بسم الله الرحمن الرحیم-دلربای حرم-دردل تو افتاب غروب ندارد سحر همیشه دردل توغلطان است-تو ابهام کربلا را روشنگری-همیشه زمستان برای تو بهاراست—گوئی برسرزمین رویائی چمن بهشتی میخرامی-شمر در سنگرفولادین خود وتو درلباس خویشتن هستی-برجاده صراط که چون شمشمیرتیز وچون موی نازک است- بدنبال حضرت زینب سلام الله علیه میدوی- داستان عشق را تودردبستان خواندی- قلب وسرت بروی سپرنهادی=-توحرم را درغروب ساکت وتنها دیده ای-توسر انگشتان زینب کبرای-ابی دیدهای –توپرواز رااز کبوتران حرم یادگرفته ای -دوستان خواستند که پرواز یاد دهی –توخنده وشعرحرامیان را درهم شکستی –توگام های غیرممکن رامحکم برداشتهای –توسئوال تاریخ رابخوبی فهمیدهای - -توعروسکه ای خیمه شبازی حرامیانرا درتبرد شکسته ای-تو ازستارگان اسمان سیب بهشتی گرفته ای –توچشن ائینی رادراتش ودودگرفته توان ستاره کلماتی از گلو سرخ وسبز بیرون زده است – بارزم شیرگون پراصرارت- برپارچه چلوارنوشته ای—عکست داروی دردعشق ما است-انگه در دارالشفای تو-به -نیازایستادهایم- چون ابر ازدیار مارفته ای –انگه در دور دست باریدهای –خفته در لباس رزم نورمهتاب میزنی-ازکوه تادره شهررامنور می کنی-حضرت حدادعادل-گرچه خاموشی خردمندی است- گاه گاهی منرابرسر گفتارمیاری
بسم الله الرحمن الرحیم-دلربای حرم-دردل تو افتاب غروب ندارد سحر همیشه دردل توغلطان است-تو ابهام کربلا را روشنگری-همیشه زمستان برای تو بهاراست—گوئی برسرزمین رویائی چمن بهشتی میخرامی-شمر در سنگرفولادین خود وتو درلباس خویشتن هستی-برجاده صراط که چون شمشمیرتیز وچون موی نازک است- بدنبال حضرت زینب سلام الله علیه میدوی- داستان عشق را تودردبستان خواندی- قلب وسرت بروی سپرنهادی=-توحرم را درغروب ساکت وتنها دیده ای-توسر انگشتان زینب کبرای-ابی دیدهای –توپرواز رااز کبوتران حرم یادگرفته ای -دوستان خواستند که پرواز یاد دهی –توخنده وشعرحرامیان را درهم شکستی –توگام های غیرممکن رامحکم برداشتهای –توسئوال تاریخ رابخوبی فهمیدهای - -توعروسکه ای خیمه شبازی حرامیانرا درتبرد شکسته ای-تو ازستارگان اسمان سیب بهشتی گرفته ای –توچشن ائینی رادراتش ودودگرفته توان ستاره کلماتی از گلو سرخ وسبز بیرون زده است – بارزم شیرگون پراصرارت- برپارچه چلوارنوشته ای—عکست داروی دردعشق ما است-انگه در دارالشفای تو-به -نیازایستادهایم- چون ابر ازدیار مارفته ای –انگه در دور دست باریدهای –خفته در لباس رزم نورمهتاب میزنی-ازکوه تادره شهررامنور می کنی-حضرت حدادعادل-گرچه خاموشی خردمندی است- گاه گاهی منرابرسر گفتارمیاری
بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-اقای ورونی کا –وگا کوبائی که درمقالات قبل ازایشاننقل قول کردم-یک بحث عرفانی را مطرح میکند که در اسلام ای بحث عرفانی که درباره یک اهو است درحقیقا اهو وشکارچی اهو- تبدیل بحث کنیز و-زن -شده است وسرچشمه ان مال اعراب است- جریانبه این نحو است که بقول ایشانبیشترین اینعرفان در مردم سلتیک است که شکارچی به دنبال- شکا ریک اهو-جهان معمول را ترک میکندوارد عالم دیگری به محوریت اهو میشودزیبائی جسمانی اهو- وقدرت بدنی اهو وزیرکی اهو ودلربائی اهو-اوراجذب میکند واورابهدام میاندازد ولی بااو زندگانی میکند و –واردعالم دیگری میشودعرفا منجمله عرفای ایران این زبیائی در زنمشاهده میکنند ولی مرد مومن و-زن- مومندرظاهر ودرپوشش ان زیبائی راکه جذب کندزیبائی ظاهری نداردبلکه زیبائیباطنی دارد وزنان در ظاهر نبایدهیچونه زیبای های روانی وحسمانی خودرا عیان کنندولی مردان چون بحث اخلاق است وعقل وحکمت بیان-باید- اشکار کنند-درباره پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلام بخوبی روشن است دم خانه مینشستند کهمداوم حضرت بیرون بیاید وانکمال وعظمت وان نورانیت ملاحظه کنندومداوم میگفتندحضرت سخن بگو- جذب این سخنهم میشدند-درکتابی خواندم-که روائی فرد یمسن وجنگجو بوده است-درنبریدباحضرتعلی علیه السلام شرکت داشته است اسمنبردرانبرده است احتمالا بالشکریان معاویه علیه العنت بوده است-همانطور مادر مابل ضریح سادت وائمه اطهار علیم السلام سعی میکنیم ه ضریح نزدیک شویمدرصف اول وصف بعدی سعی میکردندکه به حضرت علی علیه السلام نزدیک شوند وحضرت را مشاهده کنند- ایشام میگوید منبه زور درصف اول خودرابه علی علیه السلام رساندن ومحو تماشا بودم وحضرت علی علیه السلام فرمودندبه جلونگاه کن وهرچه مردم کردند ومن عقب نرفتم دشمن فرارتاکتیکیکرد وخوبعلی علیه السلام هم زیادنماز میخواندند وهمخواستندنماز شکر بخوانند فرمودن ابی بیاورید برای حضرت علیهالسلام فرشی واب اوردند وهمه دراطراف حلقه زده بودن که ایشان را درنماز ببینند-حتی درنماز واجب عدهای نماز نمیخواندند ودراطراف حضرت علی علیهالسلام به تماشا می ایستادند-یک دست عراقی من دردانشگاه لندن داشتم- ایشان میگفت اگرمادرم وپدرم وهرفرد فامیل واستادم- بیان کند که بافلان دخترازداو ج کن ویا دخترخوبی است بلافاصله ازدواج میکنیم زیرامعتقدهستیم عشق بعدا بوجود می اید واگر زن اولرا داشته باشیمزندوم راکس یمعرفی کند وما بگوئیم شرایط نداریم بگوید اگرداشتیدما بعازانکه شرایط شد بایشان ازدواح میکنیم اولین ذکر یک مرد درعرب ازداوج است وهمه چیزبه خاطران فدا میکندحال میرودنزد عارف- عرفان درخون عرب استبحثهای عرفانی درفامیل وانجمن ها وگردهمائی برای همین منظوردرطولتاریخ فراوان درخانواده ها رخ داده است-عارف استادمیگوید بروبهنزد فلان دختر این چهارتیکه چوبرا نشان بده وایشان میرود ونشان میدهدموان دختر مگویئمن مال شماهستم هروقت شرایط اماده شدبیائید-برای اعرارب فرق نمیمند کهاندختر بالباس ببیند ویاتصور برهنه بودن باشدامادرایراینان اینمسئله فرق میکندلذا عرفا درایران- به جای اهوبهتقلیدعربها برروی زن متمرکز شدندودرجلسات مخفی مانندحافظ بیان میکردند وبعضی از صئوفیان باتقلیداز عربها-دراین رابطه حقه بازی ها داشتند که جناب حافظ رحمت الله باین حقه بازی مخالف بوده است کهمیتواندانواع واقسام داشته باشد-شعرهای خودرا درمحافل عرفمیخانده است ومیفرموده است از ناس پنهان نگاه دارید-ولی پیش بینی کرده است که روزی این شعرها برسربازارمیزنند-ئشاید برسرجمله بسم الله الرحمن الرحیم بوده است ویا اسم بازار بوده است ویانام فردی که ساخته ویابقول بعضی پرچم بوده است وغیره-درهرحال بقول استا دکوبائی انسان بایدبه طریقی اشباع شود یابهطرق امریکائی سکولار ویابه طریق عرفان واقعی الهی -
بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-اقای ورونی کا –وگا کوبائی که درمقالات قبل ازایشاننقل قول کردم-یک بحث عرفانی را مطرح میکند که در اسلام ای بحث عرفانی که درباره یک اهو است درحقیقا اهو وشکارچی اهو- تبدیل بحث کنیز و-زن -شده است وسرچشمه ان مال اعراب است- جریانبه این نحو است که بقول ایشانبیشترین اینعرفان در مردم سلتیک است که شکارچی به دنبال- شکا ریک اهو-جهان معمول را ترک میکندوارد عالم دیگری به محوریت اهو میشودزیبائی جسمانی اهو- وقدرت بدنی اهو وزیرکی اهو ودلربائی اهو-اوراجذب میکند واورابهدام میاندازد ولی بااو زندگانی میکند و –واردعالم دیگری میشودعرفا منجمله عرفای ایران این زبیائی در زنمشاهده میکنند ولی مرد مومن و-زن- مومندرظاهر ودرپوشش ان زیبائی راکه جذب کندزیبائی ظاهری نداردبلکه زیبائیباطنی دارد وزنان در ظاهر نبایدهیچونه زیبای های روانی وحسمانی خودرا عیان کنندولی مردان چون بحث اخلاق است وعقل وحکمت بیان-باید- اشکار کنند-درباره پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلام بخوبی روشن است دم خانه مینشستند کهمداوم حضرت بیرون بیاید وانکمال وعظمت وان نورانیت ملاحظه کنندومداوم میگفتندحضرت سخن بگو- جذب این سخنهم میشدند-درکتابی خواندم-که روائی فرد یمسن وجنگجو بوده است-درنبریدباحضرتعلی علیه السلام شرکت داشته است اسمنبردرانبرده است احتمالا بالشکریان معاویه علیه العنت بوده است-همانطور مادر مابل ضریح سادت وائمه اطهار علیم السلام سعی میکنیم ه ضریح نزدیک شویمدرصف اول وصف بعدی سعی میکردندکه به حضرت علی علیه السلام نزدیک شوند وحضرت را مشاهده کنند- ایشام میگوید منبه زور درصف اول خودرابه علی علیه السلام رساندن ومحو تماشا بودم وحضرت علی علیه السلام فرمودندبه جلونگاه کن وهرچه مردم کردند ومن عقب نرفتم دشمن فرارتاکتیکیکرد وخوبعلی علیه السلام هم زیادنماز میخواندند وهمخواستندنماز شکر بخوانند فرمودن ابی بیاورید برای حضرت علیهالسلام فرشی واب اوردند وهمه دراطراف حلقه زده بودن که ایشان را درنماز ببینند-حتی درنماز واجب عدهای نماز نمیخواندند ودراطراف حضرت علی علیهالسلام به تماشا می ایستادند-یک دست عراقی من دردانشگاه لندن داشتم- ایشان میگفت اگرمادرم وپدرم وهرفرد فامیل واستادم- بیان کند که بافلان دخترازداو ج کن ویا دخترخوبی است بلافاصله ازدواج میکنیم زیرامعتقدهستیم عشق بعدا بوجود می اید واگر زن اولرا داشته باشیمزندوم راکس یمعرفی کند وما بگوئیم شرایط نداریم بگوید اگرداشتیدما بعازانکه شرایط شد بایشان ازدواح میکنیم اولین ذکر یک مرد درعرب ازداوج است وهمه چیزبه خاطران فدا میکندحال میرودنزد عارف- عرفان درخون عرب استبحثهای عرفانی درفامیل وانجمن ها وگردهمائی برای همین منظوردرطولتاریخ فراوان درخانواده ها رخ داده است-عارف استادمیگوید بروبهنزد فلان دختر این چهارتیکه چوبرا نشان بده وایشان میرود ونشان میدهدموان دختر مگویئمن مال شماهستم هروقت شرایط اماده شدبیائید-برای اعرارب فرق نمیمند کهاندختر بالباس ببیند ویاتصور برهنه بودن باشدامادرایراینان اینمسئله فرق میکندلذا عرفا درایران- به جای اهوبهتقلیدعربها برروی زن متمرکز شدندودرجلسات مخفی مانندحافظ بیان میکردند وبعضی از صئوفیان باتقلیداز عربها-دراین رابطه حقه بازی ها داشتند که جناب حافظ رحمت الله باین حقه بازی مخالف بوده است کهمیتواندانواع واقسام داشته باشد-شعرهای خودرا درمحافل عرفمیخانده است ومیفرموده است از ناس پنهان نگاه دارید-ولی پیش بینی کرده است که روزی این شعرها برسربازارمیزنند-ئشاید برسرجمله بسم الله الرحمن الرحیم بوده است ویا اسم بازار بوده است ویانام فردی که ساخته ویابقول بعضی پرچم بوده است وغیره-درهرحال بقول استا دکوبائی انسان بایدبه طریقی اشباع شود یابهطرق امریکائی سکولار ویابه طریق عرفان واقعی الهی -
بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-اقای ورونی کا –وگا کوبائی که درمقالات قبل ازایشاننقل قول کردم-یک بحث عرفانی را مطرح میکند که در اسلام ای بحث عرفانی که درباره یک اهو است درحقیقا اهو وشکارچی اهو- تبدیل بحث کنیز و-زن -شده است وسرچشمه ان مال اعراب است- جریانبه این نحو است که بقول ایشانبیشترین اینعرفان در مردم سلتیک است که شکارچی به دنبال- شکا ریک اهو-جهان معمول را ترک میکندوارد عالم دیگری به محوریت اهو میشودزیبائی جسمانی اهو- وقدرت بدنی اهو وزیرکی اهو ودلربائی اهو-اوراجذب میکند واورابهدام میاندازد ولی بااو زندگانی میکند و –واردعالم دیگری میشودعرفا منجمله عرفای ایران این زبیائی در زنمشاهده میکنند ولی مرد مومن و-زن- مومندرظاهر ودرپوشش ان زیبائی راکه جذب کندزیبائی ظاهری نداردبلکه زیبائیباطنی دارد وزنان در ظاهر نبایدهیچونه زیبای های روانی وحسمانی خودرا عیان کنندولی مردان چون بحث اخلاق است وعقل وحکمت بیان-باید- اشکار کنند-درباره پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلام بخوبی روشن است دم خانه مینشستند کهمداوم حضرت بیرون بیاید وانکمال وعظمت وان نورانیت ملاحظه کنندومداوم میگفتندحضرت سخن بگو- جذب این سخنهم میشدند-درکتابی خواندم-که روائی فرد یمسن وجنگجو بوده است-درنبریدباحضرتعلی علیه السلام شرکت داشته است اسمنبردرانبرده است احتمالا بالشکریان معاویه علیه العنت بوده است-همانطور مادر مابل ضریح سادت وائمه اطهار علیم السلام سعی میکنیم ه ضریح نزدیک شویمدرصف اول وصف بعدی سعی میکردندکه به حضرت علی علیه السلام نزدیک شوند وحضرت را مشاهده کنند- ایشام میگوید منبه زور درصف اول خودرابه علی علیه السلام رساندن ومحو تماشا بودم وحضرت علی علیه السلام فرمودندبه جلونگاه کن وهرچه مردم کردند ومن عقب نرفتم دشمن فرارتاکتیکیکرد وخوبعلی علیه السلام هم زیادنماز میخواندند وهمخواستندنماز شکر بخوانند فرمودن ابی بیاورید برای حضرت علیهالسلام فرشی واب اوردند وهمه دراطراف حلقه زده بودن که ایشان را درنماز ببینند-حتی درنماز واجب عدهای نماز نمیخواندند ودراطراف حضرت علی علیهالسلام به تماشا می ایستادند-یک دست عراقی من دردانشگاه لندن داشتم- ایشان میگفت اگرمادرم وپدرم وهرفرد فامیل واستادم- بیان کند که بافلان دخترازداو ج کن ویا دخترخوبی است بلافاصله ازدواج میکنیم زیرامعتقدهستیم عشق بعدا بوجود می اید واگر زن اولرا داشته باشیمزندوم راکس یمعرفی کند وما بگوئیم شرایط نداریم بگوید اگرداشتیدما بعازانکه شرایط شد بایشان ازدواح میکنیم اولین ذکر یک مرد درعرب ازداوج است وهمه چیزبه خاطران فدا میکندحال میرودنزد عارف- عرفان درخون عرب استبحثهای عرفانی درفامیل وانجمن ها وگردهمائی برای همین منظوردرطولتاریخ فراوان درخانواده ها رخ داده است-عارف استادمیگوید بروبهنزد فلان دختر این چهارتیکه چوبرا نشان بده وایشان میرود ونشان میدهدموان دختر مگویئمن مال شماهستم هروقت شرایط اماده شدبیائید-برای اعرارب فرق نمیمند کهاندختر بالباس ببیند ویاتصور برهنه بودن باشدامادرایراینان اینمسئله فرق میکندلذا عرفا درایران- به جای اهوبهتقلیدعربها برروی زن متمرکز شدندودرجلسات مخفی مانندحافظ بیان میکردند وبعضی از صئوفیان باتقلیداز عربها-دراین رابطه حقه بازی ها داشتند که جناب حافظ رحمت الله باین حقه بازی مخالف بوده است کهمیتواندانواع واقسام داشته باشد-شعرهای خودرا درمحافل عرفمیخانده است ومیفرموده است از ناس پنهان نگاه دارید-ولی پیش بینی کرده است که روزی این شعرها برسربازارمیزنند-ئشاید برسرجمله بسم الله الرحمن الرحیم بوده است ویا اسم بازار بوده است ویانام فردی که ساخته ویابقول بعضی پرچم بوده است وغیره-درهرحال بقول استا دکوبائی انسان بایدبه طریقی اشباع شود یابهطرق امریکائی سکولار ویابه طریق عرفان واقعی الهی -
بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-دراینترنت بدنبال این ایده بودم- که غرب بخصوص امریکا سیاست- ایران را چگونه تلقی میکند- چند سال پیش هم دنبال همین موضوع بودم- انز مان فقط دومقاله وجود اشت که یکی متعلق به دانشگاه استانفورد امریکابود ودیگری از یک محقق هلندی وبیشترروابط زمان شاه را رامطرح کرده بود وبانگاهی مبهم وتاریک واندک بها نقلاب توجه داشتند- ولی امروزه تغیر فاحش کرده است تعدادمقالا ت بسیار زیادتراز تصورمن بود-ویک مقاله باعنوان-امریکا وایران=بامهار کردن ایران به سمت همزیستی وهمکاری-که بسیارمفصل هم است توسط خانم سوزانه-مالونی-معاون-مرکزسازمانسایت خارجی وهم چنین دانشجوی فوق تخصص درسطح تدریس وتحقیق- وتخصص ایشان-امنیت انرژی- وعلتهای مهم شناخت اب وهوا می میباشد—د.ومین مقاله-ا زپرفوسور- اقای ورونی کا- وگا-از هاوانا استاد اسطورشناسی وشناخت مذاهب کهن دردنیا وکوبا واسطور شناس وسازنده موزیک ائینی است که سوار اشعار اسطورهای ایئنی میکند-وبرخورد ان با ایدههای غرب-درتحت عنوانی عادت کنیم تاثیرات متبت انها را بشناسیم وبانها نجگینم وهمچنین معایب انهارادرضمن بحث روشن میکند- سوم مبحث عقل درشیعه وجهان سنی دکتر وحجت السلام محسن کدیوراز کتاب دفترعقل-پرفسورکوبائی که مختصراایشان را وگا- مینامنم-میفرماید انسان دراغاز روشن استولی وارد یک تونل میشود که اخراش تاریکی استم منافع ونژادبرا وچیره میشود وبسوی ا فرادی کهساده لوح هستندمتمایل میشود وانهارا مسحور میکند-تابهمنافه وایدهای تاریک خود دست پیدا کنند ابتذال بوجود می اید-مذهبی انتخاب میکند کهاز عظمت اش را تغیر میدهدودرکناراندرحققت بتی میسازد که امروزتکنولوژی نام دارد-هنر ادبیات وموزیک وغیره همه تابع این بت هستند- واز درون ان بیرون میایدندگرچه ممکن است دم از ازاد ی بزند ولی د یگران را کافر میشمارد-حال من برای شمااثبات میکند این دیگران کافربه مراتب بهتراز انها وعقلانی ترازانها هستند-رکتاب جناب استادااق دکتر محسن کدیور رحمت الله علیه- معتزله رابراساس عقل گرائی- واشاعره رابراساس ظاهزایات قران وحدیث عقل معرفی میفرمایدامام صادق علیه اللام براساس وحی وعقل جبرواختیار روشن کردندولی اگر دقت کنیم بنابرگفته عالمی هرسه اینها میخواستند خداوندمنان را از گناه مبرابدانندودرقدرت کامل بودن الهی رااثبات کنند وهرسه ازعقل-و- وحی کمک گرفتندولی اندونفربراساس درک انزمان که حقیقت یاسفیداست ویاسیاه است ویاصفراست ویاصداست تفکر میکردند ونمیتوانستندپیچیده درک کنند-معتزله میفرمودندخداوندمنان انسانراازاد ورها کرده است ولی دستورات داده است-پس خداوندمنان درگناه کسی شریک نیست ودر قیامت قدرت خودرا نشان خواهد وقضاوت خواهد کرد وانجا جبر است واشاعر فرمودندکه اگرخداوند منان ازادی به کسی دهد کهبرخلافمیلاوعمل کند قدرت الهی رابه هیچ گرفتهدرنتجه قدرت متطلق بودن خداوندمنان خدشه پیدامیکند پس همه چیزجبری ومطابق خواست الهی عمل میشود-امام صادق علیه السلام فرمودند هردو باهم است همجبر وهم اختیار این رانمیتواتستند هضم کنندواز طرفی بعضی احادیث وایات به بفع دیگریبود وبعضی ایات واحادیث هم نفع فرد دیگری بود ونمتواتستندبین ایندوضد جمع کنند ویکنتجه معقول بدست اورند -ادامهدارد
بسم الله الرحمن الرحیم-دیوید-میلیبند-وزیرامورخارجه قبلی انگستان-وریس فعلی کمیته نجات جهانی –گفته است- معنویت های امریکائی تحت پرسچجدی واقع شده استباعمل کرد اقای دونالدترامپ-و کامت های اقای ترامپریاست جمهوری وارد ناودان سیاسی کرده است-خبراز اد-هوکر-کانال 4-ملتهادارای ازار روحی ورنج کشیده شدن بعلت کلمات اقای ترامپ-رهبران افریقائی درخواست دارندکه اقای ترامپ عذر خواهی کند-درقبال کلمات بی اساس-وبی ادبانه-درتعریف ملت ها-رهبر غناخطاب کرد که این کلمات ایشان گفته است-برای اینمقصود بکار برده شده است-بسیار فلاکبار وبدشانسی بوده است-و54 سفیرافریقائی در سازمان ملل متحد ااورا محکوم کردند- وانها گفتند که دال براین است بسیار خشمیگنانه ونژاد پریتانه ونارض وترسان ازملل ایشان را بطور برجسته نمایان کرد- -ریس جمهور امریکاان کلمات را که بکاربرده است تکذیب کردمادمیکه درحال بحث ود ر وضعیت مهاجران گفتمان وبحث میکرد—و اینمقالهیک مقاله هشدار دهندهاز طرف اقای اد-هوکر است-که محققا شامل-یک بیان قوی از جانب ریس جمهور بوده استکه پراز خطادر انعمل کرده است