بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-درباره- ندای اسمانی که بنام صیحه اسمانی که از علائم اخرالزمان است- قبل از انکه وارد بحث شوم مقدماتی را بیان کنم- احادیث که از ائمه اطهارعلیهم السلام مطرح میشود- باید قبلاز هرفکری باید اندیشه گوینده راشناخت-بعنوان مثال در زبان انگلیسی- گوینده میگوید- برادر شما لیسانس بیشتر نخوانده است وسپس اضافه میکند که اینطور نیست؟؟ انفرد جوابمیدهد همینطور است- بعد ایشان سئوال مکند پس چطوراستاد دانشگاه شده است- یا چراحال نمیرود-ادامه تحصیل دهد اخیر ا اینسبک راتنوع دادند که بله اینطوربود حال دکتری دارد- از بیانات امام علیه السلام باید درک کرد که گوینده چه چیزی طلب میکرده است- مثال شخصی از امام صادق علیه السلام سئوال میکند که خداوندمنان سئوال میکند که خداوندمنانمیتواند بدون شرایط امام الزمان علیه السلام راظاهر کند امام صادق علیه السلام متوجه میشود که این فردتصور میکند که خداوندمنان محکوم بشرایط است یعنی تا شرایط تحقق پیدانکند- خداوندمنان نمیتواند امام الزمان علیه السلام ظاهر کند؟ باز فرد سئوال میکند پس این شرایط برای چی است امام صادق علیه السلام میفرماید این شرایط راخداوندمنان قرارداده است وحکمت دارد- سئوال حکمت ان چیست میفرمایداز اسرار الهی است که بعداز ظهور امام الزمان مردم دلیل اینهمه غیبت را سئوال میکنند وامام الزمان علیه السلام پاسخ شافی وکافی میدهد وهمه قبول میکنند دلیلاش عدم ظرفیت است وزیراممکن است فرد قبولنکند بلکه منکرشود وعصبی شود- فردی از امام صادق علیه السلام سئوال میکند- که میتواند خداوند منان جهان به اندازه یک تخمرغ کند امام صادق علیه السلام میفرماید بله خداوندمنان میتواند چنین کند بعد میپرسد- که خداوندمنان- این جهان را مانگاه کنیم که به همان دازه باشد ودرنگاه ماهم باشد- میشود این جهان شب ستارگان درچشم شما میفتد ولی در ذهن شما به اندازه واقعی میبینی بعد میپرسد کهایا میشود جهن کوچک شود به اندازه تخمرغ ولی فاصله ها دراندازه واقعی باشد امام میفرماید زیرا اگر کوچ باشد شما میگوئید بای بزرگ باشد .اگر بزرگ باشد شما میگوید بایدکوچک باشد پس شمایکجهت میخواهی هر دوجهت را ودرحقیقت تضادرا انسان قبول ندار د ومشکل ازخود انسان است—ودر جائی امام صادق علیه السصلام فرمدند اگر جهانیان امام الزمان علیه السلام را میخواستند- خداوندمنان درنگ نمی کردند- حال-پیامبران صلواته الله علیهم اجمعین قبلاز بعث وحتی تولد اثاری خاص برای شاخت ان عظمت ها ظاهر میشود علما میفرمایند که این علائم دوحسن دارد- یکی پیامبران قلابی را مشخص میکند ودیگر پیامبران واقعی را مشخص میکند-حضرت عظمت ایت الله جناب سید کرامت الله ملک حسینی- رحمت الله علیه بنظر حقیر جواب کمونیست ومعاندین که کمیگفتند چه حکمت دارد این شاه الدنگ بقدرت برسد مگرخداوندمنان نمیداند – ایشان میفرمودند همین شاه دوتا حکمت دارد تعبیر از من است شخصی خدمت امام صادق علیه السلام رسید دوانقی قبلا جزو اصحاب خاص امام صادق علیه السلام بود- اوائل سخت مخالف سنی بود وگفته بود وگفتهبود ریشه اینهارا میکنم ولی بعد مخالف شیعه وموافق اهل تسنن شد شخصی خدمت امام صادق علیه السلام رسید فمودن چه باید بکنیم اجازه قیام میدهید فرمودند صبر کنید تاخودرا رسوا ونجس بودن اش را اشکار کن- دوم گروه های باطل برعلیه او ایجادشود وسوم شما باگروهای باطل همدست شوید- حال حضرت ایت الله ملک الحسینی رحمت الله علیه فرمودند- ابن سعود دوخاصیت دارد- یک انکه دیکتاتوری ات جنگ بین مذاهب برطرف کرده است انزمان شیعیان درتقیه بودند که یک دفعه اگر اشکار میکردند ممکن بود کشته شوند- دوم احتیاجات اولیه بسیار کم بود حجاج درسختی بودندهمه چیز رابایدباخودمیاوردند حتی مثلانمک رابایددمیاوردند حالابهترین ها است- حال کسی جرئت نمیکند در مکه بگوید من امام الزمان هستم به حضرت عیسی علیه السل میخواهی ببینی من را نگاه همین طورانبیا شگذشته وسیزده معصوم به من نگاه کند اگر کسی چنین حرفی بزند مردم تصور میکند دیوانه است وحکومت فورا گردن ان فرد میزند- تنها امامالزمان صلواهه الله علیه والسلم میتواند چنین کند-علائم الظطهور سه قسمت میشودبسیاردور ومتوسط ونزدیک—درنزدیک یکی از علائم ندای اسمانی است که بقولی پنچ تا است سه تا درماه رجب وکی درماه رمضان ویکی درروز عاشورا بعضی گفتند تعدابی از انها غیر حتمی است به نظرمن همه انها حتمی است- معنای حتمی به این منظور نیستکه رخ نمیدهدبلکه مقدمته ندای دیگر است تابرسد به ندائی که مقارن ظهور است حتمی یعنی مقارن ظهور یعنی حتما امامالزمان علیه ظهور کرده است- اما در این موضوع که ندای اخر حضرت جبرائیل علیه همهانها ندا زده است همه به زبان خودشان درک میکنند –عدهای معتقد هستند با عقل نمیسازد- دیگر نیمداند معجزه قواین خاص خودرادارد بعنوان مثال ما اگر منشوری درمقابل نورخورشیدقراردهیم هفت رنگ میشود ولی حضرت جبرائیل علیه السلام بودن منشور رنگ خورشید تیدیل به هفت رنگ میکند واین یعنی معجزه امام الصادق علیه السلام بنظر حقیر هرگاه معجزه برای انها سختبود میفرمودند فرشتگان انجام میدهند مثلا سئول میشد که قران میفرماید برگ از درخت نمیافتد مگرخدواندمنان بخواهد این باد می اید بعضی نیم افتند وبعضی میافتند یعنی خداوندمنان انهارامیکندمثلا فرمودند هردرختی یک فرشته نگهبان داردمیتواد درست باشد ومیتواند برایدرک گفته باشد