بسم الله الرحمن الرحیم- مصبیت حضرت زهرا علیها السلامدر زمان پس ازرحلت حضرت رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم بنظر علماهای ان زمان شدیدتراز شهادت امام حسین علیه السلام است که برکات الهی درراه شناخت ان عظمت ها فراوان نزول کند-اگر اقایان تواستند سقیفه بنی ساعاده درست کنند وبتحقیق حضرت علی علیه السلام هم میتوانست سقیفه ای بس بزرکتراز ایشان درست کند اگراقایان افرادمخالف از اصحابرا منافق وقابل گردن زدن میداستند زیرپا لگد کوب میکردند ودشمن دا نمیدانم برچه اساس کدرزمانرسول اکرم صلوات الله علیه واله والسلم چنین نسبتی به انهاداده نشد بود وجز اصحاب کباربودند حضرت علی علیه السلام میتواسنت چنین کند ولی حضرت علی علیه السلام که متوجه شده بودکه جریان کوه سینا درحال تشکیل شدن است ملا واشراف ومترف به این سادگی بازهد وتقوا وازخودگذشتن وتابع حق شدن وورع وفروتنی دیگربازار ندارد وراه دیگری ازجناب خداوندمنان ترسیم شد را قبول کرد وپیمود ولوتنها برلاف جاده زمان از وسط بیابان بیراه برود- چون انان مست ازخوردن اب گوساله سامری شدند- وچون یهود منکر حضرت عیسی علیه السلام شدند- رفتن اقایان بخدمت اشرف مخلوقات که قبلاز خلق شدن خداوندمنان عظمت انهاراستود اسم ومقامات انها تعین کرد-برای احوال پرسی وبیعت مجدد واطمینان دادنانکه درکاب امیرالمومنین که ازجانب حق به این صفت مجهزشده استنرفتهبودند - حب ریاست وکسب قدرت که سرانجام به نعمتهای مادی برسند که رسیدند ولی معنویت خود را ذبح کردن تاجاه ومقام پیدا کنند یک جنگ جمل وقاسیطن ومارقین کوچک بود جادارد که انسان گریان باشد واشکاش که خشک شد خون گریه کند که تمام ابعادشیطانی یکباره جمع ششد برسران عظمتها فروامد- وراه اهلبیت مکرم صلواته الله علیهم الجمعین راباشعارهای جاهلی به بست بکشانند-ه نشانه عدم توجه بقوانین الهی وایمان وتقواواحادیث رسول اکرم صلواته الله یک صراط انحرافی درمقابل صراط حق کشیدند ومردم را دران را با زور وسنان هل دادند- دقیقا تیدبیر و تعلیم فرعونی کردند- وشیطان موقعیت برای وحودت را بشکافد وترحم ورحم وانصاف وحقرا ازبین ببرد موقعیت ممتاز پیدا کرد وانها رادراین راه بسبج کرد انراه راجلوه تزینینشده نشانداد- چگونهحضرت علی علیه السلام اقایانقبولدارد که تمام احادیث حبل میان اسمان وزمین وستون برگ و والا ومستحکم عدل الهی متضاد ومتناقض با گفته های اقایان است- سرانجام حزب بازی وگروه گروه شدن وبه جانهم افتادنبرامدند که ان بی بی دوعالم صلواته الله علیهاپیشگویی وپیشبینی کردهبودند- وراه نجاتهم نشا ن داده بودند که مطابق سنت الهی برای قرنهای گذشته بوده است اگربگوییم که رسول اکرم صلواته الله علیه واله السلم فرموده است انبیا اعظام صلواته الله الاجمعین از خود ارثی نمی گذارند وبه جای ان زر وسیم احادیث وکتاب وتفسیر کتابرا میگذارند رخلاققراناست که انبیا حضرسلیمان ازحضرت داود سرمایه ای افسانه بدست اورد همانطور حضرت ابراهیم علیه السلام حضرت یعقوب علیه السلام شتران زیادی به جای گذاشت وحضرت خضر علیه السلام ارث حضرت الیاس علیه السلام دیواراش را تعمیر کرد که بعدا به نسل اوبرسد - و غیره اما بگویم منظور این است که ارث شخصی متعلق است به حضرت زهراعلیها السلام ولی حضرت رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم نخواست که کوه های مکه ازطلا شود وبه مردم برسد فرمودندبجای انهاعلم وروشاهلاق وحکمتها وغیره بجا گذاشتم که سنت انبیااعظام علیهم سلامالله الاجمعین چنین کردند ایا میشود یک فرد عامی -بدون دلیل شرعی بگوید باید چنین کنید وگرنه منافق ودشمن الی ومردم واسلام هستید و لازم است گردن شما رابزنیم- مگرجوانان مدینه درشورا قبلاز جنگ احدبرخلاف رای پیامبر اکرم صلواته الله علیه السلم رای ندادند چرا اقایان برپانشدند که اجازه دهید گردن همگی انهارابزنیم یامگرمقام انها بالا تراز مقام پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلام است چرا وحی نازل نشد وعلم اقایان بیشتراز رای پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله السلم است چرا حضرت علی علیه السلام ازرای رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم تقلید کرد خداوندمنان پس چرا لا اکراه فی الدین گفته است دستور میداندکه شماهامیفرماید سب ودشنامگفتناصحابگناه کبیره است کشتن اصحاب چطور اشکال نداردچون از دین خارج شده است که در استنباط به راه غلط رفته است ومنافق ومشرک شده است- ایا سعدبن عباده جز اصحاب کباربوده است ویانبوده است کشتن ایشان برچه اساس شرعی انجام گرفته است فرد عامی کیش شخصیت فردی وذوقی ودلبخواه نباید داشته باشد- امام حسین علیه السلام درکربلا بشدت اقایان موردحمله قرارداد پس ایشان با سقیفه اختلاف نظرداشتند وانرا جنایتی بس هولناک که کربلا یک نقش ان است رابوجوداوردند- پس اهلبیت مکرم رسول الله صلواته الله علیهم الاجمعین همین نظر ورای راداشتند- پس نعوذ بالله منافق ومشرک هستند-؟؟پس چرا درنمازباید اسم بارک انها بیاید-همین جریان الان درفلسطین دارد اجرا میشود-باروشفروعونی چهاختلافی دارد این واقعه مثونی باهفتادمن کاغذ است کهتمام شدنی نیست وسرانجام عدل الهی پیاده خواد شد انشاالله
سانههای ایران گزارشدادهاند که کارلوس کیروش، سرمربی تیم ملی ایران و دستیارانش صبح یکشنبه ایران را به مقصد لیسبون ترک کردند.
در گزارشها آمده که حال باید دید مدیران فدراسیون فوتبال در روزهای آینده چه تصمیمی در مورد ادامه همکاری با این سرمربی پرتغالی میگیرند.
تیم ملی ایران در مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی فوتبال در دوحه قطر با دو باخت برابر آمریکا و انگلیس حذف شد.
این رقابتها همزمان بود با خیزش سراسری در ایران و مخالفتها با تیم ملی ایران که حمایت خود از اعتراضات را اعلام نکرد. این مخالفتها در قطر نیز بازتاب داشت به طوری که برای اولین بار تماشاگران ایرانی در بازی تیم ایران و انگلیس فریاد "بیشرف" سردادند.
بسم الله الرحمن الرحیم-
جام جهانی فوتبال 2022 قطر - نتایج مسابقات
27 آبان 1401 - 18 نوامبر 2022
جام جهانی فوتبال 2022 از روز یکشنبه 20 نوامبر (29 آبان) آغاز و تا 18 دسامبر (27 آذر) ادامه خواهد داشت. در این صفحه آخرین نتایج این بازی ها را میبینید:
جام جهانی فوتبال 2022 قطر
مرحله حذفی
آمریکا
-
هلند
(ورزشگاه بین المللی خلیفه)
استرالیا
-
آرژانتین
(ورزشگاه احمد بن علی)
لهستان
-
فرانسه
(ورزشگاه الثومه)
سنگال
-
انگلیس
(ورزشگاه البیت)
کرواسی
-
ژاپن
(ورزشگاه الجنوب)
تیم دوم گروه H
-
تیم اول گروه G
(ورزشگاه 974)
اسپانیا
-
مراکش
(ورزشگاه شهر آموزش )
تیم دوم گروه G
-
تیم اول گروه H
(ورزشگاه لوسیل)
تیم اول گروه G - تیم دوم گروه H
-
تیم اول گروه E - تیم دوم گروه F
(ورزشگاه شهر آموزش )
تیم اول گروه C - تیم دوم گروه D
-
تیم اول گروه A - تیم دوم گروه B
(ورزشگاه لوسیل)
تیم اول گروه H - تیم دوم گروه G
-
تیم اول گروه F - تیم دوم گروه E
(ورزشگاه الثومه)
تیم اول گروه ِD - تیم دوم گروه C
-
تیم اول گروه B- تیم دوم گروه A
(ورزشگاه البیت)
برنده دومین بازی یک چهارم نهایی
-
برنده اولین بازی یک چهارم نهایی
(ورزشگاه لوسیل)
برنده چهارمین بازی یک چهارم نهایی
-
برنده سومین بازی یک چهارم نهایی
(ورزشگاه البیت)
تیم دوم دیدار رده بندی
-
تیم اول دیدار رده بندی
(ورزشگاه بین المللی خلیفه)
تیم دوم فینال
-
تیم اول فینال
(ورزشگاه لوسیل)
مرحله گروهی
گروه اول (A) |
||||||
کشور |
بازی |
برد |
باخت |
تساوی |
تفاضل گل |
امتیاز |
هلند |
3 |
2 |
0 |
1 |
4 |
7 |
سنگال |
3 |
2 |
1 |
0 |
1 |
6 |
اکوادور |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
قطر |
3 |
0 |
3 |
0 |
-6 |
0 |
2 اکوادور
-
قطر 0
(ورزشگاه البیت)
2 هلند
-
سنگال 0
(ورزشگاه الثومه)
3 سنگال
-
قطر 1
(ورزشگاه الثومه)
1 اکوادور
-
هلند 1
(ورزشگاه بین المللی خلیفه)
2 سنگال
-
اکوادور 1
(ورزشگاه بین المللی خلیفه)
0 قطر
-
هلند 2
(ورزشگاه البیت)
گروه دوم (B) |
||||||
کشور |
بازی |
برد |
باخت |
تساوی |
تفاضل گل |
امتیاز |
انگلیس |
3 |
2 |
0 |
1 |
7 |
7 |
آمریکا |
3 |
1 |
0 |
2 |
1 |
5 |
ایران |
3 |
1 |
2 |
0 |
-3 |
3 |
ولز |
3 |
0 |
2 |
1 |
-5 |
1 |
2 ایران
-
انگلیس 6
(ورزشگاه بین المللی خلیفه)
1 ولز
-
آمریکا 1
(ورزشگاه احمد بن علی)
2 ایران
-
ولز 0
(ورزشگاه احمد بن علی)
0 آمریکا
-
انگلیس 0
(ورزشگاه البیت)
1 آمریکا
-
ایران 0
(ورزشگاه الثومه)
3 انگلیس
-
ولز 0
(ورزشگاه احمد بن علی)
گروه سوم (C) |
||||||
کشور |
بازی |
برد |
باخت |
تساوی |
تفاضل گل |
امتیاز |
آرژانتین |
3 |
2 |
1 |
0 |
3 |
6 |
لهستان |
3 |
1 |
1 |
1 |
0 |
4 |
مکزیک |
3 |
1 |
1 |
1 |
-1 |
4 |
عربستان سعودی |
3 |
1 |
2 |
0 |
-2 |
3 |
2 عربستان سعودی
-
آرژانتین 1
(ورزشگاه لوسیل)
0 لهستان
-
مکزیک 0
(ورزشگاه 974)
0 عربستان سعودی
-
لهستان 2
(ورزشگاه شهر آموزش )
0 مکزیک
-
آرژانتین 2
(ورزشگاه لوسیل)
2 آرژانتین
-
لهستان 0
(ورزشگاه 974)
2 مکزیک
-
عربستان سعودی 1
(ورزشگاه لوسیل)
گروه چهارم (D) |
||||||
کشور |
بازی |
برد |
باخت |
تساوی |
تفاضل گل |
امتیاز |
فرانسه |
3 |
2 |
1 |
0 |
3 |
6 |
استرالیا |
3 |
2 |
1 |
0 |
-1 |
6 |
تونس |
3 |
1 |
1 |
1 |
0 |
4 |
دانمارک |
3 |
0 |
2 |
1 |
-2 |
1 |
0 تونس
-
دانمارک 0
(ورزشگاه شهر آموزش )
1 استرالیا
-
فرانسه 4
(ورزشگاه الجنوب)
1 استرالیا
-
تونس 0
(ورزشگاه الجنوب)
1 دانمارک
-
فرانسه 2
(ورزشگاه 974)
0 دانمارک
-
استرالیا 1
(ورزشگاه الجنوب)
0 فرانسه
-
تونس 1
(ورزشگاه شهر آموزش )
گروه پنجم (E) |
||||||
کشور |
بازی |
برد |
باخت |
تساوی |
تفاضل گل |
امتیاز |
ژاپن |
3 |
2 |
1 |
0 |
1 |
6 |
اسپانیا |
3 |
1 |
1 |
1 |
6 |
4 |
آلمان |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
کاستاریکا |
3 |
1 |
2 |
0 |
-8 |
3 |
2 ژاپن
-
آلمان 1
(ورزشگاه بین المللی خلیفه)
0 کاستاریکا
-
اسپانیا 7
(ورزشگاه الثومه)
1 کاستاریکا
-
ژاپن 0
(ورزشگاه احمد بن علی)
1 آلمان
-
اسپانیا 1
(ورزشگاه البیت)
4 آلمان
-
کاستاریکا 2
(ورزشگاه البیت)
1 اسپانیا
-
ژاپن 2
(ورزشگاه بین المللی خلیفه)
گروه ششم (F) |
||||||
کشور |
بازی |
برد |
باخت |
تساوی |
تفاضل گل |
امتیاز |
مراکش |
3 |
2 |
0 |
1 |
3 |
7 |
کرواسی |
3 |
1 |
0 |
2 |
3 |
5 |
بلژیک |
3 |
1 |
1 |
1 |
-1 |
4 |
کانادا |
3 |
0 |
3 |
0 |
-5 |
0 |
0 کرواسی
-
مراکش 0
(ورزشگاه البیت)
0 کانادا
-
بلژیک 1
(ورزشگاه احمد بن علی)
2 مراکش
-
بلژیک 0
(ورزشگاه الثومه)
1 کانادا
-
کرواسی 4
(ورزشگاه بین المللی خلیفه)
2 مراکش
-
کانادا 1
(ورزشگاه الثومه)
0 بلژیک
-
کرواسی 0
(ورزشگاه احمد بن علی)
گروه هفتم (G) |
||||||
کشور |
بازی |
برد |
باخت |
تساوی |
تفاضل گل |
امتیاز |
برزیل |
2 |
2 |
0 |
0 |
3 |
6 |
سوئیس |
2 |
1 |
1 |
0 |
0 |
3 |
کامرون |
2 |
0 |
1 |
1 |
-1 |
1 |
صربستان |
2 |
0 |
1 |
1 |
-2 |
1 |
0 کامرون
-
سوئیس 1
(ورزشگاه الجنوب)
0 صربستان
-
برزیل 2
(ورزشگاه لوسیل)
3 صربستان
-
کامرون 3
(ورزشگاه الجنوب)
0 سوئیس
-
برزیل 1
(ورزشگاه 974)
برزیل
-
کامرون
(ورزشگاه لوسیل)
سوئیس
-
صربستان
(ورزشگاه 974)
گروه هشتم (H) |
||||||
کشور |
بازی |
برد |
باخت |
تساوی |
تفاضل گل |
امتیاز |
پرتغال |
2 |
2 |
0 |
0 |
3 |
6 |
غنا |
2 |
1 |
1 |
0 |
0 |
3 |
کره جنوبی |
2 |
0 |
1 |
1 |
-1 |
1 |
اروگوئه |
2 |
0 |
1 |
1 |
-2 |
1 |
0 کره جنوبی
-
اروگوئه 0
(ورزشگاه شهر آموزش )
2 غنا
-
پرتغال 3
(ورزشگاه 974)
3 غنا
-
کره جنوبی 2
(ورزشگاه شهر آموزش )
0 اروگوئه
-
پرتغال 2
(ورزشگاه لوسیل)
اروگوئه
-
غنا
(ورزشگاه الجنوب)
پرتغال
-
کره جنوبی
(ورزشگاه شهر آموزش )
همه ساعات به ساعت گرینویچ هستند و ممکن است تغییر کنند. بی بی سی هیچ مسئولیتی در قبال تغییرات ندارد.
بسمالله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- من سعی کردم که مقالات مذهبی کشور عزیز ارمنستان بدست اورمولی موفق نشدم وبه زبان ارمنی جمله ای نوشتم بخش علوم الهیات مسیحی دانشگاه یروان-ماایروان میگویم که پای تخت ارمنستان است انها همزه اولرا حذف میکنند-یروان میشود جالب بود یکی از خانمهای استادانجا اسم مبارکشان -گوهر-بود ویکخانم استاد دیگر فامیلی مبارک ایشان رحیمیان- بود-درتمدن سابق ارمنستان 70? درصد زردتشتی بودند- وسی درصد بت پرست- اندکی هوتن که مذهب یونانیان سابق است- به معنای مرد ان نجیب دقیقا مذهب جماعت نجیب میسازد اخیردوباره انراباز سازی کردن وسخت هم موردتوجه مردان سیاسی واقع شدن-مذهب درارمنستان کمی منراگیچ کرددریک سند نود هفت درصدمسیحی هستند که اکثریت کاتولیک است دریک سند دیگر نودهفت درصد مسیحی هستند که نودسه درصد ازا ن ارتدوکس هستند اصلا دانشکده مقالات ندارد وکتاب دارد اما به انگلیسی اسم انرا ارتیکل گذاشته است مانند امازون مقداری از کتابرا نوشته است ولی باز نمیشود بنظر حقیر کمی نامطلوب است واخیرا امریکایی ها امدند درحدود هشت هزار نفر راپروتستان کردند ارمنی ها مانندیهود برای تبیلغ دین خوددردنیا پراکنده شدند وبخشی مهم بدستورصفویان به ایران امدند اینان مهمترین افراد ی هستند که از ارمنستان خارج شدند یکخانم ارمنی مقالهبسیارجالبی بزبان انگلیسی درعمل کردانهانوشته است که کی از نویسندگان مشهور ارمنی ایرانی است وترکیب دوفرهنگ کرده است مثل کلمه ازاد درارمنی هم همین معنارامیدهد یا رایگان-فردی بنام حضرت اقای گریگور که در ایران س ی فامیلی بسیاری گریگوریان است این شخصیت گویا جزو حواریون خطاب میکنند ولی بنظر حقیر ایشان برای زردتشتی کردن فلسطین بهانجا رفته است چون مانندمصریان شده است ودرانجا مسیحی شده است برگشته درانزمان نها جا یارامش واقعی درارمنستان بوده است که جنگ مذهبی نداشتند یک قرن بعداز تولد حضرت مسیح علیه السلام امده است جالب است تنها مذهب مسحیت است- بقول انگلیسی ه-- نان- ترینتی عدم خدایان سه گانه-نان یعنی نیست-خیر-نه- ترینتی - یعنی سه گانه وتوحید تورات گرفته شده است نه از انجیل- درتورات خداوند جنس ندارد نس بهنوع گفته میشودجنس درخت جن سحیوان وانسان غیره خداوندجنس ندارد- جنس مال مخلوق است-ذات دارد ول یبرای تقریب دراواپل میتوان گفت جنس خاص الخاص دارد خوب همه ذات هم دارند درتورات میفرماید ذات الهی قابل شناخت نیست نه کل دارد نه حددارد درعربی ضمیرهو- برای مردان وهوی برای زنان ضمیر منفصل یا گسسته است مانندمن درفارسی است نیازی نیست اسم خودا بیان کنید -مثلا من نوشتم اونوشت وقتیکه مستقل نقش پذیری زیادی پیدا میکند مثلا او میتواند مردباشد زن باش حیوان باشد یک ضمیران است که کار اورا میکند نقش پذیری دارد ان دستگاه بعدان را باید خرید به جا ی اوهم بکار میرود-هو درعرب ضمیر منفصل یعنی شکسته مرفوعی غایب است نقش پذیری زیادی مثل -ان- در غایب است چون مرفوعی است بایددراول جمله بیاید-جالب است چیزهاپی کهغایب بودند ارزشی بیشتر دلشتند ان جن ان فرشته وغیرهلذا ذات الهی قابل حدورسم وتوصیف به جزویات نیست-درحدیث است ایاتی که به دران- هو- باشد ارزش بیشتری دارد وکار برد بیشتری دارد دراویش وصوفیان درسماع که صفات الهی گفته میشد مداوم مخاطبین هو میکشیدند- بقول یکی از علم اتنها هوکشیدن کافی نیست عمل هم میخواهد وایمان ناب هم میخواهد به نظر حقیر ان زمان- زنان جن هرکس دیده است بسیارز یبا- بودند زیرا جن به صورت که بخواهد در میاید زیبا دیده میشود وبه ان پری میگفتند- دلیل انر میگفتندان هایک انیت دارند شاید ان جناب حافظ رحمت الله علیه که میفرماید معشوق ایشان انی دارد به این معنا باشد که مثلاحورالعین هم دارد- از جناب ناصرالدینشاه نقل کردند که روزها زمانی دریک اطاق منبری درست کرده بود که علما روی ن صحبت کنند وبعضی مواقع خوداش برای خانم ها صحبت میکرد ایشان فرمودندمن درجوانی عاشق پری شاه جنیانشدم وخیلی کوش کردم کهمن را مجلس خودراه دهند- ونمیدانستم موفق میشوم یا نمیشوم درضمن یک سرسره بسیاربلند کنارران منبر بود خانم گلیه میکردندما شمارا اصلا نمیبینم- ایشان هرنوبت تعدادی خانم ها کنار منبردراز کش میکردند وایشان سواربرسرسرهمیشد سرانجام روی هرکس که می افتاد او انتخاب میشد وپش ا زمدت کوتاهی کنار گداشته شد وهرشب از خواجه دربار اسمی میگفت ولی خواجه هرکس پولی میداد میدادند ویک عذر یب برای ا ن خانم میتراشید واینخانمرا معرفی میکرد-ادامه دارد
منبع تصویر، HOTLI SIMANJUNTAK/EPA-EFE/REX/SHUTTERSTOCK
توضیح تصویر،
زنی از اهالی آچه اندونزی که در ماه نوامبر به دلیل رابطه? جنسی خارج از ازدواج محکوم به چوبزنی شد. استان آچه قوانین سختگیرانهای برای رابطه? جنسی خارج از ازدواج دارد
2 ساعت پیش
ت وماس مکینتاش، بیبیسی
مجلس اندونزی قصد دارد در ماه جاری قانون مجازاتهای جدید برای رابطه? جنسی خارج از ازدواج که میتواند تا یک سال زندان باشد را تصویب کند.
بامبنگ ووراینتو، سیاستمداری که پیشنویس این قانون را تنظیم کرده است میگوید این قانون ممکن است تا هفته? آینده تصویب شود.
اگر این قانون تصویب شود به طور برابر برای اهالی اندونزی و خارجیان اعمال خواهد شد.
مجازات زنا یا رابطه? جنسی نامشروع فقط زمانی است که مقامات قانونی شکایتی در این زمینه دریافت کنند.
در مورد افرادی که ازدواج کردهاند فردی که میتواند شکایت کند همسر فرد است.
این قانون اجازه میدهد والدین افراد ازدواجنکرده هم رابطه? جنسی خارج از ازدواج آنها را گزارش کنند.
همزیستی و زندگی مشترک بدون ازدواج هم ممنوع است و افرادی که چنین روش زندگی را انتخاب کنند محکوم به شش ماه زندان خواهند شد.
بهگزارش رویترز شرکتهای کسبوکار و تجارت نگران این هستند که چنین قوانینی تصویر اندونزی به عنوان مقصد گردشگری و سرمایهگذاری را خراب کند.
شینتا ویجاجا سوکامدنی، معاون انجمن کارآفرینان اندونزی میگوید: «برای بخش تجارت و بازرگانی تصویب چنین قوانین سنتی باعث بروز بیثباتی میشود و بسیاری از سرمایهگذاران در مورد سرمایهگذاری در اندونزی تجدیدنظر خواهند کرد.»
پیشنویس قبلی این قانون قرار بود در سال 2019 تصویب شود اما اعتراضات گسترده در سراسر کشور با حضور دهها هزار تظاهرکننده مانع از تصویب آن شد.
بسیاری از مردم از جمله دانشجویان در شهرهای اندونزی به خیابانها ریختند و درگیریهای شدیدی در جاکارتا پایتخت اندونزی روی داد.
گاز اشکآور و ماشینهای آبپاش برای مقابله با تظاهرکنندگان که به پلیس سنگ پرت میکردند استفاده شد.
چنین قوانین سختگیرانهای در مورد سکس و رابطه? جنسی در بخشهایی از اندونزی با اکثریت مسلمان بیسابقه نیست.
در استان آچه در اندونزی قوانین سختگیرانه? اسلامی اجرا میشود و افراد برای نوشیدن الکل، قماربازی و رابطه با افراد جنس مخالف مجازات میشوند.
در سال 2021 همسایهها رابطه? دو مرد همجنسگرا را گزارش دادند و پلیس هریک از آنها را در برابر عموم 77 ضربه چوب زد. (چوبزنی نوعی تنبیه بدنی در دادگاههای قضایی جنوب شرقی آسیاست)
همان روز زن و مردی به دلیل نزدیکی با یکدیگر هر کدام 20 ضربه چوب خوردند و دو مرد دیگر به جرم نوشیدن الکل هرکدام 40 ضربه چوب خوردند.
موضوعات مرتبط
مطالب مرتبط
پلیس اندونزی 141 مرد را به اتهام شرکت در "مهمانی همجنسگرایی" بازداشت کرد
1 خرداد 1396 - 22 مه 2017
دو مرد همجنسگرا در اندونزی به شلاق محکوم شدند
27 اردیبهشت 1396 - 17 مه 2017
جزیرهای که در آن زنان را برای ازدواج میدزدند
موردتوجه مخصوصا انگلستان-
بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است-در اسلام میفرماید-ىر محله خوش گذرانهای از اخرت بیخبر ویا افرادی جزو حکومت سلطه وفروعونی هستندنباشید که شماراهم ولو خوب هستید متهم میکنند- زیرا اثرات انهامخرب است- وافراد را مانندخود میکنند-تمام ادیان غیرناب ومسلکهای- بشر ساخته تمام براساس دروغ ساخته وپرداخته میشود بهترین نظریه انها از روی نادانی است خداوندمنان در قران میفرماید- شماها یعنی بشریت ومخلوق های ذی الشعور همه فقیر هستید بیشتر نظر به فقر معنوی است- هرچند تلاش کنید علم ها درالالکرسی که حکم یک پارگراف- یک قطعه علمی - میزان علمی که درکل وجز ا- انسانها پیدا میکنند کارداوندمنان است وازان حدود خارج وبسط پیدانمی کنند ودرثروت وقدرت هم این چنین است وزمانی که خداوندمنان شلاق میزند کسی نمیتواندکاری بکند-وزمانی که بکسی میبخشد کسی نمیتواند جلوگیری کند- وغیره- اساس کفر وشرک وهرنوع مسلکهای انسان ساخته برپایه دروغ است- وبافریب وبافتنه مردمان بسمت خود میکشانند- وجالب است بقدری زرنگ تشریف دارند- که از کیسهخود هزینه نمیکنند از کیسه الهی خرج میکنند چون سکه اش عیاربیشتری دارد هرنوع جنایتی بکنند بایدگفت براساس حکمت است حتی حکمت الهی است و قلب انهادرمقابل دادخواهان- که بهانها نسبتکفر ونفاق وشرک وظلم میدهند سخت میشود چون کوه ای اتشفشانی که غالبا موادها ی اهنی وفلزی وشبه فلزی دارند سخت میشود وقربانی ها همگی مستحق ان نوع عذاب ها هستند وهرکس قصاص بخواهد قلب انها چون ان کوه ها سخت میشوئ وقطره ای ازترحمدرقلب وچشمان انها پیدا نمیشود وحتی میگیویند گریه گردن حرام درحرام است زیرابه حق کشته شدند واحساسات پاک در اینموارد حرام میدانند- وان گریه های نقش شیطان میدانند وگریه تاحدی سیاسی است وحرام است- سرسلسله انها یهود است که بنام خداوندمنان وپیامبر ان اعظام صلواته الله علیهم اجمعین ان- وخداوندمنانتوسط افرادی که نهار اوباش وضعیف میدانند وهیچگونه امکان رشد وقدرت ندارند انها را تنبیه میکند واگر تربیت نشدندبدست خودی ها ان افرادنابود میشوند- حتی درقیامت متعجبهستند که انها درنزدالهی درچه پایه ای بلندی بوده اندو هستند-درحدیث است که دراخرالزمانانسانهای شهوت رانمردانی که جایگاهائی داشته باشند-پیدا نمیکنند- زنان کودک صفت وعیاش واحمق انهارا هدایت میکنندوبدانیدسرانجام شکست میخورند