خونِ جوشانِ امام حسین علیه السلام

بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی  منبع مطالب از ایتالله  عظیمالشان  حضرت انصاریانرحمت الله علیه میباشد بیان میفرماید-خداوند ا بحق این شب ومولود ان- بهاخر  کتاب برجسته مفاتیح الجنان بروید  نمازها درساعات هایمختلف وبعدا درمانهای مختلف وبرای شخصیتهای مختلف وحوادثهای برجسته-اسلام مطلب دارد یکیک شناخت اش   شناخت توحید است ازنظر حقیر  فلسفه وعلم بدنبال نظم هستند درتمامموجودات نظم وجودارد فقط انسان وجن میتواند ازنظم خارج شود وبینظمی بوجود اورد ویکفرق بین علم وفلسفه ان است کهعلم تا ریشهمادی میتواندپیشرفت کند انهم بهکمک عقل وتجربه ولی فلسفه روشن  ومتمایز میتواند بناظم برسد تاویا قرن نوزدهم عقل بصورت خالص قبول نداشتند یک یازشاهکارهای خداوندمنان  فطرت وعقل است کهدستوردادهشده است درهردو  شناخت عمیقی بدست اورید عقلکاوی کنید وبعد عقا چهاردهمعصوم را درککنید وتا به عقل خداوندمنانبرسید که عقل اماممعصوم برابری داردتاحدی به عقل خداوندمنان وبهحق امام علیهالسلام حجت خداوندمنان است یعنی دلیل خداوندمنان خداوندمنان درابعادهایمختلف برای انسان اشکارمیکند- امام موعود است یعنیوعده داده شده است که روزی ظاهر میشود اما بعدا ذکرمیشود درحالت قیام است اقایان  اهلتسنن  باید قبول کنند کهخداوند هر لحظه درشانی است درکگاری است ایاخداوندمنانرامیبند؟؟پس برچه اساس قبول میکنند فرشتگان زمینیداریم وفرشتگانی داریم مداوم بزمینمیایند بامشورت امام علیه السلام انجام وظیفه میکنند اینمعنای قیام است ایا کسی انهارمیبیند  خیر پس چراقبول میکنید چون ایه داریم ابرای ایشانهم ایه وهمحدیث وهم دلیل عقلانی داریم الی فظلها  فضلا پشت سرهم حکمتها وخردهاوعلما را  انتشارمیدهد دردعای رسول اکرم صلواته الله علیها برای  دعای نیمه شعبانمیفرماید خداوندمنان علم مارابه اخرنبر یعنی علم قطع نشود  یعنی علم امامالزمان علیه سلام را به اخرنبر زیرا قبلا ظرفیت وجودنداشت که علم خیلی ظاهرشودولی دراخرالزمان ظرفیت است پس علم رابهاخرنبرودربهشهمهمین استعلم قطع نمیشود ولی مسلم است  مهمترین علم علم توحید است پس کامل شد یعنی ایننظریه تحقق پیدامیکندچگونه کلام تو  دوصفت داشته باشد یکی صدق ودیگریعدل- یکی راست باشد یقینی باشد ودوم عدالت داشته باشد  یعنی وبرای ایات  ات کسیانر  مهجورنکند پسنزند- یعنی اشکاربماند ونتوان تغیر داد درقران مجید غیرممکن است ولی درسنت امکان داردپس برای جاویدان بودن  ان نیاز به امامت است فقط درزمان امام الزمان علیه سلام الله کسی جرئت پس زدند نخواهد داشت-ادامه داردبسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی منبع مطالب از ایتالله عظیمالشان حضرت انصاریانرحمت الله علیه میباشد بیان میفرماید-خداوند ا بحق این شب ومولود ان- بهاخر کتاب برجسته مفاتیح الجنان بروید نمازها درساعات هایمختلف وبعدا درمانهای مختلف وبرای شخصیتهای مختلف وحوادثهای برجسته-اسلام مطلب دارد یکیک شناخت اش   شناخت توحید است ازنظر حقیر فلسفه وعلم بدنبال نظم هستند درتمامموجودات نظم وجودارد فقط انسان وجن میتواند ازنظم خارج شود وبینظمی بوجود اورد ویکفرق بین علم وفلسفه ان است کهعلم تا ریشهمادی میتواندپیشرفت کند انهم بهکمک عقل وتجربه ولی فلسفه روشن  ومتمایز میتواند بناظم برسد تاویا قرن نوزدهم عقل بصورت خالص قبول نداشتند یک یازشاهکارهای خداوندمنان فطرت وعقل است کهدستوردادهشده است درهردو شناخت عمیقی بدست اورید عقلکاوی کنید وبعد عقا چهاردهمعصوم را درککنید وتا به عقل خداوندمنانبرسید که عقل اماممعصوم برابری داردتاحدی به عقل خداوندمنان وبهحق امام علیهالسلام حجت خداوندمنان است یعنی دلیل خداوندمنان خداوندمنان درابعادهایمختلف برای انسان اشکارمیکند- امام موعود است یعنیوعده داده شده است که روزی ظاهر میشود اما بعدا ذکرمیشود درحالت قیام است اقایان اهلتسنن باید قبول کنند کهخداوند هر لحظه درشانی است درکگاری است ایاخداوندمنانرامیبند؟؟پس برچه اساس قبول میکنند فرشتگان زمینیداریم وفرشتگانی داریم مداوم بزمینمیایند بامشورت امام علیه السلام انجام وظیفه میکنند اینمعنای قیام است ایا کسی انهارمیبیند خیر پس چراقبول میکنید چون ایه داریم ابرای ایشانهم ایه وهمحدیث وهم دلیل عقلانی داریم الی فظلها فضلا پشت سرهم حکمتها وخردهاوعلما را انتشارمیدهد دردعای رسول اکرم صلواته الله علیها برای دعای نیمه شعبانمیفرماید خداوندمنان علم مارابه اخرنبر یعنی علم قطع نشود  یعنی علم امامالزمان علیه سلام را به اخرنبر زیرا قبلا ظرفیت وجودنداشت که علم خیلی ظاهرشودولی دراخرالزمان ظرفیت است پس علم رابهاخرنبرودربهشهمهمین استعلم قطع نمیشود ولی مسلم است مهمترین علم علم توحید است پس کامل شد یعنی ایننظریه تحقق پیدامیکندچگونه کلام تو دوصفت داشته باشد یکی صدق ودیگریعدل- یکی راست باشد یقینی باشد ودوم عدالت داشته باشد یعنی وبرای ایات ات کسیانر مهجورنکند پسنزند- یعنی اشکاربماند ونتوان تغیر داد درقران مجید غیرممکن است ولی درسنت امکان داردپس برای جاویدان بودن ان نیاز به امامت است فقط درزمان امام الزمان علیه سلام الله کسی جرئت پس زدند نخواهد داشت-ادامه داردبسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی منبع مطالب از ایتالله عظیمالشان حضرت انصاریانرحمت الله علیه میباشد بیان میفرماید-خداوند ا بحق این شب ومولود ان- بهاخر کتاب برجسته مفاتیح الجنان بروید نمازها درساعات هایمختلف وبعدا درمانهای مختلف وبرای شخصیتهای مختلف وحوادثهای برجسته-اسلام مطلب دارد یکیک شناخت اش   شناخت توحید است ازنظر حقیر فلسفه وعلم بدنبال نظم هستند درتمامموجودات نظم وجودارد فقط انسان وجن میتواند ازنظم خارج شود وبینظمی بوجود اورد ویکفرق بین علم وفلسفه ان است کهعلم تا ریشهمادی میتواندپیشرفت کند انهم بهکمک عقل وتجربه ولی فلسفه روشن  ومتمایز میتواند بناظم برسد تاویا قرن نوزدهم عقل بصورت خالص قبول نداشتند یک یازشاهکارهای خداوندمنان فطرت وعقل است کهدستوردادهشده است درهردو شناخت عمیقی بدست اورید عقلکاوی کنید وبعد عقا چهاردهمعصوم را درککنید وتا به عقل خداوندمنانبرسید که عقل اماممعصوم برابری داردتاحدی به عقل خداوندمنان وبهحق امام علیهالسلام حجت خداوندمنان است یعنی دلیل خداوندمنان خداوندمنان درابعادهایمختلف برای انسان اشکارمیکند- امام موعود است یعنیوعده داده شده است که روزی ظاهر میشود اما بعدا ذکرمیشود درحالت قیام است اقایان اهلتسنن باید قبول کنند کهخداوند هر لحظه درشانی است درکگاری است ایاخداوندمنانرامیبند؟؟پس برچه اساس قبول میکنند فرشتگان زمینیداریم وفرشتگانی داریم مداوم بزمینمیایند بامشورت امام علیه السلام انجام وظیفه میکنند اینمعنای قیام است ایا کسی انهارمیبیند خیر پس چراقبول میکنید چون ایه داریم ابرای ایشانهم ایه وهمحدیث وهم دلیل عقلانی داریم الی فظلها فضلا پشت سرهم حکمتها وخردهاوعلما را انتشارمیدهد دردعای رسول اکرم صلواته الله علیها برای دعای نیمه شعبانمیفرماید خداوندمنان علم مارابه اخرنبر یعنی علم قطع نشود  یعنی علم امامالزمان علیه سلام را به اخرنبر زیرا قبلا ظرفیت وجودنداشت که علم خیلی ظاهرشودولی دراخرالزمان ظرفیت است پس علم رابهاخرنبرودربهشهمهمین استعلم قطع نمیشود ولی مسلم است مهمترین علم علم توحید است پس کامل شد یعنی ایننظریه تحقق پیدامیکندچگونه کلام تو دوصفت داشته باشد یکی صدق ودیگریعدل- یکی راست باشد یقینی باشد ودوم عدالت داشته باشد یعنی وبرای ایات ات کسیانر مهجورنکند پسنزند- یعنی اشکاربماند ونتوان تغیر داد درقران مجید غیرممکن است ولی درسنت امکان داردپس برای جاویدان بودن ان نیاز به امامت است فقط درزمان امام الزمان علیه سلام الله کسی جرئت پس زدند نخواهد داشت-ادامه داردبسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی منبع مطالب از ایتالله عظیمالشان حضرت انصاریانرحمت الله علیه میباشد بیان میفرماید-خداوند ا بحق این شب ومولود ان- بهاخر کتاب برجسته مفاتیح الجنان بروید نمازها درساعات هایمختلف وبعدا درمانهای مختلف وبرای شخصیتهای مختلف وحوادثهای برجسته-اسلام مطلب دارد یکیک شناخت اش   شناخت توحید است ازنظر حقیر فلسفه وعلم بدنبال نظم هستند درتمامموجودات نظم وجودارد فقط انسان وجن میتواند ازنظم خارج شود وبینظمی بوجود اورد ویکفرق بین علم وفلسفه ان است کهعلم تا ریشهمادی میتواندپیشرفت کند انهم بهکمک عقل وتجربه ولی فلسفه روشن  ومتمایز میتواند بناظم برسد تاویا قرن نوزدهم عقل بصورت خالص قبول نداشتند یک یازشاهکارهای خداوندمنان فطرت وعقل است کهدستوردادهشده است درهردو شناخت عمیقی بدست اورید عقلکاوی کنید وبعد عقا چهاردهمعصوم را درککنید وتا به عقل خداوندمنانبرسید که عقل اماممعصوم برابری داردتاحدی به عقل خداوندمنان وبهحق امام علیهالسلام حجت خداوندمنان است یعنی دلیل خداوندمنان خداوندمنان درابعادهایمختلف برای انسان اشکارمیکند- امام موعود است یعنیوعده داده شده است که روزی ظاهر میشود اما بعدا ذکرمیشود درحالت قیام است اقایان اهلتسنن باید قبول کنند کهخداوند هر لحظه درشانی است درکگاری است ایاخداوندمنانرامیبند؟؟پس برچه اساس قبول میکنند فرشتگان زمینیداریم وفرشتگانی داریم مداوم بزمینمیایند بامشورت امام علیه السلام انجام وظیفه میکنند اینمعنای قیام است ایا کسی انهارمیبیند خیر پس چراقبول میکنید چون ایه داریم ابرای ایشانهم ایه وهمحدیث وهم دلیل عقلانی داریم الی فظلها فضلا پشت سرهم حکمتها وخردهاوعلما را انتشارمیدهد دردعای رسول اکرم صلواته الله علیها برای دعای نیمه شعبانمیفرماید خداوندمنان علم مارابه اخرنبر یعنی علم قطع نشود  یعنی علم امامالزمان علیه سلام را به اخرنبر زیرا قبلا ظرفیت وجودنداشت که علم خیلی ظاهرشودولی دراخرالزمان ظرفیت است پس علم رابهاخرنبرودربهشهمهمین استعلم قطع نمیشود ولی مسلم است مهمترین علم علم توحید است پس کامل شد یعنی ایننظریه تحقق پیدامیکندچگونه کلام تو دوصفت داشته باشد یکی صدق ودیگریعدل- یکی راست باشد یقینی باشد ودوم عدالت داشته باشد یعنی وبرای ایات ات کسیانر مهجورنکند پسنزند- یعنی اشکاربماند ونتوان تغیر داد درقران مجید غیرممکن است ولی درسنت امکان داردپس برای جاویدان بودن ان نیاز به امامت است فقط درزمان امام الزمان علیه سلام الله کسی جرئت پس زدند نخواهد داشت-ادامه دارد


ارسال شده در توسط علی

بهمن 1388
اسفند 1388
فروردین 1389
اردیبهشت 1389
خرداد 1389
تیر 1389
مرداد 1389
مرداد 89
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94
فروردین 95
اردیبهشت 95
خرداد 95
تیر 95
مرداد 95
شهریور 95
مهر 95
آبان 95
آذر 95
دی 95
بهمن 95
اسفند 95
فروردین 96
اردیبهشت 96
خرداد 96
تیر 96
مرداد 96
شهریور 96
مهر 96
آبان 96
آذر 96
دی 96
بهمن 96
اسفند 96
فروردین 97
اردیبهشت 97
خرداد 97
تیر 97
مرداد 97
شهریور 97
مهر 97
آبان 97
آذر 97
دی 97
بهمن 97
اسفند 97
فروردین 98
اردیبهشت 98
خرداد 98
تیر 98
مرداد 98
شهریور 98
مهر 98
آبان 98
آذر 98
دی 98
بهمن 98
اسفند 98
فروردین 99
اردیبهشت 99
خرداد 99
تیر 99
مرداد 99
شهریور 99
مهر 99
آبان 99
آذر 99
دی 99
بهمن 99
اسفند 99
فروردین 0
اردیبهشت 0
خرداد 0
تیر 0
مرداد 0
شهریور 0
مهر 0
آبان 0
آذر 0
دی 0
بهمن 0
اسفند 0
فروردین 1
اردیبهشت 1
خرداد 1
تیر 1
مرداد 1
شهریور 1
مهر 1
آبان 1
آذر 1
دی 1
بهمن 1
اسفند 1
فروردین 2
اردیبهشت 2
خرداد 2
تیر 2
مرداد 2
شهریور 2
مهر 2
آبان 2
دی 2
آذر 2
بهمن 2
اسفند 2
فروردین 3
اردیبهشت 3
خرداد 3
تیر 3
مرداد 3
شهریور 3
مهر 3
آبان 3
آذر 3
دی 3
بهمن 3