خونِ جوشانِ امام حسین علیه السلام

 

 بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- سایت کلمه میفرماید- ثابت شده است که مفاتیح الجنان ضد قران است؟؟ واین امر 

 

   بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- سایت کلمه میفرماید- ثابت شده است که مفاتیح الجنان ضد قران است؟؟ واین امر دراثر قیاس اثبات شده است درحالیکه ایشان اسم امام صادق علیه السلام نبردند که فرمودند تمام احکام ابوحنیفه براساس قیاس است وقیاس دراحکام باطل است- قیاس درامور عقلانی درست است ودربعضی احکام درست نیست- عقل به درک ان نمیرسد نه انکه ضد عقل است- اتفاقا قران بسیاراز قیاس استفاده کرده است- یک نمونه برای قیاس بیاورم- عد دچهار باتمام چهارها برابراست

  بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- سایت کلمه میفرماید- ثابت شده است که مفاتیح الجنان ضد قران است؟؟ واین امر دراثر قیاس اثبات شده است درحالیکه ایشان اسم امام صادق علیه السلام نبردند که فرمودند تمام احکام ابوحنیفه براساس قیاس است وقیاس دراحکام باطل است- قیاس درامور عقلانی درست است ودربعضی احکام درست نیست- عقل به درک ان نمیرسد نه انکه ضد عقل است- اتفاقا قران بسیاراز قیاس استفاده کرده است- یک نمونه برای قیاس بیاورم- عد دچهار باتمام چهارها برابراست وباغیرچهارها برابر نیست این قیاس است خوب قران میفرمیاد تمام موجودا ذی الروح مشاهده کنید که متوانند   مشکلات خودرا بعنان مثال درتغذیه حل کنند وازلحاظ روحی وجسمی در تناسب مطلوب هستند- دانشمند این مطلب را تعریف میکند وبعد تجربه میکند ومتوجه میشود درست است این خصوصیات بورت برای افراد بعنوان دل گفته شده است که اعراب معنای انرادرک میکردند یا ستگاران در   طریقه عدل بوجود امدند ویا درگذشته ضد خداوظالمین بهخواست خداونددرحالیکه قدرت زیادی داشتند کم کم ضعیف ونابودشدندکه سرانجام بدست امام العظیم ا لشان بساط انهاهم برچیده میشودواینهم کارخداوندمنان است- اینهم یک قیاس—امام حضرت طرفنبرای همدیگرموسی بن جعفر الکاظم علیه السلام دردباره هارون الرشید بود وگفت این دین شیعه خیلی مسخره است خداوندمنان فرموده است درسایه مثل کوه وغیر ساختمانهای بلنده سایه انها مانندکوه است نمیشودانهارا خراب کر ددرحج میتوان کنارانها بودولی زیر چتر نمیشود بودومن دستوردادم برای حج چتردرست کنند امام موسی کاظم علیه السلامفرموددراحکام قیاس نیست مثال اگردرست حافظه یاری کند انگشت اول کسی ببرد یکدیه خاص میدهد اگردو انگشت رابرید دوبرابر میدهدولی اگرسه انگشت را بریددیه کامل پنچ انگشت میدهد البته علما یکحدس میزندکه دیگران دست کار فنی نمیتواندبکندمثلاا ن است که پنچ انگشت رااز دست داده است یانماز صبح دورکعت است ونماز ظهرچهار رکعت است پس ثواب نماز صبح نصف نماز ظهر است- یا مرد درشرایط کامل چهارزن میگیرد ولی تعداد ازدواج موقت عدد ندارد- اگروحی دستوری داد باید توکل کرد- را حلی برای بشر که به وحدت برسد وجود نخواهد داشت- من دیشب پس از مطالعه خسته شدم وخواب هم داشت برمن چیره میشد توسط تبلت بخش زبان انگلیسی صدا وسیمای ایران را گرفتم دروصط بحث بود تصور میکنم که عنوان این بوده است مشکلات بخصوص زنان درغرب بیان کند دختر خانمی با بغض بیان کرددرامریکا مادرمن با پدرمن سر هیچ وپوچدرگیرشدن ودرحالیکهمادرمن باردار بودیک لگد به شکم مادرم من زد پمادرم شب تا بیمارستان دویدکهنکند بچه مسءله ایجادشده باشد ودربیمارستان دکترها خندیند وگفتند بچه سالم است ودیگران همین طور و وای برسرمساءل حساس وپیچیده مثلا ارث خوب امروزه درجهان شاهد ان هستیم درطول تاریخ همین بوده است پس بایدتوکل به خداوندمنان همگی بکنند مسءله بخوبی حل میشود نه انکه شناخت ضدعقلی است این مطلب احمقها میگویند عقل نارس است ونمیتواندبه بلوغی برسد که انرادرک کند- طرفین برای هم دیگر فتنه هستند وچون جواب یکدیگر ا نمیتوانندبدهند به جنگ متوسل میشوند یک فیلسوف غربی میگوید تا ایدلوژی کاریزما نداشته باشد به جایی نمیرسد یعنی طرفرا مسحور کنند وجذب کند واگردوطرف مسحورشدن بقول حضرت ابراهیم علیه السلام درگفتمان عقلی باید یکی شکست بخوردوگرنه جنگ رخ میدهد اینهم شاهد هستیم

وباغیرچهارها برابر نیست این قیاس است خوب قران میفرمیاد تمام موجودا ذی الروح مشاهده کنید که متوانند   مشکلات خودرا بعنان مثال درتغذیه حل کنند وازلحاظ روحی وجسمی در تناسب مطلوب هستند- دانشمند این مطلب را تعریف میکند وبعد تجربه میکند ومتوجه میشود درست است این خصوصیات بورت برای افراد بعنوان دل گفته شده است که اعراب معنای انرادرک میکردند یا ستگاران در   طریقه عدل بوجود امدند ویا درگذشته ضد خداوظالمین بهخواست خداونددرحالیکه قدرت زیادی داشتند کم کم ضعیف ونابودشدندکه سرانجام بدست امام العظیم ا لشان بساط انهاهم برچیده میشودواینهم کارخداوندمنان است- اینهم یک قیاس—امام حضرت طرفنبرای همدیگرموسی بن جعفر الکاظم علیه السلام دردباره هارون الرشید بود وگفت این دین شیعه خیلی مسخره است خداوندمنان فرموده است درسایه مثل کوه وغیر ساختمانهای بلنده سایه انها مانندکوه است نمیشودانهارا خراب کر ددرحج میتوان کنارانها بودولی زیر چتر نمیشود بودومن دستوردادم برای حج چتردرست کنند امام موسی کاظم علیه السلامفرموددراحکام قیاس نیست مثال اگردرست حافظه یاری کند انگشت اول کسی ببرد یکدیه خاص میدهد اگردو انگشت رابرید دوبرابر میدهدولی اگرسه انگشت را بریددیه کامل پنچ انگشت میدهد البته علما یکحدس میزندکه دیگران دست کار فنی نمیتواندبکندمثلاا ن است که پنچ انگشت رااز دست داده است یانماز صبح دورکعت است ونماز ظهرچهار رکعت است پس ثواب نماز صبح نصف نماز ظهر است- یا مرد درشرایط کامل چهارزن میگیرد ولی تعداد ازدواج موقت عدد ندارد- اگروحی دستوری داد باید توکل کرد- را حلی برای بشر که به وحدت برسد وجود نخواهد داشت- من دیشب پس از مطالعه خسته شدم وخواب هم داشت برمن چیره میشد توسط تبلت بخش زبان انگلیسی صدا وسیمای ایران را گرفتم دروصط بحث بود تصور میکنم که عنوان این بوده است مشکلات بخصوص زنان درغرب بیان کند دختر خانمی با بغض بیان کرددرامریکا مادرمن با پدرمن سر هیچ وپوچدرگیرشدن ودرحالیکهمادرمن باردار بودیک لگد به شکم مادرم من زد پمادرم شب تا بیمارستان دویدکهنکند بچه مسءله ایجادشده باشد ودربیمارستان دکترها خندیند وگفتند بچه سالم است ودیگران همین طور و وای برسرمساءل حساس وپیچیده مثلا ارث خوب امروزه درجهان شاهد ان هستیم درطول تاریخ همین بوده است پس بایدتوکل به خداوندمنان همگی بکنند مسءله بخوبی حل میشود نه انکه شناخت ضدعقلی است این مطلب احمقها میگویند عقل نارس است ونمیتواندبه بلوغی برسد که انرادرک کند- طرفین برای هم دیگر فتنه هستند وچون جواب یکدیگر ا نمیتوانندبدهند به جنگ متوسل میشوند یک فیلسوف غربی میگوید تا ایدلوژی کاریزما نداشته باشد به جایی نمیرسد یعنی طرفرا مسحور کنند وجذب کند واگردوطرف مسحورشدن بقول حضرت ابراهیم علیه السلام درگفتمان عقلی باید یکی شکست بخوردوگرنه جنگ رخ میدهد اینهم شاهد هستیم

دراثر قیاس اثبات شده است درحالیکه ایشان اسم امام صادق علیه السلام نبردند که فرمودند تمام احکام  ابوحنیفه براساس قیاس است وقیاس دراحکام باطل است- قیاس  درامور عقلانی درست است ودربعضی احکام درست نیست- عقل  به درک ان نمیرسد نه انکه ضد عقل است- اتفاقا قران بسیاراز قیاس  استفاده کرده است- یک نمونه برای قیاس بیاورم- عد دچهار باتمام چهارها برابراست وباغیرچهارها  برابر نیست این قیاس است خوب قران میفرمیاد تمام موجودا  ذی الروح مشاهده کنید که متوانند   مشکلات خودرا  بعنان مثال درتغذیه حل کنند وازلحاظ روحی وجسمی در  تناسب مطلوب هستند- دانشمند این مطلب را تعریف میکند وبعد تجربه میکند ومتوجه میشود درست است این خصوصیات بورت  برای افراد بعنوان دل گفته شده است که اعراب معنای انرادرک میکردند یا ستگاران در   طریقه عدل بوجود امدند ویا درگذشته ضد خداوظالمین  بهخواست خداونددرحالیکه قدرت زیادی  داشتند کم کم ضعیف ونابودشدندکه سرانجام بدست  امام العظیم ا لشان بساط انهاهم برچیده میشودواینهم کارخداوندمنان است- اینهم یک قیاس-امام حضرت  طرفنبرای همدیگرموسی بن جعفر الکاظم علیه السلام دردباره هارون الرشید بود وگفت این دین شیعه خیلی مسخره است خداوندمنان فرموده است درسایه مثل کوه وغیر  ساختمانهای بلنده سایه انها مانندکوه است نمیشودانهارا خراب کر ددرحج میتوان کنارانها بودولی زیر چتر نمیشود بودومن دستوردادم برای حج چتردرست کنند امام موسی کاظم علیه السلامفرموددراحکام  قیاس نیست مثال اگردرست  حافظه یاری کند انگشت اول کسی ببرد یکدیه خاص میدهد اگردو انگشت رابرید دوبرابر میدهدولی اگرسه انگشت را بریددیه کامل پنچ انگشت میدهد البته علما یکحدس میزندکه دیگران دست کار فنی نمیتواندبکندمثلاا ن است که پنچ انگشت  رااز دست داده است یانماز صبح دورکعت است ونماز ظهرچهار رکعت است پس ثواب نماز صبح نصف نماز ظهر است- یا مرد درشرایط کامل چهارزن میگیرد ولی تعداد ازدواج موقت عدد ندارد- اگروحی  دستوری داد باید توکل کرد- را حلی برای بشر که به وحدت برسد وجود نخواهد داشت- من دیشب پس از مطالعه خسته شدم وخواب هم داشت برمن چیره میشد توسط تبلت بخش زبان انگلیسی صدا وسیمای ایران را گرفتم دروصط بحث بود تصور میکنم که عنوان این بوده است مشکلات بخصوص زنان درغرب بیان کند دختر خانمی با بغض بیان کرددرامریکا مادرمن با پدرمن سر هیچ وپوچدرگیرشدن ودرحالیکهمادرمن  باردار بودیک لگد به شکم مادرم من زد پمادرم شب تا بیمارستان دویدکهنکند بچه مسءله ایجادشده باشد ودربیمارستان دکترها خندیند وگفتند بچه سالم است ودیگران همین طور و وای برسرمساءل حساس وپیچیده مثلا ارث خوب امروزه درجهان شاهد ان هستیم درطول تاریخ همین بوده است پس بایدتوکل به خداوندمنان همگی بکنند مسءله بخوبی حل میشود نه انکه شناخت ضدعقلی است این مطلب احمقها میگویند عقل نارس است ونمیتواندبه بلوغی برسد که انرادرک کند- طرفین برای  هم دیگر  فتنه هستند وچون جواب یکدیگر ا نمیتوانندبدهند به جنگ متوسل میشوند یک فیلسوف غربی میگوید تا ایدلوژی کاریزما نداشته باشد به جایی نمیرسد یعنی طرفرا مسحور کنند وجذب کند واگردوطرف مسحورشدن بقول حضرت ابراهیم علیه السلام درگفتمان عقلی باید یکی شکست بخوردوگرنه جنگ رخ میدهد اینهم شاهد هستیم

 


ارسال شده در توسط علی

بهمن 1388
اسفند 1388
فروردین 1389
اردیبهشت 1389
خرداد 1389
تیر 1389
مرداد 1389
مرداد 89
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94
فروردین 95
اردیبهشت 95
خرداد 95
تیر 95
مرداد 95
شهریور 95
مهر 95
آبان 95
آذر 95
دی 95
بهمن 95
اسفند 95
فروردین 96
اردیبهشت 96
خرداد 96
تیر 96
مرداد 96
شهریور 96
مهر 96
آبان 96
آذر 96
دی 96
بهمن 96
اسفند 96
فروردین 97
اردیبهشت 97
خرداد 97
تیر 97
مرداد 97
شهریور 97
مهر 97
آبان 97
آذر 97
دی 97
بهمن 97
اسفند 97
فروردین 98
اردیبهشت 98
خرداد 98
تیر 98
مرداد 98
شهریور 98
مهر 98
آبان 98
آذر 98
دی 98
بهمن 98
اسفند 98
فروردین 99
اردیبهشت 99
خرداد 99
تیر 99
مرداد 99
شهریور 99
مهر 99
آبان 99
آذر 99
دی 99
بهمن 99
اسفند 99
فروردین 0
اردیبهشت 0
خرداد 0
تیر 0
مرداد 0
شهریور 0
مهر 0
آبان 0
آذر 0
دی 0
بهمن 0
اسفند 0
فروردین 1
اردیبهشت 1
خرداد 1
تیر 1
مرداد 1
شهریور 1
مهر 1
آبان 1
آذر 1
دی 1
بهمن 1
اسفند 1
فروردین 2
اردیبهشت 2
خرداد 2
تیر 2
مرداد 2
شهریور 2
مهر 2
آبان 2
دی 2
آذر 2
بهمن 2
اسفند 2
فروردین 3
اردیبهشت 3