بسم الله الرحمن الرحیم- امروز سری به به سایت بلگفا-بخش-اندیشه ومذهب- شماره سه ان- سایت درباره خانم عایشه که یک ازبرادران اهل سنت انر اداره میکند—عنوان ایشان این بود-شبهه رافضی- ایا پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم ارزوی مرگ ام المومنین عایشه را میکرد؟؟مرقوم کردن – شبه رافضی- من اول تصور کردم این حدیث را شیعیان گفتند- ایشان میفرماید- درحدیث صحیحی درکتاب اهل سنت امده- که پیامبرارزوی مرگ عایشه راداشت-در سلسله روایان که همه سنی هستند-جناب اقای احمدبن حنبل امام حنابل است روای اصلی سرسلسله خود خانم عایشه است مسند سنن ابن ماجه است که خوداش ازبزرگان سنی است وکتاباش درنزد اهل سنت محترم است حدیث1454- شبه رافضی ان کجا است- ؟؟ وبه چه علت است دربالا فرموده است حدیث صحیح است- در پایین میفرماید حدیث حسن است شما که فهمیدید این حدیث غلط است بفرماید این حدیث مجعول وقلابی است—عایشه میگوید رسولخداصلواته الله علیه واله والسلم از بقیع برمیگشت وبرمن وارد شد- ومن سرم درد میکرد- و-و- من میگفتم ای وای سرم-پس رسول خداوندمنان صلواته الله علیه واله والسلم—فرمودند ای عایشه بلکه مب باید بگویم-ای وای سرم –سپس فرمود"که چه ضرری به تومیرسیید- اگر قبل از من می مردی ومن تورا عسل میدادم وکفن میکردم وبرتونماز میخواندم- ودفنت میکردم- شما اگر این حدیث قبول ندارید بکل رد کنید- چرا شبهه رافضی برچسب میزنید درکدام کتب موثق شیعه این حدیت رادیده اید؟؟--میفرماید-درپاسخ- به این شبهه دو نکته ضروری را باید عرض کنمکهرای عاقلان همیندو نکته برای رفع شبهه کافیست- نکته اول-توجه کنید که رافضی گفته است شما رابه ده راه نمی دادند ادرس کدخدارا میگیرد اول اثبات کنید شماهیچگونه دلیل نیاورده اید بعد میفرمائید که طرف رافضی است ایا احمدبن حنبل رافضی است؟؟ ویادیگران که اهل سنت هستند رافضی هستند؟؟ کی رافضی است بایداسم بیاورید- میفرماید توجه کنید طبق این روایت پیامبر اکرم صلواته االله علیه واله والسلم- ارزوی مرگمیکرد برای صدیقه طاهره رضی الله عنها- در روایت امده است- اگر قبل از من وفات کنی حتما خودم عسلت میدهم وکفنت میکنم وبرتو نماز میخوانم- خیلی عجیب است زمانی که علمای شیعه رحمت الله علیهم اجمعین- میفرمایند کهبعضی احادیث درکتب سته برادران سنی ضعیف ومجعول وحتی کفرامیزاست اقایان رگ گردن انان میزند که همه انهاراماقبول داریم؟؟ میفرمایند- که بدین معنی مطالب حدیث بخشی ازان بخش دیگر درتضاد است- چگونه شمامتوجه شدید ولی اقای ابن ماجه متخصص حدیث متوجه نشد امری به این سادگی را ایشان درک نکند چگونه میتوان به کتاب ایشان اعتفادپیدا کرد؟؟- ایشان میفرمایند- چگونه ممکن است کسی-مرگ شخصی را را داشته باشد ودرعین حال خودرا موظف به کفن ودفنش کند-؟؟- نکته دوم---- این قول پیامبر صلی الله علیه والله علیه واله والسلممومن بودن خانم عایشه اثبات میکند ومشتی بردهن یاوه گویانی که که مادرمارا خارج از اسلام وایمان میدانند- شما درنکته اول فرمودید این حدیث مغشوش است وقابل قبول نیست وکار رافضی است- امادرنکته دوم این حدیث این اشکال رانداردبلکه تائیدبرپاکی وصداقت خانم عایشه است چگونه یک حدیث میتواند هردو –وضع را باهم داشته باشد- اگر وضع دوم رادارد پس به شیعیان علاوه برانکه سوظن نبایدداشت مرحبا هم بایدگفته- واینجا است حدیث صحیح میشود برخلاف نتجه اول شما- شما نسبیت زمان را درک نمیکنید-؟ پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم شبی دربیقع داشتند میفرمودند- که خوش به حال شما که زودتر ازرحلت من رفتید وشاهد روزهائی که ابرها تیره که بقول قران مجید دستان دران تاریکی نمی توانید ببیند نیستید- زنان منفی پیامبر ان صلواته الله علیهم اجمعین- هیچگونه کاراخلاقی زشتی نکردند_ وبه کسی ضربه نزدند- تنها میگفتندبه سنت خودعمل کنید واین شخصیتهارا رها کنید-تا انزمان خانم عایشه گاهی پیامر اکرم صلواته الله علیه والسلم به اط نوجوانی وعدم تجربه کمی ازار میداد وبه دیگران کاری نداشت وایات قران هشدار میداد وتاحدی جبران میکرد وپیامبر اکرم صلواتهالله علیه واله والسلم- از این مسائل میگذشت همانطور که فرمودید ایشان کفن ودفن میکرد که مسلما بهشتی بود- اما ماجراهای بعداز رحلت کار در دست خداوندمنان است-مالک یوم الدین کمی دقت بفرمائید- تعجب نکیتد بقول نویسندگان تفسیر جلالین بعضی تفسیر ریشه اش اسرائیلات است یعنی اندیشه های فرزندان اسرائیل که کتب خود را چنین تفسیر کردند وشاید شما فکرکنید که انهاهم شبهه رافضی دارد؟؟