بسم الله الرحمن الرحیم-غدیر بعنوان یک ایه ایدلوژیکی وسیاسی- پیامبر اکرم لواته الله علیه واله والسلم یک رهبر هدایت وایدولوژیکی است گرچه جنبه سیاست درا ن مستتر است بقول جناب پوشکین ولی کفار فقط حضرتش صلواته الله علیه واله والسلم از جنبه سیاسی شخصی نگاه میکردند وهیچ جا موافق سیاست انها بنظر می رسید که نبود وخداوند ترس وغصب خودر ا اشکار کرد خود این امر یک ملاک است- در سوره کوثر باز حضرت فاطمه سلام الله علیها والها والسلمه یک محور ونشانه ایدلوژیکی باز کفار جنبه سیاسی ان نگاه کردند وانرا کوبیدند وباز خداوند غضب وخشم خودرانشان داد در غدیر خم باز این موضوع تکرار شد درانجا کار کفار یکسره شد ولی کارمنافقین میتوانست ادامه پیدا کند وباز خداوند منان شاره فرمودند به پیامبر اکرم صلولته الله علیه والسلم نترس غضب من بر انها فرود خواهد امدواین ترس درمنافقین الابد خواهد بود وباز منافین بادیدسیاسی به جای دیدایدولوژیکی به جریان غدیر نگاه کردند وبقول جناب پوشکین عداهای دربهشت واکثریتی درجهنم بودند همان هائیکه انکه سروصدا میکردند- خیلی صسطحی نگری خواهد بود که برای ایه درباره پیامبران اعظام رحمتالله علیهم اجمعین گردهمائی نشود بر ای نخوردن گوشت خوک وخون چنین برنامه عظیمی اجراشود خود حرت فاطمه سلام الله علیها خودیک ایه ومحور میشود چطور ممکن است که فردی رهبر شود و1ضد پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلام وحضرت فاطمه سلام الله باشد فقط در ایدولوژی کمونیستی امکان رخ دادن دارد که خلاف عقل ودرک عمیق است انشاالله باکمی عقل مسائل بخوبی روشن است وباز بقول جناب اقای پوشکین صحنه بسیار تامل بر انگیز و به تفکر زیادی دارد-