سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خونِ جوشانِ امام حسین علیه السلام

بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-جریان فدک- کاملا مشخص وبه سادگی میتوانفهمید که اقایان میخواستند زهره چشم بگیرنند ودیگران رابه سختی بترسانند- زیرا بخوبی میدانستند که مقام ولایت را از حضرت علیه السلام غصب کردند- ودرضمن خاندان باعظمت پیامبر اکرم صلواته الله  علیه واله والسلم بئبنال پست وطلب دنیا انهم به ناحق جلوه دهند وخودر  که از طریق مردم- انتخاب شدند پس تکلیف دارند که کارسخت حکومت راانجام دهند بارها معاویه علیه العنت خودرامنصوب  دوخلیفه اول ودوم میدانست ورای مردم وبه حضرت علی علیه السلام نامه مینوشت که اینهمه حرص مقام نداشته باش وبکاراخرت بپرداز- امانبرد حضرت زهرا علیها السلام اولا باعث میشد-که واردیک چالشی دیقی وعمیق با ایندو شیخین شود وسیاست های انها بخبوی برای مردم روشن شود ومنافق بودن انها ودروغگوبودن انها مشخص شود وکینه انها نسبت به اهل بیت پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم- اشکار شود- ودراین مورداحادیث زیادی اقایان جعل کردن- که نمونه هایئ خواهد امد- روزی حضرت جبرائیل علیه السلام که شاهد زندیگتنی سخت پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم وخاندان پر عظمت اش را مشاهده کرده بود ومسلمانان هم وضع خوبی نداشتندازطرف خداوندمنان به نزد رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم امد وگفت- که خداوندمنان میفرماید- اگر مایل هستی من کوه مدینه را به طلا تبدیل کنم- حضرت علیه السلام برای  ا نکه درس دهد- مردم از بزرگان مسائل خودرابیاموزند- اموختن کسر شان نیست بلکه نشان عقل ودرایت وفهم وتواضع مطلوب است- نظر حضرت جبرائیل علیه السلام را جویا شد ایشان مخالفت کرد زیررا مفت خوری-عادت میشود درهمه جیز میخواهد اسان بدست اورد با زحمت میتوان ان طلاهارابدست اورد – این جریان به گوش اصحاب رسید-کم کم ودرپنهان صحبت هائی درگیر شد ومسلم است سوژه نابی  برای منافقین بود-حضرت صلواته الله علیه واله والسلم- فرمودند ما انبیا طلا ونقره برای مردم  نمی گذاریم- برای انها علم میگذاریم—این حدیث صحیح است   احادیث دیگر که بحث صدقه میکند جعلی هستند-دلیل روشن است وموردبحث واقع میشود هیچ کس نمیتواندبرای همه مردم ثروتی ببخشد ولی میتواند علمی برای کلیه مردم بگذارد درثانی خانواده جزو مردم نیست اگر جزو مردم است پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم میبایست نفقه همه رابدهد- وپیامبران گذشته  هم صلواته الله علیهم اجمعین همین کار کردند-پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم حضرت علی علیه السلام وصی خود را درارث قراردادند سوسه شتر داشتندکه یکی خود سوار میشدندویکی هم به حضرت علی  علیه السلام دادندبودند وکی هم به یکعربی  خدمت ایشان امد وگفت من هیچ کاری بلدنیستم- جزانکه راه قریه خودمان را با مدینهبلد هستم اگریک شتر بدهید من کالائی  ویافردی  ویاامانتی را بین قریه خود ومدینه-  بیاورم  ویبابرم وپولی بدست اورم وبه شدت به شما علاقمندهستم وشما راببینم- حضرت در روز های اخربودندفرمودند اگذفلان روز صبحنزدمن امدی من زنده هستم شتر به شما میدهم ولی اگربعداز ظهرامدی  شتر راعلی علیه السلام بگیر چراموال-را  خودبعنوان صدقه به بیت المال نداد- پس این حدیث دروغ است وحضرت علی علیه السلام که جاسوسان اقای ابلوبکر از این جریان مطلع بود خواستندشترازان عرب بگیرنند درگوش اقای ابوبکر چیزی گفت که ایشان سرخ شدند وگفتندبه این شتر کاری نداشته باشید بعدجریان ان مرد-گفت- پس حضرت وصی نیاز نداشت درهمان زمان اخر همهرا میبایست به بیت المال بدهد-اماجریا ن فدک-درراه خیبر اتفاقاشهرکهائی نبوده است به فدک رسیدند که درنزدیکی خیبر است از فرمایشات انحضرت صلواته الله علیه واله والسلم- چنین بر می اید که فرمودند اینهاهم یهودی خطرناکی هستند ولی نه به اندازه خیبری  ها اصحاب ایستادند  وحضرت صلواته اللهعلیه واله والسلم باحضرت علی علیه السلام احتمالا به چندنفربه نزدانها رفتند وحضرت عظمت صلواته  علیه واله والسلمفرمودند جریان ما با خیبری ها این است نظر شماچیست؟؟ انها گفتند ما با کارانهاهم مخالف هستیم- واجازه بدهید ما باشیم ودرعوض دوباغ خرما بود بهترین رابه شما میدهیم-پیامبراکرم صلواته اللهعلیه والسلم پذیرفتند وفرمودند سندانرابنویسید- ومن درباز گشت سندرا خواهم گرفت انزمان کاغذ امده بود وسند هم برروی کاغذ نوشته میشد-بعداز جنگکه سپاه اسلام روانه مدینه شد به فدک رسیدند- دراینجا- باید- سیاست الهی- را باید یادگرفت حضرت به سپاه فرمودند که بروید من خودم را به شما میرسانم رفتند وحضرت رسول اکرم صلواته الهعلیه واله والسلم سند راگرفتند که ان باغ به اسم ایشان است وایشان هم قراردادرا امضا کردند – درهمین موقع جبرائیل علیه السلام نازل شددرحدود یک ساعت باحضرت صحبت مرد ودرواقع میخواست وقت کشی کند- درضمن گفت خداوندذمنان فرموده است این باغ به حضرت زهرا علیه السلام داده شود- اصحاب نگران شدند وایستادند وجناب اقای ابوبکر که شیخ شیوخ بودفرستادند تاخداوندمنان حجت را برایشان تمام کند- ایشان امد متوجه شد که حضرت در سرجاده فدک است وحرکت نکرده است- گفت یا رسولال الله چه اتفاقی افتاده است؟؟ ایشان فرمودند تا این لحظه به سمت مقابل خوداشاره کردندکه جبرائیل ا علیه السلام اینجا ایستاده بودهمین لحظه رفت ودرذیل سند حضرت صلواته اللهعلیه واله ولسلم انتقال سندرابه حضرت فاطمه سلام الله علیهامرقوم فرموده بودند—ایشان گفت کهمن میتوانم انرا به اصحاب بگویم حضرت سلام الله علیه واله والسلم-فرمودندبله وبه هرکس که بگوئی ثوابی خاص میبری ایا درخانه کاغذ داری وایامتونی بیشتر کاغذ پیدا کنی گفت بله از همسا یه ثروتمند میگیرم- ایشن صلواته اللهعلیه واله والسلم باسرعت که شتر ابوبکر جزو شتران جمازه بود یعنی پرسرعت میرفتخد را به منزل برسان یک نوشته یامینوت با اشناخوب بنویس که این باغ فدک به خواست خداوندمنان از تملیک پیامبر اکرم صلواته اللهعلیه واله والسلم درامده است وبهحضرت فاطمه سلام اللهعلیه انتقال پیدا کرده است و-اول ذیل نامه خودات وزنت امضائ کنند وبعد مابقه افراد ونامه رابه ترمینال بیاورکه جاوی بوده است برای پیشواز وبدرقه که بعدا درباره ان شرح میدهم تا اصحاب همگه تااندازهای که نامه جادارا امضا کنند وده نفراولراهم حضرت رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم  مشخص کردند- تا زمانی که حضرت رسول اکرم صلواته الهعلیه واله والسلم به اصحاب رسید هیچ اعرابی راندیدند!!-


ارسال شده در توسط علی



بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-جریان فدک- کاملا مشخص وبه سادگی میتوانفهمید که اقایان میخواستند زهره چشم بگیرنند ودیگران رابه سختی بترسانند- زیرا بخوبی میدانستند که مقام ولایت را از حضرت علیه السلام غصب کردند- ودرضمن خاندان باعظمت پیامبر اکرم صلواته الله  علیه واله والسلم بئبنال پست وطلب دنیا انهم به ناحق جلوه دهند وخودر  که از طریق مردم- انتخاب شدند پس تکلیف دارند که کارسخت حکومت راانجام دهند بارها معاویه علیه العنت خودرامنصوب  دوخلیفه اول ودوم میدانست ورای مردم وبه حضرت علی علیه السلام نامه مینوشت که اینهمه حرص مقام نداشته باش وبکاراخرت بپرداز- امانبرد حضرت زهرا علیها السلام اولا باعث میشد-که واردیک چالشی دیقی وعمیق با ایندو شیخین شود وسیاست های انها بخبوی برای مردم روشن شود ومنافق بودن انها ودروغگوبودن انها مشخص شود وکینه انها نسبت به اهل بیت پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم- اشکار شود- ودراین مورداحادیث زیادی اقایان جعل کردن- که نمونه هایئ خواهد امد- روزی حضرت جبرائیل علیه السلام که شاهد زندیگتنی سخت پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم وخاندان پر عظمت اش را مشاهده کرده بود ومسلمانان هم وضع خوبی نداشتندازطرف خداوندمنان به نزد رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم امد وگفت- که خداوندمنان میفرماید- اگر مایل هستی من کوه مدینه را به طلا تبدیل کنم- حضرت علیه السلام برای  ا نکه درس دهد- مردم از بزرگان مسائل خودرابیاموزند- اموختن کسر شان نیست بلکه نشان عقل ودرایت وفهم وتواضع مطلوب است- نظر حضرت جبرائیل علیه السلام را جویا شد ایشان مخالفت کرد زیررا مفت خوری-عادت میشود درهمه جیز میخواهد اسان بدست اورد با زحمت میتوان ان طلاهارابدست اورد – این جریان به گوش اصحاب رسید-کم کم ودرپنهان صحبت هائی درگیر شد ومسلم است سوژه نابی  برای منافقین بود-حضرت صلواته الله علیه واله والسلم- فرمودند ما انبیا طلا ونقره برای مردم  نمی گذاریم- برای انها علم میگذاریم—این حدیث صحیح است   احادیث دیگر که بحث صدقه میکند جعلی هستند-دلیل روشن است وموردبحث واقع میشود هیچ کس نمیتواندبرای همه مردم ثروتی ببخشد ولی میتواند علمی برای کلیه مردم بگذارد درثانی خانواده جزو مردم نیست اگر جزو مردم است پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم میبایست نفقه همه رابدهد- وپیامبران گذشته  هم صلواته الله علیهم اجمعین همین کار کردند-پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم حضرت علی علیه السلام وصی خود را درارث قراردادند سوسه شتر داشتندکه یکی خود سوار میشدندویکی هم به حضرت علی  علیه السلام دادندبودند وکی هم به یکعربی  خدمت ایشان امد وگفت من هیچ کاری بلدنیستم- جزانکه راه قریه خودمان را با مدینهبلد هستم اگریک شتر بدهید من کالائی  ویافردی  ویاامانتی را بین قریه خود ومدینه-  بیاورم  ویبابرم وپولی بدست اورم وبه شدت به شما علاقمندهستم وشما راببینم- حضرت در روز های اخربودندفرمودند اگذفلان روز صبحنزدمن امدی من زنده هستم شتر به شما میدهم ولی اگربعداز ظهرامدی  شتر راعلی علیه السلام بگیر چراموال-را  خودبعنوان صدقه به بیت المال نداد- پس این حدیث دروغ است وحضرت علی علیه السلام که جاسوسان اقای ابلوبکر از این جریان مطلع بود خواستندشترازان عرب بگیرنند درگوش اقای ابوبکر چیزی گفت که ایشان سرخ شدند وگفتندبه این شتر کاری نداشته باشید بعدجریان ان مرد-گفت- پس حضرت وصی نیاز نداشت درهمان زمان اخر همهرا میبایست به بیت المال بدهد-اماجریا ن فدک-درراه خیبر اتفاقاشهرکهائی نبوده است به فدک رسیدند که درنزدیکی خیبر است از فرمایشات انحضرت صلواته الله علیه واله والسلم- چنین بر می اید که فرمودند اینهاهم یهودی خطرناکی هستند ولی نه به اندازه خیبری  ها اصحاب ایستادند  وحضرت صلواته اللهعلیه واله والسلم باحضرت علی علیه السلام احتمالا به چندنفربه نزدانها رفتند وحضرت عظمت صلواته  علیه واله والسلمفرمودند جریان ما با خیبری ها این است نظر شماچیست؟؟ انها گفتند ما با کارانهاهم مخالف هستیم- واجازه بدهید ما باشیم ودرعوض دوباغ خرما بود بهترین رابه شما میدهیم-پیامبراکرم صلواته اللهعلیه والسلم پذیرفتند وفرمودند سندانرابنویسید- ومن درباز گشت سندرا خواهم گرفت انزمان کاغذ امده بود وسند هم برروی کاغذ نوشته میشد-بعداز جنگکه سپاه اسلام روانه مدینه شد به فدک رسیدند- دراینجا- باید- سیاست الهی- را باید یادگرفت حضرت به سپاه فرمودند که بروید من خودم را به شما میرسانم رفتند وحضرت رسول اکرم صلواته الهعلیه واله والسلم سند راگرفتند که ان باغ به اسم ایشان است وایشان هم قراردادرا امضا کردند – درهمین موقع جبرائیل علیه السلام نازل شددرحدود یک ساعت باحضرت صحبت مرد ودرواقع میخواست وقت کشی کند- درضمن گفت خداوندذمنان فرموده است این باغ به حضرت زهرا علیه السلام داده شود- اصحاب نگران شدند وایستادند وجناب اقای ابوبکر که شیخ شیوخ بودفرستادند تاخداوندمنان حجت را برایشان تمام کند- ایشان امد متوجه شد که حضرت در سرجاده فدک است وحرکت نکرده است- گفت یا رسولال الله چه اتفاقی افتاده است؟؟ ایشان فرمودند تا این لحظه به سمت مقابل خوداشاره کردندکه جبرائیل ا علیه السلام اینجا ایستاده بودهمین لحظه رفت ودرذیل سند حضرت صلواته اللهعلیه واله ولسلم انتقال سندرابه حضرت فاطمه سلام الله علیهامرقوم فرموده بودند—ایشان گفت کهمن میتوانم انرا به اصحاب بگویم حضرت سلام الله علیه واله والسلم-فرمودندبله وبه هرکس که بگوئی ثوابی خاص میبری ایا درخانه کاغذ داری وایامتونی بیشتر کاغذ پیدا کنی گفت بله از همسا یه ثروتمند میگیرم- ایشن صلواته اللهعلیه واله والسلم باسرعت که شتر ابوبکر جزو شتران جمازه بود یعنی پرسرعت میرفتخد را به منزل برسان یک نوشته یامینوت با اشناخوب بنویس که این باغ فدک به خواست خداوندمنان از تملیک پیامبر اکرم صلواته اللهعلیه واله والسلم درامده است وبهحضرت فاطمه سلام اللهعلیه انتقال پیدا کرده است و-اول ذیل نامه خودات وزنت امضائ کنند وبعد مابقه افراد ونامه رابه ترمینال بیاورکه جاوی بوده است برای پیشواز وبدرقه که بعدا درباره ان شرح میدهم تا اصحاب همگه تااندازهای که نامه جادارا امضا کنند وده نفراولراهم حضرت رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم  مشخص کردند- تا زمانی که حضرت رسول اکرم صلواته الهعلیه واله والسلم به اصحاب رسید هیچ اعرابی راندیدند!!-ادامه دارد


ارسال شده در توسط علی

 

بسم الله الرحمن الرحیم-حقوق حیوانات- بخش دوم-درقران – ایه است که زمانی لشگر حضرت سلیمان سلام الله علیه ازشهرخارج میشد – وارد بیابان شد- مورچه ها- درحال عبور به خط بودن-فرمانده انها- ندا  داد که لشگر حضرت سلیمان سلام الله علیه برگردید درحال امدن هستند-برگردیدبه لانه که اینها بیشعور هستند؟؟!! حضرت سلیمان سلام الله علیه ندای ان مورچه شنید واز این جمله انهابی شعور هستند خندید- وفرمام ایست دادتا مورچهبه لانه باز گردند- ارتکازی- که جناب ملاصدرا رحمت الله علیه میفرماید انسان وجن بر خلاف خصوصیات فرشته هستند- فرشته خلق الساعه  هستندیعنی همه چیز ان  به صورت انی بدست می اید- یعنی فوری خلق میشوند وفوری همه علومی که بایدبدانند-انا میفهمند به معنائی تکامل ندارند ولی مداوم دستورات به انها میرسد که قبلا کلیه انها را درک کرده بودند- انسان وجن بر خلاف فرشته هستندبه صورت بطئی یعنی تدریجی هستی انها  پیشرفت میکند- وتوقفی درتکامل ندارد اگر درتکامل توقف کنند سقوط میکنند  روح مانند سنگ مرده یشود- تکامل درجسم باعث بسط در روح میشود- درروح دونظراست که روح مانندجسم ترکیبات اش تغیر نمی کند- روح بسیط است بهمعنای واقعی ترکیبات ندارد انرابرا قریب به ذهن گفته میشودمثال میزنندمانند کشی تاحدنهایت کشیده شده است واگر کسی بخواهد- کش بیشتر کشیده شود کش دیگری  را فراهم کند بهاینمعنای روح تکامل یافته دیگری به انسان میدهند ولی انسان انرا درک نمیکند که عضو شده است ونظر دوم که دانشمندان اخیراسلامی به ان معتقد هستندروح مانند فایل فشرده که یک فیلم را ده ظرف ده دقیقه درخود جای میدهد وزمانی که باز میشود مثلا دوساعت است روح قابل باز شدن است- ماننداب که حرارات ببیند بخار میشود وفضای خانه را دربر میگیرد وحدی هم درباز شدن ندارد ولی شرطا ش جوهرمادی تکامل پیدا کند-که به ان حضرت ملاصدرا- حرکت جوهری ویا میتوان گفت تکامل  جوهری- که ایشان انراز امام صادق علیه السلام گرفته است- دراین مورددونظراست بعضی ها معتقد هستند که درقیامت ومحشر- تکامل  جوهری رخ میدهد خلق الساعه ولی ایشان معتقداست بصورت یک جریان دارد رخ میدهد درقایمت همان جریان درحال رخ دادن است وفقط سرعت اش بیشتراست- جناب ابوحنیفه- خدمت امام صادق علیه السلام رسید وگفت انسان که فوت میکند وارد جسم برزخی میشود که تکامل یافته تراز  جسم مادی است چرا درقیامت ان جسم برزخی را رها میکند وارد جسم مادی میشود- امام صادق علیه السلام فرمودندقران میفرماید چشم مومنین دربهشت مانندحدید اهن است-= البته شخصا معتقدهستم جسم برزخی را ازدست نمیدهد ان جسم مداوم درحال تکامل است ولی جسم مادی تکامل اش بیشتراست مانندماشین دوگانه سوز روح ازهردو سود میگیرد مثلامیوجات برای هردوجسم استدر وز قیامت بهشت درمنتهای علیه کهکشان اینجهان مادی است چقدرفاصله داردمشخص نیست جهنم یک کره عظیم یا یک منظومه  عظیم ویا یک کهکشان عظیم است- این جهنم را به زمین وصل میکنند افاردی هستند برق اسا به بهشت میرونند که طبق قانون انیشتین بایدتبدیل به نور شوند ولی ان جسم فوق این مسائل است لفرادی که وارد جهنم شدند از این کره زمین جدا میشوند وبه سمت منتهی الیه کهکشان این کره زمین مخالف جهت بهشد میرونند- واین زمیا مرکرز افرادی حاص هستند که یا مثبت ومنفی انان جمع عدای ان صفراست ویا عرفا که میال هستند فقط ذراین حاک خالی خداوندمنان را عبادت کنند وچهارده معصوم علیهم السلام مدتی درهمین سرزمنی هستند وبعدبه دخواست حضرت فاطمه سلام الله علیها همه افراد ان به بهشت میروند- حال قران میفرمیاد بهشتیان جهنمیان را در دوقدمی خود میبینند وجهنمیان هم همین طور صدای هم را میشوند ولی صدای وحشتناک جهنم رابسیارخفیف میفهمند- پس جسم تکامل عجیب ی پیدا کرده است- یا حدیث است که یک عالم به خاطریک گناه- یک صدهاهزار سال درمحشرهست وگریان است واز چشمان او  رودخانه بزرگی جاری است پس چشم تکامل یافته است اگر قرار روح برق اسا تکامل پیدا کند یک صدهزارسال نیازنداشت برق اسادرست میشد انسان بیادقدرتوبه  وزود پاکشدن درجواتی وکمی مشکل شدن درپیری را قدربداند حال اشکالاتی گرفتند که ایشان جواب داد است-حضرت سلیمان علیه السلام- پرندگان مشاور ایشان هستند ویا مامورین ایشان هستند حضرت داوود علیه السلام به یک دهکده صنعتی که ذوب اهن میکردند برای سرکشی وارد میشد که این دهکده درجوار یککوه بلند بوده است کوه بلافاصله-خیرمقدم وسلام میگفته است وایشان مناجاد ودعا وسپس الهی را به شعر میگفته است-کوه انرادرطول وامتدادخود –اکوه وپخش میگرده است- وتمام پرندگان وحتی پروانه ها به سمت ایشان جذب میشدند ودرمقابل ایشان دراسمان بودند- حضرت محمد صلواته الله علیه والسلم- میفرماید به صورت اسب- که جزو حیوانات مغرور به خوداست وازانسان میترسد سیلی به صورت اونزنید چون بیشترین درد را صورت احساس میکند واسب تحقیر میشود وشمارا لعن میکندولعن اوچون معصوم است  موردتایئد الهی واقع میشود با حیوانات با یدمطابق دستور الهی عمل شودتقریبا مانندتوجه افراد به بچه ها استاما گوشت خواری ضد اخلاق نیست اگر چنین بودخداوندمنان موجودات گوشتخوار بوجود نمیاورد زیرا حیوانات دارای یک سری الگوها هستندکه مثلا گربه دارای چهارده الگو هست چسم انسان هم دارای الگو است ولی روح حیوان هم دارای الگو است – دانشمندان غرب قبلا تصور میکردند که انسان مانندحیوانات- است بعنوان مثال گربه زمانی که –گرسنه - میشود یک فرکانس خاصی به مغز میدهد- مغز یک سری هومون وتحریکات خاصی به گربه میدهد- حال اگر گربه را سیری کنید وسپس ان فرکانس رابه مغز گربه بدهید –گربهدوباره احساس گرسنگی میکند ولی درانسان چنین نیست فرکانس بدهید هیچ اتفاقی نمی افتد- مثلا سوزنی به دست خودبزنید اعصاب فرکانسی به مغز میفرستند ومغز دستور عقب نشینی دست رامیدهد ولی همان فرکانس را به مغربدهیم هیچ اثری ندارد- احساس وتفکر گربه به زمان حال برمیگیرد-که الگو چه چیزی از اومیخواهد-ولی میتوان الگوی حیوانرا تاحدی تغیرداد- مثلا درهند برای تحقیق بروی فیل ها امدند یک چادرهای ببا اطراف باز درست کردن ودران  واطراف دوربین کار گذاشتند که فیل ها درگرما مباران فقطدوفیل بچه میتوانست دریک از چادرها جای بگیرد ویکی هم برای بزرگ ها- ان محل محل احتماع فیل ها بود بچه فیل مقداری با گروه فیل ها از درختان غذا میخورد بهمحض انکه کمی داغ میشد بلافاصله به چادر میامد ومدتها- استراحت میکرد ودیگرفیل ها ایشان صدا میکردندچون میخواستند حرکت کنند وایشان نمیرفت وبعداز مدتی میرقت وزود باز میگشت ومتوجه شدن وزنش دارد کم میشود واختلال در حرکت فیلها  بوجوداورده است ان چادرا جمع کردن-ادامهدارد

 

 

 


ارسال شده در توسط علی

 

بسم الله الرحمن الرحیم-حقوق حیوانات- بخش دوم-درقران – ایه است که زمانی لشگر حضرت سلیمان سلام الله علیه ازشهرخارج میشد – وارد بیابان شد- مورچه ها- درحال عبور به خط بودن-فرمانده انها- ندا  داد که لشگر حضرت سلیمان سلام الله علیه برگردید درحال امدن هستند-برگردیدبه لانه که اینها بیشعور هستند؟؟!! حضرت سلیمان سلام الله علیه ندای ان مورچه شنید واز این جمله انهابی شعور هستند خندید- وفرمام ایست دادتا مورچهبه لانه باز گردند- ارتکازی- که جناب ملاصدرا رحمت الله علیه میفرماید انسان وجن بر خلاف خصوصیات فرشته هستند- فرشته خلق الساعه  هستندیعنی همه چیز ان  به صورت انی بدست می اید- یعنی فوری خلق میشوند وفوری همه علومی که بایدبدانند-انا میفهمند به معنائی تکامل ندارند ولی مداوم دستورات به انها میرسد که قبلا کلیه انها را درک کرده بودند- انسان وجن بر خلاف فرشته هستندبه صورت بطئی یعنی تدریجی هستی انها  پیشرفت میکند- وتوقفی درتکامل ندارد اگر درتکامل توقف کنند سقوط میکنند  روح مانند سنگ مرده یشود- تکامل درجسم باعث بسط در روح میشود- درروح دونظراست که روح مانندجسم ترکیبات اش تغیر نمی کند- روح بسیط است بهمعنای واقعی ترکیبات ندارد انرابرا قریب به ذهن گفته میشودمثال میزنندمانند کشی تاحدنهایت کشیده شده است واگر کسی بخواهد- کش بیشتر کشیده شود کش دیگری  را فراهم کند بهاینمعنای روح تکامل یافته دیگری به انسان میدهند ولی انسان انرا درک نمیکند که عضو شده است ونظر دوم که دانشمندان اخیراسلامی به ان معتقد هستندروح مانند فایل فشرده که یک فیلم را ده ظرف ده دقیقه درخود جای میدهد وزمانی که باز میشود مثلا دوساعت است روح قابل باز شدن است- ماننداب که حرارات ببیند بخار میشود وفضای خانه را دربر میگیرد وحدی هم درباز شدن ندارد ولی شرطا ش جوهرمادی تکامل پیدا کند-که به ان حضرت ملاصدرا- حرکت جوهری ویا میتوان گفت تکامل  جوهری- که ایشان انراز امام صادق علیه السلام گرفته است- دراین مورددونظراست بعضی ها معتقد هستند که درقیامت ومحشر- تکامل  جوهری رخ میدهد خلق الساعه ولی ایشان معتقداست بصورت یک جریان دارد رخ میدهد درقایمت همان جریان درحال رخ دادن است وفقط سرعت اش بیشتراست- جناب ابوحنیفه- خدمت امام صادق علیه السلام رسید وگفت انسان که فوت میکند وارد جسم برزخی میشود که تکامل یافته تراز  جسم مادی است چرا درقیامت ان جسم برزخی را رها میکند وارد جسم مادی میشود- امام صادق علیه السلام فرمودندقران میفرماید چشم مومنین دربهشت مانندحدید اهن است-= البته شخصا معتقدهستم جسم برزخی را ازدست نمیدهد ان جسم مداوم درحال تکامل است ولی جسم مادی تکامل اش بیشتراست مانندماشین دوگانه سوز روح ازهردو سود میگیرد مثلامیوجات برای هردوجسم استدر وز قیامت بهشت درمنتهای علیه کهکشان اینجهان مادی است چقدرفاصله داردمشخص نیست جهنم یک کره عظیم یا یک منظومه  عظیم ویا یک کهکشان عظیم است- این جهنم را به زمین وصل میکنند افاردی هستند برق اسا به بهشت میرونند که طبق قانون انیشتین بایدتبدیل به نور شوند ولی ان جسم فوق این مسائل است لفرادی که وارد جهنم شدند از این کره زمین جدا میشوند وبه سمت منتهی الیه کهکشان این کره زمین مخالف جهت بهشد میرونند- واین زمیا مرکرز افرادی حاص هستند که یا مثبت ومنفی انان جمع عدای ان صفراست ویا عرفا که میال هستند فقط ذراین حاک خالی خداوندمنان را عبادت کنند وچهارده معصوم علیهم السلام مدتی درهمین سرزمنی هستند وبعدبه دخواست حضرت فاطمه سلام الله علیها همه افراد ان به بهشت میروند- حال قران میفرمیاد بهشتیان جهنمیان را در دوقدمی خود میبینند وجهنمیان هم همین طور صدای هم را میشوند ولی صدای وحشتناک جهنم رابسیارخفیف میفهمند- پس جسم تکامل عجیب ی پیدا کرده است- یا حدیث است که یک عالم به خاطریک گناه- یک صدهاهزار سال درمحشرهست وگریان است واز چشمان او  رودخانه بزرگی جاری است پس چشم تکامل یافته است اگر قرار روح برق اسا تکامل پیدا کند یک صدهزارسال نیازنداشت برق اسادرست میشد انسان بیادقدرتوبه  وزود پاکشدن درجواتی وکمی مشکل شدن درپیری را قدربداند حال اشکالاتی گرفتند که ایشان جواب داد است-حضرت سلیمان علیه السلام- پرندگان مشاور ایشان هستند ویا مامورین ایشان هستند حضرت داوود علیه السلام به یک دهکده صنعتی که ذوب اهن میکردند برای سرکشی وارد میشد که این دهکده درجوار یککوه بلند بوده است کوه بلافاصله-خیرمقدم وسلام میگفته است وایشان مناجاد ودعا وسپس الهی را به شعر میگفته است-کوه انرادرطول وامتدادخود –اکوه وپخش میگرده است- وتمام پرندگان وحتی پروانه ها به سمت ایشان جذب میشدند ودرمقابل ایشان دراسمان بودند- حضرت محمد صلواته الله علیه والسلم- میفرماید به صورت اسب- که جزو حیوانات مغرور به خوداست وازانسان میترسد سیلی به صورت اونزنید چون بیشترین درد را صورت احساس میکند واسب تحقیر میشود وشمارا لعن میکندولعن اوچون معصوم است  موردتایئد الهی واقع میشود با حیوانات با یدمطابق دستور الهی عمل شودتقریبا مانندتوجه افراد به بچه ها استاما گوشت خواری ضد اخلاق نیست اگر چنین بودخداوندمنان موجودات گوشتخوار بوجود نمیاورد زیرا حیوانات دارای یک سری الگوها هستندکه مثلا گربه دارای چهارده الگو هست چسم انسان هم دارای الگو است ولی روح حیوان هم دارای الگو است – دانشمندان غرب قبلا تصور میکردند که انسان مانندحیوانات- است بعنوان مثال گربه زمانی که –گرسنه - میشود یک فرکانس خاصی به مغز میدهد- مغز یک سری هومون وتحریکات خاصی به گربه میدهد- حال اگر گربه را سیری کنید وسپس ان فرکانس رابه مغز گربه بدهید –گربهدوباره احساس گرسنگی میکند ولی درانسان چنین نیست فرکانس بدهید هیچ اتفاقی نمی افتد- مثلا سوزنی به دست خودبزنید اعصاب فرکانسی به مغز میفرستند ومغز دستور عقب نشینی دست رامیدهد ولی همان فرکانس را به مغربدهیم هیچ اثری ندارد- احساس وتفکر گربه به زمان حال برمیگیرد-که الگو چه چیزی از اومیخواهد-ولی میتوان الگوی حیوانرا تاحدی تغیرداد- مثلا درهند برای تحقیق بروی فیل ها امدند یک چادرهای ببا اطراف باز درست کردن ودران  واطراف دوربین کار گذاشتند که فیل ها درگرما مباران فقطدوفیل بچه میتوانست دریک از چادرها جای بگیرد ویکی هم برای بزرگ ها- ان محل محل احتماع فیل ها بود بچه فیل مقداری با گروه فیل ها از درختان غذا میخورد بهمحض انکه کمی داغ میشد بلافاصله به چادر میامد ومدتها- استراحت میکرد ودیگرفیل ها ایشان صدا میکردندچون میخواستند حرکت کنند وایشان نمیرفت وبعداز مدتی میرقت وزود باز میگشت ومتوجه شدن وزنش دارد کم میشود واختلال در حرکت فیلها  بوجوداورده است ان چادرا جمع کردن-ادامهدارد

 

 

 


ارسال شده در توسط علی

بسم الله الرحمن الرحیم-حقوق حیوانات- بخش دوم-درقران – ایه است که زمانی لشگر حضرت سلیمان سلام الله علیه ازشهرخارج میشد – وارد بیابان شد- مورچه ها- درحال عبور به خط بودن-فرمانده انها- ندا  داد که لشگر حضرت سلیمان سلام الله علیه برگردید درحال امدن هستند-برگردیدبه لانه که اینها بیشعور هستند؟؟!! حضرت سلیمان سلام الله علیه ندای ان مورچه شنید واز این جمله انهابی شعور هستند خندید- وفرمام ایست دادتا مورچهبه لانه باز گردند- ارتکازی- که جناب ملاصدرا رحمت الله علیه میفرماید انسان وجن بر خلاف خصوصیات فرشته هستند- فرشته خلق الساعه  هستندیعنی همه چیز ان  به صورت انی بدست می اید- یعنی فوری خلق میشوند وفوری همه علومی که بایدبدانند-انا میفهمند به معنائی تکامل ندارند ولی مداوم دستورات به انها میرسد که قبلا کلیه انها را درک کرده بودند- انسان وجن بر خلاف فرشته هستندبه صورت بطئی یعنی تدریجی هستی انها  پیشرفت میکند- وتوقفی درتکامل ندارد اگر درتکامل توقف کنند سقوط میکنند  روح مانند سنگ مرده یشود- تکامل درجسم باعث بسط در روح میشود- درروح دونظراست که روح مانندجسم ترکیبات اش تغیر نمی کند- روح بسیط است بهمعنای واقعی ترکیبات ندارد انرابرا قریب به ذهن گفته میشودمثال میزنندمانند کشی تاحدنهایت کشیده شده است واگر کسی بخواهد- کش بیشتر کشیده شود کش دیگری  را فراهم کند بهاینمعنای روح تکامل یافته دیگری به انسان میدهند ولی انسان انرا درک نمیکند که عضو شده است ونظر دوم که دانشمندان اخیراسلامی به ان معتقد هستندروح مانند فایل فشرده که یک فیلم را ده ظرف ده دقیقه درخود جای میدهد وزمانی که باز میشود مثلا دوساعت است روح قابل باز شدن است- ماننداب که حرارات ببیند بخار میشود وفضای خانه را دربر میگیرد وحدی هم درباز شدن ندارد ولی شرطا ش جوهرمادی تکامل پیدا کند-که به ان حضرت ملاصدرا- حرکت جوهری ویا میتوان گفت تکامل  جوهری- که ایشان انراز امام صادق علیه السلام گرفته است- دراین مورددونظراست بعضی ها معتقد هستند که درقیامت ومحشر- تکامل  جوهری رخ میدهد خلق الساعه ولی ایشان معتقداست بصورت یک جریان دارد رخ میدهد درقایمت همان جریان درحال رخ دادن است وفقط سرعت اش بیشتراست- جناب ابوحنیفه- خدمت امام صادق علیه السلام رسید وگفت انسان که فوت میکند وارد جسم برزخی میشود که تکامل یافته تراز  جسم مادی است چرا درقیامت ان جسم برزخی را رها میکند وارد جسم مادی میشود- امام صادق علیه السلام فرمودندقران میفرماید چشم مومنین دربهشت مانندحدید اهن است-= البته شخصا معتقدهستم جسم برزخی را ازدست نمیدهد ان جسم مداوم درحال تکامل است ولی جسم مادی تکامل اش بیشتراست مانندماشین دوگانه سوز روح ازهردو سود میگیرد مثلامیوجات برای هردوجسم استدر وز قیامت بهشت درمنتهای علیه کهکشان اینجهان مادی است چقدرفاصله داردمشخص نیست جهنم یک کره عظیم یا یک منظومه  عظیم ویا یک کهکشان عظیم است- این جهنم را به زمین وصل میکنند افاردی هستند برق اسا به بهشت میرونند که طبق قانون انیشتین بایدتبدیل به نور شوند ولی ان جسم فوق این مسائل است لفرادی که وارد جهنم شدند از این کره زمین جدا میشوند وبه سمت منتهی الیه کهکشان این کره زمین مخالف جهت بهشد میرونند- واین زمیا مرکرز افرادی حاص هستند که یا مثبت ومنفی انان جمع عدای ان صفراست ویا عرفا که میال هستند فقط ذراین حاک خالی خداوندمنان را عبادت کنند وچهارده معصوم علیهم السلام مدتی درهمین سرزمنی هستند وبعدبه دخواست حضرت فاطمه سلام الله علیها همه افراد ان به بهشت میروند- حال قران میفرمیاد بهشتیان جهنمیان را در دوقدمی خود میبینند وجهنمیان هم همین طور صدای هم را میشوند ولی صدای وحشتناک جهنم رابسیارخفیف میفهمند- پس جسم تکامل عجیب ی پیدا کرده است- یا حدیث است که یک عالم به خاطریک گناه- یک صدهاهزار سال درمحشرهست وگریان است واز چشمان او  رودخانه بزرگی جاری است پس چشم تکامل یافته است اگر قرار روح برق اسا تکامل پیدا کند یک صدهزارسال نیازنداشت برق اسادرست میشد انسان بیادقدرتوبه  وزود پاکشدن درجواتی وکمی مشکل شدن درپیری را قدربداند حال اشکالاتی گرفتند که ایشان جواب داد است-حضرت سلیمان علیه السلام- پرندگان مشاور ایشان هستند ویا مامورین ایشان هستند حضرت داوود علیه السلام به یک دهکده صنعتی که ذوب اهن میکردند برای سرکشی وارد میشد که این دهکده درجوار یککوه بلند بوده است کوه بلافاصله-خیرمقدم وسلام میگفته است وایشان مناجاد ودعا وسپس الهی را به شعر میگفته است-کوه انرادرطول وامتدادخود –اکوه وپخش میگرده است- وتمام پرندگان وحتی پروانه ها به سمت ایشان جذب میشدند ودرمقابل ایشان دراسمان بودند- حضرت محمد صلواته الله علیه والسلم- میفرماید به صورت اسب- که جزو حیوانات مغرور به خوداست وازانسان میترسد سیلی به صورت اونزنید چون بیشترین درد را صورت احساس میکند واسب تحقیر میشود وشمارا لعن میکندولعن اوچون معصوم است  موردتایئد الهی واقع میشود با حیوانات با یدمطابق دستور الهی عمل شودتقریبا مانندتوجه افراد به بچه ها استاما گوشت خواری ضد اخلاق نیست اگر چنین بودخداوندمنان موجودات گوشتخوار بوجود نمیاورد زیرا حیوانات دارای یک سری الگوها هستندکه مثلا گربه دارای چهارده الگو هست چسم انسان هم دارای الگو است ولی روح حیوان هم دارای الگو است – دانشمندان غرب قبلا تصور میکردند که انسان مانندحیوانات- است بعنوان مثال گربه زمانی که –گرسنه - میشود یک فرکانس خاصی به مغز میدهد- مغز یک سری هومون وتحریکات خاصی به گربه میدهد- حال اگر گربه را سیری کنید وسپس ان فرکانس رابه مغز گربه بدهید –گربهدوباره احساس گرسنگی میکند ولی درانسان چنین نیست فرکانس بدهید هیچ اتفاقی نمی افتد- مثلا سوزنی به دست خودبزنید اعصاب فرکانسی به مغز میفرستند ومغز دستور عقب نشینی دست رامیدهد ولی همان فرکانس را به مغربدهیم هیچ اثری ندارد- احساس وتفکر گربه به زمان حال برمیگیرد-که الگو چه چیزی از اومیخواهد-ولی میتوان الگوی حیوانرا تاحدی تغیرداد- مثلا درهند برای تحقیق بروی فیل ها امدند یک چادرهای ببا اطراف باز درست کردن ودران  واطراف دوربین کار گذاشتند که فیل ها درگرما مباران فقطدوفیل بچه میتوانست دریک از چادرها جای بگیرد ویکی هم برای بزرگ ها- ان محل محل احتماع فیل ها بود بچه فیل مقداری با گروه فیل ها از درختان غذا میخورد بهمحض انکه کمی داغ میشد بلافاصله به چادر میامد ومدتها- استراحت میکرد ودیگرفیل ها ایشان صدا میکردندچون میخواستند حرکت کنند وایشان نمیرفت وبعداز مدتی میرقت وزود باز میگشت ومتوجه شدن وزنش دارد کم میشود واختلال در حرکت فیلها  بوجوداورده است ان چادرا جمع کردن-ادامهدارد

 

 

 


ارسال شده در توسط علی

بسم الله الرحمن الرحیم-حقوق حیوانات- بخش دوم-درقران – ایه است که زمانی لشگر حضرت سلیمان سلام الله علیه ازشهرخارج میشد – وارد بیابان شد- مورچه ها- درحال عبور به خط بودن-فرمانده انها- ندا  داد که لشگر حضرت سلیمان سلام الله علیه برگردید درحال امدن هستند-برگردیدبه لانه که اینها بیشعور هستند؟؟!! حضرت سلیمان سلام الله علیه ندای ان مورچه شنید واز این جمله انهابی شعور هستند خندید- وفرمام ایست دادتا مورچهبه لانه باز گردند- ارتکازی- که جناب ملاصدرا رحمت الله علیه میفرماید انسان وجن بر خلاف خصوصیات فرشته هستند- فرشته خلق الساعه  هستندیعنی همه چیز ان  به صورت انی بدست می اید- یعنی فوری خلق میشوند وفوری همه علومی که بایدبدانند-انا میفهمند به معنائی تکامل ندارند ولی مداوم دستورات به انها میرسد که قبلا کلیه انها را درک کرده بودند- انسان وجن بر خلاف فرشته هستندبه صورت بطئی یعنی تدریجی هستی انها  پیشرفت میکند- وتوقفی درتکامل ندارد اگر درتکامل توقف کنند سقوط میکنند  روح مانند سنگ مرده یشود- تکامل درجسم باعث بسط در روح میشود- درروح دونظراست که روح مانندجسم ترکیبات اش تغیر نمی کند- روح بسیط است بهمعنای واقعی ترکیبات ندارد انرابرا قریب به ذهن گفته میشودمثال میزنندمانند کشی تاحدنهایت کشیده شده است واگر کسی بخواهد- کش بیشتر کشیده شود کش دیگری  را فراهم کند بهاینمعنای روح تکامل یافته دیگری به انسان میدهند ولی انسان انرا درک نمیکند که عضو شده است ونظر دوم که دانشمندان اخیراسلامی به ان معتقد هستندروح مانند فایل فشرده که یک فیلم را ده ظرف ده دقیقه درخود جای میدهد وزمانی که باز میشود مثلا دوساعت است روح قابل باز شدن است- ماننداب که حرارات ببیند بخار میشود وفضای خانه را دربر میگیرد وحدی هم درباز شدن ندارد ولی شرطا ش جوهرمادی تکامل پیدا کند-که به ان حضرت ملاصدرا- حرکت جوهری ویا میتوان گفت تکامل  جوهری- که ایشان انراز امام صادق علیه السلام گرفته است- دراین مورددونظراست بعضی ها معتقد هستند که درقیامت ومحشر- تکامل  جوهری رخ میدهد خلق الساعه ولی ایشان معتقداست بصورت یک جریان دارد رخ میدهد درقایمت همان جریان درحال رخ دادن است وفقط سرعت اش بیشتراست- جناب ابوحنیفه- خدمت امام صادق علیه السلام رسید وگفت انسان که فوت میکند وارد جسم برزخی میشود که تکامل یافته تراز  جسم مادی است چرا درقیامت ان جسم برزخی را رها میکند وارد جسم مادی میشود- امام صادق علیه السلام فرمودندقران میفرماید چشم مومنین دربهشت مانندحدید اهن است-= البته شخصا معتقدهستم جسم برزخی را ازدست نمیدهد ان جسم مداوم درحال تکامل است ولی جسم مادی تکامل اش بیشتراست مانندماشین دوگانه سوز روح ازهردو سود میگیرد مثلامیوجات برای هردوجسم استدر وز قیامت بهشت درمنتهای علیه کهکشان اینجهان مادی است چقدرفاصله داردمشخص نیست جهنم یک کره عظیم یا یک منظومه  عظیم ویا یک کهکشان عظیم است- این جهنم را به زمین وصل میکنند افاردی هستند برق اسا به بهشت میرونند که طبق قانون انیشتین بایدتبدیل به نور شوند ولی ان جسم فوق این مسائل است لفرادی که وارد جهنم شدند از این کره زمین جدا میشوند وبه سمت منتهی الیه کهکشان این کره زمین مخالف جهت بهشد میرونند- واین زمیا مرکرز افرادی حاص هستند که یا مثبت ومنفی انان جمع عدای ان صفراست ویا عرفا که میال هستند فقط ذراین حاک خالی خداوندمنان را عبادت کنند وچهارده معصوم علیهم السلام مدتی درهمین سرزمنی هستند وبعدبه دخواست حضرت فاطمه سلام الله علیها همه افراد ان به بهشت میروند- حال قران میفرمیاد بهشتیان جهنمیان را در دوقدمی خود میبینند وجهنمیان هم همین طور صدای هم را میشوند ولی صدای وحشتناک جهنم رابسیارخفیف میفهمند- پس جسم تکامل عجیب ی پیدا کرده است- یا حدیث است که یک عالم به خاطریک گناه- یک صدهاهزار سال درمحشرهست وگریان است واز چشمان او  رودخانه بزرگی جاری است پس چشم تکامل یافته است اگر قرار روح برق اسا تکامل پیدا کند یک صدهزارسال نیازنداشت برق اسادرست میشد انسان بیادقدرتوبه  وزود پاکشدن درجواتی وکمی مشکل شدن درپیری را قدربداند حال اشکالاتی گرفتند که ایشان جواب داد است-حضرت سلیمان علیه السلام- پرندگان مشاور ایشان هستند ویا مامورین ایشان هستند حضرت داوود علیه السلام به یک دهکده صنعتی که ذوب اهن میکردند برای سرکشی وارد میشد که این دهکده درجوار یککوه بلند بوده است کوه بلافاصله-خیرمقدم وسلام میگفته است وایشان مناجاد ودعا وسپس الهی را به شعر میگفته است-کوه انرادرطول وامتدادخود –اکوه وپخش میگرده است- وتمام پرندگان وحتی پروانه ها به سمت ایشان جذب میشدند ودرمقابل ایشان دراسمان بودند- حضرت محمد صلواته الله علیه والسلم- میفرماید به صورت اسب- که جزو حیوانات مغرور به خوداست وازانسان میترسد سیلی به صورت اونزنید چون بیشترین درد را صورت احساس میکند واسب تحقیر میشود وشمارا لعن میکندولعن اوچون معصوم است  موردتایئد الهی واقع میشود با حیوانات با یدمطابق دستور الهی عمل شودتقریبا مانندتوجه افراد به بچه ها استاما گوشت خواری ضد اخلاق نیست اگر چنین بودخداوندمنان موجودات گوشتخوار بوجود نمیاورد زیرا حیوانات دارای یک سری الگوها هستندکه مثلا گربه دارای چهارده الگو هست چسم انسان هم دارای الگو است ولی روح حیوان هم دارای الگو است – دانشمندان غرب قبلا تصور میکردند که انسان مانندحیوانات- است بعنوان مثال گربه زمانی که –گرسنه - میشود یک فرکانس خاصی به مغز میدهد- مغز یک سری هومون وتحریکات خاصی به گربه میدهد- حال اگر گربه را سیری کنید وسپس ان فرکانس رابه مغز گربه بدهید –گربهدوباره احساس گرسنگی میکند ولی درانسان چنین نیست فرکانس بدهید هیچ اتفاقی نمی افتد- مثلا سوزنی به دست خودبزنید اعصاب فرکانسی به مغز میفرستند ومغز دستور عقب نشینی دست رامیدهد ولی همان فرکانس را به مغربدهیم هیچ اثری ندارد- احساس وتفکر گربه به زمان حال برمیگیرد-که الگو چه چیزی از اومیخواهد-ولی میتوان الگوی حیوانرا تاحدی تغیرداد- مثلا درهند برای تحقیق بروی فیل ها امدند یک چادرهای ببا اطراف باز درست کردن ودران  واطراف دوربین کار گذاشتند که فیل ها درگرما مباران فقطدوفیل بچه میتوانست دریک از چادرها جای بگیرد ویکی هم برای بزرگ ها- ان محل محل احتماع فیل ها بود بچه فیل مقداری با گروه فیل ها از درختان غذا میخورد بهمحض انکه کمی داغ میشد بلافاصله به چادر میامد ومدتها- استراحت میکرد ودیگرفیل ها ایشان صدا میکردندچون میخواستند حرکت کنند وایشان نمیرفت وبعداز مدتی میرقت وزود باز میگشت ومتوجه شدن وزنش دارد کم میشود واختلال در حرکت فیلها  بوجوداورده است ان چادرا جمع کردن-ادامهدارد

 

 

 


ارسال شده در توسط علی

بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- درباره حقوق حیوانات-درمذاهب الهی بحث شده است واخیرا فردی مقاله ای درحدود چهل وچهارصفحه حقوق حیوانات دراینترنت نوشته است- کلا درختان وحنی ظریفی میفرمودند خاک را دراسلام دارای حقوق است بخصوص خاک کشاورزی –کهامروز کم کم در غرب دارند درک میکنندکشور ما بیابانزیاددارد که بعضی قسمت از انها نزید ک شهرها است دلیلی ندارد که-ازخاک مرغوب کشاورزی ما توسعه شهری بدهیم-در زمان دانشجوئی من روزی سر به کتابفروشی اقای شفیعی زدم-که درخیابان زند قرارداشت- وایشان شرح حال جالبی دارد- که درجوانی مداح وروضه خوان بوده است-کتاب کم بوده است بخصوص کتاب فارسی وایشان مداحی اش فقط درمنازل بوده است که تعدادکمی دراین امور رغبت داشتند- وایشان به یکی از بزرگان دین که من نام باعظمت ایشان رافراموش کردم متوسل میشود که کتاب کم است- شبی ان عظمت به خواب ایشان می اید ومیفرماید شما صاحب بزرگترین کتابخانه شیراز میشوید- صبح ایشان از خواب بلند میشودباخوداش فکر میکند- که این کتابخانه که از اسمان به زمین نمی اید- من باید کاری بکنم- منزل افراد که میرفته است میفرمودند که اگر کتابی راخوانده اید وبه درد میخورد وشما لازم ندارید انرابه من بدهید من انرا میفروشم وپول شمارامیدهم ویک سود ناچیزی هم خودام برمیدارم کتابهای اول شخصا میخواند ونوت برداری میکند ودم چهراه زند که هنوز هم محل مهمی است محل کاروانسراها بوده است کم کم بخش ازانهاراتبدیل به مغازه میکردند ایشان جلوی یک مغازه بساط را پهن میکند واینکتاب هارا شروع میکند به فروختن- ولی هرکس کتاب را میخواسته بخرد میفرموده است من این کتابرابه شمانمیفروشم زیرا بدردشما-نمی خورد-هنوز این رویه راداشت- مردم کم کم متوجه میشوند که ایشان ادم پری است اهل مطالعه وفکر است- ایشان برای مداحی به خانه دعوت میکردند- وکم کم درکار ایشان گسترش ایجاد میشود تا ایشان اجازه میگیرد در کنار مغازه گنجه بزند ومسائل دیگر-من وارد مغازه شدم ومدتها میدیم که ایشان کتاب های زبان انگلیسی میخواند-بهمن اشاره کرد این دونفر خارجی که9 زن وشوهربودند اصلا قیافه ژاپونی نداشتند شاید دورگه بودن ولی ژاپونی بودن- فرمدند بین این ها چه میگویند من زیادمت.جه نشدم چه میخواهند انچه فهمیدم کمک کردم- من به نزد ایشان رفتم وگفتند ما کتابهائی میخوایهم درباره شیراز وتخت جمشید که درکتب انگلیسی وژاپونی نباشد ومن شنیدم که درشیاز واستانایران ایران خانه های باستانی است – من مایل هستم از انها بازدید کنم- ودربارع تخت جمشیداز لحاض مهندسی وهنر مطالب بیشتری داشته باشد بعد کهمن رادعوت کرد فرمودمن مهندس یک شرکته معظم ژاپونی هستم بخاطر کارخوب تیم ما به جای یکماه مرخصی به یکماه ونیم به ما مرخصی دادند- ومن گفتم چنین کتابهائی وجودندارد بحث این است که ایشان فرمودند ژاپون –اینده ندارد یعنی اینده خوبی نداردنه زمین دیگردارد که ساختمان کنند ونمیتوانند زمین های کشاورزی بکل نابود کنندمصلحت نیست وهم جنگل هارانمیتواند بیشاز این نابودکنند وهنوز راه جنگل کاری موثر در ژا پون پیدا نشده است – ومردم به کشورهای دیگر میرونند- ومن وهمسرم که همسرایشان رشته روانشناسی کودک خوانده بود-ولی قهرمان شنای دانشگاه توکیو شده بود دانشگاه به ایشان پیشنهادداده بود که دوره لیسانس شنا را بگذارند که تا خر رفته بود- اگرمیخواست بیست وچهارساعت دانشجو دراختیاراش میگذاشتند- شش صبح ماشین دانشگاه می امدبرای یک ربع به نه ماشین به دانشگاه میرسید- ویازده شب میامد- ایشان باماشین ومترو وتاکسی ودویدن چهل وپنچ دقیقه دیر میرسدنددر ژاپون ایشان فرمودند که همه خانه های اشان نزدیک محل کار است وچون کارمن تغیر کرده است- وانهائی که خانه انها محل کاراست وقتیکه متوجه میشوند قیمت را خیلی زیاد بالامیبرنند ومن هنوز یک س سا ختمان مناسب پیدا نکردهام وساختمان باید بین محل کارمن وخانم باشد ودرضمن از من خواست که یک سری غذاهای ایرانی- که سریع ساخته میشوند وخوش مزه هستند که ایشان برای شبها که مسئول غذاپزی است تهیه کند ویک سری غذا های ایرانی کمی وقت گیرباشد کهخانم در روزهای تعطیلدرست کند وچنین کتابهائی به زبان انگلیسی نبود-پدرمن وقتیکه موضوع رافهمید ایشان رابه خانه دعوت کرد ومادرمن تعدادی غذای ارانی ایرانی نوشته بود وپدرمن انهاراترجمه کرده بود- وایشان مفصل درباره توکیو وژاپون صحبت کردمن جمله گفت ما درژاپون به خاطرترافیک وفشار کار عصبی میشویم تصور میکنم که مهندس راه ساختمان بود- وفرمودند ما مرخصی حیت به امریکا میرویم به شهر که دارای ارامش است میروم که درمان عصبی کنیم وشیراز بسیارارام است قدران رابداندی وشماتازه دارید وارد صنعت میشود کاری که ما کردیم شمانکنید .وهمین ارامش را حفظ کنید ومن تعجب میکنم که چرا ژاپونی ها به ایران نیامده اند-؟؟-ادامهدارد


ارسال شده در توسط علی
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

بهمن 1388
اسفند 1388
فروردین 1389
اردیبهشت 1389
خرداد 1389
تیر 1389
مرداد 1389
مرداد 89
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94
فروردین 95
اردیبهشت 95
خرداد 95
تیر 95
مرداد 95
شهریور 95
مهر 95
آبان 95
آذر 95
دی 95
بهمن 95
اسفند 95
فروردین 96
اردیبهشت 96
خرداد 96
تیر 96
مرداد 96
شهریور 96
مهر 96
آبان 96
آذر 96
دی 96
بهمن 96
اسفند 96
فروردین 97
اردیبهشت 97
خرداد 97
تیر 97
مرداد 97
شهریور 97
مهر 97
آبان 97
آذر 97
دی 97
بهمن 97
اسفند 97
فروردین 98
اردیبهشت 98
خرداد 98
تیر 98
مرداد 98
شهریور 98
مهر 98
آبان 98
آذر 98
دی 98
بهمن 98
اسفند 98
فروردین 99
اردیبهشت 99
خرداد 99
تیر 99
مرداد 99
شهریور 99
مهر 99
آبان 99
آذر 99
دی 99
بهمن 99
اسفند 99
فروردین 0
اردیبهشت 0
خرداد 0
تیر 0
مرداد 0
شهریور 0
مهر 0
آبان 0
آذر 0
دی 0
بهمن 0
اسفند 0
فروردین 1
اردیبهشت 1
خرداد 1
تیر 1
مرداد 1
شهریور 1
مهر 1
آبان 1
آذر 1
دی 1
بهمن 1
اسفند 1
فروردین 2
اردیبهشت 2
خرداد 2
تیر 2
مرداد 2
شهریور 2
مهر 2
آبان 2
دی 2
آذر 2
بهمن 2
اسفند 2
فروردین 3
اردیبهشت 3