بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-پنتاگون اخیرا فاش سده است مدتها پشقاب پرنده میدهد است که موتورنداشتندحتما طی عرض میکردند-یک جسم سفید مسطیل
بسیارسفید رنگ که چشمک میزند که اندازه درحدود مثلاهفت سانتیمتر در پنچ سانتیمتر من درشیراز درصبح نزدیک ساعت یازده که درحیاط قد م میزدم سه بار انرادیدم- این هواپیمای های بلند پرواز هستند چشمک زدن انها بعلت نوع هوا وگرما است-درهوا ابر های رانشان میدهد که بسیار قهوی مانند گل واب هستند که درشیراز به ان شل گفته میشوددرست مانند بعضی مناطق که این گل ها مانندانکه ماشینی درروی ان حرکت کرده باشد یابعلت اب جاری شیارهای رابوجود اورده باشد دراسمان نشان میدهد—ویالن سبز رنگکه بصورت کره است بسیارشفاف ونورانی است نشان میدهد- وهرکس انرا لو دهد اعدام میشود-چراهکفر به افرادخود اعتماد نداردمداوم انهار چک وکنترول میکند-همین مطلب را درارتش به مایاد میدادند-که درجبهه بسیارمهربان خودتان رانشان دهید- هرکس قبلاز حمله که باید اجراشود –خیس غرق میشود طپش قلب پیدا میکند رنگ اشسرخ است نزدخودبیاورید وبعد یک نامه بنویسداطلاع ذدادشد که پدر درحالخوبی نست وبه حاد خویش باشند- فرمانده قبلا بهجلومیرود از شیاری کهدرست کردنددغقب جبهه بر میگردد-بعداز نبرد سراش راپانسمان میکند ویک دست هم گچ میگیردودستورات متعدد دیگر واحوال وحالات تمام افرادباید زیرنظرباشد خوب نگهبان های فضا باید همیشه دراماده باش باشند مداوم بعلل مختلف کنترو وچک میشنود این اسبابها عامل چک کردن –هستند- بحث دوم امام سجاد علیه السلام-فرمودند خدا دشمنان مارا احمق میکند ویا احمق هستند- واقع همین طور است- خمس راقبول نکردند که اول اهلبیت علیه السلام بی پول باشند ودوم سادات پولی نداشت باشند - ازطرفی خاندان رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم چند سمت دارند-اول استاد حوزه ودانشگاه هستند دوم مرجعیت برای پاسخ به سئوالات هستند – بعد قاضی هستند بعد مشاورین در رشته های مختلف هستند وبعد سرکشی دردرون جامتا -وفتی برای کار کردن ندارند- انهارا ازحق خود از انفال وخمس محروم کردند شخصی خدمت علی علیه السلام رسید وسخت گریان شد که انهامیخواهند شمارامحتاج دبهانگشتمبارک خود اشاره ای کردن زمین شکافت ودید انباری از صندوق ها است فرمودند درب اولی راباز کن درب اولی راباز کند پراز سکه طلا بود تصور میکنم فرمودند د وسکه طلا بردار- الحمدالله خمس راقبول ندارند که ضربه میخورند- اما بعداز مدتی درست خمس به اسم خراج قبول کردند-یک تعریف خراج که همه مسلمانان انرا قبول دارند- راج در دین اسلام نوعی از مالیات به شمار میرود که بر زمین و همچنین سالانه به مقدار معینی از محصولات کشاورزی یا مقداری از اموال مسلمانان شامل میشود، به این مقدار خراج گفته میشود.[1][2][3]
خِراج مالیاتی است که بر زمینهایی که مسلمانان با جنگ تصرف کردهاند گرفته میشد.[4] امام یا خلیفه خراج معینی که در هر سال گرفته میشد بر آن زمینها وضع میکرد، مبلغ خراج تا پرداخت نشده است به عهده? ارباب زمینهای تصرف شده باقی میماند، فرقی نمیکرد که آنها مسلمان یا اهل ذمَّه باشند، اگر خودشان یا اربابشان مسلمان میشدند خراج از عهده? آنها برداشته نمیشد بلکه افزون بر خراج- خراج بر زمین هاى خراجى (اراضى خراجیه) وضع می شود و آنها زمین هائى می باشد که صاحبان کافر آنها با مسلمانان بر این صلح کرده باشند که زمین به ملک آنها باقى باشد و هر ساله مبلغى به حاکم اسلامى بپردازند و یا بر این مبنى که زمین از آن مسلمانان باشد و صاحبان قبلى، هر ساله مبلغى در ازاء بقائشان در آن زمین به مسلمانان بپردازند. و یا زمینى که مسلمانان به زور و قدرت از کفار گرفته و به زور بر آن سرزمین تسلط یافته باشند. نوع سوم زمین خراجى زمینى است که اهل آن (صاحبان پیشین کافر) از آن زمین جلاء وطن کرده و از آنجا هجرت نموده باشند.
خراج، گاه به مقاسمه باشد و آن جزء معینى است از محصول مانند ربع یا ثلث که امام قرار می دهد بر متصرفین در آن زمین و گاه خراج موظف باشد و آن مقدار معینى از نقد و طعام است.
در خبر است که پیغمبر صلی الله علیه و آله در مورد خراج خیبر چنین مقرر فرمود که زمین آنجا در برابر سهمى از درآمد آن در اختیار اهالى آنجا باشد.
از امیرالمؤمنین علیه السلام روایت شده که فرمود: «اهل ذمه (کفار کتابى) اگر زمین در اختیار داشته باشند علاوه بر جزیه که به شمار نفراتشان است و به مردان آزاد بالغ اختصاص دارد، خراج نیز باید بپردازند و خراج مربوط به زمین است خواه مالک آن مرد باشد یا زن، بالغ یا نابالغ، حتى اگر اسلام اختیار کنند جزیه از آنها ساقط می شود ولى خراج همچنان بحال خود باقى است- خراج در دین اسلام نوعی از مالیات به شمار میرود که بر زمین و همچنین سالانه به مقدار معینی از محصولات کشاورزی یا مقداری از اموال مسلمانان شامل میشود، به این مقدار خراج گفته میشود.[1][2][3]
خِراج مالیاتی است که بر زمینهایی که مسلمانان با جنگ تصرف کردهاند گرفته میشد.[4] امام یا خلیفه خراج معینی که در هر سال گرفته میشد بر آن زمینها وضع میکرد، مبلغ خراج تا پرداخت نشده است به عهده? ارباب زمینهای تصرف شده باقی میماند، فرقی نمیکرد که آنها مسلمان یا اهل ذمَّه باشند، اگر خودشان یا اربابشان مسلمان میشدند خراج از عهده? آنها برداشته نمیشد بلکه افزون بر خراج زکات نیز باید پرداخت کنند به این ترتیب که هیچکدامشان مانع پرداخت دیگری نمیشود، که در این مسئله تمامی دانشمندان مسلمان اتفاق نظر دارند.[4] عمر بن خطاب، نخستین بار در زمان تصرف عراق خراج را وضع کرد. عراق بین تصرفکنندگانش تقسیم نشد و بر آن سرزمین خراج وضع شد. در مابقی کشورگشاییها (فتح شام، مصر و …) در زمان خلفای راشدین، همین رویه دنبال شد.[4] در آن زمان دو نظام برای جمعآوری خراج بود: نظام مُقاسمه و نظام التزام، خلفای راشدین کارگزارانی بر آنها میگماشتند که از فرماندار و فرماندهان نظامی کاملاً مستقل بودند. همچنین هر کس که مسئولیت کارگزاری جمعآوری خراج را به عهده میگرفت باید دارای شرایطی معینی باشد، همچون صاحبنظران او را به عنوان مشاور انتخاب کنند و در میان مردم به پاکدامنی و ترس از خدا مشهور شده و هم فقیه و عالم باشد- خراج بر زمین هاى خراجى (اراضى خراجیه) وضع می شود و آنها زمین هائى می باشد که صاحبان کافر آنها با مسلمانان بر این صلح کرده باشند که زمین به ملک آنها باقى باشد و هر ساله مبلغى به حاکم اسلامى بپردازند و یا بر این مبنى که زمین از آن مسلمانان باشد و صاحبان قبلى، هر ساله مبلغى در ازاء بقائشان در آن زمین به مسلمانان بپردازند. و یا زمینى که مسلمانان به زور و قدرت از کفار گرفته و به زور بر آن سرزمین تسلط یافته باشند. نوع سوم زمین خراجى زمینى است که اهل آن (صاحبان پیشین کافر) از آن زمین جلاء وطن کرده و از آنجا هجرت نموده باشند.
خراج، گاه به مقاسمه باشد و آن جزء معینى است از محصول مانند ربع یا ثلث که امام قرار می دهد بر متصرفین در آن زمین و گاه خراج موظف باشد و آن مقدار معینى از نقد و طعام است.
در خبر است که پیغمبر صلی الله علیه و آله در مورد خراج خیبر چنین مقرر فرمود که زمین آنجا در برابر سهمى از درآمد آن در اختیار اهالى آنجا باشد
واژه «خراج» و «خرج» در اصل از خروج گرفته شده و به معناى چیزى است که از مال انسان یا از زمین زراعتى به دست مى آید. بعضى واژه خراج را به معناى مال الاجاره زمین دانسته اند و «راغب» در کتاب «مفردات» خود مى گوید: خراج غالباً به مالیاتى که بر زمینِ باغ و زراعت وضع مى شود، اطلاق مى گردد و به هر حال در اصطلاح فقها به معناى مالیاتى است که بر زمین هاى خراجیه؛ یعنى زمین هایى که با جنگ از کفّار گرفته شده بود قرار مى دادند و گاه به مالیات زمین هاى آبادى اطلاق مى شد که جزو انفال بود. بخش اوّل تعلّق به همه مسلمانان داشت و بخش دوم به حاکم اسلامى.
در بعضى از کتب اهل سنّت آمده است که خراج در اصطلاح فقها دو معنا دارد: معناى عام و معناى خاص. خراج به معناى عام تمام اموالى است که دولت متولى جمع آورى و صرف آن در مصارف معیّن است (تمام اقسام مالیات ها) و اما معناى خاص، آن مالى است که حکومت اسلامى بر اراضى خراجیه قرار مى دهد(1) و گاه به مالیاتى که به نام جزیه از غیر مسلمانان گرفته مى شد نیز اطلاق شده است.
در مورد مصرف خراج، فقهاى ما گفته اند که باید صرف مصالح عامه مسلمین گردد؛ مانند بناى پل ها، حفظ امنیّت جاده ها، کمک به نیازمندان، حقوق سربازان، جنگ جویان، قضات و فرمانداران و سایر نیازهاى حکومتى.(2) البته بسیار مى شد که بخش مهمى از خراج میان همه مسلمانانى که در دسترس بودند به طور مساوى در حکومت هاى عدل (مانند حکومت امیرمؤمنان على(علیه السلام)) و به صورت غیر مساوى (مانند حکومت خلفا) تقسیم مى شد. دلیل تساوى بر تقسیم، آن است که اراضى خراجیه که خراج از- اهل تسنن ىرجای ىطیر خراج عام وخاص کرىن تمام معاىن رانام برىن وجؤو خراج عام دانستن و و خراج خاص تعریف کردن ىر حالیکه خمس مالیات الهی واجباری تست ولی خراج به میزان نیاز است وحضرت علی علیه السلام به مالک اشتر رحمت الله علیه مینویسد خراج نباید به زندگانی افراد فشار بیاورد».[5]
بسم الله الرحمن الرحین- برای بالاکشیدن میراث پیامر اکرم صلواته الله وعلیه واله والسلم اقای ابوبکر حدیثی راجعل کردحال برای اثبات اینمطلباز کتای حضر ت علامه سید مرتضی عسکری علیه السلام بنام تهمتها ودروغ پردازی ها- درملحث میراث پیامبر اکرم صلواته الله علیه والسلم وشکوای حضرت فاطمه سلام الله عیها-مینویسد خلافای صحابی- ابوبکر وعمر به یکباره تمامی ماترک رسول خدا صلواته الله علیه واله و السلم- املاک وزمینها رادراختیار خود گرفتند ولی بدانچه که پیامبر صلواته الله علیه واله والسلم بهدیگران بخشیده بود مهرتائید زدند ومتعرض انها نشدند مگرفدک راکه پیامبر اکرم صلواته اللهعلیه واله والسلم درحیات خود به فاطمه صلواته الله علیهه والها والسلمه-اقای ابوبکر که ننمیدانست که خلیفه میشود بیشاز چندبار با جملات مختلف ازقول پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسمل شنیده است-کودن که نبوده است وهمهگفتندفقط راوی ان ابوبکر است به پیامبراکرم صلواته اللهعلیه والسلم میگفت رسول الله انرادرجمع بگوید کهبعدا میگویند فلانی ازخوداش دراورد- ویایشان درجمع میبایست فبلاز رحلت جانسوز پیامبراکرم صلواته الله علیه واله والسلم بیان میکردکه هم اهلبیت مکرم صلواته الله علیه واله والسلم متوجه میشدند وهم اصحاب—درفتوح البلدان میگوید- فاطمه رضی الله علیها-به ابی بکر صدیق رضی الله علیه گفت فدک را به من بازگردان چون رسوال خدا انرابمن بخشیده استابوبکر از ایشان بینه خواست ودلیل خواست-عجب دلیل ان است پیامراکرم صلواته علیه واله والسلم باجملات متضاد انر حق خلیفه جانشین دانسته است که هرطورخواست دراه مسلمین عمل کندولی ایشان درمرتبه اول شاهد خواست که اگرمحقق شدفدک رابرگرداندپس ان احادیث که بنحو دیگری گفته میشود غلط است حضرت زهرا علیها السلام یک تاکتیک برجسته زده استدرحدیث است درشناخت فرد یادوست اول کارهای بسارکوچک بخواهید اگرانهارا باکمال میل انجام داد میتوانید تصور کنید که کارهای بزرکترهم را انجام میدهد-خداوندمنان ازشیطان یک سجده خواست-ساده ترین کار - برای شناخت مومن دوسهتا دستور ساده گفتند مثلانماز میخواند دروغ نمی گوید- به قول خوداش پایبند است کمترین ارزش مالی را فدک داشت-وهرکاری کهاقایابوبکر خواست کردند وایشانه به بهانه ای رد کرد-اگر حضرت عباس علیه السلام میامدکه از خمس حق خودرابگیرد به اومیدادندولی برای شهادت برای حضرت الزهرا علیها السلام حرف اوراقبول نکردند- اقای ابوبکر بهحضرت الزهرا علیها سلام الله گفت تو از کتاب خدامیخوانی-میخوانم ولی اینمعنی را که چنین سهمی از خمس برای شما مسلم باشد من نمیفهم—ابن ابی الحدید- گوید –مشهور ان است که حدیث نفی ارث راکسی جز ابوبکر روایت نکرده است—وگوید اعظم محدثان انرا یاداورشدند-حتی درفقه دربحث احتجاج حجت اوردن- دلیل اوردن- به روایت صحابی واحد یعنی حدیث فردوواحد تلقی میشود- وبران اتفاق نظر دارندشیخ ما ابو علی گوید روایت نیز همانند شهادت جزاز دونفرپذیرفته نمیشود دراهل تسنن حداقل نه نفر هستند درشیعه کمتراز شانزده عدد نیست-مولف گوید باهمه اینها انهااحادیث دیگری هم جعل کردند وبهغیرابوبکرنسبت دادند بدینمعنی کهغیر ابوبکر نیز ان سخنرا از رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم روایت کرده است-چرا اصحاب ازابوبکر طلب کرد ن د حضرت الزهرا علیه السلام درمسجد انرا باز کردند که خلفای درمسائل مادی ومعنوی بساز انها خواهند رقصید- وجوانان گریان بودند که نمیتواستندبرخلاف پدران خود شمشیربکشند-وقوانین الهی بازیچه اصحاب واکثریت نیست- خود فرضکنیم حدیث فرد قبول استپس میابیست حدیث الزهرا علیها سلام الله وحضرت علی علیه السلام وحضرتعباسزودیگران هم قبول کنند زیرا ازلحاظ معنویت وقرب الهی مسلما مقامیبرتراز اقای ابوبکر درنزد خداوندمنان داشتند باید اهم ومهم میکردند
بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است-اول نخست وزیر انگلستان را تحریم کنید تصور میکند مشاور هتل پنچ ستاره برایتون است مفت گران است ویک بله قربان بیش نیست تمام جنایات انگلستان دراوکراین را به گردن او انداختند تمام نمایندگان محافظه کار ونمایدگان کارگر طرفدار محافظه کارا تحریم کنید تمام کسانی کنید نظامیرا تحریم کنید روسای حقوق بشر راتحریم روسای پلیس راتحریم کنی- افرادی که درشرکت دولتی گوشب فرمان بی بی سی که فتنه گرهستند تحریمکنید ماهیچ نیازی بهانگلستان نداریم اسمان مسائل ماراحل میکند این انگلستان است به مامحتاج است
بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-کانال جدید-ایسکرا- اسکرک- --اقای عبدل کلپریان- این گروهک های نوظهور بقول خودشان میخواهند یک رنسناس- یک تحول جدی ازمذهب به سکولار کمونیستی -ابوجود بیاورند ومتمرکز درنوجوانهای کمسن وسالشده است وانهارامسخ کرده وتبدیل به یک پلنک تیرخورده ومار سمی ضربه خورده تبدیل کنند مداوم برعلیه مذهب لجن پراکنی کنند وسرانجام توسط یک فرد مذهبی ترور میشوند- واسوه انها سلمان رشدی عقل باخته بود بگذاریدانها رشد کنند وارد دانشگاه شوند باروش تحقیق اشناشوند نه انکه اباطیل شماراقرقره- انهم یک سکولاریسیم لجام گسیخته بامارک انقلابی افرادرا درتمام گناه های واقعی فرومیبرند فریب شیاطین انس وجن رانخورید- که عذابی سخت درکمین شما است انچنان که درکمین ان نوجوان بود مسخ شماهرگز وارد یک بحث دیالتیک تاریخی -ایدولوژِکی نمیشوید وهمچنین درمبحث اخلاق هم ترس فراوان دارید-که دران رنسانس بوجود امده است وبه سمت جهان بالا وماورائی کشیده میشود- قلب وچشم وگوش خودر قفل کردید زیرا ظرفیت بسیار پاینی برای خود تهیه کردید وکشش درک مطالب بالاترراندارید ودراثات خلقت انسان جوابی ندارید وانرا مبتذل - میدانید-ازباور خداوندمنان بسیاروحشت دارید وبزرگترین عامل کشنده شما تلقی میکنید- شمانمیدانید انسانچگونه خلق شد ه است وجوابی برای ان ندارید- وپاسخ بهانرمیخواهید با اسلحه وتبلغات بیربط ومزخرف پاسخ می دهید- هر دم از ازادی میزنید ولی درواقع یک حزب پلیسی تمام عیار هستید- تک بعدی وحتی حاضر نیستی در یک گفتمان درباره سکولارهای نوع دیگر شرکت کنید- زیربنای عقلانی ندارید وی احساسات روبنایی دارید- که ممکن است - اندکی حقایق عادی راهم دربر داشته باشد- ویک ریل گذاری بیراه بسوی جهنم میسازید-ویک ترس موهوم رامداوم برای ترساندن نوجوان کم تجربه تبلیغ میکیند- اسلام شیعه ایران کتب بسیار متنوع برای درستی خود وشناخت ابعاد اینمذهب متعالی دارد کهد هیچگاه هنقد حتی بامعیارهای بظاهر عقلی خود نمی دکنید که ممکن است نوجوان تحت تاثیر واقع شوند قران ونهج اباغه راچون جن وبسم الله ازان فراری هستید- حر به تبلیغات شما ازنوع مثبت نیست ازنوعمنفی رمداومحمله کردن بهحکومت اسلامی ایرانعزیر است- برنامه های شما حتی مانند یک داستان تخیلی علمی هم نیست- باملاکهای عقلانی که میلیاردها انسان انرا میشناسند نمیتوانید قران را نقد کنیدمگرانکه جذابیت ان شمار کور وکر میکند- هیجگاه به نقد عقلی دانشمندان پاسخی علمی وعقلانی ندادید- امروز ظرفیت عقلانی وعلمی شما بخوبی روشن وقابل اندازه گیری استبحدی ضعیف است موارد اباطیل را حق میفهمید- ازهوش کمی برخوردار هستید- باید بدانید بقول شما اهل کره جنوبی میگویند خدای کوچک بهتراز ابی خدایی است- اخلاق شما درخال افول است وبشریت بهسمت یک اخلاق جاودانه میرود- غیرات درجهان برخلافمنش و کنششما است ملیاردهای انسن خداپرست کنار میزنید وافکار بسیار خنده اورخود رابرتر میدانید- یکاخلاق جعلی زمان دار کهبرای انکه اهرمی برای ایدولوژِی شما بشد جعل کردید وخود میگفتید هدف وسیله را توجیه میکند امروزبخوبی روشن است این اخلاق جاوادنه نیست اصولا انسان راخداوندمنان برای جاودانه خلق کرده است این مهمشما انرامسخره میدانید ومسلم است بشریت بسمت شماتغیرجهت نخواهد داد شما بادرک غلط ودیدی کور به حقایق سترک هستی نگاه میکنید وخودکشی را یکنوع تقدس قلابی میدهید- وبهان زرق وبرق میدهید- امرو بشریت بدنبال ان استکه دراورشلیم ومکه چه گذشت- وپیام انبیا چهبوده است- تمدن مادی هرگز توان ساخت مدینه فاضله راندارد- وباره این امر تجربه شده است تنها اسلام ناب استکهمیتواند بشریت رادرجهت درست هدایت کند وهمهابعادلازم را رشد هد بخصوص ارامش وشادی رابیاورد
بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- اقایان کمونیست برای هرمظلومی مرثیه میخوانندحتی برای خداوندمنان- جنابان تاریخ کمونیست در روسیه مثلاان است نخوادنند-هشت میلیون مردند- وفیلم های جالب از ان زمان وجود دارد- اولابیش از نودونه درصد مردم روسیه حزب کمونیست نمیشناختند بیشتر درمسکو بوده است- اقای استالین فردی از اهل گرجستان است که ریس یک پادگان بوده است وطرفدار تزار مانندزیادبن ابی رفتندبسیاربا یشان صحبت کردندقول ریس ارتش شدن دادند ایشان وارد نبردشد مردم باهزاروعده فریب دادند- ساختمانهای دولتی با مردم باچوب شیشه را میشکستند وکوکتل ملوتوف-کوکتل اسمیکعرق است مولتوف اسم سازنده است به داخل اطاق ها می انداختند- وشهراهفلج میکردند وبعد وار فرماندهان روسی بودند ولی جزو ارتش سفید ازترس ایران وکمک خواستن انهارا به روسیه عودت دادند مردم رفتهبودندسوار قطارشده بودند که فرار کنند اولارتش سفید واردقاطارمیشد عدهای رادستگیر میکرد وبعد بلشویک واردمیشد ازطرزسر زدن میگفت تو سرباز هستی همانجا اورا میکشتد واتهارارتش سفید بلوشیک راتعقیب میکرد روستا به روستا وبلشویک دهکده رااتش میزدبه یک روستا رفتند مردم به کلیسا رفتن واز کیشب خواستندچکار کنند کشیش گفت بیطرف باشید به کلیسا معتقد باشید بلشویک وارد دهکده شد اول کشیش راگشت تمام حیوانات جمع کرد هرکس حیوان خودرانداد کشت وتقسیم کرد درست مثل سابق شد اقای خروشجف به استالفت صبر با پدراش از بیرن امده است درمیدان درحالیکه ماشی میچرخد یک کسی گلوله زده وبچه را کشته است گفتند بسیجی بوده است مگرشما انجا حضورداشتی تعدازیادی جاسوسان خاموش مال ایران قضایا برسی میکنند وانهایی که متوجه میشودجاسوسان روشن هستند وفردراپیدا میکنند خاصیتی نداردکه یک بیگناه کشته شود واگر اینامر تاثیر میگذاشتن پس چندتا باید کشته شوند مثل فرانسه اخیرادست راستی ها درفرانسه مغازهای مهاجرین رابه اتش میکشند اقاین کمونیست در کره جغرافیا اسمی از فلسطین نیست فلسطین دراسمانها است-
درغدیرخم- خداوندمنان رهبر اینده رادرعنوان وقالب امامت تعین وتبین کردند- وقبلا این ایه مشهور بیانگر ان است که تنها خداوندمنان باید هدایت انسان رابعهده بگیرد-این عیدفرخنده الهی را که هدایت بشر راخداوندمنان- رهانکرد بزعم افراد ناصبی-چون السید حسین الموسوی دجال که اخیرا نام منحوس ایشان کشف شده است بنام عثمان خمیس وازناصبیان کویت است-به راستی دلارهای نفتی اعجاز میکند -مان خمیس ناصبی تدا السید حسین الموسوی وبالاخره دکتر حسین موسوی ساخته شده است-اخیرابازهم اثبات شده است که سیا امریکابوده است چه پدرکشته ای با اسلام ناب اسلام-دارند مانندامویان وعباسیان وغیره-با الهام ازبیانات حضرت ایت الله شاکرین- رحمت الله علیه-شاه گفته بود که دمکراسی امریکا بهترین روش حکومت داری است ومن میخواستم ارام ارام وقدم بقدم انرا درایران بوجود بیاورم-دمکراسی بردونوع است دمکراس متدودیک یا روشی- اصلا ایدولوژِی دران دخالت ندارد- واجماع نمایندگان تعین حکم میکنند ودرحکم ازاد هستند- ودرظاهر نظرمردم را لحاظ میکنند- مردم تعدادانها مهم نیست مثلا همجنسگریان را مورد تاید حتی درارتش وکارمندان دولتمیکنند- ویک دمکراسی ایدولوژیکی است- اما این ایدو لوژِی دریک فرایند رفراندوم ملی انتخاب میشودکه ایران اسلام ناب شیعه راانتخاب کرده است- که برنامه ریز ان خداوندمنان است که توسط پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم وامامنان پاک ودانشمند طرح الهی پیاده میشود-در صفحه153 کتاب علامه ایت الله سیدمرتضی عسکری الرحمت الله علیه - بنام تهمت ها ودروغ پردازی ها که درکتاب لله ثم للتاریخ - درعنوان میراث پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم-مینویسد-قاضی ماوردی وقاضی ابویعلی که هردو از علمای سنی هستند :گویند- رسول خدا صلواته الله علیه واله والسلم- رادوحق بود-یکیخمس یعنی یک پنجم فی وغانیم جنگی فی هرنوع درامدرا شامل میشود- ودیگری چهارپنچم-فی- که خداوندمنان بهپیامبراش باز گردانید که مسلمانان درفتح ان نبردی انجام نداده باشند یعنی اگر مسلمان درجنگی شرکت کرده باشند پیامبر اکرم صلواته اللهعلیه واله والسلم یک پنچم اکل غانم بدست میاورد ودرجنگی کهرخ نداده باشد وانها تسلیم شوند ویاخراج شوند پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسم چهارپنچم ازهمه متاع شامل میشود ومسلمانان یک پنچم یعنی برعکس میشود- این ثروت مال پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم است مال بیت المال نیست ثروت شخص ی پیامبراکرم صلواته الله علیه است- وهشت مورد است-اول زمینی که یک یهودی بنام مخیریق که مالک ان بود وشامل باغستانها هفت گانه بود تصور میشدبعلت مسلمان شدن به پیامبراکرم صلواته علیه واله والسلم بخشید-بعد زمینها واموالی که قبیله بنی نضیردرمدینه بهان حضرت رسید- نکته جالب چه زمینهای قبیله یهودی بننضیر وچه زمینهای سه قلعه سه گانه خیبرپیامبراکرم صلواته الله علیه واله والسلم طبق دستور الهی عمل شد اولی باپیامر اکرم صلواته علیهواله والسلم پیمان بست که بهمسلمان هیچگونه نبردی یاکمک به دشمنان اسلام نکندواگرکرد یاباید بجگند ویاباید اخراج شود انها خودرا خدایجنگ میدانستند ودارای قلعهای قوی بودند که ماه میتوانستندمقاومت کنند ولی جریانی پیش امد که مجبور بمهاجرت شدند-امامسئله خیبرانهاهم یهودی بودند وقلاع بسیارمحکمی داشتند هفت سال درمدینه چه نرم افزاری وچه سخت افزاری اذار واذیت کردندحضرت صلواته الله علیه واله والسلم بانیرویئ به خیبر رفت وبیان کردند بیایدمذاکرهشود وصلح برپاشود وشما دیگران کارهاراتکرار نکنیدپاسخی ندادند تاشخصی بنام مرحب باتعدادی افراد ازروی پشت بان ها تیراندازی کردند وسرانجام بدست حضرت علی علیه السلام با افرادکمی شکست خوردند وگفتند ما حاضر بگفتمان نیستیم سوارهنظام وارد قلعه شدند وگفتند ما اخراج میشویم واینسه قلغه به حضرت رسول اکرم صلواته اللهعلیه والسلم رسید- بعد یک سوم سرزمین- وادی القری-بعد مح بازار مدینه بنام مهزور- بعد فدک-الف روایت اقای عمر- عمرگوید- هنگلامی که رسول خدا صلواته اله علیه والسلم وفات کردند ومن وابوبکر نزد علی رفتیم وگفتیم- نظرتو درباره ما ترک=ارث -انچهازفرد ترک شده است چیست-گفت ماسزاوار ترین مردم به رسول خدا صلواته الله علیه واله والسلم-هستیم- گفتم با انچه در درخیبر است-گفت باانچهدرحیبراست گفتم باانچه درفدک است گفت باانچه درفدک است-گفتم-هان!-بهخداسوگند تا انجا پیش میروی که گردنهای مارا با اره قطع کنی نه چنین باید کسانی از این اقایان دفاع میکنند نکبت دنیا واخرت راخواهند گرفت پیامبراکرم صلواته الله علیه والسلم چیزی ممکن نخواهدشد افرادجاهلیرا نفرین نکرد ولی هرکس به حضرت علی علیه السللام کوچکترین بیحرمتی کند نفرین کرد کمیعقل خودرا قاضی کنید وفریب شیطان رانخورید که بنام مسلمانی هیچگونه اعتقادی به اخرت نداشتندولی وانمود میکردند- به تمام افرادی که عظمت علی علیه السلام وصدق ودرستی و حق بجانب بودن ایشان معتقد هستند این عیدفرخنده راتبریک عرض میکنم که ما حداقل به اندازه اشک جشمی درجهت اهداف ایشان عمل کنیم انشاالله