بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- جناب سرپرست کانال یک- اگر شیر وخورشید پرچم ایران معجزه میکند شما که بخیل نیستید به انگلیسی ها بگویئدکه روی پرچم خود نصب کنندت واز این تورم یک رقمی نجات پیدا کنند- ولی درجنگ بدر این نشان که روی پرچم ایران است پیروزی درخشانی اورد البته شرط کافی هم میخواهد که ان ایمان خالص ست دربعضی جنگها این نشان تصویر نشد هم شرط لازم وهم شرط کافی هردوباید باشد- اگر اخرت موهوم است بسیارخوب فردی که انفاق میکندیک کارانسانی انجام داده است وغسل میکند یک کاربهداشتی انجا داده است وغیرهبطور کلی که نمیتوان دستورات اسلامی را رد کرد- چون بسیاراز ا ن دستورات نتچه عقلانی دنیایی دارد- فرمودی که خداوندمنان ازطرفی درمخلوق نظم است واز طرفی قابل دیدن نیست وچون قابل دیننیست پس موهوم است اینرابعضی فیلسوفان غربی گفتند منجکله هیوم وجناب قای دکارت بریش انها خندیده است وجناب کانت بطریق بسیارزیبا وجود رو ح را اثبات میکند- مغز مادی است مادی طبق قوانین مادی عمل میکند ودران جهش نیست چر نمیتواند مسئله راحل کند مثل ربات یا کامپیوتر مسئله درذهن خود حل کند ولی انساندرذهن خود مسئله را یکدفعه حل میکند دیگری نمیتواند انرا حل کند ویابصورت دیگری حل میکند دلیل ان این است مسئله را درمرحله اول حل نمیشودورمرتبهدوم حل نمیشود یک دفعه جرقه میزند از این طریق بایدحل شود اینراجهش ذهنی میگویند که مثلل پلیس باید داشته بشد ویا دیگر مسائل امنیتی بایدداشته باشد-چندی پیش از یک پارکی عبور میکردم رد ی یک چوبی بلند و بر سران یک سفید بسیار بلندی بسته بودودر انتها ان چند زنگولیه نصب کرد انرا تکان میداد بچه گربه بهسمت میامد وبان باز ی میکرد وشکارمیشد ویا تماشا میکرد یکدفعه بذهن ایشان این جرقه را زده است- اقای کانت میگیود حیوانات دریای ی درک انها سختراز درک حیوانات زمینی است- از کجا فهمیده است؟؟ مسئله را درذهن خود حل کرده است ومیگیوید درشناخت حیوانات دریائی کوشا باشید و خسته نشوید ذهن ناگهان مسئله رادرخوداش یکدفعه ممکن است حل کند ودرشناخت حیوانات زمینی موثر واقع شود امروز ه درشناخت بعضی خصوصیات پیچیده انسان مانندشعور راه حل احتمالی به یقین ممکن است برسد درهندسه هیمن روش عمل شده است بهنتجه رسیده است ود تعین دم مگسک درتفنگ انداز همین سبک جمع که تفنگی بدن مگسک به دف تیراندزی میکند بین نقطه بالا ی ونقطه پا یین ی یک مگسگ انتخابی بیام اندازه خاص ازمایش میشود وزمنی که ملاک ک تعین کامل نباشد از تقسیم بالا وپا-ئین بدست میاید تماما کارذهن است واگر ذهن مادی بود طبق نظم مادی عمل میکرد وامری بعنوان حل درذهن معنا نمیداد .جرقههم نبود- ولی اخرت توسط یامبر ن بیان شده است واعجاز قران کافی است ولو عقلا وجود اخرت عقلانی اثبات میکنند- ولو شما روح وذهنرا نمیبینید-