سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خونِ جوشانِ امام حسین علیه السلام

 

بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- امروز- متوجه شدم  جناب بهالله که تعبیر به حضرت ولی امر الله بیان شده است که مسئله نزول وصعود ایشان را تا حدی  از برخی مشکلات  ازاد میکند  کتاب مقدس ایشان همان کتاب اقدس است یعنی مقدسترین کتاب- ایشان فرموده بودند که این کتابرا بفارسی ترجمه از عربی نکنید وبنده خدا درست فمیده بوده است اعراب باقران اعتنائی به دیگر کتب عربی نخواهند کرد وایرانیان هم انىکی عقل دارند انر اول به انگلیسی ترجمه کنید- که اقای گاد پاسزبای ترجمه به انگلیسی کرده است وچون بیت اعدل  همیشه معصوم است میتواند حتی قوانین کتابرا تغیر دهد  سدی برای پیشرفت نباید باشد مانند ادیان سلف -حتی اسلام- ولی ملحقات این کتاب اؤ قلم اعلی است-که شخص  معصوم های  قبلی هرکىام میتوانند باشند- لذا از انگلیسی بفارسی اشکالی بوجود نمیاورد- بهائیت  تقویم خود رادارد وشخص ولی امر الله درکتاب خود  قرن اول از مبدا  تعین شده را قرن بدیع نام گذاشتند به این علت  دین بهائی درسراسردنیا قوه وقدرت بهم خواهدزد  - ایشان تصحیح کردند دراصل  سنه یک صد چهل ونه تاریخ بد یع-مقارن-با انقضای یک قرن کامل از زمان صعودحضرت بهاالله- مظهر کل الهی است که ایین جهان ارایش به تقدیر الهی عالم انسانی را به مرحله بلوغ برساند- تجلیل این سنه مقدس توسط جامعه اهل بها که مرکب از عناصر متنوع -ونوع بشر است-وطی  یک صد وپنجاه سال حتی در دورترین- نقاط کره  ارض تاسیس گردیده- خود مبین قوت وحدت افرینی است؟؟ عجب پین بهاپی خود بیشاز بیست فرقه شده است-!! که ظهور جمال مبین درعالم امکان ایجاد فرموده است----- چه زمانی مناسبتر از از این است که در حال حاضرترجمه موثق ام الکتاب ایین بهاءی- کتابمقدس اقدس که محتوی حدود- و احکام الهی برای دور بهاپی است- وبه اراده الهی لا اقل هزار سال امتداد خواهد یافت- اول بار به زبان اگلیسی  طبع ونشر یافت معلوم میشود که کتاب ام الکتاب بخشی هم برا ی بهایت داشته است که همه انرا دراقدس   منظور کرده اند---- انچه از قلم مبارک دراین کتاب مستطاب نازل گردیده کل براساس شرایع قبل استوار است چنانکه میفرماید-هذا دین الله من قبل ومن بعد-یعنی این دین الهی بوده است چه در گذشته وچه دراینده- تفسیر باشما- لهذا درایین بهاپی مفاهیم قدیم  باعرفان جدید ظاهر گشته واحکام اجتماعی- طبق مقتضیات این زمان تغیر یافته است-تا- بشر را به سوی مدنیتی جهانی هدایت نماید که درعصر حاضر حتی اندکی از جلوه وجلالش را تصور نتوان نمود- چه کسی مقصر است که علم غیب ایشان اندکی هم نتوان تصور کرد-------در سراسر این سفر جلیل= سفر یعنی فصل- موضوع اصلی همانا ارتباط روح انسان باخدای متعال وتحقق روحانی هریک از افراد نوع بشر است واین همواره هدف غایی  شرایع الهی است -چناچه حضرت بهاالله می فرماید  فارسی ا ن بقول احلی- انتظار نداشته باشیدکه ما نازل کردیک احکامی برای شما بله برای شما  دادیم از شراب عطرانگیزی با انگشتان توانا والمقتدر خود سرانر مهرموم کردیم این توصیف وتمثیل نیز در بیان عظمت کتاب اقدس می فرماید که او است"" حجته العظمی للوری وبرهان الرحمان لمن فی الارضین والسموات- ادامهدارد

 

 

 


ارسال شده در توسط علی

بهمن 1388
اسفند 1388
فروردین 1389
اردیبهشت 1389
خرداد 1389
تیر 1389
مرداد 1389
مرداد 89
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94
فروردین 95
اردیبهشت 95
خرداد 95
تیر 95
مرداد 95
شهریور 95
مهر 95
آبان 95
آذر 95
دی 95
بهمن 95
اسفند 95
فروردین 96
اردیبهشت 96
خرداد 96
تیر 96
مرداد 96
شهریور 96
مهر 96
آبان 96
آذر 96
دی 96
بهمن 96
اسفند 96
فروردین 97
اردیبهشت 97
خرداد 97
تیر 97
مرداد 97
شهریور 97
مهر 97
آبان 97
آذر 97
دی 97
بهمن 97
اسفند 97
فروردین 98
اردیبهشت 98
خرداد 98
تیر 98
مرداد 98
شهریور 98
مهر 98
آبان 98
آذر 98
دی 98
بهمن 98
اسفند 98
فروردین 99
اردیبهشت 99
خرداد 99
تیر 99
مرداد 99
شهریور 99
مهر 99
آبان 99
آذر 99
دی 99
بهمن 99
اسفند 99
فروردین 0
اردیبهشت 0
خرداد 0
تیر 0
مرداد 0
شهریور 0
مهر 0
آبان 0
آذر 0
دی 0
بهمن 0
اسفند 0
فروردین 1
اردیبهشت 1
خرداد 1
تیر 1
مرداد 1
شهریور 1
مهر 1
آبان 1
آذر 1
دی 1
بهمن 1
اسفند 1
فروردین 2
اردیبهشت 2
خرداد 2
تیر 2
مرداد 2
شهریور 2
مهر 2
آبان 2
دی 2
آذر 2
بهمن 2
اسفند 2
فروردین 3
اردیبهشت 3