بسم لله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-لمعه ای از مجلس چشن میلاد-کوثر طاها-بقول مداح ناز قدم اش-دو بزرگوار حضرت ایت الله کلانتری – وحجت اسلام ماندگاری –قول بیان کردند-ترکیب بحث وبا انکشاف حقیرهمراه است- وذکری از حضرت ایت الله مرحوم جناب اقای حائری شیراز یشد- چند صفات ایشان دراتمام کلمه درحضرت زهراعلیهالسلام منور است ازذکرا یشان صرفالنظر میکنم- ازجناب اقای ایت الله حائری شیرازی رحمت الله علیه-درمقدمه ذکر جمله ای شد-خداوندمنان مداوم مومن-از ظلمت به نور میبرد= بوسیله نرم افزاری وسخت افزازی حضرت فاطمه سلام الله علیها که از نرم افزاری لطافت زنانه خارج نمیشود-جائی فرمودند که درتبلیغ رنگین کمان حق باشید یعنی صفر وصدنباشیداتم ایشان چهارده معصوم هستندبخصوص حضرت زهرا علیهالسلام-نوری که بینهایت انوار داردبرای خداوندمنان- برای پیامبران صلواته الله علیهاجمعین واولیا الله صلواته الله علیهم اجمعین برای- برای ملائکته الله صلواته الله علیهم اجمعین برای مومنین وبشریت برا یمومینی جن وجنیان-فضائی نیست که منور نکرده باشد-حضرت علی علیه السلام -دم از مرد سالاری نزد وحضرت فاطمه علیها السالام –دم از فمنیسیم نزدهردو خودرا بیشتر درخدمت دیگری قراردادند- ولی خانم عایشه وجناب عثمان کردند که پیش کسوت امروزیان غرب هستند-صدیقه یعنی صداقت داشتن- درحایلیکه خانم عایشه گفتمانی باحضرت زهرا علیها سلام الله داشت گفتندحضرت علیهاالسلامدرتمام باعاد صدیقه بود وپدراش درصداقت بیشترازایشان-صداقت یک پارچه بود درهمه چیز راست وراستی که پایه واساس عصمت است-درتمام صفات احسن-دراوج درعبادت بصری دانشمند معروف سنی گفته استدر دولت اسلامی عابدتر از حضرت زهراسلامالله علیها نداریم -نور نمازاش صلواته الله علیها تا عرش میرود وفرشتگان را مجذوب میکنددرحالیکه پای ایشان متورم شده است دردرا احساس نمیکند- این نما زعاشقانه وعارفانه است اگر شرط اخلاص نداشته باشدچنین صفاتی پیدا نمیکندعبادت را مدتها رها نمیکند درخود سبکی ونشاط ونورانیت وعرفان مملو احساس میکند-نشانه صداقت وعلاقه .روشنائی درون وفهم ودرک عظیمرا دربردارد که از صفات باز عصمت است-در طول زندگانی برای هیجکس از هیچ نوع مشکل بوجود- نیاورده است بلکه مشگل گشای مردمان درماندهم شده است-که امروزه بی حجابی ایجاد میکند—حکمیت وعقل وشرع برتمام اعضا وجوارح حاکم است که نشان بران است غرایزونفسانیت بخوبی کنترول شده است وبلکه بهتربگویئم-حل شده است-به سمت حلال ها و واجبات سیر میکند واز حرام ها دوری میکند ولذا میتواندامربه معروف ونهی از منکر کند که تاثیری اسیدگونه دارددربحث های سیاسی –نص دین-تقوا بخوبی مشاهده میشود—که کار را باید برای خداوندمنان کرد- ودرهر کاری جلب رضایت الهی شرطکافی وشافی است واز عبادت طلب شفاعت خلق میخواهد- وهرکس سیعی کرد که به اخلاص برسد که راه خداوندمنان است توفیق او باخداوندمنان است-روحی که از هردو جهان ازاد است-همه چیز را پایئن تراز خداوندمنان میبند- ونسبت به همه بسیارمتواضع است- حضرت حق جل جلاله الشریف به حضرت موسی علیه السلام فرمودنددر زمان تودرعالم نگریستم کسی را متواضع تراز ذاتو پیدا نکردم لذا تورا به رسالت انتخاب کردم-شرط دیگرعصمت- یعنی غل وغشی هم نباشد- ودینا نمیتواند غرایز ایشانرا دستکاری کند –البته درگیر دنیا است ولی دردنیا حر است –ادامه دارد