بسم الله الرحمن الرحیم- حماقت های داعش- شخصی با خانم اش درگیری پیدا کرد- وخواست ایشان را طلاق دهد هرکس را مشخص کرد خانم نپذیرفت تا ان مرد گفت نزد امام حسن علیه السلام ان زن پذیرفت- نزد امام حسن صلواته الله علیه واله والسلم امدند ومرد از بدی زن خود صحبت کرد-امام حسن علیه السلام فرمودند این خانم هم خوبی های زیادی دارد وشماهم بدی هائی دارید ان مرد گفت شمااز کجا فهمیدید؟ امام حسن صلواته الله علیه واله والسلم از زمان حضرت ادم علیه السلام من میدانم توچگونه به اینجا رسیدی وبه کجا میرسی وهمین طور خانم شما را میخوانی تور ا زن کنم وایشان را مرد کنم تا همان باز ی را سر شما دراورد-زن پذیرا شد ومرد به التماس افتاد امام فرمودند شما باهم مدت ها انس گرفتید بروید سازگاری کنید ونصایح فرمودند وبه انخانم گفتند انچه خداوند منان تقدیر میکند نیکو است- بحث اول با بعضی علمای شیعه- بعضی اقایان به این حدیث براساس احتیاط زیاد عمل میکنندکه پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم- فرمودند که هرامری که کلیه مسلمان بپذیرند درست است لا اقایان ان احادیث قبول میکنند که کلیه مسلمان قبول کردند این درست است لذا علم کونین امام علیه السلام راقبول ندارند بر همه وبر طبیعت اگاه است برهستی اگاه است ومیتواند برطبیعت چیره وتغیرات را ایجاد کند دراین جا دوتبصره است- هر امری که عقل سلیم قبول کند وعقلای سلیم قبول کردند انهم درست است- ودراحادیث شیعه چناچه مادرستی حدیث شیعه اثبات کنیم وحدیث متناقض اهل فرق را بخوبی رد کنیم بقول علما دوقبضه شود انهم درست است- درهر سه مورد دلیل عقلانی دارد تقلیدی بودن علم دانش نیست راست شکمی نیست بقول علما محصل است اکتسابی درست است اقای ابوبکر بغدادی یک دختر ایزدی بعنوان کنیز گرفتهد است که علمای میدانند زن ازاد کنیز نمیشودولو مسلمان نباشدمدتی با ایشان بوده است ایشان به ده درهم به فردی فروخته است وفتوا داده است که مرد خریدپس از مدتی ایشان باز به کس دیگری به ده درهم بفروشد تا فرد دهم صاحب اصلی او شود این قساوت تنها مال یهود است نفردومی که خرید ه است با ایشان ارتباط جنسی نداشته است وبهد ایاشن پول داده است وراه فرار نشان داده است ماموم از امام عقلاش بیشتر است ودین اش بهتر است ایه قران میفرمایدکه پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم با کفار ومناقین غلیظ است یعنی شدت دارد ولی درظاهر برعکس است بعنوان مثال دودشمن سرخت پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم داشت یکی ابوسفیان ودیگری عبدالله بن ابن ابی سلول که یک یهودی منافق بود- جریان ابوسفیان مشخص است این عبد الله مدینه دودسته بودند یک اوس ودیگری خزرج باهم میجنگیدند بعلت کمب.ود زمین ومنابع اقتصادی وبت هم کاری نمی کرد پس باجنگ یکی بیادتسلیم شود ومدینه را رها کنداین عبدالله بی طرف بود به هردوطرف اسلحه میفروخت ودارو کالاهای دیگر میفروخت وهر طرف که میخواست که اورابه دسمت خودببرد ایشان میفرمودند جنگ فایده ای ندارد-کم کم حرف ایشان تاثیر گذاشت که ایاشن رابه رهبری برسانند زمانی که پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم مبعوث شدند وپیشرفت کردند از این عبدالله سئوال کردند ایا این شخص پیامبر است ویانیست- ایشان گفت هست- یاران ایاشن به اوگفتند اگراین شخص پیامبر است کهبرما مسلط میشود وما بیادبه دین برگردیدم ایشتن گفت این شخص مانندپیامبر ان قبلی است اگر باما موافقت نکرد سرنگون میشود وقتی که فهمید پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم به ایشان پستی نمیدهد اعتنائی نمیکند متیازی قائل نیست – مخفیانه شروه به کارشکنی کردن وچوب لای چرخ گذاشتن نفاق ایجادکردن ودشمنی بین سملمانان ویهود ایجاد کردند وپیامبر اکرم صلواته الله باحلم وتدبیر اتش راهرا خاموش کرد تا انجا که پسراش مسلمان واقعی شد به پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم یا اجازه به من دهید تا ایشان را بکشم یا خود راسا اقدام کنید پیامبر اکرم فرمودند حواس من جمع است باپدرت مدارا کن- تا عبدالله مرد وبه به درک اسفل رسید- صحابه نادان خدمت پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم رسیدند که برایشان نماز بخوانید زیرا اسلام ماتاحدودی مدیون ایشان است بقدری اصرار کردند که پیامبر اکرم صلواته الله علیهواله والسلم قبول کرد وشروع کردن به وضو گرفتن که ایه نازل شد پیامبر اگر هفتادباربرایشان نماز بخوانی من ایشانرا نمیامرزم انگاه اصحاب متوجه شدند- علما میفرمایند این شدت ونفرت باطنی است وطردی که پیامبر اکرم صلواته الهعلیه واله والسلم ایشان راکرد وعبدالله مداوم درلعنت الهی است داردگام به گام به جهنم نزدیک میشود تصور میکند خداوند دارداورا رحمت میکند خداوند منان هم همین طورعمل میکند ابو بکربغدادی به جای انکه از سنت واقعی اسلام عمل کند از سنت معیوب ابن تیمیه که پراز کامپلکس وعقده بوده است عمل میکند مسلمان به هرفرقه اسلامی عمل کند مسلمان است ومرتد نیست ومشرک وکافر نیست ایشان بدون تحقیق راست شکمی حکم صادر میکند وبقول علما خلیفه شخصی است نه خلیفه اسلامی-ادامه دارد