سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خونِ جوشانِ امام حسین علیه السلام

بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است باالهام از بزرگان حضرات ایت الله العظمی جوادی املی وحضرت استادمعزز عارف کامل استاد دکتر غلام حسین دینانی و حضرت ایت الله جواد محدثی رحمت الله علیهم اجمعین- بقول استادمعزز حضرت دینانی رحمت الله علیه تاز مانی که درحس هستیم وتحول پیدا میشود این حرکت گرچه ممکن است استعدادهای نوظهوری اشکارکند همیشه انسان درشک است که ممکن است فردا مطلوب نباشد این شک قابل برطرف کردن نیست اما این جهان براساس درک عرفانی دریک حکرت عمودی هم است جامئ تبدیل به گیاه میشود واز گیاه به حیوان منتقل میشود واز حیوان به انسان   درانسان به مغز وسپس به روح متصل میشود ماده ایکه سیر راطی کرده است دارای تکامل عمودی است – درروح تکامل جدیدی پیدا میکندتا برب الارباب میرسد تا چه میزان از کمالات الهی بهروری کند میزان کمالات ان فرد مشخص میشود که سیردورنی است نه سیربیرونی –ولی بهار بالاترین استعدا خوداش ظاهر میکند حضرت استاد ایت الله جواد محدثی رحمت الله علیه میفرماید اگرتحویل سال همراه باتحول حال نباشد چه فایده ای دارد وجالب است شرایط مادی بیرونی وحال انسانی امادگی مقلوب القلوب شدن توسط خداوندمنان را دارا میشود- این تغیرات دراین جریان بقول فلیسوف شهیر ملا صدرا حرکت جوهری مینامد که حرک حسی دنیائی مقدمه حرکت جوهری درروح میشود کهنهایت ان رسیدن فالله هوالولی که تنها خداوند منان صاحب ولایت شما است همانطور کهاستاد محدثی رحمت اله علیه فرمودند—روزی که توده مسلمانان بانهصتی عمیق درفکر ودرعمل در دید وتوان برپایه محکم توحید با ایه های روشن قران رانجات را بپدیرند- ان روز دیدنی است گاهی یک گل میتواند تابلوی جهت نما باشد گاهی یک بذر که میروید وسر می کشد وثمر میدهد میتواند معلم امسان بتاشد گاهی یک چشمه درس جوشیدن وجاری شدنورا افتادن وبه دریا رسیدن رابه ما میاموزد درسیر جوهری که یک حرکت عمودی است از حس به خیال واز خیال به عقل واز عقل به فوق عقل وتورات عقل تا به خدا رسیدن است معلم این انسان دراین جهت اول خودخداوندمنان است وسپ روسولان .وبعد اولیا الله است در دروس انان جای اختیارنیست بقول خارجیان چون حیوان دست اموز بایدعمل کند- درباره خداوندمنان ورسول مکرم ومعززاش بحثی نیست ودرجانشین رسول صلواته الله علیه واله والسلم چالش وجوددارد حداوندمنان ایه ای اطاعات بدون چون وچرا ازولی مسلمانان کرده است ودرجائی ان عظمت ولیالهی که باز باید تابع ایشان بود بدون چون وچرا پس بیعت شورائی معنا ندارد ان ولی یک فرد است درهرزمان نشانه خداوند دراحکام ولائی قران است- ودر رسول بازقران واحادیث است در ولی هم باید نشان داشته باشد اینکه حصضرت علی علیه السلام انگشتری داد عبادت الله وکمک به انسان هردو عبادت عظیمی هستند که قابل جمع میباشند هرکس انجام دهد ثواب میبرد ولی اگر ایه ای امد انزمان نشانه است ادامه دارد


ارسال شده در توسط علی

بهمن 1388
اسفند 1388
فروردین 1389
اردیبهشت 1389
خرداد 1389
تیر 1389
مرداد 1389
مرداد 89
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94
فروردین 95
اردیبهشت 95
خرداد 95
تیر 95
مرداد 95
شهریور 95
مهر 95
آبان 95
آذر 95
دی 95
بهمن 95
اسفند 95
فروردین 96
اردیبهشت 96
خرداد 96
تیر 96
مرداد 96
شهریور 96
مهر 96
آبان 96
آذر 96
دی 96
بهمن 96
اسفند 96
فروردین 97
اردیبهشت 97
خرداد 97
تیر 97
مرداد 97
شهریور 97
مهر 97
آبان 97
آذر 97
دی 97
بهمن 97
اسفند 97
فروردین 98
اردیبهشت 98
خرداد 98
تیر 98
مرداد 98
شهریور 98
مهر 98
آبان 98
آذر 98
دی 98
بهمن 98
اسفند 98
فروردین 99
اردیبهشت 99
خرداد 99
تیر 99
مرداد 99
شهریور 99
مهر 99
آبان 99
آذر 99
دی 99
بهمن 99
اسفند 99
فروردین 0
اردیبهشت 0
خرداد 0
تیر 0
مرداد 0
شهریور 0
مهر 0
آبان 0
آذر 0
دی 0
بهمن 0
اسفند 0
فروردین 1
اردیبهشت 1
خرداد 1
تیر 1
مرداد 1
شهریور 1
مهر 1
آبان 1
آذر 1
دی 1
بهمن 1
اسفند 1
فروردین 2
اردیبهشت 2
خرداد 2
تیر 2
مرداد 2
شهریور 2
مهر 2
آبان 2
دی 2
آذر 2
بهمن 2
اسفند 2
فروردین 3
اردیبهشت 3
خرداد 3
تیر 3
مرداد 3
شهریور 3
مهر 3
آبان 3
آذر 3