بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- ریشه ای بوجود اوردن عاشورا-یهود از مذهب خود بسیارسودهای مختلف میبرد لذا بانفوذ درمذهب مسیحیت واسلام جهت تضعیف انها ب رواج فرقهگرای و فسادوفحشا-اولا سعی میکردمظرهر یکتا پرستی مخدوش کند ویانابود کند- دوم مسجد اقصی را ازدست مسلمانان ومسیحیان خارج کند ومعبدسلیمان بعنوان جادوگرزمان باز سازی کند ونمادهای خودرادران قراردهد دست یابی بهقدرت وبرتری برکشورهای جهان وشطیان پرستی هم رواج دهد- وحاکمیت دجال برکشورهای مسیحی واسلامی برقرارسازد ودست یابی اسلام بر منطقه فلسیطن سختانهارا ناراحتکردهبود وتناه بافرقه سازیدرون الام ومسحیت ووایجاد درگیر بین انها بهاهداف خودبرسد لذا برای تعارض با اسلام ناب- احیا دین سابق واحیا ناسیونالیسیم قومی وتوجه به مذهب تاریخی- فرقه هاینوظهور بوجود میاورد- توجه بلذات دنیاییمذهب را بشدت تنزل دادند کهرنوع ادیشه که نوظهور است وسابقه قبلی دارد بشدتموردتوجهواقع شود وفرد میتواند رهبر یا قطبی راانتخاب کند وازان پیروی کند-که این ادعای یهود ومسیحیتبود وشخصیت های برجست اسلامی بود-که مخالف شهوات جنسی بدون قید وبندو حلال کردن بعضی حرام ها برتریدادن به رابطه خونی ونژادی غفلت از سنت رسول اکرم صلواته الله علیه والهوالسلم بخصوص درمسائل سیاسی- وهرکس مخالف باشد دشمن محسوب میشود- ملت براساس بیانات علامه استادمعزز ایت الله دکتر شهید مرتضی مطهری رحمت الله علیه مینویسد- دربیان جیستی ملت ودررابطه معنای شناخت ان بادین مینویسد کلمه ملت یک کلمه عربی است به معنی - را وروش است درقران کریم به همین معنی امده است این کلمه هفده بار در15 ایه قران است -ملت دراصطلاح قران کریم بهمعنی را وروش وطریقه ای است که از طرف رهبر الهی برمردم عرضه شده است مثلل می فرمایدمله ابیکم ابرهیم- یعنیراه وروش پدر شما ابرهیم- یا میفرماید مله ابراهیم حنیفا- بحث ایشان مفصل است ولی بعدا بیان شد رهبر مسلمان میتواند راوروش خوداز قران وسنت بدست اوردواجتهاد کند ولیدرزمان یزید ایشان گفت مقدم راه روش اجداد ما است یعنی مشرک شدن گرچه نتواست ارا غلبه دهد ولیدراحکام وقضاوت ها وعملکرده هاواحکام رای خودرا حاکم کرد کهتا حدی معاویه زیربنای انرا تدوین وتهیه کرده بودمردم نا اگاه و ضعیف الایمان دنی دوست تحت تاثیر واقع شدنهر عربی بهاجدادقوم خودمراجعه کند وازانهاهمپیروی کند یکدین التقاطی بوجود بیاورد که انرا یهود درمرحله اول ومسیحیت درمرحله دوم این راهرا رفتند مسئله کمی استحکام پیداکرد-حضرت استادمعزز شهید ایت الله معزحضرت جناب اقای مرتضی مطهری علیه السلام میفرماید-راهی که نبی برای سلوک در زندگتنی فردی واجتماعی مومنان به غیب ارائه میدهد- سنت نامیده میشود- این راه با این کهاز معرفتی شهودی والهی حاصل میشود با مشایعت ونزول روح همراه ملائکه و فرشتگان ناسطح مفاهیم کلی بلکه تا افق کلمات والفاظ طبیعی ومادی نازل میشود وبدین ترتیب مفاهیم ودانش حسی بشری را غنا وتوان میبخشد پس قوام ملت به وحی ومعرفت است ودوام ان بهسنت وسلوک درمسیر ان میباشد ملت باحضور فرشتگان در زمین پدید می اید- وبرخلاف قو م وقبیله منشاش خونی وخاک نیست- اگرتباری نیز براین تصور شود ان تبار به پیامبران میرساند- وبهمین دلیل قرانملت هارا به پدران روحی ان ها منتسب میگرداند مانند ملت موسی علیه السلام ملت عیسی علیه السلام وملت ابراهیم خلیل علیه السلام- کم کم دوری از این سنت بعلت قوم پرستی که بنی هاشم یک قبیلهکوچ است مانند قبائل دیگری بشری استودلیلی ندارد برای همیشه حاکم براعراب باشد ویزید جنبه افراطی ان را ظهور داد-ادامه دارد