سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خونِ جوشانِ امام حسین علیه السلام

 

بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- با تشکراؤ استاد معززحضرت ایت الله

سید محمد مهدی میرباقری رحمت الله با بسیارپربار  وموشکافانه وبا داشتن فلسفه علمی بسیار   وگاهی پیچدید ه-بحث من درحد یک دانش اموز  ساده است  که من قبلا  دواعراف میشناختم- ی اعراف همانطور که ایشان بیانکردند  برای کسانی است   خوب وبد ایشان مساوی است ولی امید به بهشت دارند که توسط بی بی دوعالم  صلواته الله علیها شفاعت میکنند و وارد بهشت میشوند  اعراف  نوع یک- یک اعراف نوع دو وجود داردکجا است  فقط میتوان گفت فوق بهشت وجهنم است نزدیک ترین جا به خداوندمنان فقط نورالهی درحد عظیم  درانجادرخشان است که مخصوص چها رده معصوم صلواته الله علیهم الاجمعین است- وگاهی تنزل میکنند  وارد بهشت میشوند وجالب است که خداوندمنان میفرماید انها در روی زمین یکخانه های  بادیوار بسیار  بلند دارند کهانها نهبیرون رامشاهدهکنند ونه کسی درون انهارامشاهده کنند یعنی همان اعراف- ولی  بیرون هم میاین-حالدرست باشد ویانه  استادمعزز انرا تبین کنند- نکته جالبی از حضرت علی علیه السلام بیان کردند که خداوندمنان  دوتا قرقگاه یا حرم یاحریم دارند که دوصفت است بااین دوصفت بامخلوق ارتباط دارند  هیچکس درنهایت اندوصفت راندارد وهرچه است ازاین دوصفت نشات میگیرد  یکی صفت کبریایی درعظمت ذات وصفات بینهایت- ودوم عزت  بیحدمحترم باشان پر ابهت عظیم وبی نهایت وقدرت بینهایت کسی ندارد-که خداوندمنان   قابل ستایش عظیم وتمجید عظیم ودوست داشتنی میکند ومیخواند اورا بشناسد وبه سمت او پرواز کند شرط اول  داشتن خضوع وخشوع است خضوع یعنی فروتنی شرط شناخت است خشوع ازجاده معرفت  بترسد که خارج نشود اتفاق  بشریت بهان پیبرده است برای حاکمان وشاهان  بصورت جعلی وساختگی این  صفات رادرستکرده است ولی  اواز دهل ازدورخوش است نزدیکشوید بی ابهت است  بی علم است وغیره امروزه اروپا برگشته به  قدرت نژآدی وناسونالیسیم نژادی ازتمدن خبری نیست درست مانندا عراب جاهلی- دوم تولی وتبری  یعنی  حامک خداوندمنان است و  مربی ومرشد انسان وبه خداوندمنان باعشق بایدنزدیک شد واز دیگرانی که خودرا اله کردند جداشد و دوری گزید وازانها نفرت پیداکرد که باز بشریت انرا برای شاهاندرستمیکردند- وسوم اخلاق الهی گونه  اینماسئل را باید رعایت کنند اول شرط عقل میخواهد انسان اندکی از ملاک های عقلانی رادرک میکند بیشتر ان توسط واسطه اللهی است کهتوس عق محض خداوندمنان عقل کل شده است وملاک هایبسیاری  درعقل انسان تبلور میدهد  نماز خواندن  روح عبادت  بیان کردند چون تماممعیارهای عقلانی  برای عبد شدن کامل دران است احکاممدیگر در  درجهت  اسرارنماز   ان اسرار  بسط وقوت دربعدی خاص میدهد هرچه بیشتر دراین وادی غرق شود روح نماز قویتر میشودواسطهکه عقل کل وبدرجات بسیارعظیم نایل شده است نماز ایشان  تاثرات زیادی درنماز فرد میگذارد صعود کاری اساننیست باید توسط  واسطه الهی که  عزت وکبریای الهی تاحد بسیارزیاد درایشان تبلور   عبدکاملشدن رابوجوداورده است  باعث تشویق وترغیبن ونشاندادن راه  وحل مشکلات درراه نشان میدهدوگرنه یک  ابهت دروغین وعلم دروغین واحکام دوغین گرچه میخواهد فرد را بهسمت اوج پرواز دهد ولی درحقیقت  به سمت  پستی  وتاریکی وحماقت سیر میدهد

 

 


ارسال شده در توسط علی

بهمن 1388
اسفند 1388
فروردین 1389
اردیبهشت 1389
خرداد 1389
تیر 1389
مرداد 1389
مرداد 89
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94
فروردین 95
اردیبهشت 95
خرداد 95
تیر 95
مرداد 95
شهریور 95
مهر 95
آبان 95
آذر 95
دی 95
بهمن 95
اسفند 95
فروردین 96
اردیبهشت 96
خرداد 96
تیر 96
مرداد 96
شهریور 96
مهر 96
آبان 96
آذر 96
دی 96
بهمن 96
اسفند 96
فروردین 97
اردیبهشت 97
خرداد 97
تیر 97
مرداد 97
شهریور 97
مهر 97
آبان 97
آذر 97
دی 97
بهمن 97
اسفند 97
فروردین 98
اردیبهشت 98
خرداد 98
تیر 98
مرداد 98
شهریور 98
مهر 98
آبان 98
آذر 98
دی 98
بهمن 98
اسفند 98
فروردین 99
اردیبهشت 99
خرداد 99
تیر 99
مرداد 99
شهریور 99
مهر 99
آبان 99
آذر 99
دی 99
بهمن 99
اسفند 99
فروردین 0
اردیبهشت 0
خرداد 0
تیر 0
مرداد 0
شهریور 0
مهر 0
آبان 0
آذر 0
دی 0
بهمن 0
اسفند 0
فروردین 1
اردیبهشت 1
خرداد 1
تیر 1
مرداد 1
شهریور 1
مهر 1
آبان 1
آذر 1
دی 1
بهمن 1
اسفند 1
فروردین 2
اردیبهشت 2
خرداد 2
تیر 2
مرداد 2
شهریور 2
مهر 2
آبان 2
دی 2
آذر 2
بهمن 2
اسفند 2
فروردین 3
اردیبهشت 3
خرداد 3
تیر 3
مرداد 3
شهریور 3
مهر 3
آبان 3
آذر 3