سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خونِ جوشانِ امام حسین علیه السلام

بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-حضرت استادمعزز جناب اقای عبدالله- زبر جد رحمت الله علیه فرمودند-من درقم طلبه بودم درسطح درس خارج حضرت پدربزرگوار لاریجانی  بخشی درس حضرت مرحوم ایت الله العظمی گلپایگانی  رحمت الله  علیهما  روزی خدمت استادمعزز ایت العظمی گلپایکانی رحمت الله علیه ر سیدم-وگفتن درقران به ایه رسیدم که معنای انرا نمیدانم ونمیفهم انرابرای من شرح دهید- فرمودند منظور ایه این است هاگا مثلا از قصر بهخ ارج به نقطه ای نگاه کنید دربهشت مثلا یک تابلو استاگر سرت ربرگردانی وود باره به ن نقطه نگاه کنی یک تابلوی دیگر است الا بی نهایتمگراز خداوندمنا بخواهی که تغیرندهد جناب مولوی نکته راخوب فهمیده است این جهان را گفته جهان تمام-اخرت را گفته است جهان ناتمام به اینمعناگرچه میلیادرهاسال درنیای باشید تمام نمیشود ولی محدود است به یکصد صدببیست عنصر حال اسنان یک میلیارد عنصر بسازد باز محدود است- ولی دراخرت بی نهایت عنصر مادی خلق میشود-هر ثانیه عنصرجدید ی اضافه میشود اینجا است که نمیشود ان دنیا راشرح دادوتمام مخلوقات بهشتی  رو ح ها ی العظیمی  دارند تمام مجودات  بهشتی که به ان حیوان میگویند با تشدید یا-حیوا یعنی مجود ی باروح قوی وبا هیچان وباهوش طلبهای بعداز سیصد سالمداوم سر قبر حضرت  ایت العظمی  علامه مجلیسی رفت که یکسری اطلاعات مفید درباره ان جهان به من بده شبی بهخواب اش امد چند نکته فرمودند اوسیصد سال دریک اطاق بسته بایک چراغ کوچک بودم وهروز فرشته ای میامد که سلام میرساند ومیفرمودندصبر کن ومن متوجه میشدم کجاها کمی اشتباه داشتمیک روز نصف دیوار روبه بهشت فروریخت یک باغ بزرگ با یک قصر بزگ ئبود وزمین بنظرم سنگهای کبود وقهوهای وروشن بودبه فرشته گفتم چه اتفاقی افتاد ولی داخل بهشت نمیتوانستم بشوم فرمودند یک روز صبح زود بعداز نماز به حمام رفتی که بعده بنزد شاه عباس بروی ایشان مشاور و چند سمتد داشت یکی  میدان اما م الاخمینی رحمت الله درست کند ودوک کتب  های دنی بنویسد و به صدوپنجاه ابادی رسیدگی کند و مشا.ر مسائای حقوقی اتش باشد بهترین ارتش دنیا درانزمان است انر پنتاگون بیان کرده است بحث اش بماند حمامی گفت نوبت شمارامن جلو میاندازم ومن قبول نکردم از حمام بیرون امدم یکی از مریدان منرادید وفرمود ضعف دارید ویک سیبخرید بهمن داد  وگفت درداخل کوچه انرابخور با زمن قبول نکردم دردستم بود که درخانه بخورم یکخانم یهودی یک بچه چندین ساله دربغل بچه تاسیب دید مداوم فریاد میزد سیب ومادرمیگفت الان برای تو میخرم ومن سیب را به ایشان دادم باز دیوار فروریخت ویک راه پله درست شد ومن وارد بهشت دوم باز پرسیدم این دفعه چه اتفاقی افتاد- باز فرشته گفت باز شمارا شاه عباس خواست بازشما بهحمام رفتی تا بیرن امدی پیرزنی  جلوی شماراگرفت که من بسیافقیر هستم دریک خانه لانه کبوتری زندگانی میکنم  اروز داشتم یک روضه حضرا فاطمه علیها السلام  برپا کنم باپولی که پس انداز کردم چهارخانم دعوت کردم وشربتی وچائی فراهم کردم پول روضه خوانی دارم ومیخواهم شماروضه بخوانید هرکاری کردم منصرف نشد ومنهم نیمساعت روضه خواندم- یکحورالعین پشت سرایشان بود ایشان دریک صندلی نشسته بودند وحورالعین پشت سرایشان  ایستاده بود ویکمیز  روی ان صد جلد کتاب گذاشته بودند جناب طلبهپرسیدن کدام کتاب بیشترین اجرداشت فرمودند اولین کتاب که بیست وهشت صفه است من باترس وزاری التجاح وخلوص نیت انرانوشتم که تاثیر گذارشود وخداوندمنان واهلبیت مکرک صلواته الله علیه والهوالسلم خوشحا ل شوند وما بقیه دیگران حدت رانداشت- اما تردید ازمن است حرف یا کلمه حال کلمه ملاک قرار میدهم برا هر کلمه یک قصر صد طبقه ودرهر طبقه صد خانه بزرگ باتمام امکانات بهشتی  ویک حورالعین درهر اطاق شما متوجه این سنگ ریزه نمیشوی نورانها مرا به شگفته میانداز ازاینجا برای شماروشن نیست ومیگویدصبر کن تاماترانه مداحی واواز بخوانیم-مدتی صبر میگویم به داخل قصر میروم برروی تخت داراز میکشنم شما بلندتر بخوانید درختان تبلیغمیکنند ماچهنوعی میوده که دوستدارید بثمر برسانیم واگرندانم خوداشان میوه ای عجیب میدهند حتی هرفردی با بدن او با عنصار بیشماری درست شده استکه جدید است هرلحظه اراده کند قیافه اش مطابق میل او یا خواست حورالعین تغیر میکند وحورالعین هم همینطور است-


ارسال شده در توسط علی

بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-امام صادق علیه السلام ورحمت الله علیه- فرمودند هارون الرشید علیه العنت الله- ازجمیع گناهان حداقل یکباررا انجام میدهد مثل این که است امریکا میخواهدپیرویاز  ان لنعتی شودپس بسم الله وماهم یاعلی خواهیم گفت


ارسال شده در توسط علی

بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- نظری به کتاب  فلسفه فرانسه-خداکند گیچی فیلسوفان فرانسوی دراین دوره وعصر  حل شده باشد تناقض ودشواری ها برای خود ساختند رابخوبی درک کنند-  که خیلی عجیب است که برای قهرمان فلسفه فرانسه رنه دکارت اینقدر سنگ وهمی انداختند   اما برای درک خود هیچونه درک عقلی ونقدعقلی نکرده اند وبراساس هوای نفس فلسفه چه عرض کنم سفسطه بقول قران سرابرا اب دانستند که اهمال انها بسیارشفاف است  - بحث از اینجا شروع میکنیم-که اقای کلود برنار ازجهتی اثابگرائیراقبول دارد واز جهتی انراقبولندارد  اثابت گرائی یعنی به اطن توجه نکنید انچه ظاهر است قبول کنید کارینداریم درانزمان ازلحاظ پزشکی همه را یکسان میدیدند وبعدا نسبی گرائی کردند وحدوسط قبول کردند درحل مسئله تغیری ایجاد نمیکند که بخواهند  سرعت گیر درست کنند زیرا دراثبات گرائی تعمیم معنانی ندارد تاقیمت کهانسان ها دراختیارمانیست که روی انهاتجربه کنیم   چون ماهیت افرادتک تک باید شناخته شود همه اشخاص درهمه زمانها تجربه شوند این کارعقل است که فیزیکی نیست فیزیک شامازمان ومکان است متافیزیکی است یعنی خالی   ازمان ومکان بطریقییعنی درهمه زمانها ومکانهاتنفراش بدین جهت است علم دشوار میشود وکم ارزش میشود شناخت بقول اقای دکارت یکپارچه یعنی انتزاع بهمعنای جداشدن است ازماده امکانپذیر است چون ماده زمان ومکان درظاهردارد هرنوع باز تصور میکنیم وتخیل میکنیم همه این استعداد ها بقول حضرت ملاصدرا درچهارچوب ذهنیت غیرمادی است  میدانیم شناخت درمغز بهکدهای الکترونیکی تبدیل میشود  ولی ما ازان هیچ چیزی  درک نمیکنیم -مثلا ماده ویابرگ باید به جملهتبدیل شود درکجا مغزتبدیل به جمله میشود جائی وجودندارد وسیستمی هم  نداردحال فرض کنیم مانندمانیتور    کامپوتر  جائی تبدیل شود یک فیلسوف فرانسوی میفرماید مادرصفحه تاریک درک میکنیم همین کلمات ماده وبرگبدون جمله ایجاد درک میکند که به معنای معنویت عام است  وبقول جناب دکارت یکپارچه است جهان را میشود یک پارچه درکرد فرض کنیم ما روح مادی داشتیم بایازابتدا جزجز زمان وتاریخ مرور کنیم ولی بهیکپارچکی نمرسیدم دریک نقطه زمانی ومکان درک میکردیم بقول کتاب همنهاد-من دوبیران براینمطالب انگشت ابهام گذاشته است  -که بنیان یاد گیری رانه قوهعقل یا شناخت بلکه تجربه ی خواست انسان برای حرکت دادن جسم- خویشمیدانست این گونه تبدیل سوِژه ی انسان به عاملی که پیش از هر چیز سوژه ی کنش است نه سوژه اندیشه در جائی دلبخواه, اقاین فرمودند در ماده جبر علت معلولی است چگونه این را اثبات کردند عامل جبرکدام است درماده است یادرجهان است  ازکجامعلوم که الله بختی نباشدچطوربرای اقای درکات مداوم سنگ شک ره میکنید ولیبدن ایجادشک  متافیزیکی شما جبر ظاهر نمتوانید اثابت کنید- وشما شخص فکر میکنید وعام وغیر شخص را قبولندارید قبول میکنید  -  مگر شما همه زمانه ومکانهارادراختیار دارید که همه جا ماده درجبر است- یک شعاردادید چیزی بی جسم وغیر شخص یعنی عام ولی دیگر چندان توچیه پذیر نیست البته همچنان جناب اقای دکارت گفته است  بین روح وجسم م نهادی است اتحاداست وهردو باهم کار میکنند-  ولی شماذ فقط بهجسم توجه میکنید سئوال دیگر اقای اگوست کنت به افریق رفت تادرجامعه شناسی انجا  تحقیق کند چون افریقائی از استعمارفرانسه خسته وبیزاربودند  اعتنائی به ایشان نکردند یک دفعه جرقه ای درمغز ایشان زد خودرابشکا افریقائی گریم کرد ودراورد وضد فرانسه صحبت کرد ومحبوب شد این جرقه ازلحاظ مادیسلسلهمراب ان چگنه بجودامد ودریکجبر به اسارت ایشان را پدر جامعه شناسی تجربی وپدر اثباتگرائی علوم حسی شد این شناخت ان حس ایبرای اقای اگوست کنت شفاف بوده است ویانبوده است شفاف است وبدیهی است پس چگونه انسان باطن خودرا درک نمی کند وغیر علمی است- وجالب انکه زمانی که به اقای مارکس گفتند ازلحاظ علمی شمانمیتوانید برای همیشه یک فلسفه داشته باشید فلسفه شما زمان ومکان میخواهد بهاصطلاح تاریخی است سخت نارحت شدند وفرمودند من باجریانهای تاریخی درستیز هستم مگر ماده میتوادیکپارچه فکرکند  قضاوت باشما-


ارسال شده در توسط علی

بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- نظری به کتاب  فلسفه فرانسه-خداکند گیچی فیلسوفان فرانسوی دراین دوره وعصر  حل شده باشد تناقض ودشواری ها برای خود ساختند رابخوبی درک کنند-  که خیلی عجیب است که برای قهرمان فلسفه فرانسه رنه دکارت اینقدر سنگ وهمی انداختند   اما برای درک خود هیچونه درک عقلی ونقدعقلی نکرده اند وبراساس هوای نفس فلسفه چه عرض کنم سفسطه بقول قران سرابرا اب دانستند که اهمال انها بسیارشفاف است  - بحث از اینجا شروع میکنیم-که اقای کلود برنار ازجهتی اثابگرائیراقبول دارد واز جهتی انراقبولندارد  اثابت گرائی یعنی به اطن توجه نکنید انچه ظاهر است قبول کنید کارینداریم درانزمان ازلحاظ پزشکی همه را یکسان میدیدند وبعدا نسبی گرائی کردند وحدوسط قبول کردند درحل مسئله تغیری ایجاد نمیکند که بخواهند  سرعت گیر درست کنند زیرا دراثبات گرائی تعمیم معنانی ندارد تاقیمت کهانسان ها دراختیارمانیست که روی انهاتجربه کنیم   چون ماهیت افرادتک تک باید شناخته شود همه اشخاص درهمه زمانها تجربه شوند این کارعقل است که فیزیکی نیست فیزیک شامازمان ومکان است متافیزیکی است یعنی خالی   ازمان ومکان بطریقییعنی درهمه زمانها ومکانهاتنفراش بدین جهت است علم دشوار میشود وکم ارزش میشود شناخت بقول اقای دکارت یکپارچه یعنی انتزاع بهمعنای جداشدن است ازماده امکانپذیر است چون ماده زمان ومکان درظاهردارد هرنوع باز تصور میکنیم وتخیل میکنیم همه این استعداد ها بقول حضرت ملاصدرا درچهارچوب ذهنیت غیرمادی است  میدانیم شناخت درمغز بهکدهای الکترونیکی تبدیل میشود  ولی ما ازان هیچ چیزی  درک نمیکنیم -مثلا ماده ویابرگ باید به جملهتبدیل شود درکجا مغزتبدیل به جمله میشود جائی وجودندارد وسیستمی هم  نداردحال فرض کنیم مانندمانیتور    کامپوتر  جائی تبدیل شود یک فیلسوف فرانسوی میفرماید مادرصفحه تاریک درک میکنیم همین کلمات ماده وبرگبدون جمله ایجاد درک میکند که به معنای معنویت عام است  وبقول جناب دکارت یکپارچه است جهان را میشود یک پارچه درکرد فرض کنیم ما روح مادی داشتیم بایازابتدا جزجز زمان وتاریخ مرور کنیم ولی بهیکپارچکی نمرسیدم دریک نقطه زمانی ومکان درک میکردیم بقول کتاب همنهاد-من دوبیران براینمطالب انگشت ابهام گذاشته است  -که بنیان یاد گیری رانه قوهعقل یا شناخت بلکه تجربه ی خواست انسان برای حرکت دادن جسم- خویشمیدانست این گونه تبدیل سوِژه ی انسان به عاملی که پیش از هر چیز سوژه ی کنش است نه سوژه اندیشه در جائی دلبخواه, اقاین فرمودند در ماده جبر علت معلولی است چگونه این را اثبات کردند عامل جبرکدام است درماده است یادرجهان است  ازکجامعلوم که الله بختی نباشدچطوربرای اقای درکات مداوم سنگ شک ره میکنید ولیبدن ایجادشک  متافیزیکی شما جبر ظاهر نمتوانید اثابت کنید- وشما شخص فکر میکنید وعام وغیر شخص را قبولندارید قبول میکنید  -  مگر شما همه زمانه ومکانهارادراختیار دارید که همه جا ماده درجبر است- یک شعاردادید چیزی بی جسم وغیر شخص یعنی عام ولی دیگر چندان توچیه پذیر نیست البته همچنان جناب اقای دکارت گفته است  بین روح وجسم م نهادی است اتحاداست وهردو باهم کار میکنند-  ولی شماذ فقط بهجسم توجه میکنید سئوال دیگر اقای اگوست کنت به افریق رفت تادرجامعه شناسی انجا  تحقیق کند چون افریقائی از استعمارفرانسه خسته وبیزاربودند  اعتنائی به ایشان نکردند یک دفعه جرقه ای درمغز ایشان زد خودرابشکا افریقائی گریم کرد ودراورد وضد فرانسه صحبت کرد ومحبوب شد این جرقه ازلحاظ مادیسلسلهمراب ان چگنه بجودامد ودریکجبر به اسارت ایشان را پدر جامعه شناسی تجربی وپدر اثباتگرائی علوم حسی شد این شناخت ان حس ایبرای اقای اگوست کنت شفاف بوده است ویانبوده است شفاف است وبدیهی است پس چگونه انسان باطن خودرا درک نمی کند وغیر علمی است- وجالب انکه زمانی که به اقای مارکس گفتند ازلحاظ علمی شمانمیتوانید برای همیشه یک فلسفه داشته باشید فلسفه شما زمان ومکان میخواهد بهاصطلاح تاریخی است سخت نارحت شدند وفرمودند من باجریانهای تاریخی درستیز هستم مگر ماده میتوادیکپارچه فکرکند  قضاوت باشما-


ارسال شده در توسط علی

 بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- فرانسویان معتقد هستند-که- قانون اساسی  امریکا  درباره زنان مطابق میل مردان ودست دوم هستند وهنوز تغیرات بروز نکرده است لذا تازمانی که سرنوشت زنانچون مردان حق انتخاب ایدولوژی دارند باید قانونی  شود درفرانسه فقط شعاردادن نباید باشد وتاز مانی که قوانین اساسی  تغیرنکرده باشند حقوق بشرانها نبایدبرسمیت شناخته شده باشند روشنفکر نیست برخودرد مانند جنایت کاران باانها باید بشود


ارسال شده در توسط علی

بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- شیطنت غرب- انسانها به سه گروه تقسیم میشوند عاقل هادرمقابل ان احمق ها هستند عالم ها درمقابل انها جاهل هستند وکریم ها یا بااخلاق ها درمقابل لءیم هاهستند وبی اخلاق ها- این سه گروه اگر پای از گلیم خودبیرون نگذارند افرادی بی ازار باشند طبق درجه بندی جامعه شناسی تمدن سازی غرب بین سه وتا چهاردرجه تمدنی هستند- درجه تمدنی اگر کلا تقلیدی در هردر تمام ابعاد باشند یا نشان بیشتری تنبیلی است چه خوساخته وچه دیگران انرا وادار نمایندتادرجه دو است ومیابیست شرایط را در زمان مشخص تغیردهندوگرنه درجات پائین خواهند داشت ودر تحقیقت نشان دادشده است  کم کم درجه تمدن که بایدبارنج وکشش بدست بیاید ومحصول فکر وعملی است مسلم  به طغیان و  درگیری وسرانجام به پیروزی منجر میشود وظالمین برخلاف گذشتان  تنبل  وبیکاره ومفتخور میدان راخواهند باخت وبکرات رخ داده است-چرا برای انکه پیروزی حقارتهای انها خواهد شست ودرخود غرور وشادکامی ببار میاورد وظالمانی به دینا چسبیدهاند حاضرنیستنداز این مشک پر اب  دست بردارند درحالکیه همیشه سرانجام دوستان خودرانیز ذبح میکنند واز خود میرانند-من تعجب میکنم بعضی دوستان قائدالعظم اسلام را به تحریف اسلام وذبح ان کشاند وخوبان یکی بعداز دیگر به قتلگاه برد ه شدندانچنان ایشان فرمود ه اند خون دادن اساس پیشرفت اسلام شد زیرا جهاد مدعی اش خداوندمنان است وایات الهی بران صحه میگذارد کم بودها  موقتی نه تنها ضربه نمیزند وبلکه باعث رشد خواهد شد- غرب  جنگ سرد را بوجود اورد تاحدی هم محق بود رادیو ازاد اروپامداوم  کرکری میخواندبرای کشورهای اروپای شرقی ازادی وباتمام قدرت بپیش رفتنرا  سر میداد همان زمان یک فرد فرهیخته فرمودند اگر عاقل باشند بایداز ایران درس بگیرنداروپای شرقی ازاد شد خوب یک اثری تاحدی مثبت بود ولی فرهیتخگان گفتند باید  ان کمونیست  را اصلاح کنند از هول حلیم دردیگ نیافتند ارام ارام بادقت قدم بردارند ومشکلات غرب را نادیده نگیرند امریکا الان شعار میدهد-چون که 98 درصد ثروت در دست سرمایداری خصوصی است وانها باید هم به افرادسهام دارد پول بدهند وهم مالیات سنگینی بدولت بدهند  وهم سود قابل ملاحظه برای پیشرفت صنعت جمع کنند بخصوص امریکا ستون اصلی  ضد کمونیست است که امکانات بی حد دارد یعنی درمعنویت باهم هستیم ودر اقتصاد هرکس راه خود میرود شما زیربنای اقتصادی درست کنید  تا مابتوانیم ماندچین کره وتایوان  دراینجا سرمایه گذاری کنیم- صنعت  جنابان درحد منابع صنعتی  دانستند ودر مراحل ساخت درحد صفردانستند که بدرد خودشان هم نمی خورد کشورهاس سوسیالیستی  اروپای غربی که گاهی تا هفتاد درصد دولتی بودند میبایست کمک کنند بخصوص انگلستانکه ایشان خودرا مسئول کشورهای مشترک المنافع میدانستند کمک ناچیزی کردندهم برای شکست اسلام وهم برای امتیاز گرفتن از هندسلانه بودجه عظیم خرید کند\پاکستان را بدوقسمت تبدیل کردند پاکستان  هشتاد درصدخرج میکرد وبیست درصد خرج بنگالدشت که انگلیسیها  بعلتی مدتها ایرانیا ن انجانفوذ داشتند کلمه دشت مشخص میکند ضد شیعه انهارا بار اوردندگیاه که از ان گونی ساخته میشود به انگلیسی جودت گفته میشود  وکل بیشتر کارخانجات گونی سازی درپاکستان بودهردو بشدت متضرر شدن وهردو محتاج وام گرفتن ازانگلستان شدند وقیمت گونی بشدت درجهان پایپن امد این بی خردی وحماقت وبی اخلاقی  ونادانی بودکه  دو کشور اسلام بایدبه بغرب محتاج شوند که میتوانستن  بهخود کفاپی برسند لذا امام الخمینی رحمت الله علیه فرمودند بحول خداوندمنان ومن خاور میانه از حلقوم  انها بیرون میکشم- بگذریم- اخیرا شیطنت دیگری باب کردند- که ایرانیان چنان وبهمان وفلان هستند- دراینکه قرن ها برسر ایرانیان اسلام ناب کوبیدکه  درجات علمی وعملی ارج بیشتر دراسلام پیدا کندتا عبادت عبادتی که  برخواسته از علم است ارج بیشتری دارد تا تنها ادای لفظ باشد- یک مطلبی درانگلستان خواندم دردانشگاه انگلستان تافوق لیسانس فرد میتواند هزاردرس بخواند ولی دردکتری باید سریع تحقیق کند همین مقدار تحقیق درسطح پیچیده یاد گرفته درسازمانهای تحقیقاتی  دانشگاهی ویابیرون باید کار کند وحداقل سه دکترا بگیرد چون جمعیت انها کم است وبرای درجات بالا داوطلب مناسب بسیار کم است و ما همین کارهم باید میکردیم مدتها مرکز مغز استعمار دردانشگاه لندن بوده است-جوانی از اهل اسکاتلنددردانشگا لندن تاریخ میخواند کم کم به پزشکی وداروساز ی هم علاقمند میشود در دروس قانون کلی این است چهل تاریخ کشورها ی مختلف رابخواند ودرک کند کدام تاریخ اورا جذب کرده است ولی تاریخ کشور خود راتاحدی میبایست یاد بگیرد- ایشان عاشق تاریخ ایران میشود وبعدا سران را  به دختری که از اشنایان وفامیل ایشان بوده است گفته است-که ایرانیان اهل علم ولطیف هستندحتی ارتشیان انهاهم این چنین هستند-   ولی حکومت ماسعی نمیکنند که به علم زیاد توجه کنیم مگرسودی داشته باشند ومارا خشن بار میاورند کلیسا علاقه ای به علم ندارد سیاست هم اهل لطیف شدن نیست-درثانی قران  توجه شدیدی بهعلم دارد وهر موجودی را نشانه علم وحکمت الهی میداند- ادامه دارد


ارسال شده در توسط علی

 

 بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- خرفت شدن-درشهرستان نیریز دریک محفلی  ظهر شد و دعوتی به نهارشد دوبزرگوار  نماینده معزز ولایت فقیه  رحمت الله علیه ومرحوم برداراشان اعجوبه سیاست واقتصاد اخبار ایشان یکطرف اخبارجهان یک طرف- هم شرکت داشتن که تمشیت سفره باانمرحوم عزیز بود- درسرسفره تاغذا بیاد شخصی از ایشان فرمودند فلانی درسن مثلا پنجا ه سالگی خرفت شده است حافظه رفته است البته من مقداری خرفت شدم- نماینده معزز سلام الله علیه از هیچده سالگی هم درقم طل وهم تمشیت شهر ب ایشان بوده است که بنزد ایشان بهقم میرفتند وگاهی ایشان به نیریز میامده  امده است تاحدی شبیه حضرت ایات الله مجاهد کبیر حضرت عبدالحسین دستغیب علیه السلام بودند- فرمودند حدیث است که مومن خرفت نمیشود البته  اطلاع دارید ملکه انگلیسی از یکشنبه  گذشته حافظه را ازدست داده است- البته زنی پیچیده است-ولی درسراسر دنیا تا ظهور مبارک ومیمون  خلاف الهی همهجا برای شیعیان مشکل خواهد بود کم زیادی بعضی مواقع دارد ولی بقول علما بی دشت نیست-درنیریز  معاملات کلان ویا ارث غالبا امام جمعه معزز ومحترم رحمت الله شاهد گرفته میشود واگر اشکال شرعی داشته باشد برطرف میشود ان عظمت شاهد یک معامله ان اقا بوده است وبعد ایشان دبه دراورده است معنای قباله اینچنین است که من میگویم پس از مدتی  ایشان میفرماید از شما بدیع است عجیب است-من قباله راحفظ هستم- از اول تا اخر میخواند چرا دبه دراوردی  وعذرخواهی میکند ومیرود فرمودند پدربزرگ ایشان درسن بسیاربالاتاریخ نیریز از زمان قاجار اتا پهلوی افرادرابه امام وزمانهای حدثه را دقیقا بیان میکردند باز من درشیرازبودم شبی در بارگاه معزز حضزت علی بن حمزه علیه السلام درنماز  ومغرب وعشا حضرت مرحوم ایت الله ظل انوار شاید اکثریت جماعت نمیدانستند که ایشان مشاور ودفتردار حضرت مرحوم ایت الله حائری شیرازی رحمت الله  علیه  هستند- ایشان درسن بسیاربالا درشب نامه شخصی راخواندند اقا با لباس پلوخوری امده بود بدون عینک  فرمودند این نامه این قسمت واین کلهرا  تصحیحکنید  بدین طریق که میگویم- جناب فرمودمن تحقیق کردم اینچنین هم میشود فرمودند برای بار دوم این را تصحیح کنید سری پانین انداخت رفتند عدهای پشت دست خودرا بعدا زدند-گفتم چطور شده است  فرمودند ماروی ایشان حساب میکردیم این دنیا است شانس اورد که برای ایشان معلوم شددیروز یک اپلیکشن  ورود ر در تبلت خواستموارد کنم بهترینانه  هفتخوان رستم گذراندم دراخر باید چهار عدد بدهد بنام کد درایمل وارد نکیند نوشته بو دشما موثق هستید عدد رانداد راحل دارد برای کتاب های   خودشان  قبلا دست وپا میشکستند چون حالا کسی نمیخواند این گوگل پلیر باید سوارشود وسوار نمیشود چون میدانند افرادبدنبال چه چیزی میگردند- این یعنی دجال خودشان ضربه میخورند انها باید کتابهای مارابخوانند وماانهارا تصحیح کنیم وما کتابهای علمی انهارابخواینم برعکس کردند روزگار برعکس میشودمن منتظر بلائی برای کانادا بودم که میدانستم رخ میدهد وشددرس نمیگیرند عجیب پدربزرگ درنزد علما ومردم چه محبویتی دارد وازان بهره نمیگیرند را کج صیهونیستی دنبال میکن نتچهای که همه تعجب میکنند رخ میدهد ونمی فهمداز کجا این ضربه راخورده است وتغیرهم نمیکند تصور نشود بلا هامصبیتها مخصو ص انبیا واولیا الله صلواته  الله  علیه الجمعین ست-که البته جیره انها عظیم است واز مومنان حفاظت میکنند-جهان هرلحظه خداوند خودرا بطریقی اثبات میکند فقط دل وعقل رام ومطیع میخواهد که درک کند انشااللههه از خرفت شدن وبلاها درامان باشند بحق صلوات بر عظمتها وخداوند منان- الرحمن والرحیم الکریم الرزق  الکریم العفو رئوف نور مومن  سلام قدوس  رفیق  انرااجابت کند

 


ارسال شده در توسط علی
<      1   2   3   4      

بهمن 1388
اسفند 1388
فروردین 1389
اردیبهشت 1389
خرداد 1389
تیر 1389
مرداد 1389
مرداد 89
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94
فروردین 95
اردیبهشت 95
خرداد 95
تیر 95
مرداد 95
شهریور 95
مهر 95
آبان 95
آذر 95
دی 95
بهمن 95
اسفند 95
فروردین 96
اردیبهشت 96
خرداد 96
تیر 96
مرداد 96
شهریور 96
مهر 96
آبان 96
آذر 96
دی 96
بهمن 96
اسفند 96
فروردین 97
اردیبهشت 97
خرداد 97
تیر 97
مرداد 97
شهریور 97
مهر 97
آبان 97
آذر 97
دی 97
بهمن 97
اسفند 97
فروردین 98
اردیبهشت 98
خرداد 98
تیر 98
مرداد 98
شهریور 98
مهر 98
آبان 98
آذر 98
دی 98
بهمن 98
اسفند 98
فروردین 99
اردیبهشت 99
خرداد 99
تیر 99
مرداد 99
شهریور 99
مهر 99
آبان 99
آذر 99
دی 99
بهمن 99
اسفند 99
فروردین 0
اردیبهشت 0
خرداد 0
تیر 0
مرداد 0
شهریور 0
مهر 0
آبان 0
آذر 0
دی 0
بهمن 0
اسفند 0
فروردین 1
اردیبهشت 1
خرداد 1
تیر 1
مرداد 1
شهریور 1
مهر 1
آبان 1
آذر 1
دی 1
بهمن 1
اسفند 1
فروردین 2
اردیبهشت 2
خرداد 2
تیر 2
مرداد 2
شهریور 2
مهر 2
آبان 2
دی 2
آذر 2
بهمن 2
اسفند 2
فروردین 3
اردیبهشت 3
خرداد 3
تیر 3
مرداد 3
شهریور 3
مهر 3
آبان 3
آذر 3