بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- حضرت ایت الله اگردرست شنیده باشم حسینی رحمت الله علیه- فرمودند که کلمه کفر یک معنای ان دوری کردن از حق است دوری کردن از باطل خوب است ان نشانه ایمان است- نکته جالب مسئله خروج وقیام است- تا ظهور حضرتمهدی علیه السلام خروج معنا دارد ولی قیام معنا ندارد کار ما وکارامام حسین علیه السلام خروج است نه قیام یعنی زمانی که مردم یکپارچه شدن وبهحکومت گفتند شمارنمیخواهیم بروید بدنبال کارخود- این خروج است-ولی فرض کنید حملهکنیم بهکشور اذربایجان و حکومتراسرنگون کنیم ویکفرد شیعه را انجا حاکم کنیم واین میشود قیام-مثلا شما درامریکا یک ته سیگار زروی پل به رودخانه بیاندازید باید پانزده دلار بدهیداگرجایی استبداد بود نباید رفت ولی بعلل مجبورهستید بروید منافعی است شمادرتمام موارد باید رعایت کنید وتقیه کنید حال اگرگفت دمکراسی ولیبرالسیم است تان میزان شمامتوانید تبلیغ دینکنید بشرطی که مسئله ایجادنشود-حدیثی خواندند که پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم درباره علی علیه السلام فرمودند هیچکس وهیچموجودی نمیتواند صفات ایشان رابرشمارد وهرجا حضرت علی علیه السلام بوده است فرشتگان میامدند که برکات عظیم بدست اوردندازجمله بسیارخوشبو میشوند وبرای مومنین ایشان که برحق باشند ویک صفت رابیان کنند وعمل کنند چنین حالتی خواهدبود بعد مرگ منحوس یزید علیه العنت اهل تسنن یک ازادی بیشتری پیداکردند وخدمت امام باقر علیه السلام بزرگان انها میامدند وبعد گردامام صادق علیه السلام میرفتند انها نعجب میکردند کهامام باقرعلیه السلام پیامبراکرم صلواته الله علیه واله والسلم راندیده است ولی حدیث نقل میکند ومیدانستند که راستگو است وخیلی تعجب میکردند وخدمت امام صادق علیه السلام رسیدند وجریانگفتند امام صادق علیه السلام فرمودن خداوندمنان میفرماید چناچه فلانمقدار کم انفاق کنید به اندازه کوه بزرگ مدینه ثواب گیر شما میاید انها خارج شدندبزرگ انها گفت فهمیدید گفتند نه گفت امام همین لحظه ازخداوندمنان این حدیث راگرفت- ایشان یکفرداریم لجالت ازروی نادانی ویک کفر داریم- لجاجت-جحود ازجهد بهمعنای بسیار تلاش میکند ودرشیراز مگویدمن سریع میروم میگوی جهدی میروم تخفیف پیدا کرده است جدی میروم- ویک لجاجت از روی علم- کفر عن العلم-دلادئلاش مشخص است دنیا طلبی است درواقع دین درستی ندارد