بسم الله الرحمن الرحیم-اقایان سایت کلمه دچارناسیونالیسم منفی شده اند که برای این تکبر همه چی را فدا کنند وتحریف کنند-دوباره بحث توسل وشفیع بودن رامطرح میکنند وجالب ان است کهمجری محترم شفاعت مثبتراقبول دارد- فردی زنگ میزند نبایدشما شفاعت مثبت قوبل کنیدکه شیعیان از تن سوئاستفاه میکند انرا به طریقی مضحک تعبیر میکند-توسل بهمعنایوسیلهای به نزدیکی به خداوندمنان است ایشان از قول انجناب میفرمایدکهدرست فرموده است که خداوندمنان الرحمن الراحمین است نیازی به واسطه ندارد ولی شیعیا از ایه ای استفاده میکنندکه قران میفرمایدکه من استغفارفرد را میپذیرم وپیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم شماهم برای انها استغفار کن انجناب فرمودندیعنی دعا کند یعنی درخواست کن یعنی پیامبر اکرم واسطه است- پس قران واسطه بودن نفیهنکرد حال با الرحمن الرحیمی چه نسبتی پیدا میشود ایشان التفاتی به این موضوع نکرده استکهخداوندمنان حکیم هم هست قضا وقدر دارد وقانون دارد پسی چگونه است عده زیادی به جهنم میرود دلیل راعلما فرمودند کهدراین شرایط دنده کمکی لازم است یعنی استغفارفرد کافی نیست همهجا که استغفار کفایت میکند جائی هم فردباید بخشد- از حضرت علی علیه السلام کد اوردند که اعمال صالح نقش توسل رایفا میکند اقایان متوجه نشدند که مطلب چیست اعمال صالحه بردونوع هستند یک عده باعث ان میشوندکه انسان بهشتی شود یعنی پاداش ان اعمل انسانرا بهشتی میکند ویک سری اعمال صالحه هستند که گناهان را پاک میکنند ایناعمال همان هستندکه حضرت علی علیه السلام فرمودند-نقش توسل رادارند حال اگر فردی جهنمی شد وبه اندازه کافی اعمال صالحه نداشت در اینموردنیازمند شفاعت است- لغت شفیع- یعنی خواهشگری که بادیگری طالب شفاعت است جفت میشودتا ازدیگری طلب شفاعت کند ویکی از القاب پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم-شفیعالامم است اقایان میفرمایندخداوندمنان خود شفیع است این امر دواشکال دارد-اول شفیع بایدشخص دیگری باشد کهاز خداوند درخواست کند یکنفر نمیتواند هم شفاعت پذیر باشد وهم شفیع باشد با بلاغت ومعنای کلمه جور درنمیاید-دوم بهاذن الله دارد یعنی خداوندمنان به خود میگوید باذن الله؟؟!! خوب اگر خداوند میخواهدفردی ببخشد ویانبخشد قبلا این بحث کرده است میفرمود من هرکس راکه بخواهم میبخشم وهرکس نخواهم نمی بخشم نیازی به کلمه شفیع نداشتدرضمن اینحدیث بسیارمعتب راست پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم درحال احتضار بهحضرت جبرائیل علیه السلام فرمودندکه منارحت وضع امت خود هستم حضرت جبرائیل به نزدخداوندمنان باز گشتند وبر گشتند وفرمودند خداوندمنانفرموده است بقدری به خاطرتومیبخشم تا تو راضی شوی وپیامبر اکرم صلوالته اللهعلیه واله والسلم فرمودند اکنون منهم راضی شدم