سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خونِ جوشانِ امام حسین علیه السلام

 

بسم الله  الرحمن الرحیم-نظریت شخصی است- یکتایی خداوند منان- 2در فلسفه الهی- وجود  بدوقسمت تقسیم میشود واحد وکثیر واحد همه اش یک جز است کثیر ذات اش  و وجوداش چند جز است ترکیبی است همه مخلوقات چند جزی هستند وجز تقسیم کثیر واقع میشوند اگرخداوندمنان کثیربود مخلوق است وخالق دارد- خداوند وجود بالذات است یعنی ذات اش همیشه بوده است- زیا ذات اش یک جز است وان جز بینهایت است-پس همیشه دوام دارد  ودرخلق کردن  مشکلی ندارد مگربخواهیم یک خدا راخلق کند ان خدای خلقی  بالذات نیست خداگونه است ومخلوق است- بعضی گفتند  میتوان  یک خدای با علم وقدرت نسبی بالذات باشد استادهر ایت الله محمدحسین  طبا طبائی رحمت الله علیهمیرماید ذات الهی بینهایت علم وقدرت دارد  جزدیگر اگرباشدمانند خداوندبینهایت است نمیشود از ان جز صفاتی کم -کرد حال اگر چند خدا باشد درست مثلهم رفتار میکنند  یعن عوالمی مانند یک دیگر دارند ولی چنین نیست پس یک خدا است- مسیحیت چون انزمان دردنیا بخصوص دراروپا خدایمرد وخدای زن وخدای بچه دریونان خدای مرد وگاهی زنی مقدس میشده وض من ازدواج باخدا -خدا میشد وبچه هم خدا میشده خواستند از  انکشورها  عقب نباشند درضمن یهود عزیر را خداکرد- ازیهود هم عقب نباشند-خداوند منان بعنوان پدر مطلق اشکالیندارد بهخدیانپدر میگفتند به شوهربودن خدا اشکال دارد- وسپس خدا یکروح خدای هم به حضرت عیسی علیه السلام داده است پس مخلوق است  ان روح عیسی علیه السلام نمیشود مثلا به اسم روح میشود ولی حضرت عیسی علیه السلام برای ان روح عبادتی مدحی نکرد برای خداوندمنان ستایش مخصوص او است کهبهان حمد گفته میشود وبرای دیگران ممدوح است کهبعضی حمد پاین لقب دادندپس حضرت عیسی علیه السلام حداقل ان رو را باید ممدوح کند درحالیکه حضرت عیسی علیه السلام مداوم میفرماید پدر چنین گفت ویا ایمان شما مسائل حرکت کرد ویامن از پدرچنین خواستم ومانند ان اسمیاز  خدایروح نیست اگر واقعا روخدای دارد باید یک دفعه بگوید اینمعجز ازان شخصی من است وازخداوندمنان چیزی دیگرنطلبد ویک سری عبادات مخصوص اان روح باشد ولی چنین نیست وان روح محلیاز اعراب ندارد وفقط شعاردادندکهوقتیکه حضرت عیسی علیه السلام در  درصلیب  میخکوبشد وایشان رحلت کرد ان روح الهی زنده بود همینکه از صلیب پایین امد دراطاقی گذاشتند وبعدمتوجه شدن حضرتمسیحعلیه السلامنیست وایشان زنه شد وبهخانه حواریون رفته وعده ای خواست ونصایحی کرده است وسپس بهاسمانعروج کرده است


 

 

 


ارسال شده در توسط علی

بهمن 1388
اسفند 1388
فروردین 1389
اردیبهشت 1389
خرداد 1389
تیر 1389
مرداد 1389
مرداد 89
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94
فروردین 95
اردیبهشت 95
خرداد 95
تیر 95
مرداد 95
شهریور 95
مهر 95
آبان 95
آذر 95
دی 95
بهمن 95
اسفند 95
فروردین 96
اردیبهشت 96
خرداد 96
تیر 96
مرداد 96
شهریور 96
مهر 96
آبان 96
آذر 96
دی 96
بهمن 96
اسفند 96
فروردین 97
اردیبهشت 97
خرداد 97
تیر 97
مرداد 97
شهریور 97
مهر 97
آبان 97
آذر 97
دی 97
بهمن 97
اسفند 97
فروردین 98
اردیبهشت 98
خرداد 98
تیر 98
مرداد 98
شهریور 98
مهر 98
آبان 98
آذر 98
دی 98
بهمن 98
اسفند 98
فروردین 99
اردیبهشت 99
خرداد 99
تیر 99
مرداد 99
شهریور 99
مهر 99
آبان 99
آذر 99
دی 99
بهمن 99
اسفند 99
فروردین 0
اردیبهشت 0
خرداد 0
تیر 0
مرداد 0
شهریور 0
مهر 0
آبان 0
آذر 0
دی 0
بهمن 0
اسفند 0
فروردین 1
اردیبهشت 1
خرداد 1
تیر 1
مرداد 1
شهریور 1
مهر 1
آبان 1
آذر 1
دی 1
بهمن 1
اسفند 1
فروردین 2
اردیبهشت 2
خرداد 2
تیر 2
مرداد 2
شهریور 2
مهر 2
آبان 2
دی 2
آذر 2
بهمن 2
اسفند 2
فروردین 3
اردیبهشت 3