سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خونِ جوشانِ امام حسین علیه السلام

 

بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- دیدگاه شخصی نسبت به کتاب سترگ- اندیشه طرح کلی –ایمان-توحید- ایه132-  ال عمران ببعد-میفرماید اطاعت از خداوندمنان کنید واز رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم شاید مورد ترحم واقع شوید- یعنی از این ببعد که علم ظاهرشده است توسط واسطه الهی ترحم الهی منوطومربوط به علم الهی است که ازطریق واسطه پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلام-بدست شما میرسد- درسوره ایلاف قریش فرمودند ما به شما رحم کردیم ومسائل شمارا حل کردیم ودرسوه فیل باز ما شماراازدست دشمنان شما نجات دادیم ولی اکنون علم پید اکردید- ترحم به شما وابسته به اطاعت از خداوندمنان واسطه ایشان پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم است- قران اگر نمونه تاریخی داشته باشد بیان میکند واگر نبود مثال میاورداشاره میکند که مانند یهود ونصارا=مسیحیت نباشید- گفتند ما فرزندان-خدا هستیم اختیاردین باما است؟؟-علم الرجال برای درکواسطه ها است که بتواند به حدیث ایمان بیاورد بشتابید به سمت مغفرت الهی-که نشانه متقین است-بقول حضرت عظمت بزرگوار ایت الله شهید دستغیب رحمت الله علیه- هر عمل انسان سرسوزنی فقط اراده انسان است ومابقیه اراده الهی است یعنی اسبابی الهی است  که دراختیارانسان است-خداوندمنان به حضرت ادم وحوا صلواته الله علیهما-یک لحظه از دستورات الهی جدا شدن لباس های انها ازبین رفت وخداوندمنان دستورهبوط دادن یعنی فرو د امدن- ثانیه بعد درروی زمین بودند- و بشتابید به سمت مغفرت الهی تا متقین باشید مغفرت یعنی یک دفعه هوا شمارا برندارد زمانی که وارد مکه شدن خداوندمنان فرمودند اینجا رای خودتان اجرا نکنید شماهم روزی گناه میکردید ودر صلح حدبیه-یک لحظه غفلت کردید ماقلب شمارا نرم کردیم-مداوم از خودرائی به حداوندمنان پناه ببرید ومثال هائی از انبیا اعظام رحمت الله علیم الجمعین ذکر شده است از هابیل وقابیل گرفته شده است تابه اخر- بعد میفرماید باید از محسنین باشید-که محسنین دربعد خدمت به انسانها هستند- کسانی که در راحت ودر رنج انفاق میکند غالیا درقران یک خصوصیت میاورد-وامام معصوم علیم السلام انرا بسط میدهدو خشم خودرافرومیخورد باز این کلی است وبیشتر درباره انسانها است-درمورد حیوانات هم امده است-حضرت رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم هیچگاه به شتر شلاق نزدن هرجا خواست بچرد ویا اب بخورد ویا بایستذ- واز ازارمردم عفو کند- هرکس محسن بود ولو ادم خوبی از جهتی نبود خداوند منان قلب اورابرای ایمان نرم کرد وهرکس سنگدل بود وکاری بهمردم نداشت – اورا رها کرد تاجهنمی شد- حتی حدیث داریم کفریکه درطلب عدالت وکمک بهمردم است تاحدی باقی میماند واگر بظاهر مسلمان باشد ولی درجهت ظلم باشد بسرعت وتژگون میشود-ادامه دارد


ارسال شده در توسط علی

بهمن 1388
اسفند 1388
فروردین 1389
اردیبهشت 1389
خرداد 1389
تیر 1389
مرداد 1389
مرداد 89
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94
فروردین 95
اردیبهشت 95
خرداد 95
تیر 95
مرداد 95
شهریور 95
مهر 95
آبان 95
آذر 95
دی 95
بهمن 95
اسفند 95
فروردین 96
اردیبهشت 96
خرداد 96
تیر 96
مرداد 96
شهریور 96
مهر 96
آبان 96
آذر 96
دی 96
بهمن 96
اسفند 96
فروردین 97
اردیبهشت 97
خرداد 97
تیر 97
مرداد 97
شهریور 97
مهر 97
آبان 97
آذر 97
دی 97
بهمن 97
اسفند 97
فروردین 98
اردیبهشت 98
خرداد 98
تیر 98
مرداد 98
شهریور 98
مهر 98
آبان 98
آذر 98
دی 98
بهمن 98
اسفند 98
فروردین 99
اردیبهشت 99
خرداد 99
تیر 99
مرداد 99
شهریور 99
مهر 99
آبان 99
آذر 99
دی 99
بهمن 99
اسفند 99
فروردین 0
اردیبهشت 0
خرداد 0
تیر 0
مرداد 0
شهریور 0
مهر 0
آبان 0
آذر 0
دی 0
بهمن 0
اسفند 0
فروردین 1
اردیبهشت 1
خرداد 1
تیر 1
مرداد 1
شهریور 1
مهر 1
آبان 1
آذر 1
دی 1
بهمن 1
اسفند 1
فروردین 2
اردیبهشت 2
خرداد 2
تیر 2
مرداد 2
شهریور 2
مهر 2
آبان 2
دی 2
آذر 2
بهمن 2
اسفند 2
فروردین 3
اردیبهشت 3