بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- امروزسری به مقاله جناب اقای احمد کاتب زدم ازبیانات ایشان که بعنوان مفسر شیعه قلمداد شده است بسیارتعجب کردم که تحلیل واقعی انتظاررادرک نمیکند-اگر نظریه ایشان بپذیریم نبیادهیچ رسولی مبعوث نشود برای انکه بعدا اختلاف ایجادشد واکثریت تبعیت ازرسول نکردند یک اقلیتی ایمان اوردند- نکته دوم ایشان درکتابی شیعی خوانده است پیامبراکرم صلواته الله علیه واله والسلم شورای بعداز خود قبول کرده است؟؟ که کذب محض است- اما ابوسفیان به مدینهامد وگفت چگونه است فرزندان عبدمناف به فردی از قبیله تیم برای ریاست تن دادند-حضرت علی علیه السلامفرمودند اینهم حیلیه تو است اکنون همه بر خلاف ابوبکر متحدشدن یعنی اتحاد مسلمانان در اهم مسائل است چون اختلاف جزویرانی امت نتجه ا ی دیگرنداشت-این یک سیاست حساب شده است اما به موازات ای نموضوع امام ازرای خوددفاع میکند دفاع از اهل بیت صلواته الله علیهم اجمعین قویترین سیاست است بیانات احکام خاص ورد احکام دیگران بزرگترین چالش است- ازحضرت عباس عموی پیامبر رحمت الله علیه خواستند راجع درباره وصی پیامبر اکرم صلواته الله علیه اله السلم سئوال شود ایشان وعلی علیه السلام بهنزد رسول اکرم صلواته الله علیهوالسلم رفتند وجریان را گفتند-حضرت رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم فرمودند عموی محمد وصایت راقبول میکنی گفت خیر شما هستید که چون باد حرکت میکنید پس رسول اکرمصلواته اللهعلیهوالسلم فرمودند علی علیه السلام وصی من است- ایشان میفرمایدمسئلهوصایت به مسائل مادی است اما جناب حضرت عباس رحمت الله علیه چنین فهمید حکومت است گفت مثل شما مانندباد نمیتواند حکومت رااداره کنم وصای مادی که مطلب مهمی نبوده است-طبیعی است که حکومتهای جور وظلم که افرادرا بدبین میکند بیادیک ملجایی وپناه گاهی باشد-این نقش انتظار است- وبهمین علت کلمه رافضی یعنی جداشده از امت اسلامی مطرح میشود ولی ضربه ای به امت اسلامی نمیزند خود اقایان ضربه به امت اسلامی زدند-ادامه دارد