خونِ جوشانِ امام حسین علیه السلام

بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-دین  هنراش دران است که که انسان  زمینی  اسمانی میکند ودرتمام ابعاد درنهایت برای اسمانیکردن انسان است-عرفان—دشمنان دین بامغشوش کردن سعی میکنند  اولا دین را زمینی وبهم ریختگی ایجاد کنند وغیره عقلانی کنند- مثلا ازغیبت امام الزمان  دراینجهت استفاده کنند- ونقل  اسامی مبارک ائمه  الهدا و رد اعجاز ان عظمت ها  زمینه  رابرای اهداف شوم خود تهیه کند-دراهداف مادی خداوندمنان  عناصر وزمینه را تهیه کرده  است وبایدوعقل خودرا بکار ببرد  ودرنتچه -خداوندمنان را بهتر درک کند  در ماده میشود به کلیت یک موضوع رسید- اصطالحا میگویند ب اصول وبعد  نمونه های مختلف  را بهتر درک میشوند یک تقسیم مجموعه ای است درک کرد وازکلیت به جزیت سیر میشود که دراصطلاح فروع یا مصداق یا نمونه - امادرخداوندمان دارند به کلیت نمیشود رسید بلکه ازنسبی میتوان به یک نسبیت بیشتر رسیدوبا یک پرش به سمت بینهایت کرد-ازامام صادق علیه السلام سئوال کردند چرا درزمین مانندبهشت همه  چیز فراهم نمشود فرمودند نسل انسان نابود میشود  ودرسن پچگی میماند- نکته مهم این است چه بدن وچه ذهن براساس  عادت کار میکند ودرتکرار  به پیشرفتهای  نایل میشود  میتواندمثبت باشد ومیتواندنفی باشد فرض کنید کسی کارش غربالی خاک است برای ماشین سواری فرمان را بهتر عمل میکند تاکسی که غربالی نکرده است کسی پتک زده است درمرحله اول بهتر تنیس بازی میکند- میگویندنوشته زیبارا  جلوی خودبگیرید وبنویسید کم کم عادت به نوشتن خوب میشود دلیل ان این است  است -فطرت هوشیار  و هوشمند است واز زیبای خوش اش میاید فرمان بهترشدن میدهد وتاحدی انسان رانورانیت میدهد اگر  نفسانیت حاکم شد فطرت تیره وتار میشود وبرعکس عمل میشود-درمورد اسلام اولین مسئله مهم احکام الهی است هم تنبین کردن وهم توسعه دادن  اواز قران مجیدشروع شد وایرانیان دراین مورد که درمرحله اول اولیه بود نظریات جالبی دادند که اولا ایا  ایاتی که یک لغت مشترک دارند  این لغت درهمه ایات مزبور یک معنا میدهد ویا معنای مختلف ان لغات را موردتوجه قرار داده است-ویا  موضوعات قران  به پنچاهموضوع مجموعه ای  تقسیمکردند بعد رابطه طولی وعرضی انر مشخص کردند  که دو بدو  رابطه ندارند ویا به نحوی دیگری درکتابخانه بارگاهمنور امام الرضا کتبی  را موردمطالعه قراردادمکه کتابمزبور نتوانستم بدست اورم که دانشمند غری چارت ساز استفادهکرده بود دراسلام روش درختی است وایشان  هم ازروش درختی وگاهی  دایره وگاهی یک خط عمودی وگاهی مثلث وغیره استفاده کرده است بسط ایاقران واحکام اولین بار بعداز پیامبراکرم صلواته الله علیه واله والسلم حضرت علی علیه السلام انجام داده است کهمیتوان به الگوهای ایشان رسید وازدرون ان به اصول رسیدنکته اول رسیدن به لایه های ایات است—اولین نکته ثابت ودایمی بودن است ویا غیر دایمی اس پویای دارر ک اخترهای داخل  ایه روشن شود  وجهت تکامل دارد یاندارد-بتوان علایم  دگرگونی راکشف کرد-میشه ارقام اماری میتوان کمک کنند- کجا  حقیقت است وعینی است وکجا حقیقت است ومجازی است که حسی نما است ومحدود رامشخص کردن است  وچگونه میتوا ن بسط محدوده داد-ویا شرایط زمانی ومکانی دارد یاندارد ویا مسئله سن دارد یاندارد ودر ضمن اصول های انح رافی پیداکرده است ویانه- ومیبایست تبین بحث نظری وعملی دقیقی شود وپیچدیگ های  شناختی  را اسان کرد-ادام دارد


ارسال شده در توسط علی

بهمن 1388
اسفند 1388
فروردین 1389
اردیبهشت 1389
خرداد 1389
تیر 1389
مرداد 1389
مرداد 89
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94
فروردین 95
اردیبهشت 95
خرداد 95
تیر 95
مرداد 95
شهریور 95
مهر 95
آبان 95
آذر 95
دی 95
بهمن 95
اسفند 95
فروردین 96
اردیبهشت 96
خرداد 96
تیر 96
مرداد 96
شهریور 96
مهر 96
آبان 96
آذر 96
دی 96
بهمن 96
اسفند 96
فروردین 97
اردیبهشت 97
خرداد 97
تیر 97
مرداد 97
شهریور 97
مهر 97
آبان 97
آذر 97
دی 97
بهمن 97
اسفند 97
فروردین 98
اردیبهشت 98
خرداد 98
تیر 98
مرداد 98
شهریور 98
مهر 98
آبان 98
آذر 98
دی 98
بهمن 98
اسفند 98
فروردین 99
اردیبهشت 99
خرداد 99
تیر 99
مرداد 99
شهریور 99
مهر 99
آبان 99
آذر 99
دی 99
بهمن 99
اسفند 99
فروردین 0
اردیبهشت 0
خرداد 0
تیر 0
مرداد 0
شهریور 0
مهر 0
آبان 0
آذر 0
دی 0
بهمن 0
اسفند 0
فروردین 1
اردیبهشت 1
خرداد 1
تیر 1
مرداد 1
شهریور 1
مهر 1
آبان 1
آذر 1
دی 1
بهمن 1
اسفند 1
فروردین 2
اردیبهشت 2
خرداد 2
تیر 2
مرداد 2
شهریور 2
مهر 2
آبان 2
دی 2
آذر 2
بهمن 2
اسفند 2
فروردین 3
اردیبهشت 3
خرداد 3
تیر 3
مرداد 3
شهریور 3
مهر 3
آبان 3
آذر 3
دی 3