سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خونِ جوشانِ امام حسین علیه السلام


ارسال شده در توسط علی

بسم الله الرحمن الرحیم- حضرت علی علیه السلام درخطبه 138 شرایط امروز را تبین کرده است این شرایط از سالهای بسیار دور در مقیاس کم وجود داشت ولی دراخرالزمان بشدت وحشتناکی رشد میکند- بقل حضرت داندانشیری بهم نشانمیدهند ودریک مقیاس عظیمی نبرد ایجادمیشود که خرابی ها ی بسیار زیاد مرگ زیاد گرسنگی و امراض رادربردارد سیاست امریکا مشخص است که رقبا رااز میدان بدربرد ورام کند و تنها ابرقدرتمیدانشود ولی بایک سیاست بسیارهوشمندانه کهعلت را استراتژِ جنگی رقیب نشاندهد کهانها میخواهند تنها قطب جهان شوند جنگ اسرائل واوکراین یک نقشه دارد ارام ارام اسلحها های قویترابدهد- این تاکتیک خانم کیلنتون بازی کرد درلیبی درحالیکه بنفع دولت لیبی سیاست رامیچرخاند ولی سیاست اصلی کمک به شوشیانبود کهاینامر فاش شد وروسها درست خانم کیلنوت راخواند واسحهای مجلس لیبی را رازد ازسفارت امریکا داده شدهبود وشورشیان امریکاحمایت میکرد ومصر وترکیه وادارکردکه شوشیانکمک کند ومقدارینفت رهم انها گرفتند واستخراج کردند وفروختندولی سازمانملل متحدانهار شوشی خواند وسرانجام به اشتیزسدند وترکیه بهسمت روسها رفت- خانم کلینتون شکست مسئولیت اش برایترسیدن به صلح گردن روسها انداختکهامریکا نبیاد دراسخراج نفت به روسها کمکنند وگفت بایدبابمب اتمی روسهارازد خرنگاران امریگای خانم کیلنتون فاشسیت نامیدوکشته شدن ششنفر در امریکیی متعلق بهسفارت امریکامقر انراخانمکیلنتون دانستند کهایشاادعاکرد داعش کرده است وبعدشخص شد داعش راامریکادرانجادرستکرده استپروندهایشان بهدادگارفت ومسائلی ایجادکرد درهرحال اسرائیل نمیتواند واردیک جنگ تام عیارنیروی مقاومت شود حدیث حضرتعلی علیه السلام این است دیگرخوداسرائیل واردجنگ نمیشودیک مشت احمق عرببا پشتیبانی یهود وتجهیزلت یهود حملهخواهند کرد کهسرانجام توسط امامالزمان علیه السلام نابودمیشوند وجالب اسمیفرماید بقدر غیرممکن بنظرمیرسد که امام ظاهر میشود وبر اسا ارتش تشکیمیدهد وحمله میکندکه مات ومبهوت میشوند


ارسال شده در توسط علی

بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخص است – جناب اقای خدمتی—ودیگران میفرمایند شیعیان ورهبرمعزز و کم نظیر رحمت الله علیه میگویند چرا عربستان جهاد نمیکند- وحقیقتا جهاد نمیکند- جواب میدهند انهامرتد هستند واسرائل موحد است که اقای ناتا نیاهو فرمودندمن سکولارهستم- اشکالندارد غزه وایران شمارمرتد میداند من میدانم بعد از چنیدن سال میگوید م ما یکملیون نفر درجهاد غزه کشته دادیم ایران طرفدار اسرائیل بود-باکمال وقاحت برای سنی های قبل جهاد درست کرده است کهانهارا مرتد میشناسد ولی چون قافیه کم امده است ازوجود انهااستفاده کند- جناب اقای عمر ازلحاظ روانشناسی اقتدار طلب است- که در گذشته این یکخصلت اکثر ل اعراب بودند امروزه چهاصد نوع روانشانسی اانسان راکشف کردند وچهار صد نوع هم  مدیریت وجود دارد- البته مثلا برای ارتش فرد اقتدار طلب باشد---اقای عمر پدراش یک فرد یکقبلیهبود که همه قوم وخویشبودند   دریک دره اسکان پیدا کرده بودند پدرایشن بتهایمختلفازمایش کرد وسپس خوداش یک بت تراشید اتفاقا نذری کرد که مثلاباران بیاید وامد یکمقداری نخل داشت ویک میزانی زمینکه محصولاتی میداد وچهل اطاق کوچک درستکرد که زواربیاند یک دفعه چهلتا امدند وبعدشد بیست وچهار نفر وغابا اهیچدهنفر بیشتر نمید مثلاهشت نفرمیامدند ادمی سربه زیر کاری به خیر وشر کسی نداشت ومشغول کارخودبود ومردم راجذب میکرد-بعداهم پس ارفتح مکه مسلمان شد- جناباقای عمر درمشتزنی مداوم مسابقه میداد وباسرخونین بهخانه برمیگشت ووپدرایشان راسرزنش میکرد ومداوم میخواست انتقام بگیرد وپسازمدتی دراسب سواری ماسبقه میداد وسوارکاربسیار خوبی بود وپاهای دراز داشت کهاگر اسب رم بکند راحت از اب بیرون مارا جاندختند وگفتن دفعه بعد اگر پایت شکست باید قطع کنمیامد یک دفعه پای اسب درگودالی رفت واسب بشدت غلطید وپای ایشان شکست وپای ایشان راجاانداختند وگفتند دفعه بعد اگرشکست باید فطع کنند واسب سواری کنار گذاشت ویاپیاده میرفت ویا بااخر مسافرت میکرد-مداوم مردم را بهسمت بت خود تشوی میکرد وهرکس میگفت ازین بت بخاری درنمیاید زیراشماهمچنان فقیرهستید بسختی میجنگید ومردم ازایشان وحشت داشتند وپدرمداوم ازمردم عذرخواهی میکرد به اصطلاح داشبازی درمیاورد وپدرپولی دادکه تجارت کند اول خارکنی شروع کرد وبعد خر خردن وفروختن وسپ خرید فرش و وگوسفند وچرم- ماه ها از مکه وسپس مدینه دوربود- بعدمتوجه شد که پیامبراکرم صلواته الله علیه واله والسلم امده است وایشان ضد بت است پدرایشان برای ارامکردنایشان هرکس دعوت میکرد دروغ بافی میکرد بهنزد بت خودمیاورد یک پول مختصر پدر میداد-همه شیوخ سرسپرده جناب اقای ابوسفیان بودند ابولهب و ابوجهل  -ابوسفین باپیامبر اکرم صلواته الله برضد پیامبراکرم توطهئه میچنیدند وچون یکشیخ ازایشان حمایت میکرد کاری به ایشاننداشتند ومنجمله از حضرت ابوطالب صلواته الله علیه وا السلم   کاری نمیکردند جز سنگباران ولی ا قای عمر  شیعیان میترساند وحضرتحمز صلواته الله علیه هم فرمودند هرکس ایماناشیرایخوداش حقندارید بهبردار زاده من کوچکترین جسارتی بکنین وگرنه من باو تصفیه حساب میکنم ولی دینخودرااشکار نکرد بعد هاکرد مسلمان ازاقای عمر میترسدند ومشوق او عمرو بن عاص بود ولی حق کشتن نداشت چون قبائل کاری نداشتند وازافرادخود دفاع میکردند یک دفع فردی به اوگفت چرا به دامادشما وخواهرت کاری نداری که ا  نها مردم ترسیدند خدمت رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم شدند وجریان گفتند وگفتندحتما  اقای عمر انها را می یکشد چواز قبیله خودشان هستندند یامبراکرم صلواته اللهعلیه واله والسلم خندیدند- وفرمود خیر خداوندمنان رای او وقلب اور تغیر میدهد ومسلمان میشود هیچکس باور نمی کرد همه منتضر بودند که شاهد باشند ایشان بهخانه خواهر رفت ودربی نداشتند ومتوجه شد داماد قرانمیخواند وخواهراش تکرارمیکند چون خواهراش سوادنداشت وارد اطاق شد وگفت شمامسلمان شدید هردوگفتند بله وبرای کشتن اماده هستیم یک دفعه خداوندمنان رقت قلب داد و اشک های اش  درامد وگفت ان نوشته به  بدهید دادن وخواند وگفت چه شعر زیبایی اینراچه کسی داده است وگفتند پیامبراکرم فرموده است وباانقران بهسمت پیامبراکرم امد درحالیکهد شمشیر روی دستاش میغلطاند وسخت نارحت شدند وپیامبراکرم صلواته الله علیه واله والسلم خندیدفرمودنداینچنین نیست وایما ن اورد علما ازهمین مطلب  استفادهمیکنند شناخت انسان فقط توسط خداوندمنان است درباره بشر وحالات ان دستورات داده است که بران اسا س بایدعمل کرد- اقایان میفرمایند جناباقای عمرتوسط خواست پیامبراکرم موردشفاعت وایمان اوردن شده اندو فردی خاص است وقابل ارزش زیادولی پیامبراکم صلواته الله علیه والسلم بهحضرتعلی علیه السلام فرمودند اینعمل برای عدم ترسیدن مسلمان بود وایشان اهل جهنم است-ادامه دارد


ارسال شده در توسط علی


بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است-کسی که اعجاز قرانقبول نکند هیچ چیزیرا  کهمذهبی باشد وناب باشد قبول نمی کند وبهترین استدلال اعجاز قران درخود قران است- یک بحث مهم  مسئله روح است- روح د و خاصیت مهم دارد یکی مادی نیست پس قابل رویت نیست دوم  عملکرد اش حس نمیشودپس به راحتی میتواند انکار شود  عمکر بدن انسان فیزیولوژِی انسان   دراصول کلی  دربین انسانها یکی است  درجزیئات  فقط بغضی دو درصد اختلاف دارندپس همه مغزها یکسان عمل میکنند پسچرا ادبیات وروحیات اینهم اختلاف دارد نمبتواند ما ل مغز باشد دوم ادراک هرکاری که انسان میکند اول ادراک میکند این ادراک ها   حس کردنی نیست ولی عامل  انجام کار است موتور حرکت است  دو موضوع را بدست اوردندوبدست اوردن فاعلیت وقابلیت- فاعلیت  همان درک است واگر ایجاد انگیزه کرد انجام میشود قابلیت  ان است که انفاعلیت  دربیرون  باید  انچه میخواهد قابلیت ان  را داشته باشد- مثال  سیب وجود دارد شی است  برای ان  نامی را خلق میکند بنام سیب- این خلق فاعلیت دارد وسیب   قابلیت  دارد- سیب  لفظ است که ساخته شده است  سیب اصلی معنا است این لفظ برای این معنا است- بحث صورت قوانین که سیستمی هستند  یعنی نظم دارند ومنظم هستند که تشکیل از چند عامل است  این معناها دریک ترکیب بکاررود یک صورت  است که انواع خاص دارد که به ان وضع  تعیینی گفته میشود حال مثلادردستور زبان هر زبانی بنحوی است درحالیکه اگرمادی  بود همه یکسان بودند براینکه مغزها همه یکنوع کار میکنند در ماده جبر است جزو صورت ماده است  دارای حد است ویکجریان  جبری راعمل میکند درحایکه  روح ازاد است  وداری تفکر است و  وبهیکسری قوانینمیرسد  کهمادی نیست وبان نحوی تفکر میگویند برای هرکس میتواند  خاص باشد-فرومول ها یکساننیست  عرب برای بزگواری فردی را  مشخص کند از ضمیر هو- برای شخص سوم عایب استفاده میکند وتفسیر ان این است بقدری عظیم است که درک ان س اقایانمادی سامکان نداردکه برای خداوندمنان  درران بکار رفته است- برای ایران ضمیرجمع ایشان- درانگلیسی  ضمیر فردسوم ویا  اکسنلسی یعنی فردبسیار محترم یابزرگوار مجسطی  کلمهمصری است به کتاب بسیار قطور گفته میشد  المجسطی بعدا شد- که هم سوم شخص ایرانیان ازانگلیسی ها  تلید کرد  وهم اکسلنسی  -عالی جناب  ساختند- المجسطی  اعلحضرت شد-ولی عرب  به جوانمرد  بخشنده بسیار ارزش میداد به ان میگفتند سماحه وبعد کلیت پیدا کرد به بزرگان این لقب  میدانند  درانگستان  هرک س صاحب  انگش زدن میشد یعنی به اصطلاح چاپ میزد مقامی عالی داشت دراوچ پنچ انگشت حق چاپ داشد  این فرد دراوج است  حال برای هرموردی بکار میرود بخصوص هنرپیشه هاچرابراینکه مردم ازانهاامضا میخواهند وو- امروزه ریشه  سلول  دی ان  ا- وار-ان ا-  است از لفظ ومعنا چیزی درک میکنند وتفکر وادراک صورتهای بسیارمختلف دارند- ومحدودهم نییستند وقابل تغیرهم هستند-پس ریشه مادی ندارند- ریشه غیرمادی دارند-پس اقایان مادی  ازاینکه روح دیده نمیشود سوئ استفاده نکنید اگر انسان مادی بود هرکس ارتباطی باخداوندمنان نداشت ارتباط توسط روح است  وصفات الهی  همه غیرمادی است پس اگر قرار باشد بعضی از صفات الهی ماتقلید کنیم بامادی بودن امکان ندارد-خیلی سخت است که ما روح نداشتیم  صفات ماچگونه میشد  بعضی گفتند مانندسنگ میشدیم- با استفاده از بیانات  ایت الله عاملی بزرگوار وعزیر  ودانشمند کم نظیر  دربخش عرفان  وروح- میفرماید انسان دوصورت دارد یکی جسم که باید سالم باشد وبرای سالم بودانش گاهی ریاضت خاص دارد- ویک روح که صورت خاص دارد وریاضت خاص داردکهدرقران   راه حل های داده است تزکیه تطهیر  -خلوص  -اگر یکی بود  سلامت تن کافی بود فردی که عاشق خداوندمنان است قدراش درغیرماده است نه درماده انبیا چنین بودن واوصیا چنین بودند البته لذت حلال  هم است تانجاکه انسانرا ازلذتمعنویات جاکن نکندوگرنه حرام است زیرامانع تکامل بشرمیشود-


 


ارسال شده در توسط علی

بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-درجایی مهمان بودم- دقایقی کتاب علامه ایت الله سیدمحمد کاظم قزوینی- رحمت الله درباره حضرت مهدی علیه السلام رابه نگارش دراوردند- درگذشته بعضی احادیث برای وحدت بامسلمانان بیان نمیکردند- تقیه هم  بود وبسارکم اصل درای ودرک عمیق نداشتند که متهم به تفسیر به رای شده است-هرچه پیامبراکرم صلواته الله علیه والسلم دستوردادند برضدان عمل کردند وشخص پیامبران صلواته الله علیه واله والسلم شما اهلبیت پساز من مستصعف هستید وبیشازهمه تصعیف میشوید- که باوراش بسیارسخت است ویادرجایی هرکس عرب نیستمسلمان شد کاری سخت کرده است تحبب کنید انها تحقیر کردند وبرسرانهاکوبیدن ولی باز بهتراز حکومت های خودبودند وخندان رسول اکرم صلواته الهعلیه والسلم را ازسادهترین حقوق بشری محروم کردندودست بکشتارزدند وبعدهم نوبت شیعیان رسید یکسری امتحان سخت برای شیعه وغیر شیعه است-چون افعال مضارع است برای اینده هم  دلالت میکندهرکس باخداوندمنان درافتاد- که این درافتادن با پیامبران وشیعیان انها هم تلقی است خداوندمنان هم باانهادر  میافتد—سوره العمران ایه112- درواقع  بکل بشریت است  درضمن داستاندرامریک تحقیقت زیادی شده است بدون داستان یا حل مسئله یا تجربهکردن در ازمیشگاه تدریس شود ظزف سه ما ه -فراموش میشود لذا دستورات عقلی صرف کم است وبیشتر درضمن یک داستان است بهترین نمونه هم یهود است- ولی اشاره بکل بشریت است هرکس انسان هارا تضعیف کنددرهمان زما ن درخواری وذلت نفس زندگانی میکند- ایهمیفرماید انها محکوم بهذلت وخواری هستند- کلمه ضرب یعنی زدن بعضی به سکه گفته میشود وبعضی به حکاری دروی سنگ گفته میشود- این ها همیشه ضعیف هستند مگر متصل به قدرت هاشوند کهجریاان خواهد امد بهترین حالت متوسل به مسلمانان شوند یعنی روی پای خود ایستادیگی نمتوانند بکند درنتجه تضعیف از طرف انها میشوند وسرانجام مستضعفین راخداوندمنان بقدرتمیرساند وحساب انها پاک است وخداوندمنانمیفرماید همیشه انها درهراس هستند که قیام ازجملهحضرت علیعلیه السلام درضمن یک ضرب المثل میفرماید  دنیا مانند یک شتر که که از شیر دان به دوشنده خود داری میکند خیلی جالب است ازتوان مردم بی بهره میشوند مرکب یعنی مردمی که درخدمت انها هستندمثلا درجنگ ها درتظاهرات وغیره خوداری میکنند- که جرینات اخیر دنیا شاهد هستیم- یا در ضربالمثل دیگر اسب به سواره خود سرکش میشود- ومانع سوارشدنمیشوند- یاشتران بداخلاق میشوند ودوشنده خودرا گاز میگیرند وکم کم سنگ های که برسرنهضت مقدس است همگی رام میشوند- فرق نهضت های اسلامی بانهضت رهای بخش در دوام ان است ودنیا برای انان پساز سختی ها اسان وپساز تلخی ها شیرین وپساز سرگشی ها خاضع ورام ومطیع انان یعنی اهلبیت مکرم صلواته اللهعلیهم الاجمعینمیشوند حضرت علی علیه السلام – میفرماید رسولامکرم صلواته اللهعلیه وال والسلم- هیچ ایهای را برای ایشان نیامد که بطن نهای یعنی هفتادبطن ا ن ایه به ایشان اموخته است درغرب هم درانگلستان وهم در امریکا افردیکه علوممختلف یادگرفتهبودند حتی درحل جداولمتاقطع ذو مثلا مسا بز در سوره قصص ایه 5-6 همینموضوع راتکرار کرده استداستان حضرتیوسف علیه السلام بازیکنمونه استل ورزشی درمدیریت ممتاز ترشدندنسبی به ا فرادی که کمتر مطالعات داشتند دراخر الزمان ارزش خاندان اهل بیت صلواته اللهعلیهم الاجمعین ظاهر میشود ومردم به ان رغبت نشان خواهند امام صادق علیه السلام فرمودندفرعون وهمانان اسلام دونفر اولیه هستند-ارفصل سوم گرفته شده است


ارسال شده در توسط علی


ارسال شده در توسط علی

بسم الله الرحمن الرحیم نظریات شخصی است-  بحث اسم اعظم- امام الرضا علیه السلام فرمودند اسم العظم بسم الله الرحمن ارحیم است از سفیدی چشم به سیاهی چشم بسیارنزدیک است از نظرمن عرفانی است اسم العظم  از سیاهی به سفیدی میرسد یک دستور است ازخانه بیرون میروید یکمورد هفت بلر بسم  الله الرحمن الرحیم بگوید این اثر خودرادارد بعدازمدتی این بسم الله الرحمن الرحیم چه معنادارد این هفت یعنی چی یک دفعه یک احساس جبری دارید انرا درک عمیق کنید شمارا ول نمی کند ومیروید مطالعه میکنید یکجا فضای بوجود میاید ومیگویند شماهم یک بحثی میکنید وشما درباره بسم الله الرحمن الرحیم صحبت میکنید نمیدانید که دانه پخش کردید یک دفع دم صبح برای خریدن نان یکیازافراد میفرماید من درجمعی صحبتکردم همه متفق القول شدن یک حسینیه ساخته شود باز شما روی فکرمیرویداین فکر سطحی است ولی ول کن نیست درخانه میگویند کمی از اسباب ان خانه بیار باوجود سختی تعدادزیدی میاورم هنوز اینفکر انجمله است ازمترو خارج میشود واین برا رو پله کان برقی میگذارم ومواظب هستم که گیر نکنید خانمی بی حجاب وباشلوار تنگ وموی پرپشت جلوتر است برمیگردد میفرماید همنیطور که جمع کردی وانتاب کردی ومواظبت میکنی درزندگی هم همینطور وبه فرد پایینی نگاه نکن من باز درتعج هستم بهخانه که میایم میگئیند کارخوب نکردی سنگین است ولی هرچه اوردی همان است که مامیخواستیم عکس امامحسین علیه السلام یاحضرت زیبن علیه السلام یاحضر فاطمه صلواته الله علیهایک دفعه اشک جاری میشود شمر برای شمافرشته میشود


ارسال شده در توسط علی
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

بهمن 1388
اسفند 1388
فروردین 1389
اردیبهشت 1389
خرداد 1389
تیر 1389
مرداد 1389
مرداد 89
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94
فروردین 95
اردیبهشت 95
خرداد 95
تیر 95
مرداد 95
شهریور 95
مهر 95
آبان 95
آذر 95
دی 95
بهمن 95
اسفند 95
فروردین 96
اردیبهشت 96
خرداد 96
تیر 96
مرداد 96
شهریور 96
مهر 96
آبان 96
آذر 96
دی 96
بهمن 96
اسفند 96
فروردین 97
اردیبهشت 97
خرداد 97
تیر 97
مرداد 97
شهریور 97
مهر 97
آبان 97
آذر 97
دی 97
بهمن 97
اسفند 97
فروردین 98
اردیبهشت 98
خرداد 98
تیر 98
مرداد 98
شهریور 98
مهر 98
آبان 98
آذر 98
دی 98
بهمن 98
اسفند 98
فروردین 99
اردیبهشت 99
خرداد 99
تیر 99
مرداد 99
شهریور 99
مهر 99
آبان 99
آذر 99
دی 99
بهمن 99
اسفند 99
فروردین 0
اردیبهشت 0
خرداد 0
تیر 0
مرداد 0
شهریور 0
مهر 0
آبان 0
آذر 0
دی 0
بهمن 0
اسفند 0
فروردین 1
اردیبهشت 1
خرداد 1
تیر 1
مرداد 1
شهریور 1
مهر 1
آبان 1
آذر 1
دی 1
بهمن 1
اسفند 1
فروردین 2
اردیبهشت 2
خرداد 2
تیر 2
مرداد 2
شهریور 2
مهر 2
آبان 2
دی 2
آذر 2
بهمن 2
اسفند 2
فروردین 3
اردیبهشت 3
خرداد 3
تیر 3
مرداد 3
شهریور 3
مهر 3
آبان 3
آذر 3