بسم الله الرحمن الرحیم-بسیار خوشوقت وخوشبخت هستم برای خود ارزش بسیار قائل هستم که بنام خداوند منان وجل وجلاله الشریف وچهارده معصوم به مسئولیت شگفت انگیزخود پاسخی درخور وپر مسئولیت میدهم واز خشم ها ومنفی بازی های که در خطی متقاطع با ماموریت من که ممکن است طر احی شده باشدو دراثر عدم درک من رخ میدهد با صبوری وحلم بر خورد میکنم- بسیار مشعوف هستم که عمر من درنهایت برای گذران چند روزه این دنیا وکشف مایحتاج روزمره ئکش توطئه های پر طمطراق بر له انجمنی وسپس بر علیه انجمنی دیگروشرکتی –فردی نمیگذرد گرچه حوادث روزگار انسان را در سر راه ان قرار دهد زمانی که بحث میکنیم مخالف خلافهای سه گانه هستیم این خود یک بحث زبان شناسی ومفهوم شناسی ادبی- دستوری است گرچه ترس از دستگیری وندادن ویز ا هم دران مستر میتواند باشد .که منظور چیست؟ ایا با زحمات انان دراه اسلام مخالف بودیم؟ ویا انکه با افرادی که انها را تحت فشار قراردادند که حکم ازلی وابدی امیر مومنان علیه السلام رالغو کند باانها مخالف هستمکه دارندوه ایشان بودند والقاب های الهی را صادر میکردند ویزای حکومت میدادندویا اصحابی که انجمن کردند وشیوخ را تحت فشار قراردادند وبا خلیفه حتی درگیر شدندتا توطئه بسیار ساده درباطن بسیار پیچیده را طرح ریزی کردند عمومی وخصوصی- مشترک وتخصصی راه را هموار کردند لازم نیست کسی که طرفدار معاویه ویافلان خلیفه است عکس اور انقاشی کند به گردن بیاندازدکافی است که نیت اورا داشته باشد- انچه مهم است روح هماهنگی درمفهوم ومعنی وباطن ادبیات وبیانات است- چه بسا افرادی از دو طرف یا میترسیدند ویا شرم حضور داشتند ولی نیت انهاملاک است- انچه دمهم است اهلبیت مکرم الطاهرین والمهذبین افرادی بسیار خاص با افکار بسیار خاص هستند نکته حائز اهمیت دراین است سه خلیفه بندگان راستین اعتقادی غیر سیاسی هستند که بشدت مردمی و قرانی میباشند وبرعکس ائمه اطهار علیهم السلام مردمانی خاص وبشدت سیاسی با معلومات عمومی خاص هستند به طرفداران سه خلیفهکه جزو انجمن ایشان بودند افرادی وجود دارند که دربسیاری از تصمیم گیریها ضد نظریات خلیفه را داشتند وبا بسیاری از قوانین خلیفه مخالف بودند وبلعکس هم خیفه با بسیاری از نظریات افراد انجمنش مخالف بوده است وهرگز یک جامعه یک دست نیست تضاهای وسیع وعمیق وجودداشته است لذا از لحاظ دستوری ومفهومی مخالفت میبایست اول از لحاط لغت شناسی ومفهوم شانسی بحث مستوفی بشود وسپس وارد بحث عمیق که منظور این حقیر چیست بشویم- ادامه دارد