کسی است که به دنیا مشغول گردد وبهره اخرت ازاو فوت گردد ازجمله تباهکاری ازدست دادن توشه وتباه ساختن اخرت است تصور کنید کسی به مسافرت رفته کارت اعتباری خودرا نبرده است این دنیا گرفتن کارت اعتباری است ودراخرت انراهزینه میکند—گور خویش را به یاد اور چر که باید ازان بگذری کسی وسط راه به مسلفرخانه ای رفته است مداوم میداند فردا بایدحرکت کند دلبسته انجا نمیشود- -شما انسانها –برای فراهم کردن توشه رهنمون شدهاید وفرمان کوچ یافته اید البته برای اینده و( روزی)- برانگختهخواهیدشد- داستان شما داستان کاروان بارافکندهای راماند کهنمیداند چه زمانی فرمان حرکت میابد مانند زمانی که هواپیما تاخیردارد—هرکس دوری= قیامت= را یاد کند اماده راه گردد—بندگان خدا! ازروزی بترسند که عمل ها وارسی میشود واضطراب دران زیاد است وکودکان پیر میشوند وحدیث دیگر بدان حسابرسی خداوند از حسابرسی مردم سخت تر است درمجموع یهودیان شهرت داشتند درامر تجارت بسیارکوشا وبیسارمتفکر ونسبت به کار بسیار سخت گیر بودن المان ها درکار صنعت چنین هستند انسان درامر خود باید چنین باشد اگر چنین بود حساب او اسان است وگرنه سخت است یک روز من برای بانکی دوسهروز مداوم درشهرپرسه میزدم ریس قبلی بانک بهمن پیشنهاد کارشما موقتی است ولیمن پروند شما کامل میکنم که به مشکلی پیدا نشود بعد خانمی جای ایشان امد جمله طلائی فرمودند ان روش من در درس بانک داری نخواندم شما باید فلان کاره بکنید ومن کردم خسته دراخر وقت کامل شد به یک بستی فروشی دربایا خیابان پارمونت به سمت قصرالدشت رفتم خوب مسئوئل فرم جدید وفرمت جدید داشت خیابان بسیار شلوغ بود خانمی پنچاه سال با دختری کهمعلوم بود دانشجوبی رشته ها بالا باشد انهاهم از ترافیک سخت ناراحت جناب باحال بی حالی وخسته فرمودند قسم به خدا یک خارجی چندی پیش نزدمن بود وفرمودندمن که ازاین ترافیک کلافه شدم شماچگونه تحمل میکنید من گفتم چاره ا ی دیگر مگرمن دارم- زمانی بنزین از اب میوه کمتر است- همین است- دختر خانم فرمودند نصف این ماشین مال جوانانی هست بدنبال یک دختر دبیرسانی میگردند وبهمدیگر خواهران پاس میدهند جز کله کله بهمکردن چیزی دیگربلد نیستدبدنبال حرفهای نمیروند روزی ازانها سئوال خواهد شد اقلابه غرب نگاه کنیم –مردم در روز های فناپذیر- برای روز گار جاودان- توشه برگیرید
بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- اقای هاشمی حال خودرا وهابی بداند یانداند ظاهر درسایت وهابیت است- ایشان بایک فرد ارانی که بقول ایشان اهل علم است مباحثه میکرد- ایشا ن فرمودند شما میفرماید پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم خلیفه خدا است کارخدائی میکند حتی پس از مرگ بازتوان کارخادئی دارد کجا است پیامبراکرم صلواته الله علیه واله والسلم- بگوید من فلان کاربلدنیستم اگر جائی فرموده است فلان چیز رامن بلدنیستم حرف شمادرست است ولی شما اعتراف نمیکنید پس مشرک هستید- درحدیث است خداوندمنان دوست دارد که بنده او از امکانات وصفاتی که داده است بهره ببرد انرا اشکار کند ودر ضمن فرموده است خودکشی نکند ولو درعلم اگر خسته است عبادت نکند متعادل باشد گرچه عده ای درجهت مختلف به دلیل واهی خودرافرسوده میکنند وحوادثی برای خود ودیگران ایجاد میکنند پس خداوندمنان هم خوداش بایدچنین باشد ازصفات بینهایت کمال استفاده ببرد وگرنه مشکل افرین خواهد شد پس باید مخلوقاتی داشته باشد دراوج باشندنه بشرمعمولی- مشکل اقایان این است خداوندمنان اولا درذات اختلاف دارددر ثانی هرقدرتی دیگران دارنداز ان خداوند منان است خلیفه الهی است نه انکه خدائی جداگانه است عالمی تفسیر میکرد که حضرت سلیمان رحمت الله علیه ازخداوندمنان خواست باد دراختیارایشان درقران میفرمیاد بادرامیفرستیم باز درحدیثاست کهفرشتگانی مامور باد هستند به همین علت خداوند برای خود جمع اورده است همه معنا بسیاربزرگ میرساند وهم سیستم رابیان میکند پس حضرت سلیمان رحمت الله علیه-خدا شد ومشرک شد باز ایشان میفرمود که حضرت سلیمان با سپاه به جائی میرفتند ناگهان حضرت سلیمان رحمت الله علیه ایستادند ازایشان علتاش پرسیدن فرمودند ملکه مورچگان فرمودند مورچگامن سریع حرکت کنید که سپاه حضرت سلیمان اطلاعای .شعوری از شماندارند زیر دست وپای اسبان ایشان له میشوید وحضرت سلیمان از کلمه بیشعوری خنده اش گرفت چطور سپاه نفهمید ندحضرت سلیمان رحمت الله فهمید خداوند منان در تمام مخلوقات است ولی نجسبیده روح اینچنین است قدرت بینهایت دارد صدای مورچه میشوند حضرت سلیمان علیه السلام روح اش درتمام موجو دات است میشنود ولی خدانیست حال سئوال پیش میاید پس زمانی هدهد غایب شد چرا از عقاب که ریس بود پرسید برای انکه عقاب را ریس کرده بود-ما اگردرجائی ریس شویم همه کارماهستیم اجازه تجرب برای دیگران نمیگذاریم انسانها یدست وپا جلفتی بوجودمیاوریم تا فرد زمانی که ریس میشود چیزی زیاد نمیداندترس دارد برای انکه خوداش تجریه نکرده است حضرت جبرائیل علیه السلام بهخدمترسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم واردشد وفرمودند من باخداوند درصفات حضرت علی علیه السلام گفتمان کردیم حضرت رسول اکرم صلواته الله علیه سوائل کردند ان گفتمان جه بود فرمود من وبراردانم حضرت اسرافیل وغیره از بالای عرش دیدم کاروانی مداوم از جای دروی می ایند ومداوم میروند از خداوندسئوال کردیدم این کاروان از کچا می اید معلوم شداز ازل به کجا جایگاه مشخص نیست بار اش چیست خداوندمنان فرمودن بروید بار ان را ببنید رفتیم کاروان ایساتدند تمامکتاب است درفضلیت علی علیه السلام تا قیامت میرود حضرت سول اکرم لبخندی زدند وفرمودند بهعبیر من زمان ندارد لذا پیامبر اکرم صلواته اللهعلیه واله والسلماطلاعات ش بیشتراز حضرت جبرئیل رحمت الله علیه است ولی میفرماید موضوع چی بد نمیخواهد نقش ایشان حذف کند- از خانم عایشهنقل شده است شب بیدار شدم دیدم حضرت رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم درکنار م نیست حس حسادت برمن چیره شد به خانه همه زنان سرزدم نبودندبیرن امدن دیدم ایشان در قبرستان بقیع هستند وچنین میفرمیاد خداوندا من یک لحظه بخودم واگذار نکن چون برادرم یونس رحمت الله علیه خواهم شد اگر کسی فرد ی تمجید کند ان فربایدبگوید من ضعفه ائ دارم واگر خواست تحقیر کن بیادبگوید توان هائی وقدرتی هم دارم ولی درکل فروتن باشد امادربهشت این حوذالعین وغلمان است کهاز زن ومذرد بهشتی درشگفت است وانها ازجهاتی ازان دو درشگفت هستند برتی با انس وجان است
بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- قبل از انکه وارد اصل مطلب شوم که پاسخی است برای عده ای-چند نکته را بیان کنم-اسلام تنهامذهبی است که فرقه گرا نیست طایفه ای نیست ولی شد تنها مذهب شیعه است که طایفه گری نیست ولی به ان این برچسب را زدند- که هم رنگ انان شوند وسپس برتری قومی ایجاد شود وهرقوم ازادباشد چگونه که میخواهدعمل کند حضرت علی علیه السلام بعداز به قدرت رسیدن خلیفه اول همراه حضرت فاطمه سلام الله علیها به خانه افرادمیرفت- میفرمودند شاما شاهدبودید که پیامبر اکرم صلواته الله علیه منرا برای امامت انتخاب کرد واین راحداقل بیان کنید واگرخواستید حمایت کنید گفتند درست میفرمائید ولی ما اگر چنین کنیم باید مدینه را فردا یش رها کنیم ومامرداینکار نیستیم وبدروغ میگفتند جرئت نداشتند که ما حاضر نیستیم زیر طایفه بنی هاشم برویم فرقه گرائی است وهرطایفه ازاد است ازخلیفه دوم پرسیدندکه شما درزمان پیامبر اکرم صلواته الله علیه دم از طایفه نمیزدید حالا چرا میزنید فرمودند پیابمر اکرم صلواته اللهعلیه واله والسلم ماراسحر کرد وراست میگفت خداوندمنان درقران فرمودهاست هرزمان ما اراده ای کنیم اسباب جور میشود حضرت علی علیه السلام بعداز رحلت پیامبر اکرم صلواته الله علیه پرچم سبز سپاه اسلامکه در دست ایشان بود پیچیدند ودرمنزل گذاشتند وفرمودند دیگر ان پیروز ی ها خبری نیست به دلائلی که میدانید در زمان امام زمان علیه السلام اینپرچم دباره باز میشود حال ممکن است بدست امامزمانی علیه السلام یا امام حسین علیه السلام ویا حضرت علی علیه السلام خواهدبود- تا امروز این فرقه گرائی هست وباقی خواهد ماند تنها غیرفرقه ای مذهب شیعه است – ارامنه درایران خیلی عجیب است همه جا پسران شروشور هستند دختران ارام هستند درارامنه برعکس است پسرانموش هستند دختران شیر هستند واین مردان بعداز پانزده سال ازدواج یکحالت شبیه به دیوانگی پیدا میکنند روانشناسان دوتئوری باهم دادند یکی انکه انها احساسا میکند فرقه انها انهاتسلطی ندارد- دوم چون فرقه انها قدرت نداردپس بر روی انها کنترول نیست افراداحساسا ازادی عجیب میکند واین حالت دیوانگی بدست میدهد هرکس مدتی درخارج باشداینرابخوبی خحس میکند که فرهنگ خارجی هیچگونه تاثیری روی فردندارد وقتیکه طایفه گری شد فرد درخارج از طایفه خودرازادحس میکند ود دراخل طایفهخودراشیر تصور میکند- ادامه دارد
بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-نقدتاریخی بسیار پیچیده است تمام مولفه ها باید سنجش کرد تفابل واتعمال انهارا ارزیابی وکشف کرد وسپس رلود وبرایند نیروها محاسبه کرد وتاثیرا انها رابرروی مردم وسرانجام قضاوت مردم وکارکرد مردم سنجید از یک طرف وازطرف دیگر قضاوت الهی وجهتی که مردم به سمت دین متمایل شوند وضعیت ایران بهمرتاب از وضعیت روسیه بدتربود شایدبدترین وضعیت جهانی راداشت همیسایگان به راحتی به داخل ایران نفوذ میگردند وهرکا ر که میخاستندمیکردند دولت بهقم یا اصفهان میرفت افرادیدرتهران داشت که سعی کنند به یک مصالحه برسندمن درتاریخ خواندم که بلژِیک کشور شانزدم ویا هیچدم درایران بود- به دولت امر ونهی میکرد که مایلات بر کالای بلژیک بسته نشود ودلت به بازرگان ایرانی که از بلژِیک خرید میکند وام دهند واگر جنایاتی کردند به سفارت ویا بلژیک رفتند کاری بانهانداشته باشند وگرنه من چنان وبهمان میکنم- وروحانیت درضعف بود ومردم فقط بدنبال ان بودند که میگفتند مواظب باش که بادکلاهات رانبرد- مسئله نفت باعث شد که انگلستان دست همه را تاانجا که میتوانست کوتاه کند ازجهتی بنفع مردم بود ودوابرقدرت روسیه و انگلستان درمقابل هم قرار گرفتند وپیشرفت اقتصادی د .نظامی قابل ملاحظه پیدا کردند وتاریخ نشان داد که ایران درمقابل انها قدرتی ندارد وباید باسیاست عمل کند وسمت غرب را پذیرفت منظرو علمابودند نماینده غرب راهم که شاه باشد پذیرفتند یک طلبه درتهران یک سازمان جهادی درست کرد حضرت ایت الله العظمی بروجردی رحمت اللهعلیه بهنزد ایشان رفت وفرمودندتو طلبه من هستی ومن مرجع توام به جرئتی برخلاف دستورمن عمل میکنی حرت ایت اله مرحوم خزئلی رحمت الله علیه فرمودند شاه را برای این قبول کردیم=- که تعداد زیادی مفسد را بکشد ومانمیتوانستیم چنین کنیم نهقدرت اش داشتیم ونه مردم میپذیرفتند کهامروزه اقایان دقیقا نظرایشان راثبات میکنند نمیدانند چرا درمشهد سی وپپنجرا درزندان وکلیل اباد اعدام شدند وازنها بعنوان انسانها فرهیخته یادمیکنند هرکس که جمهوری اسلامی اعدام کنند یک برچسب انسان شریف میدهند درحالی که نمیدانند علت اش چه بوده است؟؟ شریک جرم انها هستند وخداوندمنان حساب سختی خواهد کشید من از یزد به اصفهان می امدم کهاز اصفهان به شیرازیرو سریعترین چاره بود کنارمن در ماشین یک اقائی نشسته بود که اهل نایئن بودولی تصور میکنم که به اصفهان میرفت در بیابانها یک سری خوابگاه مانندی دراز ساخته شده بودولی کسانی درانجا نبود وگاهی یک م ایشان گفت اینها متعلق به سپاه بوده است .دیگرمورد نیاز نیستند برای جلوگی از قاچاچیان مواد مخدر احیانا تروریست ایشان فرمودند قاچاقچیان از این راه به دهات اطراف نائین می امدند وتا زاهدان باماشین از ازاهدان به نانین باشتمواد مخدر داخل دونایلندوجدار به شتر میخوراندند واین شتر ها را رها میکردند انها خودرا به دهات اطراف میرساندند شترهارا میکشتند وان نایلونها بیرون میاوردند وخودانها با وسیله موتور به سراغ انها میرفتمد وانهارا به دهات میبردند چون راه بسته بودند وهلی کوپتر داشتند تعدادزیادازانها دریان بیابان مردند ویا از گزسنگی وتشنگی من وبرادارمتخصص این بیابان هستیم وهر وقت از نائین به یزیدمیرفتیم از این بیابان میرفتیم چندساعت نزدیک تراست وما میرفتیم اسلحه و دلار ئسکه های طلا وبی سیم بدست میاوردیم بهمقداریاد اسلحه وبیسیمرا به سپاه میدایم ومیلیون ها دلار انجا است اجازه نمیدهند ومین کاشتند اینها هیچ سودی درموادمخدرندارند فقط بدستور سیاست عمل میکنند
بسم الله الرحمن الرحیم- احادیث امیرالمومنان- ابرو- ابرویت را اماج تیرهای گفتار قرار مده- هرکس ابروی خود را دوست دارد- بایداز بگو ومگو- بپرهیزد – ابروی تو برجبین تو بسته است- وخواهش ان ان را قطره قطره می چکاند- -پس- بنگر که انرانزد چه کس فرو می چکانی- مال خودرا به کسی که برای تو از ابرویش گذاشته است. ارزانی دارد- زیرا هیچ چیز با بخشیدن ابرو برابری نکند- امر به معروف ونهی از منکر همه کارهای نیک وجهاد در راه خدا – در برابر امر به معروف ونهی از منکر بیش از قطرهای ازاب دهان دربرابر دریای خروشان نیست- همانا امربهمعروف ونهی از منکر دوخلق از اخلاق خداوندی است واین دوصفت وفعالیت نه مرگی را نزدیک میکنند- ونه از روزی کسی می کاهند- قوام شریعت بهامر معروف ونهی از منکر است –هرکس امر به معروف کند پشت مومنان را سخت ومحکم گرداند- امر به معروف کن تاز اهل معروف باشی – امربه معروف مصلحتی=حکمت=است برای عموم جامعه مقابله با تبهکاری- هرکس نهی از از منکر کند بینی فاسقان را بر خاک مالد- خداوند نهی از منکر را برای باز داشتن بی خردان واجب نمود- اقای پمپئو این عمل را شرم اور خوانده است شما مواد غذائی کمکی را از ملت خودتان کم میکنید این امر شرم اورنیست؟؟ انهم از مرز اسرائیل برسد
بسم الله الرحمن الرحیم- احادیث امیرالمومنان- ابرو- ابرویت را اماج تیرهای گفتار قرار مده- هرکس ابروی خود را دوست دارد- بایداز بگو ومگو- بپرهیزد – ابروی تو برجبین تو بسته است- وخواهش ان ان را قطره قطره می چکاند- -پس- بنگر که انرانزد چه کس فرو می چکانی- مال خودرا به کسی که برای تو از ابرویش گذاشته است. ارزانی دارد- زیرا هیچ چیز با بخشیدن ابرو برابری نکند- امر به معروف ونهی از منکر همه کارهای نیک وجهاد در راه خدا – در برابر امر به معروف ونهی از منکر بیش از قطرهای ازاب دهان دربرابر دریای خروشان نیست- همانا امربهمعروف ونهی از منکر دوخلق از اخلاق خداوندی است واین دوصفت وفعالیت نه مرگی را نزدیک میکنند- ونه از روزی کسی می کاهند- قوام شریعت بهامر معروف ونهی از منکر است –هرکس امر به معروف کند پشت مومنان را سخت ومحکم گرداند- امر به معروف کن تاز اهل معروف باشی – امربه معروف مصلحتی=حکمت=است برای عموم جامعه مقابله با تبهکاری- هرکس نهی از از منکر کند بینی فاسقان را بر خاک مالد- خداوند نهی از منکر را برای باز داشتن بی خردان واجب نمود-