بسم الله الرحمن الرحیم-نیم نگاهی به بیانات برادران وصال حق-خطیب میفرموده است بدلائل احادیث عجیب ومنحط کتاب شریف کافی این کتاب باطل است وهم چنین کتاب حضرت ایت الله خوئی رحمت الله علیه واله وهمینطور کتاب فقهی حضرت ایت الله سیستانی علیه السلام درمورد کتب اصول کافی شمامیبایست سخن شخص مولف وسپس شاگردان ایشان را میگفتید تا حقیقت روشن شود که من راشرح خواهم داد شخص بزرگوار ایشان فرمودندچنانچه حدیث باطلی ویابهتری پیداشد به ان عمل کنیدبر خلاف شما که بله احادیث باطل درمورد توحید مانند دیدن خداوند شما میفرماید چون در صحیحه بخاری است درست است نکته اول ایشان چون درعصر غیب بوده است دربغداد یک مغازه میزند وشروع به خرید حدیث میکنند رندان مداومبه دروغ حدیث چعل میکردند وایان باقیمت میخرید به امیدکه حدیث درست بفروشند تا حدیثی نماند به رای بازگشت وشروع نقد احادیث کرد واحادیت غلط را جدا میکرد خودایشان مایل بود که یک کتاب از احادیث غلط به چاپ برساند که هم طلاب حدیث غلط را بشناسند وبه قوانین دست پیدا کنند وهمچنین حدیث خر دیگر انهارانخرند ومردم رند روزگار جرئت ساختن انرانداشته باشند تاانجاکه میتوانست دقیق فقط احادییی مانند احادیت طب که نمیدانست درست است یانیست مانند انکه ح1رت علی علیه السلام فرموده است که درحمام دمر بخوابید چربی ها شما اب میشود واگر دوستان علم پزشکی برای حضرت علی علیهالسلام قائل نیستند جای بلطفی عظیمی است وحدیث های مانند ازگل مصری ویاظرف مصری خوراک نخورئید که مجنون میشوید علمای شیعه تفسیرشان است که باین قوم زیادرفت وامد نداشتهباشیدشمارامجنون میکنند که درباره سودانی ان زمان وخوزی ان زمان ورفتن به تبریز ومانند دستوراتی داشته است ودرحدیثی شما ذکر کردید جائی میفرمایندبی غیرت میشوید وجائی میفرماید دیوث میشود وامروزه من میگویئ لختی میشوید ویا همجنس باز میشوید واین راهم برای عوام گفته اند ولی بعد شاگردان ایشان بعلت انکه ان سواد استادرانداشتند ومیترسیدند درامر علمی خطا کنند همه چاپ کردند که تعدادانها زیاد نیست پنج درصد است- درمورد عورت اولا ماحدیث داریم که زن تمام اندام اوعورت است در مقابل محرم که عورت کجا است درشیعهجلو وعقب پوشیده باشد ومقداری از باسن بیرون باشد اشکال ندارد وشما باسن هم جزو عورت میدانیدمردان چناچه شورت مثلثی بوشند درزمان اضطرار اشکالی ندارد ولی عجیب است اینهمه دقت بااشکال مستهجن در روزنامه ای عربی حتی مجلات نظامی هیچگونه عکس العملی ندارد بخصوص عکس متعلق به کفار باشد وحال چگونه شما ایراد به کافی میگیریدکه دیدن الات ممنوعه کفار دیدن الت خر است این یک مثل است وگرنه الت تناسلی کافر ربطی به تناسل خر ندارد وحتی دستور است امیزش پزندگان راهم نگاه نکنید اما قایان با مشکل زیادی ربروهستند وپانزده کتاب دارند وهمه معتبر وهمه درجائی درجائی درتضاد وخود کتب های ششگانه هم باهم وهم دردرون انها تضاد موجود است وهرگز انرابیان نمیکنند ومسائل انراحل نمیکنند وتقریبا اجتهادرا تعطیل کردندوچگونه انگا میایند به شیعه ایراد میگیرنند وحدیثی از حضرت رسول اکرم صلواته الله علیه اله والسلم که شاخه خار از چشمان بیرون اور وسپس جوب نازک درچشم دیگران ببین