سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خونِ جوشانِ امام حسین علیه السلام

بسم الله بسم الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-یکی از عظمت های فلسفه-درتبین-علت است-اثبات میشود علت همیشه برتر از مخلوق –معلول است- درعالم مادی گاهی ممکن است برابر باشد- اگر موجود ی تغیر نکند همان خصلت قبلی رادارد-عناصر مادی درهرموجود ی که واقع شوند وهرنوع ترکیب مادی رابدست دهند مادی هستند- وماده شعورنداردسلول- شعور داردولی عناصرمادی ان شعورندارد پس اگر عالم خاکی موجودی رابسازد-ان موجود براساس شعورنیست وبهان تصادفی گفته میشود ولذادرکی شعوری مثلااز سلول ندارد –پس شعورفوق ماده است ولی از ماده بعنوان بستری خاص استفاده میکند کمیبایست نظمخاص داشته باشد وبه این نظم کهمیتواندبا شعورکارکندسنخیت گفته میشود این نظم وشعور بایداز منبع غیر مادی اماده باشدمثالی بزنیم-عده ای بیسواد- بدون انکه ازشعور استفاده کنندیکسری قوانین پیچیده ریاضی کشف کند انهم از طریق تصادف ویک فرد اگاه ازعلوم ریاضی چناچه انها به کشفی رسیدندانهارا اگاهکند به کشفی رسیدهاید وبیشازاین نخواهدبود-زمانی که انسان به شعور کلاسیک رسیدبدنبال علت این هستی برمیاید وخودمیبایست به سمت پیامهای پپیامبران اعظام علیهم السلام اجمعین کشیده شود اگرچنین کند بقول سرور کائنات واوسه هستی وپیامبران .فرشتگان وعالمین در دار الغرور است یعنی دارفریب- درقلمرو فریب میفرمیاد علم است که واردقلب شود یعنی از صافی عقل بگذرد وسپس واردقبل شودیعنی باشعور درون خود متحد شود-مانندکسی معجزه دیده است چنین فردی میداندیک هتل کوچکی است- بنام دنیا ویک هتل بزرکتری بنام برزخ ویک هتل ابدی بنام بهشت که میبایست هزینه انهارا تهیه کند-تنها دینانیست اینعلم اگاهی کهبصورت نور است یعنی خالص علمکمکم تجافی درفرد ایجاد میکندیعنی از دارالغرورفاصله میگیردازنشسته به نیم خیزتبدیل میشوداساس فطرت است که ضمیر مخفی انسان است ضمیرناخوداگاه انسانبهاین زودی این ضمیرا نمیشناسد بایدتعمق علمی وعقلانی کند- این ضمیر هوسها وتجربیات ومطالعات وغیرهدرخودمیگیرنند ئنیگذانر نوران خارج شود- ولی درظاهر مطابق فرهنگ عمل میکند ولی درپنهانی ان ضمیر بیدار مکیند وانرا شکل میدهد تفکراتعمیق و واردشدن به حقایق وحی انضمیر ا تعمیر میکند وپاکسازی میکنند وکم کم انسان نوران ضمیر درک میکند وبدنبال سه نسبت دنیا وبرزخ واخرت برمیاید-هرچه درئنیا عمل کرد ولی از بعضی مسائل عقب مانند که دنیائی بودمهم نیست-مهم برزخ واخرت است- بهجای انکه دربرزخ بگوید من دردارالغروربودم واشتباه کردم وتوبه میکنم وبازگشت بدهید الان بکند


ارسال شده در توسط علی

بهمن 1388
اسفند 1388
فروردین 1389
اردیبهشت 1389
خرداد 1389
تیر 1389
مرداد 1389
مرداد 89
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94
فروردین 95
اردیبهشت 95
خرداد 95
تیر 95
مرداد 95
شهریور 95
مهر 95
آبان 95
آذر 95
دی 95
بهمن 95
اسفند 95
فروردین 96
اردیبهشت 96
خرداد 96
تیر 96
مرداد 96
شهریور 96
مهر 96
آبان 96
آذر 96
دی 96
بهمن 96
اسفند 96
فروردین 97
اردیبهشت 97
خرداد 97
تیر 97
مرداد 97
شهریور 97
مهر 97
آبان 97
آذر 97
دی 97
بهمن 97
اسفند 97
فروردین 98
اردیبهشت 98
خرداد 98
تیر 98
مرداد 98
شهریور 98
مهر 98
آبان 98
آذر 98
دی 98
بهمن 98
اسفند 98
فروردین 99
اردیبهشت 99
خرداد 99
تیر 99
مرداد 99
شهریور 99
مهر 99
آبان 99
آذر 99
دی 99
بهمن 99
اسفند 99
فروردین 0
اردیبهشت 0
خرداد 0
تیر 0
مرداد 0
شهریور 0
مهر 0
آبان 0
آذر 0
دی 0
بهمن 0
اسفند 0
فروردین 1
اردیبهشت 1
خرداد 1
تیر 1
مرداد 1
شهریور 1
مهر 1
آبان 1
آذر 1
دی 1
بهمن 1
اسفند 1
فروردین 2
اردیبهشت 2
خرداد 2
تیر 2
مرداد 2
شهریور 2
مهر 2
آبان 2
دی 2
آذر 2
بهمن 2
اسفند 2
فروردین 3
اردیبهشت 3