بسم الله الرحمن الرحیم-سایت کلمه هراز چندی مبارزه باازدواج موقت راکوک میکند وبرچسب نارواکه ازدواج موقت توهین به زنان وناموس مردان است من هرچه فکر کردم چراتوهین است دلیل انرا پیدا نکردم- چگونه ممکن است که ایه ای درباره ازدواج موقت بیاید وان امر توهین به زنان باشد؟؟ جالب انکه در زمانپیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم اینامر به کرات رخ داده شده است واگر دستور الهی نبوده است که امکان رخ دادنمحال بود که بدون عکس العمل قران وپیایمبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم باشد-ووبعضی هاایه طلاق نشانه نسخ ان میدانند بایدبه نبوغ اقایان صدمرحبا گفت- ایه طلاق اگر نسخ باشد که نیست ایه حذف است- نسخ یعنی یک امری راکه بهتر است جایگزین یک امر قبلی که از جهاتی مشکلتر است قرارمیگریدبقول علما تخفیف داده میشود-درثانی فرض کنیم که اگرقراربود ازدواج موقت حذف شود یعنی دیگر مصلحت نیست دلیل انراروشن میکردند ولی شرایطی هم عقل نمیشناسدکه تغیر کرده باشدکه باعث تعطیلی ازدواج متعه باشد- قضیه روشن است که احکام اسلامی هرکدام که موردعلاقه افرادی نبوده است میخواستند انرا تغیر دهند ویکی از انها هم ازدواج موقت بوده است-درهرموردی که اقایان تغیر حکم اسلام ناب راصادر کردند ائمه اطهارعلیهم السلام یک مبارزه فرهنگی وعملی رابوجوداوردند شیعیان راتشویق کردند تا زمانی که مسئله جا افتاد واگر سکوت میکردند ویابه چندحدیث قناعت میکردند- ممکن بودحتی خودشیعیان دچار تزلزل شوند- درکتابی خواندم جوانی نزدامامحسن عسگری صلواته الله علیه والهوالسلم امد واز امام کمک مالی خواست وگفت من برای خریدمثلا فرش به تبریز میروم وایا باز ابه انجابروم ویاشغلم راعوض کنم امام فرمودنددیگر به تبریزنرو وبهفلاشهربرو وهمان کاربکن- ایشان گفت من زن دارم ولثی ثبرای اینمسافرت چون بایدسلیقهمن ملاک باشد وشاهدبافت باشم مدتی درانجا میمانم ویک زن صیغه ای همراه خود میبر م ویاازانجا میگریم حضرت فرمودند دران شهرتعدادی شیعه هستندتنهاباشیعیان معامله که اتفاقادراین سفر بایکی ازانها اشنا میشوی وبادخترایشان ازدواج کن وهرگا بله شهری رفته بازنان غیر شیعه رابطه نداشته باش وزن صیغه های باخودنبر که توهین است به زنان صیغه انجا- ایاامام حسن علیه السلام اسلام بهتررا می شناسد یادیگران امام مسلم است به دلال فراوان بیش ازچهار زن داشته است وان خانم مسلما صیغه بوده است- پس ازدواج موقت نسخ نشده است اما اقایان چه دلیل دارند برای خلفائی بیش از چهارزن داشتند انهمزن ازاد چگونهاعمال انها توهین به زن نیست وجناب اقای فهد تعدادزنانش بیش ازچهازن بوده است